Autor Wątek: Fallout 4 - PC  (Przeczytany 24323 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Fallout 4 - PC
« Odpowiedź #80 dnia: Maj 28, 2017, 21:57:07 »
Zapewne draw distance ultra low bez możliwości zmiany ;)
Albo faktycznie rok optymalizowali. Ta gra musi działać w 90fps na 970 (chyba ze podali inne wymagania minimalne).

Offline Ja Być z Polska_

  • Administrator
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5069
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Fallout 4 - PC
« Odpowiedź #81 dnia: Maj 28, 2017, 22:23:33 »
Tylko że GPU tu nie jest żadnym problemem, bo spadki są przy niskim jego użyciu. A w VR są chyba dwa viewporty, to już w ogóle nie wiem jak to może działać.
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6034
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Fallout 4 - PC
« Odpowiedź #82 dnia: Maj 29, 2017, 15:06:36 »
Tylko że GPU tu nie jest żadnym problemem, bo spadki są przy niskim jego użyciu. A w VR są chyba dwa viewporty, to już w ogóle nie wiem jak to może działać.
Prawdopodobnie nie będzie wymagane 2krotne renderowanie. Wszystko zależy od silnika, a skoro porwali się na wersję VR i mówią że to działa to może oznaczać tylko tyle, że silnik na którym to działa umożliwia wyświetlanie obrazu z 2 kątów bez ponownego renderingu.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Fallout 4 - PC
« Odpowiedź #83 dnia: Maj 29, 2017, 15:54:31 »
Na pewno nie jest tak ze to wymaga 2x więcej mocy, sa jakieś triki i optymalizacje.

Offline Astarot

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2589
    • Zobacz profil
Odp: Fallout 4 - PC
« Odpowiedź #84 dnia: Maj 29, 2017, 22:54:02 »
Berhesda i optymalizacje xD

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Fallout 4 - PC
« Odpowiedź #85 dnia: Maj 29, 2017, 23:10:23 »
No co, skyrim na pro działa w 4K!

Offline Ja Być z Polska_

  • Administrator
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5069
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Fallout 4 - PC
« Odpowiedź #86 dnia: Maj 30, 2017, 09:06:22 »
To fakt, z dwa razy mocniejszej konsoli wycisnęli cztery razy tyle pikseli.
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6034
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Fallout 4 - PC
« Odpowiedź #87 dnia: Maj 30, 2017, 16:23:13 »
Coś tam umieją czasem. Myślę, że ID pomaga :)