Autor Wątek: AC Odyssey - PC  (Przeczytany 3300 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87681
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
AC Odyssey - PC
« dnia: Październik 01, 2018, 23:52:08 »
Zapowiada się sroga optymalizacja:

https://bit.ly/2zJQr16
« Ostatnia zmiana: Październik 01, 2018, 23:56:22 wysłana przez Simplex »

Offline Deniryer

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 02, 2018, 00:14:23 »
No optymalizacją to się nie popisali. W samej grze na ustawieniach Ultra High mam 34-44fps.
Config:
I7 7700 3.4GHz - 4.3GHz
16 GB 3200MHz
GTX 1070
1080p

https://imgur.com/a/JCl6XsV

Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 02, 2018, 03:33:19 »
Po tym jak podali wymagania tylko dla 30 fps, można się było tego spodziewać.

Offline Ja Być z Polska_

  • Administrator
  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4541
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 02, 2018, 06:06:08 »
Może RTX on? ;)
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Offline knur

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5103
  • 8==>
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 02, 2018, 07:47:45 »
Z rtx to będzie 15 fps. :)

Offline hadxmen

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2265
  • Płeć: Mężczyzna
  • I wish i was dead.
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 02, 2018, 10:09:13 »
W Origins gra się doskonale w 30 FPS(jak na 30 8) ), więc jak będą problemy to zapodam locka. Szkoda, że się nie popisali, myślałem, że będzie tylko lepiej.

Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 02, 2018, 12:00:41 »
Od teraz już nie musicie mieć 60 fps na PC! Ogarnęliśmy locka na 30! ;) Więc juz nie będziemy pisać gier pod 60 ;).

Offline hadxmen

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2265
  • Płeć: Mężczyzna
  • I wish i was dead.
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 02, 2018, 12:04:41 »
Do czasu aż na konsolach nie będzie 60 będę musiał jakoś to przeżyć pokombinuje z 1440p, może uda się wyciągnąć w miarę stabilne 60. Jak będzie lipa to na locka się nie obrażę. Origins specjalnie wczoraj pobrałem, aby sprawdzić jak się gra w 30fps i jest bardzo dobrze, 33.3ms bez żadnych stutterow z dobrą responsywnoscia. No i gra działa w 5k z absolutnym ultra . Widać, że engine pisany pod 30fps.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka


Offline Ja Być z Polska_

  • Administrator
  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4541
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 04, 2018, 19:17:52 »


Słabo, ale otwarty świat. RTX-y w tej grze totalna porażka.


Dla porównania Wildlands z podobnymi wynikami. Chyba najlepszy draw distance w historii gier, a niższe presety wiele gorzej nie wyglądają.

III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87681
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 04, 2018, 21:18:06 »
Proszę grac w 30fps!

Offline hadxmen

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2265
  • Płeć: Mężczyzna
  • I wish i was dead.
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 04, 2018, 21:48:42 »
W AC jak nie wyciągne 1440p w 60 po zejściu z niektórych detali to pierdzielę to i lecę Ultra 4K30, Origins wygląda obłędnie w takiej konfiguracji.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87681
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 04, 2018, 21:54:17 »
Znowu dali 3 DRMy naraz?

Offline hadxmen

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2265
  • Płeć: Mężczyzna
  • I wish i was dead.
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 04, 2018, 22:09:44 »
Pewnie tak, ale tym razem nie katuje procka tylko GPU  :o

Online meatbag

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6418
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 04, 2018, 22:24:02 »
Do grania som konsole!

Offline hadxmen

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2265
  • Płeć: Mężczyzna
  • I wish i was dead.
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 04, 2018, 23:10:55 »
Kuffa robią nam system wars w PCtowym dziale. Gdzie są Rolki?:)

Online meatbag

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6418
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 04, 2018, 23:15:01 »
Total War!

Offline Deniryer

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 04, 2018, 23:22:15 »
Akurat w Odyssey procesor się nie nudzi i jest obciążony po równo przez 70% gry. Nie wiem czy to wina drm czy samej kontrukcji silnika i gry, ale na ekranie dość sporo się dzieje jeśli chodzi o samą fizykę drzew, wody, obiektów, NPC, AI itd więc stawiam, że to raczej to + mały udział VM+DRM.

Offline hadxmen

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2265
  • Płeć: Mężczyzna
  • I wish i was dead.
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 04, 2018, 23:25:16 »
Lepsze to niż 100% na każdym procku w Origins :). I podobno Watch Dogs 2.

Offline Deniryer

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 05, 2018, 01:58:11 »
https://imgur.com/a/EEHYvp0

Akurat Origins i Odyssey są bardzo dobrze zoptymalizowane pod kątem użycia CPU, oba przez 70-80% czasu używają wszystkich rdzeni. Dobre pytanie na ile to wina DRM, a na ile wyciągnięcie wszystkiego co było możliwe z ich silnika pod DX11. W sumie jak na grę, która nadal jest pisana pod DX11 pod względem użycia GPU (Oba dobijają do 84-96%) też nie jest najgorzej. Spodziewałem się gorszej optymalizacji, a tak da się grać w 1080p@60fps ze sporadycznymi spadkami do 50fps :)

A wyniki RTX mnie nie dziwą, a wręcz się ich spodziewałem, ponieważ CUDA w RTX i GTX za bardzo się nie różnią miedzy sobą, a to one są odpowiedzialne za "tradycyjne" renderowanie świata gry, więc 2080ti z bodajże ~~30% więcej CUDA ma wynik odpowiedni.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87681
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 05, 2018, 07:42:18 »
Jakby był devem to bym dal do gry proces który nic nie robi poza dociążaniem cpu do 100%, żeby potem gracze pisali "wykorzystuje 100% cpu, świetna optymalizacja!" ;)

To ze coś wykrzykuje cały cpu nie jest samo z siebie dowodem na dobrą optymalizacje, czasem wręcz przeciwnie (jeśli nie ma nic co by usprawiedliwialo takie duże obciążenie)
« Ostatnia zmiana: Październik 05, 2018, 07:43:55 wysłana przez Simplex »

Offline hadxmen

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2265
  • Płeć: Mężczyzna
  • I wish i was dead.
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 05, 2018, 09:18:00 »
Jak gra chodzi tak samo na 3 prockach, gdzie jeden jest lepszy od drugiego o jakieś 20% to wiedz że coś się dzieje. A zużycie 100%, nie 70-80, w Origins to najpopularniejszy temat techniczny tej gry.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka


Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87681
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 05, 2018, 09:25:07 »
Origins potrafi zarżnąć 12 wątkowy 8700K podkręcony na prawie 5GHz. Wybitna optymalizacja ;)

Online Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 05, 2018, 11:07:22 »
Tam sie bitcoiny na pewno klepały pod spodem!

Offline Punkstyler

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1949
  • Płeć: Mężczyzna
  • Best game ever? Counter-Strike 1.6
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 05, 2018, 13:12:40 »
A co z tą plotą o DRM? W Originsie faktycznie to on  katował kompy czy nie potwierdziło się?

// Tapatalk. Sorry za ewentualne błędy.



Offline Ja Być z Polska_

  • Administrator
  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4541
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 05, 2018, 13:18:14 »
Far Cry 5 w ogóle nie obciąża CPU, a też otwarty świat i masa się dzieje (public eventy co 30 sekund).
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87681
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 05, 2018, 13:48:19 »
No tylko popup okrutny, co zwłaszcza widać z powietrza.
W porównaniu z tym to lot helikopterem w Wildlands to cud miód orzeszki.

Offline Deniryer

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 05, 2018, 14:35:02 »
W Origins i Odyssey przecież efektów fizyki liczonych na CPU jest masa. W FarCry CPU guzik robi, bo nie ma co robić.

Ot szybki przykład z Odyssey.
Mamy efekty wiatru, które poruszają tkaninami, drzewami, roślinnością i futrem na zwierzętach.Dalej z efektów liczonych na CPU - fale i fizyka wody. Rozprzestrzenianie się ognia i destrukcja otoczenia (jak na grę ubisoftu to dość sporo można zniszczyć bądź podpalić). AI NPC i zwierząt, które atakują obozy spartan i ateńczyków, walczą pomiędzy sobą i tworzą wydarzenia losowe. Piraci walczący pomiędzy Spartanami i Ateńczykami. Najemnicy uprzykrzający Ci dupę jak przeskrobiesz. NPC starający się (nieudolnie, ale i tak lepiej niż poprzednich odsłonach) oflankować gracza, walczyć nieczysto i chować się/używać osłon w momencie gdy pierwszy NPC(! - w przeciwieństwie do poprzednich gier) zauważy strzał bądź zostanie zabity.

Rzeczy i efektów liczonych na CPU w tej grze jest masa w porównaniu do bieda FarCry.

Tak długo jak oba podzespoły są wykorzystywane na 100% (CPU -100%, GPU - 96% Preset ultra high 1080p i 52-60fps) to ja się ciesze tak długo jak widać tego efekt na ekranie. Nie po to są wielordzeniowe procesory żeby fizykę i AI dusić na dwóch czy czterech rdzeniach. Do tego CPU nie botteneckuje mojej karty graficznej, więc zwiększona aktywność CPU mi lata. Mam identyczną ilość FPS co w większości testów z tymi samymi podzespołami i taktowaniami.
Ja wiem, że narzekanie na Ubisoft i ich optymalizacje to już jest tradycja, ale na prawdę tym razem odwalili kawał dobrej roboty.

Jeżeli następny AC będzie tak dobry jak odyssey to z pewnością kupie :D

A w kontekście wykorzystania nawet 12 rdzeni to dla mnie nawet jeszcze lepsza wiadomość, bo do stacji roboczej będę zamawiać threadrippera 32/64 i jestem ciekaw jak tam rozłoży się obciążenie ;D

BTW. Najgorszym optymalizacyjnym gniotem ubisoftu był Unity (i AC3), bo tam CPU nie nadążał za liczeniem AI i fizyki pierdyliarda NPC, a i uwczesne API nie dawały rady z takim obciążeniem i jego efektywnym rozłożeniem na dostępne zasoby.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87681
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 05, 2018, 19:10:17 »
Akurat threadripper to się tak średnio nadaje do gier.

A co do AC:O, info z gamersyde:
Cytuj
It seems the volumetric clouds are mostly to blame when it comes to performance issues in the game. So don't max them out as you'll lose a lot and won't see much of a difference visually.

Offline Deniryer

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 05, 2018, 19:46:24 »
Wolumetryczne chmury zawsze obciążały karty graficzne i procesory, dlatego zostały wycięte z wiedźmina, bo konsole by umarły.

Btw. Oni powinni się cieszyć, że w grze nie ma uberpróbkowania I Nvidia hairworks bo wtedy każde spotkanie z wilkiem, czy niedźwiedziem skończyło by się pokazem slajdów, a uberpróbkowanie ubrań by zabiło wydajność doszczętnie

Ja nadal podtrzymuje, że jest to najlepszy -  technicznie i wizualnie - Assassin's creed jaki wyszedł w partnerstwie z AMD z pod rąk Ubisoftu.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Offline Deniryer

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 08, 2018, 14:35:38 »
Akurat threadripper to się tak średnio nadaje do gier.

A co do AC:O, info z gamersyde:
Cytuj
It seems the volumetric clouds are mostly to blame when it comes to performance issues in the game. So don't max them out as you'll lose a lot and won't see much of a difference visually.

Będzie post pod psotem, ale Threadripper za niedługo może się nadawać do gier bardziej niż wszyscy myślą, a narazie zostaje w stacji roboczej ;)

https://www.purepc.pl/procesory/amd_dynamic_local_mode_dla_nowych_threadripperow

Offline Ja Być z Polska_

  • Administrator
  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4541
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 08, 2018, 15:21:53 »
Fajnie, ale do "poważnego" grania to dalej słabe rozwiązanie, tak samo jak Intelowe HEDT.

Użyję mojego klasycznego argumentu. Jak kogoś stać na kompa z Threadripperem do profesjonalnych zadań, to stać go na drugiego kompa dedykowanego do grania.
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87681
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 09, 2018, 20:00:35 »
Analiza DF https://youtu.be/kG9Bsv-d8HM

Fajnie te chmurki katują.
Użycie procesora też srogie nawet na konsolowych ustawieniach grafiki, czyżby to te DRMy? Znów jest Denuvo+VMProtect

Offline Deniryer

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 09, 2018, 20:05:24 »
Fajnie, ale do "poważnego" grania to dalej słabe rozwiązanie, tak samo jak Intelowe HEDT.

Użyję mojego klasycznego argumentu. Jak kogoś stać na kompa z Threadripperem do profesjonalnych zadań, to stać go na drugiego kompa dedykowanego do grania.
Dlatego też mój komputer z i7 na pokładzie nigdzie się nie rusza, a artykuł powyżej jest tylko przykładem jak bardzo threadrippery czy ryzeny są chamowane przez sam fakt, że Windows nie jest wstanie ogarnąć ich schedulera sprzętowego co pod linuksem nie występuje. Dla mnie, czy dla kogoś kto celuje w 4k@60fps Ryzeny są wystarczalne, bo nie będą hamować karty graficznej w 4k. Jeżeli ktoś celuje w 1080p@120fps i wyżyej to pozostaje tylko Intel z wysokim IPC na pojedynczy rdzeń & wysokim taktowaniem, a i to może się zmienić po premierze Zen 2 w 7nm.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87681
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 09, 2018, 20:07:51 »
Ryzen 1700 wymięka w Odyssey.

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3618
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 09, 2018, 20:25:15 »
Potwierdziłeś tylko jego powyższy argument, bo na gtx 1070 i w 1080p.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87681
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 09, 2018, 20:37:02 »
Racja, potwierdziłem argument ze "Ryzeny są wystarczalne, bo nie będą hamować karty graficznej w 4k".

Offline Deniryer

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 09, 2018, 22:18:59 »
Gdzie niby ryzen 2700x ustępuje intelowi? - https://pclab.pl/art78955-4.html
Ja widzę min 79fps  wysokich ustawieniach, w ustawieniach ultra zmieści się w 60fps.

Zresztą mam wrażenie, że nie przeczytałeś postu więc będzie tl;dr:

1080p@60 lub 4k@60fps Ryzen i Threadripper nie będą hamować karty graficznej, bo to ona będzie stanowić bottleneck.
1080p@120fps+ lub 4k i więcej niż 60fps bez i7@5GHz nie podchodź, bo procesor nie wyrobi. Rekomendowane Intel HEDT i SLI, w szczególności jeśli myślisz o 120fps.

Sam celuje w 4k@60fps tylko, że na chwile obecną nie istnieje pojedyncza karta graficzna, która jest wstanie to osiągnąć, więc jadę na 1070, bo i tak nie uzyskam zadowalającego efektu.

Ja składam zestawy dostosowane do indywidualnych zastosowań i pchanie intela do 1080p i 60fps ma mały sens skoro tańszy Ryzen robi dokładnie to samo.

Btw. Intel oszukiwał podczas swoich oficjalnych testów 9 generacji Core, czyżby się bał kompromitacji, bo ich mikro architektura się dobrze nie skaluję ponad 6 rdzenni w mainstreamie?
https://pclab.pl/art78955-4.html

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87681
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 09, 2018, 22:52:25 »
Gdzie niby pisałem cokolwiek o Ryzenie 2700X?
No i dzięki za link do bencha potwierdzający ze Intel ma nadal zauważalną przewagę w grach ;)
"Najszybszy w testach Core i7-8700K w wersji niepodkręconej pokonał 2700X o niemal 20 kl./s."

Mam nadzieję ze w przyszłym roku będę czytał:
"Najszybszy w testach 7nm Ryzen 3700X w wersji niepodkręconej pokonał i9-9900K o niemal 20 kl./s."

Oszustwo intela to suchar, pierwszy o nim napisałem w wątku "PC news". Ja życzę AMD jak najlepiej.
« Ostatnia zmiana: Październik 09, 2018, 22:59:15 wysłana przez Simplex »

Offline Deniryer

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 10, 2018, 00:37:10 »
Ryzen 2700X jest obecnie tańszy niż i5 intela, więc nadal nie widzę powody żeby dopłacać do gry na w 60fps, bo faktycznie wyświetlisz te 91-96fps na monitorze 60fps ::) Już nawet nie wspominając, że gra na i7 8700k OC też odpada, bo nie zapewnia min 120 fps ::)

Ryzen 2700x 329 po przeczenie 294.97 -
i7 8700k 415 - przecena 359 + brak jakiegokolwiek chłodzenia w zestawie, więc nawet na przeczekanie musisz dołożyć koszt chłodzenia nawet najtańszego.

Perf/$ leży - perf/fps - leży. 
 
Z zawodu jestem system deweloperem i na prawdę próbuje dość do tego dlaczego ludzie kupują coś czego nie będą stanie maksymalnie użyć w żadnym wypadku (monitor 60hz).

Mea culpa, nie śledzę całego forum. 
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2018, 00:41:35 wysłana przez Deniryer »

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3618
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: AC Odyssey - PC
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 10, 2018, 07:57:33 »
Racja, potwierdziłem argument ze "Ryzeny są wystarczalne, bo nie będą hamować karty graficznej w 4k".


Nie rozumiesz. On pisał, że Ryzeny są wystarczalne do 60 fps w wyższych rozdzielczościach, gdzie granica między nimi a cpu Intela jest niewielka lub jej nie ma i w takich rozdzielczościach Gpu jest decydujący. Piłeś zakładam do analizy wersji PC Digital Foundry wspominając o 1700 gdzie gość testował w 1080p i na gtx 1070. Stąd mój post ::)


I jeszcze ironicznie dziękujesz mu za link do bencha triumfalnie ogłaszając zwycięstwo Intela, jak test jest w 1080p gdzie Intel jest zawsze górą ze względu na wyższe taktowania rdzenia, a jego argument był o wyższych rozdziałkach.
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2018, 08:01:47 wysłana przez Muzi »