Autor Wątek: W co obecnie gracie?  (Przeczytany 2409662 razy)

boski roman

• Gość
Odp: W co obecnie gracie?
« Odpowiedź #2080 dnia: Sierpień 02, 2010, 12:58:55 »
Ja tam na online się dobrze nie znam, ale mimo, że jestem nowicjuszem, to podobnych do mnie było kilku i jakos udawało mi się ich zabijać. Cały czas ktoś gra, zawsze były pełne plansze. Czy warto? IO przed BC2 warto pograć w jedynkę, aby wejśc w klimacik.

Chodzi mi tylko o to czy ktoś w to jeszcze gra. A jak gra to trzeba kupić :D

A co do BC2 to ja ogrywałem demko ale też miałem pare ładnych godzin za sobą :D

Katanka

• Gość
« Odpowiedź #2081 dnia: Sierpień 02, 2010, 13:36:23 »
Oczywiscie, że grają :) w to jak i w BF1943. Nigdy nie musiałem czekac na rozgrywkę, zawsze ktoś był gotowy do gry.

SimonX

• Gość
« Odpowiedź #2082 dnia: Sierpień 02, 2010, 14:42:05 »
Ja tam na online się dobrze nie znam, ale mimo, że jestem nowicjuszem, to podobnych do mnie było kilku i jakos udawało mi się ich zabijać. Cały czas ktoś gra, zawsze były pełne plansze. Czy warto? IO przed BC2 warto pograć w jedynkę, aby wejśc w klimacik.

Chodzi mi tylko o to czy ktoś w to jeszcze gra. A jak gra to trzeba kupić :D

A co do BC2 to ja ogrywałem demko ale też miałem pare ładnych godzin za sobą :D
ja gram :)
kupiłem niedawno bad company - nigdy nie ma problemu z losowymi ludzmi do gry - gra zyje i ma sie dobrze
gorzej jest jak chcialem zagrac z kumplami
z jednym udalo sie bez problemu
ale potem zachcialo nam sie we 3 zagrac w jednym składzie - nie dało się
niezależnie kto wysyłał zaproszenie, pierwsza osoba dołączyła, a druga już nie mogła
ciekawym, czy to taki ficzer tej gry, że w składzie można mieć tylko jednego znajomego?

Offline Simplex

• Żywa Legenda
  • Jak tu coś wpisać?
« Odpowiedź #2083 dnia: Sierpień 02, 2010, 16:37:25 »
Jesli to było w trakcie meczu, to moze byly wszystkie sloty zajete na serwerze?