Autor Wątek: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC  (Przeczytany 30127 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 19721
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #200 dnia: Październik 01, 2017, 13:41:51 »
SMAA z Reshade jest okropny, ale jest lepszy niż FXAA i normalny SMAA. ROTR ma beznadziejny AA i nie da się nic z tym zrobić - to przepiękna gra zniszczona aliasingiem.
Oj tam, idę o zakład że na TV CRT jest dobrze wygładzona po dowscalowaniu z 4k!

Offline kamil950

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 151
    • Zobacz profil
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #201 dnia: Październik 03, 2017, 00:05:26 »
@hadxmen - A z tym, że Tobie i chyba komuś jeszcze nie działa V-Sync z Nvidia Inspector i lock FPS w RTSS jednocześnie - próbowałeś różnych ustawień w RTSS - np. detection level i jeszcze chyba DirectX mode czy jak to się nazywało?

Przy okazji (opierając się przynajmniej na tym - http://www.blurbusters.com/howto-low-lag-vsync-on/) zwrócę uwagę na to, że może ktoś ma np. wyłączone high precision clocks (np. HPET, TSC, etc.) w BIOSie i przez to lock FPS może nie działać poprawnie i być stutter czy coś.

Poza tym ta różnica między prawdziwą ilością Hz monitora, a lockiem może dla różnych sprzętów czy gier inaczej działać także zależnie od tego jak dużą czy małą się ją zrobi, a w niektórych grach, to i tak przy tej różnicy po jakimś czasie może być stutter czy micro-stutter.

Tylko teraz w sumie chyba nie wiem czy jak chce się uniknąć ewentualnych problemów nawet kosztem trochę większego input laga, to lepiej dać V-Sync i locka na 60 FPS czy prawdziwą ilość Hz monitora (zamiast trochę mniej FPS niż Hz) czy jakoś jeszcze inaczej czy zależy od gry etc.?

Offline hadxmen

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1456
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fire walk with me.
    • Zobacz profil
    • YOUTUBE
Odp: Limitery, Vsynki, Overlaye czyli płynne granie na PC
« Odpowiedź #202 dnia: Październik 03, 2017, 00:20:44 »
Przetestuj sam - u mnie się znacznie poprawiła przyjemność z grania, a zawsze to można bardzo szybko cofnąć.
Nie bawiłem się w detection level - może na dniach sprawdzę.