Autor Wątek: Uncharted 4: A Thief's End  (Przeczytany 272611 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Punkstyler

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • Best game ever? Counter-Strike 1.6
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #640 dnia: Czerwiec 20, 2015, 17:48:23 »
Na wodę też zwróciłem uwagę. Myślę, że ją poprawią. Zdecydowanie najlepszy gameplay targów. A po obejrzeniu analizy robi jeszcze większe wrażenie. Oby tylko ta dbałość o szczegóły nie odbiła się na długości gry.

// Tapatalk. Sorry za ewentualne błędy



Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #641 dnia: Czerwiec 20, 2015, 18:06:03 »
Animacje ;D. Są drobne niedoróbki rzeczywiście, ale to jeszcze mogą poprawić, zresztą to co jest i tak już wyznacza standardy w wielu kategoriach.
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #642 dnia: Czerwiec 20, 2015, 18:16:30 »
Analiza Trailera

mambo jambo, większości wspomnianych elementów nie zauważyłem, ale to pewnie kwestia oglądania o 4 rano ;) robi wrażenie, takie smaczki są mega.

Tak odnośnie fizyki, to w 1:23 fajnie taboret się przesuwa. :)

Offline Czaju

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2805
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #643 dnia: Czerwiec 21, 2015, 19:51:40 »
Ten fragment gdy Drake przeciska się przez tłum to cieżko oskryptowany, co nie? Wygląda to tak dobrze, że nie chce się wierzyć, że mogłoby być inaczej. Pamiętam jak ten motyw zrobił na mnie wrażenie przy pierwszym Assassinie i teraz znowu. :)
PSN ID: czajuprime

Offline JasonX44

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1505
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #644 dnia: Czerwiec 21, 2015, 20:11:18 »
Ten fragment gdy Drake przeciska się przez tłum to cieżko oskryptowany, co nie? Wygląda to tak dobrze, że nie chce się wierzyć, że mogłoby być inaczej.
Believe in Naughty Dogs.

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #645 dnia: Czerwiec 21, 2015, 20:13:50 »
Mnie ciekawi czy w tej sekcji ucieczki autem jest jakaś swoboda. Tam jest masa fajnych alejek, które bym sobie chciał spokojnie pooglądać, choćby zatrzymując się samochodem, bo wysiąść się pewnie nie będzie dało.
Ew. czy ta lokacja będzie wykorzystana też wcześniej, czy wyłącznie do tej ucieczki.

Offline JasonX44

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1505
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #646 dnia: Czerwiec 21, 2015, 20:17:40 »
W każdą alejkę  którą widzisz możesz wjechać.

Offline Padre

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2824
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #647 dnia: Czerwiec 21, 2015, 21:01:11 »
W każdą alejkę  którą widzisz możesz wjechać.

 ;D

A tak serio, ktoś to w U4 potwierdził?

Offline tytacz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6517
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #648 dnia: Czerwiec 21, 2015, 21:37:00 »
W każdą alejkę  którą widzisz możesz wjechać.

 ;D

A tak serio, ktoś to w U4 potwierdził?

Ktoś z ND mówił, że ta mapa jest tak skonstruowana, że gdzie byś nie skręcił to zawsze dojedziesz do celu. Ciężarówka z karabinem się będzie dostosowywać do tego i zawsze będzie wyskakiwać z dupy.

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #649 dnia: Czerwiec 21, 2015, 22:44:12 »
Ja mam zatem inne pytanie - który architekt tak projektuje ulice?! ;D
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #650 dnia: Czerwiec 22, 2015, 00:53:41 »
Patrząc po okolicy, to jakieś dzieło przypadku ;)

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20634
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #651 dnia: Czerwiec 22, 2015, 01:18:02 »
W każdą alejkę  którą widzisz możesz wjechać.

 ;D

A tak serio, ktoś to w U4 potwierdził?

Ktoś z ND mówił, że ta mapa jest tak skonstruowana, że gdzie byś nie skręcił to zawsze dojedziesz do celu. Ciężarówka z karabinem się będzie dostosowywać do tego i zawsze będzie wyskakiwać z dupy.
Zresztą widać jest, że podczas demonstracji trasa przejazdu wybierana jest na chybił trafił i często w ostatniej chwili.
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #652 dnia: Czerwiec 22, 2015, 01:54:59 »
To na pewno nie jest zamierzony efekt ;).
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Vuko Drakkainen

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6269
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #653 dnia: Czerwiec 22, 2015, 03:24:27 »
Nawet jeśli materiał był odtwarzany według przygotowanego uprzednio scenariusza (a imo był na pewno) to czy ma to ostatecznie jakieś znaczenie? Mnie tam w zupełności wystarczy zapewnienie twórców, iż podczas gry będę mógł wybierać inne ścieżki zdążając do celu.

Offline szczqcz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8586
  • Płeć: Mężczyzna
  • [citation needed]
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #654 dnia: Czerwiec 22, 2015, 09:16:58 »
Mnie tam w zupełności wystarczy zapewnienie twórców

Oh my sweet, summer child.
"Men, it has been well said, think in herds; it will be seen that they go mad in herds, while they only recover their senses slowly, and one by one." Charles Mackay
"kłamstwo łatwo sprzedać paroma zdaniami i atrakcyjnym hashtagiem, a prawda bywa nudna i przydługa" znany bloger Bart

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #655 dnia: Czerwiec 22, 2015, 10:09:04 »
;D.
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #656 dnia: Czerwiec 22, 2015, 10:18:44 »
W każdą alejkę  którą widzisz możesz wjechać.

 ;D

A tak serio, ktoś to w U4 potwierdził?

Ktoś z ND mówił, że ta mapa jest tak skonstruowana, że gdzie byś nie skręcił to zawsze dojedziesz do celu. Ciężarówka z karabinem się będzie dostosowywać do tego i zawsze będzie wyskakiwać z dupy.

Już raz o tym wspomniałem, ND nazywa to "szeroką liniowością" czyli tak, sporo linek, ale zawsze w jedną stronę.

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline Vuko Drakkainen

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6269
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #657 dnia: Czerwiec 22, 2015, 10:20:34 »
Mnie tam w zupełności wystarczy zapewnienie twórców

Oh my sweet, summer child.
Bardziej jestem skłonny wierzyć im, niż osobom które grę znają z YT. Wiem, dziwny jestem. Poza tym umówmy się, szeroka ścieżka nie jest czymś dotąd niespotykanym w grach.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #658 dnia: Czerwiec 22, 2015, 12:13:35 »
Tu pewnie jest bardziej rozbudowane. Podobnie bylo w U3 gdy Nate byl pierwszy raz na haju lub na pustyni. Bez problemow zawsze dotarlem do celu.

Offline Punkstyler

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • Best game ever? Counter-Strike 1.6
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #659 dnia: Czerwiec 22, 2015, 17:48:27 »
Nie jest niczym nowym ale to spoko rozwiązanie. Zapewnia graczowi pewną swobodę nie pozbawiając twórców możliwości utrzymania zaplanowanego tempa rozgrywki.

// Tapatalk. Sorry za ewentualne błędy



Offline Padre

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2824
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #660 dnia: Czerwiec 23, 2015, 11:24:53 »
Ja bym sobie życzył, żeby tym razem ND nie spierdololo końcówki. Każde Uncharted miało słaby finał: jak nie nazi-Gollumy to Niebieski Hulk, tragiczna walka finałowa albo Ghost Rider Convention. Zróbta finał na poziomie najlepszych scen z "dwójki" i będzie pozamiatane.

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #661 dnia: Czerwiec 23, 2015, 11:29:41 »
Tru dat.

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #662 dnia: Czerwiec 23, 2015, 12:23:58 »
W trojce byl ok, w jedynce i dwojce slabe.

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #663 dnia: Czerwiec 23, 2015, 12:29:35 »
W trójce było najlepsze, ale też niepotrzebnie przekombinowane jakimiś czarami z dupy.

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16357
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #664 dnia: Czerwiec 23, 2015, 13:09:06 »
Przynajmniej w dwójce i trójce (zwłaszcza tu), te elementy nadnaturalne mają wyjaśnienie. W Tomb Raiderze jak się pojawiają jakieś demony to są na serio...

Offline Vuko Drakkainen

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6269
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #665 dnia: Czerwiec 23, 2015, 13:52:29 »
No i przechodzimy do najważniejszej różnicy między tymi grami, U jest powieścią łotrzykowską, a TR stara się być powieścią grozy.

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #666 dnia: Czerwiec 23, 2015, 14:12:15 »
Najlepszy klimat, nie mechanika/projekt finału, był w 1-ce. Nazi zombie, opuszczone bunkry, tajne bazy i u-booty > wszystko. W TR bunkry, wraki były równie fajne, choć już nie Nazi, więc punkt odejmuję. W obu gameplay pod koniec podupadł przez nadmiar strzelania. Raziło jednak bardziej w TR, bo 2/3 gry można było po cichu na patencie przejść. W Uncharted(1) podkręcili strzelanie na 110%. W 3-ce było już sporo momentów, gdzie można było się skradać i to Crystal Dynamics skopiowało wzorowo :)

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #667 dnia: Czerwiec 23, 2015, 14:17:29 »
Prada końcówka TR to był masakryczny shooter, tu się zgodzę :).

W U2 najlepszy był platformowy kawałek w górach(z tym "przewodnikiem"). A nazi zombie mi kompletnie nie leżały. Ja wolę albo jak się cała gra trzyma kupy i nie ma takich odjazdów, albo jak jest pojechane od początku do końca. A tutaj jest tak, że masz jakaś wizję świata, brniesz do przodu, a tu z pupy wyskakują nazi zombie i rozwalają całą poprzednia wizję. ;)

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #668 dnia: Czerwiec 23, 2015, 14:22:46 »
A ja lubię, bo takie elementy były w najlepszych filmach przygodowych jakie stworzył człowiek - Indiana Jones. Jak czerpać pomysły, to od najlepszych. Nawet Crystal Dynamics to wie.

Nic tylko czekać, aż kolejna gra ND będzie przygodowym survivalem z otwartym światem, a wtedy już w ogóle kolejna część TR będzie tym, czym powinna od początku 8)

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #669 dnia: Czerwiec 23, 2015, 14:25:47 »
Nie lubię Indiana Jonesów :P.

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #670 dnia: Czerwiec 23, 2015, 14:27:18 »
Nie mam więcej pytań ;D

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #671 dnia: Czerwiec 23, 2015, 14:27:37 »
Nie lubię Indiana Jonesów :P.

Ja tylko tych z Shia LeBuffem.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #672 dnia: Czerwiec 23, 2015, 14:28:59 »
Takie momenty sa ekstra, gdy juz sadzimy, ze nic sie nie wydarzy, nagle wyskakuja takie dziwactwa. W trojce bylo to najsensowniej zrobione.
W ostatnim TR tez cos bylo. Ze srednich i slabych gier nic nie pamietam. ;)

Offline Padre

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2824
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #673 dnia: Czerwiec 23, 2015, 14:29:08 »
No i przechodzimy do najważniejszej różnicy między tymi grami, U jest powieścią łotrzykowską, a TR stara się być powieścią grozy.

Najważniejsza różnica jest taka, że Uncharted to TPS, a w Tomb Raiderze jest jeszcze jakaś eksploracja, metroidvania itd.

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #674 dnia: Czerwiec 23, 2015, 14:39:54 »
Najważniejsza różnica jest taka, że Uncharted to TPS, a w Tomb Raiderze jest jeszcze jakaś eksploracja, metroidvania itd.
Niby tak, ale te miejscówki są tak małe i jest ich ile? 3-4. O wiele za mało, ta seria opierała się o eksplorację. Taki zmarnowany potencjał. Ciekaw jestem, czy ich pierwotny pomysł przerósł i wymagałby kolejnych kilku lat produkcji, czy też poszli bezpieczną drogą (kopiuj) i zachowali to, co było realne do zrealizowania (HUBy i szczypta metroidvani)?

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #675 dnia: Czerwiec 23, 2015, 14:41:26 »
Nie mam więcej pytań ;D
Titin lepszy niż dowolna część Indiany :). I on bardziej przypomina Uncharted niż Uncharted Indiany.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 23, 2015, 14:43:31 wysłana przez Blue__ »

Offline Furio

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5952
  • R=2Gm/c2
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #676 dnia: Czerwiec 23, 2015, 14:52:43 »
Jak dla mnie to mogą być nawet szaraki w U4. Lubię takie motywy, szczególnie w grach, w których na początku nic nie wskazuje na tego typu patenty.

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16357
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #677 dnia: Czerwiec 23, 2015, 15:36:19 »
Mi to psuje grę, znowu się zgadzam z Blue. Gram sobie w Uncharted, film łotrzykowski, wszystko jest realistyczne (w sensie, że to nasz świat), tylko z jajem, a tu nagle - bum! - Nazi zombie. o_0 Przy czym w drugiej i trzeciej części okazało się, że te elementy tak naprawdę nie są tym czym się wydają i dlatego po ukończeniu obu gier mi nie przeszkadzały. W Tomb Raiderze było jak w Uncharted 1, niby "realistyczna" gra, a na końcu taka głupota. Co innego, gdyby od samego początku występowały tam ufoki, wówczas jest to taka konwencja.

Offline dziki

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4351
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #678 dnia: Czerwiec 23, 2015, 15:51:32 »
oj tam, demonizujecie. W Indianie tez otwieraja skrzynke i nagle jakies duszki wylatuja, podobniez z kultem Kali - to byli jacys oblakancy, ktorzy kiedys byli ludzmi. A ze Uncharted to gra to rozwija te motywy. Poza tym gry sa dla dzieci wiec uruchomcie wyobraznie, a nie wszystko doslownie :P Fabularnie to Uncharted miazdzy TR.
gram w gry, a nie polygony! :P

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #679 dnia: Czerwiec 23, 2015, 15:58:00 »
Nathan Drake Collection w październiku, a wciąż niewiele wiemy o zmianach, dodatkach itd. Myślicie, że mogliby ingerować w fabułę?