Autor Wątek: Sony Xperia  (Przeczytany 69583 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10791
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia Z
« Odpowiedź #40 dnia: Lipiec 08, 2013, 16:23:29 »
Co do Samsung-ów, to jakoś AMOLED mnie nie przekonuje, a po upadkach zetki na kafelki, to śmiem wątpić czy SGIV jeszcze był by cały.

no moj SGS2 zaliczyl juz tyle bliskich spotkan z gleba (betonem), ze sam sie dziwie ze nadal dziala. jedyne co po nim widac, to rysy (w tym jedna naprawde spora) na tej plastikowej ramce wokol ekranu.

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline gracz1

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 327
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia Z
« Odpowiedź #41 dnia: Lipiec 09, 2013, 22:45:10 »
Ja na Z też mam już trochę rysek. W Z, jest gorilla glass z przodu i z tyłu telefonu, jednak jest tam przyklejona folia oryginalnie. Jak będę miał już konkretne rysy to na pewno ją usunę, w tedy napiszę jak wygląda ekran i tył telefonu.
(kliknij)

Offline koach23

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia Z
« Odpowiedź #42 dnia: Lipiec 09, 2013, 23:08:00 »
Ja na Z też mam już trochę rysek. W Z, jest gorilla glass z przodu i z tyłu telefonu, jednak jest tam przyklejona folia oryginalnie. Jak będę miał już konkretne rysy to na pewno ją usunę, w tedy wtedy napiszę jak wygląda ekran i tył telefonu.
::)

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21270
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia Z
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 16, 2013, 16:25:02 »
Wiem,ze tu o Z, ale ma ktos wrazenia z pierwszej reki z dzialania Xperii SP?

Zetka / HTC One sa niestety drogie, a nizsza polka to juz chyba tylko Xperia SP i One S. Bez sensu, ze nic pomiedzy nie ma...
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Daggett

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5161
  • Płeć: Mężczyzna
  • #nikogo
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia Z
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 16, 2013, 16:39:22 »
A Xperie T sprawdzałeś? W drugim wątku wspominałeś o Orange, teraz jest za 1 więc może warto zobaczyć ten. Parametry ma lepsze niż SP
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2013, 16:41:10 wysłana przez Daggett »

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5864
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Sony Xperia Z
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 16, 2013, 17:37:18 »
Wiem,ze tu o Z, ale ma ktos wrazenia z pierwszej reki z dzialania Xperii SP?

Uprzejmy moderador moglby zmienic nazwe watku na Sony Xperia.

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21270
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia Z
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 17, 2013, 09:27:43 »
A Xperie T sprawdzałeś? W drugim wątku wspominałeś o Orange, teraz jest za 1 więc może warto zobaczyć ten. Parametry ma lepsze niż SP

Wydaje mi sie, ze SP lepsze - przynajmniej na pierwszy rzut oka. Bateria dla mnie wazniejsza, niz wiecej pikseli w aparacie.

http://versus.com/pl/sony-xperia-sp-vs-sony-xperia-t

Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline szewsiu

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 150
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 17, 2013, 11:56:08 »
Recenzja Sony Xperia SP z wczoraj:
http://android.com.pl/recenzje-2/16529-sony-xperia-sp-recenzja/

W komentarzach ludzie właśnie się licytują, która z nich lepsza:)

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10791
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #48 dnia: Październik 14, 2013, 16:16:08 »
ja troche sie bawilem obiema xperiami - szukalem telefonu dla zony i zastanawialem sie wlasnie miedzy X T i X SP. IMO SP jest plynniejsza "na dzien dobry", do tego ekran jest zdecydowanie lepszy. aparat mnie nie interesuje, wiec na jego temat sie nie wypowiem.

stanelo na tym, ze ja pewnie kupie sobie Z1, a zonie dam mojego SGS2 ;)

ale gdybym mial wybierac miedzy X T i X SP, to bralbym zdecydowanie SP. choc roznice miedzy nimi sa mniejsze nawet niz miedzy SGS2 i SGS3 mini.

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21270
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #49 dnia: Październik 14, 2013, 22:34:57 »
Dzieki. Stanelo na tym, ze wzialem HTC One, ktorego sprzedalem i zostalem przy koslawym HTC Desire HD. Dziala, mimo nedznej baterii, wiec po co mi wiecej... 8)
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5864
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10791
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 06, 2013, 17:03:20 »
http://forum.polygamia.pl/dyskusje/promocyjne-ceny-gier-i-innych-rzeczy/msg520621/#msg520621



tja, dla Irlandii Playstation Mobile "is not available in your country"...

za to daja 60 dni gratis Music Unlimited, ale z haczykiem w postaci zapisania sie na usluge na caly rok - a ze ja nigdy nie pamietam zeby anulowac takie uslugi zanim okres probny sie skonczy, to olewam sprawe. poza tym mam Google Music...

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5864
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwiec 03, 2014, 18:15:49 »
Sony sie postaralo i wrzucili mi dzisiaj andka 4.4.2 na Xperia Z. Ja i tak raczej przerzuce sie na iphona.

Offline lutoslav

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5227
  • Płeć: Mężczyzna
  • RDR
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwiec 03, 2014, 18:40:34 »
Podobno strasznie zre baterie. Ludzie sie skarza, ze fon po 6h trzyma przy normalnym uzytkowaniu.

Online Biskup

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3499
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwiec 03, 2014, 18:53:09 »
W pierwszym dniu zostało, już to naprawione (jakiś Google Service sprawiał problemy). Zresztą Rajev z xda (i inni) wygotował, już rom z kitkata jak ta lala - root, xposed, tweaki. Mam, gram, ze staminą przy normalnym użytkowaniu trzyma jak zwykle po dwa-trzy dni.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5864
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwiec 03, 2014, 23:49:17 »
Dopiero teraz sie zalapalem jak dziala full screen mode.  :D Mam nexusa 7 i zawsze mialem problemy aby pokazaly sie przyciski nawigacyjne. Nie wiem czy nie bylo tutariala czy go pominalem, a teraz na Xperii wyskoczym mi tutorial i wiem o co chodzi.
Utrudnione jest pauzowanie gier, ale z drugiej strony nie mozna przypadkowo uruchomic nawigacji podczas grania.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5864
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwiec 04, 2014, 11:07:37 »
Teraz zaluje tego upgradu. Przez noc zzarlo mi 44% baterii, przed updatem okolo 10%, mam wlaczane wszystkie power savings. Dodatkowo jest mnostwo bledow, 3G i WiFi przestalo mi dzialac, restart pomogl, Real racing jest bardzo wolny i sie wywala.

Offline Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16617
  • Płeć: Mężczyzna
  • With hearts toward none
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwiec 04, 2014, 11:22:54 »
Teraz zaluje tego upgradu. Przez noc zzarlo mi 44% baterii, przed updatem okolo 10%, mam wlaczane wszystkie power savings. Dodatkowo jest mnostwo bledow, 3G i WiFi przestalo mi dzialac, restart pomogl, Real racing jest bardzo wolny i sie wywala.

   

Offline Ditarius

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 107
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwiec 04, 2014, 12:24:00 »
+1 aczkolwiek możesz spróbować wyczyścić dane apce "Usługi Google (Play?)". Z tego co czytałem ona powodowała drain baterii. Inna sprawa, że przy zmianie numeru androida dobrze jest zrobić update na czysto - z usunięciem danych.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5864
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #59 dnia: Czerwiec 04, 2014, 12:47:38 »

Online Biskup

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3499
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwiec 04, 2014, 13:13:29 »
Na XDA w dziale Dev macie rozwiązania waszych problemów. U mnie nic nie uciekało od pierwszego wgrania softu (wipe dalvik, cachce, factory reset i wgrywanie softu) Możecie też wrzucić sobie podrasowanego stocka od Rajeva, albo innych.
 do
Sony jest już (doh) świadome problemów (odpowiedź od deva) i niebawem będzie łata.

Offline Ditarius

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 107
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwiec 04, 2014, 13:41:34 »
@jac3k5 Mimo wszystko przed hard resetem sprawdź w ustawieniach co zżera baterię, jeśli to te usługi Google powinno wystarczyć wyczyścić im dane przez ustawienia. Nie będziesz musiał potem wszystkiego od nowa ustawiać/pobierać.

@Biskup No tak ale jak komuś się nie chce grzebać przy telefonie to nie będzie rootował, wgrywał CWM żeby flasznąć jakiegoś customa. Naprawa w PCCompanion zrobi na dobrą sprawę to samo (nie wiem jak z dalvikiem, ale też powinno czyścić.) ;)

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5864
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwiec 04, 2014, 14:01:01 »
Google services zra jedynie 2% baterii. 55% to screen, 21% - system, 11%- Media server.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5864
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwiec 06, 2014, 12:41:06 »
Zrobilem restore do ustawien fabrycznych z usunieciem wszystkich danych i wyglada na to, ze wszystko wrocilo do normy. Niestety kilka godzin poszlo sie je**c, na konfiguracje wiekszosci aplikacji i ustawien.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5864
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache

Offline abc

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 4000
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #65 dnia: Wrzesień 03, 2014, 17:51:59 »
Ale wiocha.

Offline pamPErSo

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 987
    • Zobacz profil
Odp: Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #66 dnia: Wrzesień 03, 2014, 18:03:38 »
Ale wiocha.
Rozwiń z łaski swojej.

Offline abc

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 4000
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #67 dnia: Wrzesień 03, 2014, 18:05:09 »
Wygladaja razem, jak skarpetki meza Eltona Johna.

Offline Naked Blaze

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1957
  • Płeć: Mężczyzna
  • When I Play I'm Naked
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #68 dnia: Wrzesień 03, 2014, 18:48:01 »
A mi ten bajer akurat się podoba na tyle żeby rozważyć kupno smarfona ze stajni Sony który będzie to obsługiwał.



Wygladaja razem, jak skarpetki meza Eltona Johna.
A jak wyglądają skarpetki męża Eltona Johna  ???

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10791
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #69 dnia: Wrzesień 16, 2014, 08:47:38 »
Na XDA sa juz bilbioteki i appka do Remote Play z Z3, ktore mozna zainstalwoac na Z1 i Z2 jakby ktos byl zainteresowany ;)
Nie mam PS4 wiec nie mam jak przetestowac, ale appka sie nie wykrzacza.

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline tomee

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2252
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #70 dnia: Wrzesień 16, 2014, 09:56:33 »
Czyli pewnie kwestia czasu aż będzie to dostępne na innych androidach? :)

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10791
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #71 dnia: Wrzesień 16, 2014, 09:59:03 »
Czyli pewnie kwestia czasu aż będzie to dostępne na innych androidach? :)

No wlasnie nie wiem, bo nie dziala z CM, tylko ze stockowym ROMem.

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20610
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #72 dnia: Wrzesień 16, 2014, 10:00:59 »
Wątpię, żeby działało ze wszystkim. IMHO będą próbowali tym zwiększyć sprzedaż ich telefonów, a nie tym że masz apkę na andka podbić sprzedaż PS4.
Knack is back baby!

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5864
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #73 dnia: Październik 16, 2014, 12:50:48 »
Zrobilem dzisiaj update do 4.4.4, chyba z 5 razy bylem zapytany aby podlaczyc lub rozlaczyc komorke z pc. Jeszcze pol roku meczarni z xperia z i przesiadka na iphona.

Offline lutoslav

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5227
  • Płeć: Mężczyzna
  • RDR
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #74 dnia: Październik 16, 2014, 17:20:20 »
A po co wolalo?

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5864
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #75 dnia: Październik 16, 2014, 18:06:53 »
Poprzednia wersja zarla za duzo baterii, przez noc schodzilo mi 56%. D9opiero po wyloczeniu Location, zuzycie baterii bylo na normalnym poziomie. Uciazliwe bylo uzywanie goole maps.
Nie wiem czy to zostalo naprawione, ale z opisu wynika ze tak. System dziala jaby troche szybciej, jak narazie.

Offline Puchacz

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2516
  • Płeć: Mężczyzna
  • Apex predator
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #76 dnia: Październik 16, 2014, 20:21:30 »
Xperia to szajs.

Offline Daggett

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5161
  • Płeć: Mężczyzna
  • #nikogo
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #77 dnia: Październik 16, 2014, 20:22:24 »
To fajnie.

Offline Gregys

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9076
  • pukier cuder
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #78 dnia: Październik 17, 2014, 11:38:23 »
Używam i się w pełni zgadzam z Puchaczem.
Gregys out.

Offline lutoslav

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5227
  • Płeć: Mężczyzna
  • RDR
    • Zobacz profil
Odp: Sony Xperia
« Odpowiedź #79 dnia: Październik 17, 2014, 17:21:59 »
Uzywam i sie w pelni nie zgadzam. Po za ekranem najlepszy fon jaki mialem. I co ciekawe soft od Sony to najlepszy jaki do tej pory widzialem w androswiatku (a widzialem i uzywalem Nexusa 5, Samsungi, LG).