Autor Wątek: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC  (Przeczytany 18574 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 11, 2014, 14:36:18 »
No jeśli masz GTX 660 to faktycznie lepiej wziąć na kąąsolę. To już nie jest karta do nowych gier.

Pikacz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 11, 2014, 14:39:22 »
To chyba oczywiste, że na PC będzie taniej... A Łoniak 15 fps;)
Tego właśnie się obawiam. :)

No jeśli masz GTX 660 to faktycznie lepiej wziąć na kąąsolę. To już nie jest karta do nowych gier.
A co teraz warto wziąć? Jest jakaś karta do 500pln (maks 600) co wydala?

GTAV na PC muszę ograc, a na 660 to się może zesrać dokumentnie. :D

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 11, 2014, 14:41:29 »
Za ile kupiłeś 660?

I w odpowiedzi na twoje pytanie sprawdź obecne ceny 660 :)


http://www.geforce.com/whats-new/guides/assassins-creed-unity-graphics-and-performance-guide - jeszcze nie czytalem, ale przy W_D był niezły bulszit w tym poradniku, próbowali wmówić, że da się grać z teksturami na ultra na 780Ti, a do dziś się nie da.

budda

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 11, 2014, 14:45:49 »
660 szprzedać za 400 z groszami, dorzucić 500 (z groszami) i wziąć używkę 290 na allegro. Najlepiej Sapphire, broń boże referenta.

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 11, 2014, 15:16:36 »
A co teraz warto wziąć? Jest jakaś karta do 500pln (maks 600) co wydala?

GTAV na PC muszę ograc, a na 660 to się może zesrać dokumentnie. :D

600 zł? Nowa 660 kosztuje więcej.

Poniżej 1000 zł nie ma nic bardzo dobrego, z nówek jedynie R9 280, ale to i tak dość słaba. Budda dobrze pisze z używką R9 290, a NV to 770 4 GiB, ale ta jest mało opłacalna.

960 to będzie fajna karta, ale dopiero w Q1 2015.


Przez nową generację trzeba teraz zainwestować sporo w grafę, głównie jeśli chodzi o VRAM.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 11, 2014, 16:20:32 »
Karty z 2GB to przeżytek niestety.

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 12, 2014, 23:46:09 »
Cytat: TotalBiscuit
Ok I'm canning the WTF is of Assassins Creed Unity. This game crashes frequently, its an unoptimized mess and a waste of time

:)

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 13, 2014, 07:17:17 »
Piraciłbym!

Offline Yeb

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3093
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Yebaka
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 13, 2014, 10:09:28 »
Pograłem godzinę przy ustawieniach ultra na gtx970 i zero zwisów. Śmieszną sprawą jest to, że mój ekran o proporcjach 16:10 może być tylko rozciągnięty z 16:9, gdy wyłączę rozciągnięcie to mimo prawidłowo ustawionej rozdzielczości 1920x1200 w grze pojawiają się czarne pasy. 180 piksli poszło się kochać :)

Niestety pojawiają się wyskakujące cienie jak tu http://i.imgur.com/p0cGg5A.gifv, ale w mniejszym stopniu.

Na szczęście nie ma pop-upu przechodniów ;D Z przechodniami jest inny problem, mianowicie niektórzy z nich gdy pojawią się tłumie wyglądają jakby byli troszkę wyżej nad ziemią i gra w momencie gdy ich zobaczymy, wrzucała ich na ziemię. Pierwszy raz to zauważyłem gdy gość stał na pochylonej powierzchni i gra szukała w jakim miejscu zaczyna się ziemia, więc musiała go trochę opuścić.
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2014, 12:15:42 wysłana przez Xian »

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 13, 2014, 11:09:32 »
Przecinek skleił się z linkiem.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 14, 2014, 08:38:15 »
Co ciekawsze wyimki z testu PCLaba:
Po pierwsze, gra bardzo źle współpracuje z Radeonami z serii HD 7970/7950/ R9 280(X). Naszym zdaniem nadspodziewanie słabe wyniki raczej są efektem błędu w grze lub sterownikach Catalyst. Wnioskujemy to po tym, że te karty nie zdołały osiągnąć więcej niż 26-27 kl./s ? tak jakby procesor je ograniczał. Zarazem Radeon R9 290X jest wolny od tego problemu. Problemem nie jest też pojemność pamięci - w końcu Sapphire Radeon HD 7970 GHz Vapor-X 6 GB wcale nie wypadł lepiej w naszych testach. W każdym razie w ustawieniach średnich (medium) karty AMD z tego segmentu często mogą generować poniżej 25 kl./s.
(...)
Po drugie, GeForce GTX 760 w ustawieniach najniższych w rozdzielczości Full HD wyświetla zaledwie 35 kl./s... Takich rzeczy jeszcze nie widzieliśmy. Gra ma absurdalnie wysokie wymagania co do kart graficznych i, niestety, zalecenia producenta potwierdziły się w testach.
(...)
Assassin?s Creed: Unity już w ustawieniach medium potrzebuje więcej niż 2 GB pamięci na karcie graficznej. Co prawda nawet w ustawieniach niskich (low) programy diagnostyczne wskazują na zużycie ponad 2,5 GB, ale naszym zdaniem płynność, jaką zapewnił w nich GeForce GTX 770 2 GB, była do przyjęcia.
(...)
Radeon R9 290X, by osiągnąć ten sam wynik co GeForce GTX 970, potrzebuje procesora szybszego aż o 50-60%. To wygląda mniej więcej tak: Core i7 @ 4,5 GHz + Radeon = Core i7 @ 3 GHz + GeForce.

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 14, 2014, 11:30:13 »
Tylko ponoć różnice między ustawieniami są malutkie. Rzekomo chcieli utrzymać wysoką jakość nawet na niskich ustawieniach.

W poradniku na geforce.com są statyczne porównania, i tam różnice faktycznie są niesamowicie małe.

Np. tutaj zero różnicy - http://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/assassins-creed-unity/assassins-creed-unity-shadow-quality-comparison-1-high-vs-low.html
W Black Flag między cieniami High a Very High była ogromna różnica, a na Low to już w ogóle.

Środowisko - http://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/assassins-creed-unity/assassins-creed-unity-environment-quality-comparison-1-ultra-high-vs-low.html
Trawa to jedyna różnica. Budynki są identyczne. Być może draw distance jest mniejszy, ale w tej scenie framerate się praktycznie nie zmieni. W czwórce to ustawienie raczej katowało.

Offline Duplo65

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1153
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 14, 2014, 17:00:52 »
Jakby kogoś to interesowało, ktoś na reddicie zapostował optymalne ustawienia grafiki, na których gra podobno chodzi trochę lepiej. (na kartach Nvidii)
http://www.reddit.com/r/assassinscreed/comments/2m8exi/what_fixed_my_stutterlow_fps_issues_nvidia_cards/

Offline lutoslav

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5244
  • Płeć: Mężczyzna
  • RDR
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 14, 2014, 17:29:54 »
A w wersji PC jest do ustawienia blokada na 30 fps?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 14, 2014, 18:35:52 »
W teorii powinna być, tylko wtedy może wystąpić jbzping (czyli stuttering/judder).

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 14, 2014, 18:55:54 »
Ale wiesz, że to wątek konsolowy, a wersja PC ma swój w getcie?

A do tego na pierwszy rzut oka te ustawienia nie mają sensu. AF 4x? Adaptive vsync? MSAA 4x i do tego Transparency AA 2x? Jakiś bezsens.

Offline m1sza

  • n00b mod
  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12507
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 14, 2014, 19:00:57 »
To ktoś gra w gry od Ubi na PC?  :o
Przecież ich porty/wersje to gunwo.

budda

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 14, 2014, 19:06:25 »
No na konsolach za to "lataają". :D

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 14, 2014, 19:36:52 »
Karty z 2GB to przeżytek niestety.

Swoje zrobiły - mój 770 zbliża się już do granicy 18-24 miechów po ktorych zazwyczaj wymieniam gpu ;)

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #59 dnia: Listopad 14, 2014, 20:27:39 »
A w wersji PC jest do ustawienia blokada na 30 fps?

Nawet jak w grze nie ma, to można w RTSS.

Ale z triple bufferingiem będzie zjebany frame pacing, czyli stutter (nie można nie widzieć jak ktoś widzi zmienny framerate). W przypadku double bufferingu jest szansa ja uzyskanie dobrego frame pacingu (w ACIV i W_D było ok), tylko gra musi trzymać 30 FPS, bo inaczej będzie spadać gwałtownie do 20.

Polecam 40 FPS z triple bufferingiem. Jest płynny judder, do którego szybko można się przyzwyczaić, do tego sporo lepsza responsywność od 30 FPS (dokładnie na środku między 30 a 60). Drobne spadki poniżej 40 też nie są jakoś strasznie wyczuwalne jak przyzwyczaimy się do juddera.
Całą Black Flag przeszedłem z limiterem 40 FPS i grało się świetnie.

Kwestia czy trip-buff działa w tej grze na pełnym ekranie (w borderless to z automatu), bo ostatnio z tym problem jest. I przez 64-bit nie da się wymusić.

Offline Romek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8743
  • #także
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #60 dnia: Listopad 14, 2014, 20:37:41 »
Polecam 40 FPS z triple bufferingiem. Jest płynny judder, do którego szybko można się przyzwyczaić, do tego sporo lepsza responsywność od 30 FPS (dokładnie na środku między 30 a 60).

No i przede wszystkim mniejsze smużenie LCD 8)

Kwestia czy trip-buff działa w tej grze na pełnym ekranie (w borderless to z automatu), bo ostatnio z tym problem jest. I przez 64-bit nie da się wymusić.

Podobno w RadeonPro można.
Podziwiaj moje trofea. Zobacz, ile osiągnąłem!

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #61 dnia: Listopad 14, 2014, 20:40:00 »
Fakt, smużenie w 40 FPS sporo mniejsze, ale tym samym bardziej widać niedoskonałości.


W RadeonPro tylko na Radeonach?

Offline Romek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8743
  • #także
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #62 dnia: Listopad 14, 2014, 20:56:11 »
Ta funkcja podobno działa także na NV, ale nie sprawdzałem, albo sprawdzałem i już zapomniałem :) Właśnie zainstalowałem, tylko nie bardzo chce mi się teraz kombinować.
« Ostatnia zmiana: Listopad 14, 2014, 20:58:14 wysłana przez Romek »
Podziwiaj moje trofea. Zobacz, ile osiągnąłem!

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #63 dnia: Listopad 15, 2014, 09:07:00 »
To jest jakieś posmiewisko ze sa problemy z triple bufferingiem i trzeba kombinować, nie pojmuje czemu tej opcji nie ma w sterownikach.

Offline Yeb

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3093
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Yebaka
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #64 dnia: Listopad 15, 2014, 14:35:39 »
Po ostatnim patchu imho jest gorzej, podczas gry obciążenie procka i5 2500k i gtx970 jest na 100%. Wygląda to na jakieś 30 fps i tnie co jakiś czas. Chyba czas na upgrade.

Ale gra jest piękna a Paryż wygląda zniewalająco ;D

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #65 dnia: Listopad 15, 2014, 15:07:18 »
Ciekawe z tym prockiem. Czyżby i7 w końcu coś dawał?

Offline Romek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8743
  • #także
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #66 dnia: Listopad 15, 2014, 15:10:11 »
Skoro "gtx970 jest na 100%", to raczej mocniejszy CPU nic tu nie da.
Podziwiaj moje trofea. Zobacz, ile osiągnąłem!

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #67 dnia: Listopad 15, 2014, 15:14:40 »
Aha, czyli na obu 100%? Raczej nigdy o takie sytuacji nie słyszałem.

budda

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #68 dnia: Listopad 15, 2014, 15:22:25 »
W końcu uprawnione jest gadanie więc o gówno porcie.

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 15, 2014, 15:38:54 »
Ubisoft Kiev

Też portowali Far Cry 4 lol

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #70 dnia: Listopad 15, 2014, 15:46:23 »
W/g wiki Unity na PC robiło Ubisoft Romania i Ubisoft Ukraine.

Tu się nawet wstydzą przyznać do Unity :D https://www.ubisoftgroup.com/en-us/about_ubisoft/world_presence/studio_kiev.aspx

Cytuj
Our Latest Projects:

2011: From Dust (PC)
2011: Driver: San Francisco (PC, Mac)
2011: Assassin's Creed Revelations (PC)
2012: Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier (PC)
2012: Assassin's Creed III (PC)
2013: Assassin's Creed IV: Black Flag (PC)
2014: ????????

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #71 dnia: Listopad 15, 2014, 22:43:38 »
Ciekawe z tym prockiem. Czyżby i7 w końcu coś dawał?


3 fpsy daje wobec i5 o tym samym taktowaniu ;)


Offline Yeb

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3093
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Yebaka
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #72 dnia: Listopad 20, 2014, 10:23:40 »
Wczoraj chwilę pograłem i gdy włączyłem AC:U po raz pierwszy na świeżo odpalonym sprzęcie, to gra chodziła całkiem dobrze, tylko od czasu do czasu pojawiały się jakieś chwilowe mikro przycięcia. Natomiast gdy uruchomiłem ja ponownie po 2 godzinach przerwy, gdy w między czasie komputer był używany do innych rzeczy, to pojawiły się przycięcia zupełnie psujące rozgrywkę, trwające sekundę. Gdy zobaczyłem to po raz pierwszy to pomyślałem, że komp się właśnie powiesił.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #73 dnia: Listopad 20, 2014, 14:56:14 »
Ok, czyli przed każdym uruchomieniem gry trzeba restartowac kompa i nie uruchamiac zadnych aplikacji. NEXTGEN! :)

Offline Yeb

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3093
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Yebaka
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #74 dnia: Listopad 24, 2014, 12:37:55 »
Gram teraz w Unity po upgradzie kompa i nareszcie jest dobrze, klatki z tego co obserwuje dzięki rivatuner, wahają się od 25 do 45. Gra nie przecina i rozgrywka jest płynna a wszystko w opcjach jest ustawione na maksa. Przypuszczam że testerzy musieli sprawdzać grę na mocnych kompach i dlatego deweloper założył sobie że gra chodzi na high-endzie, więc wszystko jest w porządku.

Są tylko 3 różnice pomiędzy poprzednią a obecną moją konfiguracją:
1. Win 7 64 vs Win 8.1 64
2.  i5 2500k vs i7 4790k
3. Ram 16GB 1600 vs 16 GB 2400

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #75 dnia: Listopad 24, 2014, 13:19:53 »
Twierdzisz, że 25-45 FPS na twoim high-endowym kompie to dobrze?

Offline Yeb

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3093
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Yebaka
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #76 dnia: Listopad 24, 2014, 14:30:56 »
Twierdzę, że teraz da się grać w tą grę, wcześniej było to mocno utrudnione i  mało komfortowe. Teraz pozostaje czekać czy zoptymalizują grę. Może być tylko lepiej ;D

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 30, 2014, 00:00:13 »
[H] twierdzi ze sie nie da, i ja im wierzę. Bardzo rzadko przyznają takie odznaczenie:



Link: http://hardocp.com/article/2014/12/22/assassins_creed_unity_performance_video_card_review/
Cytuj
This game has the most performance issues, the most graphical glitches, and the most gameplay breaking bugs we have seen in any game release this year.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2014, 00:01:55 wysłana przez Simplex »

Offline Yeb

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3093
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Yebaka
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 30, 2014, 15:22:51 »
Jakoś nie przeszkodziło mi to spędzić z Unity 59 godzin, jak pokazują statystyki na uplay. I napiszę więcej, gram dalej ;D

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed Unity - dyskusja o wersji PC
« Odpowiedź #79 dnia: Grudzień 30, 2014, 15:26:22 »
Wiedziałem, że następny post będzie twój, jesteś jednoosobowym Unity Defense Force, coś jak Szczwany z Watch_dogs Defense Force (a nie, chyba jeszcze screwball mu sekunduje)   ;D

Ale chwalmy Ubi, to nastepny asasyn będzie jeszcze bardziej popsuty na premierze :)

Fajnie, ze ci sie gra podoba i ja tego nie neguję, ale w najmniejszym stopniu nie zmienia to faktu, że jest technicznym i wydajnościowym krapulcem, najgorszym w tym roku, z największymi wymaganiami i błędami. O gameplayu się nie wypowiadam, bo nie gralem.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2014, 15:30:18 wysłana przez Simplex »