Autor Wątek: Warframe  (Przeczytany 17160 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pats

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6937
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nbareja
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #360 dnia: Styczeń 08, 2019, 13:21:10 »
A wasze top 5? Takie naprawdę must have.

1. Rhino - bezapelacyjnie, jak już wspomniał Acrid, skóra + buf do dpsu
2. Frost  - bańka, przydaje się zawsze
3. Messa - chyba najlepszy DPS jaki do tej pory spotkałem
4. Nova - Buff do DPSu + wybuchy
5. Inaros - przeżywalność

Offline mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5906
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #361 dnia: Styczeń 08, 2019, 14:19:31 »
Ja lubie Mirage.
Caly czas biega sie z klonami i staly boost 260% do obrazen (lub jesli jestesmy w zaciemnieniu to 95% redukcji obrazen).
Calkiem przyjemny frame :)

Offline muminek

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2583
  • Płeć: Mężczyzna
  • PS4: fisiek_ck
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #362 dnia: Styczeń 10, 2019, 08:18:38 »
Wessał mnie chyba ten Warframe, tylko wkurza mnie ten pecetowy interfejs na PS4. Wszystko jest za małe, chyba musze siedzieć bliżej tv Gubię sie w tych walutach i kamyczkach. Jedne do modów inne do kupowania, pierdyriald do tworzenia. Jest sens dokupienia czegoś w tej grze za realną kasę?

Offline mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5906
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #363 dnia: Styczeń 10, 2019, 09:55:44 »
miminek - ja tez jestem "swiezym" graczem. Pewnie powtorze sie po wielu graczach, ale po dwukrotnym "odbiciu sie" od tej gry, jak ja zainstalowalem trzeci raz i pogralem "ciut" wiecej to tak zaskoczylo, ze wszytkie te mega hity (Red Dead Redemption2 czy nowe Assasiny) leza na polce i groza mi palcem.
Ja kupilem sobie (na razie) - 3 razy paczki po 170 platyny (kazda paczka to ok 30zl). Platyne wydaje tylko i wylacznie na:
1 - miejsce dla nowych postaci
2 - miejsce na nowy sprzet (ale tu zainwestowalem niewiele, bo jak wbije jakas bron na 30 level i wiem ze nie bede nia juz dalej gral, bo mi nie pasuje, albo mam lepsza - to sprzedaje te bron i zwalnia mi sie miejsce)
3 - katalizatory/reaktory orokin do postaci i broni - podwajaja ilosc punktow w slotach na mody (schematy na to mozna czasem uzyskac z alarmow)
Czasem kupie takze "Forme", jak juz nie chce mi sie czekac az sie wyprodukuje (24 godziny) - forma wrzucona do broni (jesli ma juz maksymalny level) dodaje polaryzacje do modu.

Oczywscie jak jeszcze nie wiedzialem co i jak to pierwsze 170 platyny roztrwonilem na "pierdoly" - szkoda wielka :) Ale wtedy nie wiedzialem jeszcze ze gra mnie wciagnie.

Offline mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5906
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #364 dnia: Styczeń 11, 2019, 09:01:34 »
Wczoraj robilem sobie zadanie pt. Hymn Octavi (czy dla Octavi). Za ukonczenie zadania dostaje sie schemat na postac.
Napisze krotko - takiego zadania to nie widzialem dawno w zadnej grze.
Chodzi mi o to ze zadanie wywolywalo u mnie skrajne emocje.
Raz klnalem niemilosiernie, bilem sie "lisciem" w twarz (doslownie), a za chwile pialem z radosci (bo cos sie udalo).
Nie bede spoilerowal, bo sam osobiscie nic o tym zadaniu nie wiedzialem i poszedlem na nie w ciemno.
Polecam kazdemu hehehehe

Offline Pats

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6937
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nbareja
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #365 dnia: Styczeń 11, 2019, 09:31:55 »
Słyszałeś jedynie ile kurew wypowiedziałem dzień wcześniej na imprezie robiąc to zadanie... Ale zgadzam się z tym co piszesz, w gruncie rzeczy - mega fajne zadanie.

Offline mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5906
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #366 dnia: Styczeń 11, 2019, 10:11:18 »
Darmowa (no powiedzmy ze darmowa), a ma takie myki ze ... ta stowka pln co na nia (na razie) wydalem w zadnym przypadku nie jest strata pieniedzy.
Niejedna duza, platna gra powinna sie wstydzic :)
Jeszcze tyle przede mna, ze hoho - niektorych rzeczy wogole "nie dotknalem", a gram juz sporo.

Offline muminek

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2583
  • Płeć: Mężczyzna
  • PS4: fisiek_ck
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #367 dnia: Styczeń 11, 2019, 10:20:28 »
Postaci zmieniamy z nudów czy z przymusu bo stara nie wyrobi na nowych zadaniach?

Offline mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5906
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #368 dnia: Styczeń 11, 2019, 10:31:58 »
Kazda postac (jak ci sie dobrze nia gra i odpowiednio nia zbudujesz) wyrobi na nastepnych zadaniach.
Zmienia sie je raczej by zdobywac punkty na range mistrzowska, no i tu jest taki troche syndrom kolekcjonerski (ze sie je zbiera i mozna sie chwalic ze ma sie ich wiecej) :)

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 14983
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #369 dnia: Styczeń 11, 2019, 10:47:14 »
Pisałem wcześniej o tej Octavii. Niesamowity quest. <3
Jak będziecie farmić jedną część na statku to zawołajcie!

Offline mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5906
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #370 dnia: Styczeń 11, 2019, 12:50:24 »
Brakuje mi tylko "klaty" - glowe (zalapalem sie przy okazji jak Revnir chcial ja dostac) i systemy mam

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16164
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #371 dnia: Styczeń 11, 2019, 13:38:05 »
Octavia biegałem baaaaardo długo, ścisły top. Niewidoczność, buff plus piękny crowd control bardzo pomaga.

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 14983
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #372 dnia: Styczeń 11, 2019, 13:48:33 »
Brakuje mi tylko "klaty" - glowe (zalapalem sie przy okazji jak Revnir chcial ja dostac) i systemy mam

 :'(

Offline mjazzga

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1989
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #373 dnia: Styczeń 14, 2019, 16:07:40 »
Robię Inarosa i utknąłem na walce z Guardianem, kończy mi się w niej amunicja, a te małe uzupełnienia z rynku niewiele pomagają. Co się przydaje na te golemy?

Offline mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5906
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #374 dnia: Styczeń 14, 2019, 16:41:42 »
Robię Inarosa i utknąłem na walce z Guardianem, kończy mi się w niej amunicja, a te małe uzupełnienia z rynku niewiele pomagają. Co się przydaje na te golemy?

Lepsza bron :)
Tez mialem klopot z kamiennymi przeciwnikami i takze problemem byla amunicja.
Jak mozna to moge ci pomoc o ile nie trzeba tego robic solo.

Offline mjazzga

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1989
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #375 dnia: Styczeń 14, 2019, 16:44:41 »
Już mam patent wychodzę ze zbroi jako zenurik i padają jak muchy;)

Offline paulinus

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 668
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #376 dnia: Styczeń 14, 2019, 16:45:55 »
https://warframe.fandom.com/wiki/Tomb_Protector_Effigy

To nie jest banalne, ale do zrobienia. One mają od **** pancerza (jak Inaros, 45% dmg reduction), i życia (jak Inaros, 5500), więc dobierz broń pod to
Polecam puncture + corrosive, a jak ci wystarczy miejsca to i radiation
Co do amunicji, pewnie używasz sprzętu który używa jej przesadnie dużo (szybkostrzelne karabiny?). Weź coś semiauto (latron? tiberon? łuk?), shotguna z dużymi obrażeniami (Hek? Tigris?), czy co tam masz pod ręką, i serwuj dożo headshotów. Tak samo z pistoletami, poskładać coś z wysoką szansą na status i jazda (atomos, detron, pox, staticor).

Albo, jeśli porobiłeś questy, możesz zostawić frame z boku, i postrzelać z ampa.

Offline mjazzga

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1989
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #377 dnia: Styczeń 14, 2019, 16:57:01 »
No poszło gładko bieganie w koło i 4 wyjścia ze zbroi. Akurat biegałem z Dread ale 75 pocisków kończyło się za szybko. I znów wszystko na 30 i nie wiem czym dalej biegać.

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16164
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #378 dnia: Styczeń 14, 2019, 18:13:13 »
Ja sobie chwilowo odpuszczam, po tych ~130 dniach mam spadek formy. Czekam na informacje DE co z planami na ten rok i co najważniejsze ile trzeba będzie czekać na content/zmiany. Na konsolach brakuje jeszcze istotnego patcha do Fortuny.

Dziwie się, bo pewne zmiany powinny być już dawno klepnięte. Jak chociażby nagrody w endless misjach. Nikt nie chce siedzieć dłużej niż ~15 minut bo 'nie ma to sensu'.

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 14983
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #379 dnia: Styczeń 14, 2019, 23:30:42 »
No poszło gładko bieganie w koło i 4 wyjścia ze zbroi. Akurat biegałem z Dread ale 75 pocisków kończyło się za szybko. I znów wszystko na 30 i nie wiem czym dalej biegać.

Zrobiłeś już cały ten chain? Potrzebuje kogoś z tą misją żeby wejść i poskanować Kavaty.

Offline mjazzga

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1989
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #380 dnia: Styczeń 15, 2019, 10:00:06 »
Tamte z Kavatami też przegapiłem skanowanie:/ został mi tylko 5xJaggernout do ubicia i tu mam problem bo mi się nie pojawia, ekran mruga zabijam mobki i zaraz mam komunikat hurra Jag opuścił teren... Ktoś coś podpowie?
Wracając do Kavatow mnie się ciągle spawnuja we Wraku Orokin i czy to są jakieś inne Kavaty?
PS2 ponawiam prośbę o dodanie do klanu.

Offline mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5906
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #381 dnia: Styczeń 15, 2019, 10:09:41 »
Tamte z Kavatami też przegapiłem skanowanie:/ został mi tylko 5xJaggernout do ubicia i tu mam problem bo mi się nie pojawia, ekran mruga zabijam mobki i zaraz mam komunikat hurra Jag opuścił teren... Ktoś coś podpowie?
Wracając do Kavatow mnie się ciągle spawnuja we Wraku Orokin i czy to są jakieś inne Kavaty?
PS2 ponawiam prośbę o dodanie do klanu.

Farmiac Jaggernouty musisz miec "dobra" druzyne. Jak slychac ten ryk zwiastujacy tego przeciwnika, druzyna musi maksymalnie szybko zabijac stwory (niby Jaggernouty przyciaga zapach krwi). Jak druzyna za malo (za wolno) zabija to Jaggernaut odpuszcza (nie oplaca mu sie pojawiac).
Mi sie udalo "fuksem" dolaczyc do randomow (zatem da sie to zrobic z randomami), ktorzy chyba takze farmili tego stwora. Calosc zajela, kilka minut.
Sprawdz na plancie Eris - misje Saxis (eksterminacja). Ja to tam zrobilem.

Kavatow (to koty?) tez nie mam zeskanowanych, a z checia bym chial miec :)

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16164
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #382 dnia: Styczeń 15, 2019, 10:13:59 »
Kavaty to najgorsze ścierwo jeżeli idzie o zbieranie. Czasem pojawiają się w alertach (w ilości 5). Ja musiałem uzyć platyny do kupienia, bo nie miałem już na to siły. Na szczęście RNG był bardzo łaskawy, bo za pierwszym razem udało się uzyskać najlepszego peta: Smeeta Kavat.


https://warframe.fandom.com/wiki/Charm

Sets critical hit chance to 200%, making all attacks orange critical hits. Also affects some Warframe powers. Duration: 30s

Offline mjazzga

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1989
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #383 dnia: Styczeń 15, 2019, 10:20:50 »
Dzięki mierniczek, do węzła Eris brakuje mi jeszcze kilku rzeczy, dlatego próbowałem na Wraku ale być może za mało wrogów albo za wolno sam zabijam:/

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 14983
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #384 dnia: Styczeń 15, 2019, 10:25:10 »
mjazzga, o! To masz jeszcze jeden step! Jak będziesz szedł to weź proszę zaproś to poskanujemy koty razem :D

Offline mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5906
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #385 dnia: Styczeń 15, 2019, 10:57:00 »
Dzięki mierniczek, do węzła Eris brakuje mi jeszcze kilku rzeczy, dlatego próbowałem na Wraku ale być może za mało wrogów albo za wolno sam zabijam:/

Nie wiem jaki masz poziom rangi, ale jesli wbiles 5, to tak jak pisali wczesniej (pewnie z kilka osob o tym pisalo). Kup na statku schemat pistoletu "Atomos". Wymaksuj, zrestartuj z 3 razy (wkladajac forme), a potem bedzie ci sie micha cieszyc jak bedziesz cale hordy wrogow posylal w niebyt jedna salwa plomieni.
Atomos naprawde daje rade, nawet na wyzszych levelach - a zabija ekspresowo (im wiecej przeciwnikow tym lepiej).
To taka niewinna plujka, a kosi niemilosiernie :)

Offline Vuko Drakkainen

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6201
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #386 dnia: Styczeń 15, 2019, 13:13:48 »
PS2 ponawiam prośbę o dodanie do klanu.
Ja odinstalowałem grę, więc pozostaje Ci Paulinus.

Offline Pats

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6937
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nbareja
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #387 dnia: Styczeń 15, 2019, 13:32:30 »
Widzę że za chwilę sam zostanę w grze :P

Offline mjazzga

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1989
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #388 dnia: Styczeń 15, 2019, 13:35:56 »
Dzięki mierniczek, do węzła Eris brakuje mi jeszcze kilku rzeczy, dlatego próbowałem na Wraku ale być może za mało wrogów albo za wolno sam zabijam:/

Nie wiem jaki masz poziom rangi, ale jesli wbiles 5, to tak jak pisali wczesniej (pewnie z kilka osob o tym pisalo). Kup na statku schemat pistoletu "Atomos". Wymaksuj, zrestartuj z 3 razy (wkladajac forme), a potem bedzie ci sie micha cieszyc jak bedziesz cale hordy wrogow posylal w niebyt jedna salwa plomieni.
Atomos naprawde daje rade, nawet na wyzszych levelach - a zabija ekspresowo (im wiecej przeciwnikow tym lepiej).
To taka niewinna plujka, a kosi niemilosiernie :)
MR6, jeszcze nie formowałem niczego, dużo nie czytam tylko idę odblokowuję mapę, questy i tak sobie chłonę. Mam blade pojęcie o modach, co warto i gdzie je farmić.

Offline Pats

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6937
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nbareja
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #389 dnia: Styczeń 15, 2019, 13:49:29 »
Coś tam w ramach wzajemnej pomocy mogę Ci dać jak Cię będę widział w klanie :) (mody)

Offline mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5906
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #390 dnia: Styczeń 15, 2019, 15:46:09 »
mjazzga - to zaufaj (miliony much nie moga sie mylic) i kupuj na statku schemat Atomosa :) Nawet nie formowany jest grozny :)
Co do modow to nie rob tak jak "taki jeden" :) i ulepszaj je zanim wrzucisz do broni.
Na pierwsze poziomy nie traci sie duzo Endo i nie kosztuje to fortune.

Offline mjazzga

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1989
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #391 dnia: Styczeń 15, 2019, 16:15:07 »
Gołego Atomosa zrobiłem po pierwszej forumowej polecance. Jest w miarę ok, ale już pojawia się content, który solo jest wyzwaniem, więc pewnie trzeba się zatrzymać i pofarmić. Będę próbował dziś Lephantisa i coś czuję, że będzie lipa. Biegam Rhino, Dread, Atomos, Broken War, do odbioru czeka Boltor, Atterax, do zrobienia w kolejności Soma. Do tej pory wszystkie formy poświęcam na syndykaty, z których nic ciekawego nie mam;)

Offline paulinus

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 668
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #392 dnia: Styczeń 15, 2019, 20:39:04 »
Hm, oidp zaprosic moze kazdy, ale ja musze potwierdzic i dac range.
Zlap mnie, albo dorzuc do friendlisty, zalatwie (id: paulinus)

Offline mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5906
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #393 dnia: Styczeń 16, 2019, 08:44:47 »
Jak poprawnie grac Octavia?

Wiem, ze glupie pytanie, ale no wlasnie :)
Wczoraj wybudowala mi sie ta postac. Doslownie kilka misji na Sednie (Hadron) i wbilem jej 30 level.
Zaaplikowalem reactor (czy katalizator), powrzucallem mody na sile, zwiekszenie obszaru dzialania oraz czas trwania umiejetnosci i poszedlem probowac.
Jak rzuce ten werbel, czy inne grajace ustrojstwo to trwa to dosc dlugo, obszar zajmuje potezny, ale - kuzwa uszy zwiedna po godzinie takiej gry :) hehehe
Wiem, ze ludzie jakios modyfikuja te melodie, ale nie doszedlem jeszcze jak (i czy to jest jakies mozolne wybieranie nut).
Raz mi postac znikla (w sensie stala sie niewidzialna), ale nie mam pojecia jak to zrobilem, a raz zrobila sie tak jakby "rozmyta" (jakby dostala dodatkowy pancerz - cholera wie).
W opisie glownej umiejetnosci wyczytalem, ze pewnie zrobilem musialem skoczyc, kucnac lub odpowiednio wystrzelic to wtedy uaktywniaja sie te bajery. Ale u mnie to wszystko jest przypadkiem :)

Offline paulinus

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 668
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #394 dnia: Styczeń 16, 2019, 12:58:02 »
Tu masz rozpisane, jak to dziala. Powodzenia :)
https://warframe.fandom.com/wiki/Octavia

Offline mjazzga

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1989
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #395 dnia: Styczeń 18, 2019, 09:48:07 »
Odbiłem się od Lephantis. Popatrzyłem na YouTube i poradniki, że easy ale każdy biega z czymś prime i na maksa rozwinięte rzeczy, a ja nawet reaktora nie mam żadnego, żeby coś tego Rhino polepszyć, nie mówiąc o modach. Czy jest jakiś sposób względnie dla mnie dostępny bez użycia platyny? Czy mam lfg robić bo solo nie ma sensu?

Offline paulinus

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 668
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #396 dnia: Styczeń 18, 2019, 09:58:17 »
Snajperka, luk, albo jakies semi z wysokim crit.
Strzelasz jak sie morda otworzy. Nie potrzebujesz cudow.

Offline mierniczek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5906
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #397 dnia: Styczeń 18, 2019, 10:08:35 »
Te reaktory czy katalizatory to jest wlasnie sposob tworcow zeby "wyciagnac" pieniadze od graczy.
Niby czasem (bardzo bardzo rzadko) mozna zdobyc schematy z alertow (a nawet z tych dziennych podarunkow) plus jakis na zakonczenie zadan fabularnych, ale tego jest tak malo ze trzeba sie ratowac platyna (jak sie uzbiera wiecej postaci i broni).
Ja na razie kupilem 3 paczki po 170 platyny, ale juz widze ze musze kupic czwarta paczke.

Offline mjazzga

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1989
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #398 dnia: Styczeń 18, 2019, 10:18:39 »
Snajperka, luk, albo jakies semi z wysokim crit.
Strzelasz jak sie morda otworzy. Nie potrzebujesz cudow.
Zapomniałem, że w garażu Trinity prime z Vectis prime z Twitcha, spróbuję w ten sposób.

Offline Pats

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6937
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nbareja
    • Zobacz profil
Odp: Warframe
« Odpowiedź #399 dnia: Styczeń 18, 2019, 11:36:31 »
Vectris wystarczy Ci na długo... w zasadzie jedna z dwóch najlepszych snajp w grze, zaraz obok Rubico Prime (w mojej opinii, inni dodali by jeszcze lankę). Dobrze złożona spokojnie tłucze za dziesiątki tysięcy DMG.

Edit: 13 wbita... Tigris kupiony, coś jeszcze jest MUST HAVE  na tej randze?