Autor Wątek: Witchfire  (Przeczytany 3232 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 09, 2017, 13:37:43 »
Chmielarz plakał o bulleta. O Painkillera sobie nie przypominam.

Offline Astarot

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2589
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 09, 2017, 13:53:43 »




Painkiller to przecież były areny i młócka - miało to oczywiście urok i swoje miejsce, ale teraz myślę, że byłoby mocno krytykowane.

Dzieki, że mi przypomniałeś o tym jak Doom był za to krytykowany. W każdej recenzji. Nikt w ten szrot nie grał. Archaizm!

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 09, 2017, 13:58:03 »
Painkiller to przecież były areny i młócka - miało to oczywiście urok i swoje miejsce, ale teraz myślę, że byłoby mocno krytykowane.
Przez Don Simona.

Cytuj
Stąd wydaje mi się, że będą pracowali nad bardziej zajmującą mechaniką.
Bardziej zajmujacą mechaniką?! Jaką bardziej zajmującą mechaniką w shooterze od dopracowanego movementu, gunplayu i aren i przeciwników które pozwalają się tym dobrze bawić? Skrypty skrypty skrypty skrypty?! Boom Michael bay?!

Ja się zgodzę że rozgrywka była powtarzalna i mogła po czasie nużyć, sam nie skończyłem, ale to wcale nie znaczy że chciałbym tam zmian, ok może by się z czasem przydały nowe pomysły, ale nie w stylu który mam wrażenie próbujesz przemycić. Tyle ile się bawiłem, to było super. Nie czułem wyrzutów sumienia z powodu odstawiania tej gry, a w głowie nadal została jako świetna produkcja. W przeciwieństwie do takiej Alicji Madness Returs(wiem inny gatunek, ale nie w tym rzecz), którem mechanika ssałą, grałem dla designu i pomysłów które z czasem zaczęły słabować przez to nie mogłem tego drewnia zdzierżyć i z 9/10 spadlo do 4/10 i tę drugą właśnie uważam za gównianą grę.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2017, 14:03:03 wysłana przez Blue__ »

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 09, 2017, 14:02:14 »
Nie grałem w Dooma.

Dobra gra, której nie skończyłeś taka dobra była :)

Inna mechanika - w sensie progresu, fabuły, odblokowywania krain itp. zobaczymy, ale jestem przekonany że to nie będzie ładniejsza młócka w stylu Painkiller.
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 09, 2017, 14:06:32 »
Nie grałem w Dooma.
A to moje GOTY. Tyle że w niego trzeba w moim odczuciu grać na PC z wyłączonym v-sync, na padzie to jest moim zdaniem średnia gra.

Cytuj
Dobra gra, której nie skończyłeś taka dobra była :)
Szczerze wiele to nie zmienia. Dooma tez musiałem sobie dawkować na 2-3 razy. Nadal zostaje moim zeszłorocznym GOTY.

Mechanika król. Lepiej się bawię w doomie, czy painkillerze mimo, że muszę go dawkować niż w jakimś Life is Strange w którym się męczę cały czas i ciągnę tylko dla fabuły, a przez to trudniej też grę odstawić, bo o ile do mechaniki dooma łatwo wrócę, to do gry opartej o fabułę ciężko jak się zaczyna zapominać o co chodziło w historii. To nie znaczy, że ona jest lepsza.

Uncharted 4 byłaby dla mnie dużo lepszą grą jakby się skończyła gdzieś w 3/4 długości. Czemu? Bo ja już wtedy zacząłem się powoli nudzić i ciągnąłem końcówkę tylko dla fabuły przez co całość w odbiorze mocno straciła. Ale w Twoich oczach to będzie lepsza gra, no bo przecież skończyłem!
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2017, 14:19:02 wysłana przez Blue__ »

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #45 dnia: Grudzień 09, 2017, 14:26:26 »
Problem Bulletstorma był taki, ze (wbrew temu co mowił Chmielarz) bez gry na punkty cały fun ulatywał. Nie dało sie po prostu zagrac w to jak w Dooma (czyli normalny fps) bo wtedy zbyt wiele sie traciło

A Painkiller w swym czasie był naprawde dobry.

Offline Gregys

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10106
  • pukier cuder
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #46 dnia: Grudzień 09, 2017, 14:44:51 »
O właśnie, Doom. Kolejna gra, która mnie dość szybko znudziła - doszedłem do piekła i stwierdziłem, że wystarczy. Może dlatego, że grałem na pc ale przy użyciu pada?
Gregys out.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #47 dnia: Grudzień 09, 2017, 14:53:44 »
Problem Bulletstorma był taki, ze (wbrew temu co mowił Chmielarz) bez gry na punkty cały fun ulatywał. Nie dało sie po prostu zagrac w to jak w Dooma (czyli normalny fps) bo wtedy zbyt wiele sie traciło
Troche w tym prawdy jest. Generalnie mi się w  BS źle grało. Całosć miała mocno konsolowy feeling , którego nie lubię, wymyślanie tych trickshotów było dla mnie nudnawe, bo czułem się zmuszony do odfajkowywania, nie miałem poczucia swobody zabawy.

Rudy_rydz

  • Gość
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #48 dnia: Grudzień 09, 2017, 15:00:17 »
Ale nie musiałeś robić trickshotów, to była tylko dodatkowa zabawa dla kreatywnych graczy.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #49 dnia: Grudzień 09, 2017, 15:03:31 »
Nie musiałeś, ale poza tym to była gra taka sobie, z konsolowym drewnem i obijaniem się o ściany.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #50 dnia: Grudzień 09, 2017, 15:04:45 »
Ale gra była na nich zbudowana, za to wpadaly punktu rozwoju.
Ja nigdy nie skończyłem Bulletstorma.

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #51 dnia: Grudzień 09, 2017, 15:05:13 »
Dokładnie. Jak ktos lubił to play with skill to gra była pewno dobra. Bez tego...no troche jak grac w Dishonored mordujac. Czujesz, ze cos nie tak robisz.

Offline Rolek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9960
  • Płeć: Mężczyzna
  • uber alles
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #52 dnia: Grudzień 09, 2017, 16:33:11 »
Chmielarz plakał o bulleta. O Painkillera sobie nie przypominam.
To przecież mówiłem o Bułkosztormie.

Offline psxfan

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3010
  • Płeć: Mężczyzna
  • Rozwalmy te bude
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #53 dnia: Grudzień 09, 2017, 16:36:48 »
no i co powiedzą ci którzy za Chmielarzem nie przepadają, moim zdaniem gra zapowiada sie mega i sprzeda sie też dobrze,


bieda indyki polskie patrzcie jak sie robi gry w które chcą grać gracze

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #54 dnia: Grudzień 09, 2017, 16:36:49 »
Moze płakał że się nie sprzedalo, ale nie z ocen krytyków.

Psxfan już wie po jednym teaserze ze gra się dobrze sprzeda i że gracze chcąc w to grać, choć gry jeszcze nie ma. Wot maładiec!
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2017, 16:39:15 wysłana przez Simplex »

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #55 dnia: Grudzień 09, 2017, 16:40:19 »
Był zły na siebie: o demo. W demi był tryb echo, na punkty, bez zadnych cut scenek.

Wprawdzie de facto wiele to nie zmieniało, ale wg Chmielarza zmieniało- ze ludzie pomysleli, ze w grze fabuły nie ma (jakby miała ona znaczenie)

Offline maxplastic

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4667
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #56 dnia: Grudzień 09, 2017, 16:40:43 »
psxfan tradycyjnie kupi trzy sztuki po pełnej cenie więc się sprzeda :D

Offline wrobel

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2913
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #57 dnia: Grudzień 09, 2017, 16:56:52 »
Painkiller nigdy mi się nie podobał - tępa, prymitywna sieczka. Ale grałem pierwszy raz w 2008, może dlatego.

Bulletstorm był za to super, bardzo miło wspominam. Skillshoty ekstra pomysł, ale i bez nich była to solidna gra, takie trochę Girsy w FPP.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #58 dnia: Grudzień 09, 2017, 17:05:19 »
, takie trochę Girsy w FPP.
W zasadzie miałem podobne wrażenie. Problem w tym, że w girsach grałem w co-opie, a tu trzeba było grać samemu.

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #59 dnia: Grudzień 09, 2017, 17:10:57 »
Gdzie temu do Girsów meh

Offline freekEza

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2211
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #60 dnia: Grudzień 11, 2017, 08:05:59 »
Jak nie pójdzie w "kill with skill" to powinno być dobrze.
Fajnie, że jest klimat Soulsborne-ów, pewnie takich lokacji jak From Soft nie zrobi ale może próbować.

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #61 dnia: Grudzień 13, 2018, 13:02:43 »
Cytuj
We?re starting Witchfire Development Updates. Witchfire Diaries. Witchfire Wednesdays. Whatever you want to call it, every Wednesday we will reveal something new about the game, show behind the scenes stuff showing how games are made (so expect a lot of crude assets, basic animations and other dirty things), or explain the design ideas.
http://www.theastronauts.com/2018/12/witchfire-a-year-after-reveal/

Offline SinfulScholar

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 5000
  • Płeć: Mężczyzna
  • Drop It Like It's Hot
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #62 dnia: Grudzień 13, 2018, 13:26:14 »
dobrze to wygląda. tylko czy to będzie bardziej doom (korytarzówka) czy destiny (gra jako usługa)?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #63 dnia: Grudzień 13, 2018, 13:26:48 »
8 osobowy team raczej nie zrobi i nie da rady "obsługiwac" gry jako usługi.

Offline Furio

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5952
  • R=2Gm/c2
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #64 dnia: Grudzień 13, 2018, 13:30:22 »
Mnia, mniam. Nie było w historii wiele lepszych shooterów od Painkillera. Zapowiada się rewelacyjnie. Liczę na wielkich bossów.

Offline SinfulScholar

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 5000
  • Płeć: Mężczyzna
  • Drop It Like It's Hot
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #65 dnia: Grudzień 13, 2018, 14:04:56 »
8 osobowy team raczej nie zrobi i nie da rady "obsługiwac" gry jako usługi.

wierzę w nich  8)

Offline TurboGad

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11015
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hejter MGS i Death Stranding
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #66 dnia: Grudzień 13, 2018, 14:17:46 »
No nie wiem, nie wiem... Z jednej strony warszawskie świniaki (hehe) pokazały, że Polak potrafi dobrą rozwałkę FPS zrobić, a z drugiej strony obawiam się mocnej reprezentacji biedy (takiej, której Peja by się nie powstydził).  :D

Inna sprawa, że to co się nieźle sprawdzało w 2013/2014 niekoniecznie sprawdzi się w 2020, zwłaszcza, że Shadow Warrior jednak niezgorsze fabułę i dialogi miał, a przy sequelu już było eksperymentowanie (Diablo FPS).

Śmiałbym się jakby ten grafoman Kojima upadł i sobie głupi ryj rozwalił!

Offline psxfan

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3010
  • Płeć: Mężczyzna
  • Rozwalmy te bude
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #67 dnia: Grudzień 13, 2018, 16:14:05 »
takie indyki lubie nie mogę sie doczekać

tylko aby wydali to na xbox-a bez opóźnień

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Witchfire
« Odpowiedź #68 dnia: Styczeń 09, 2019, 19:42:46 »
http://www.theastronauts.com/2019/01/when-witchfire-was-not-witchfire/

szkoda, że tak mało pojawia się takich wpisów u innych devów, bardzo przyjemnie się to czyta