Autor Wątek: Uncharted 4: A Thief's End  (Przeczytany 272135 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Buster Dogg

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7227
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pitagoras siłowni
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #400 dnia: Styczeń 15, 2015, 13:48:55 »
Niech dadzą pstryczek w opcjach do odblokowania klatek i po sprawie. No chyba, że stwierdzenie "We're actually above 30" oznacza, że wyciągnęli max 34 klatki  ;D
(kliknij)

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #401 dnia: Styczeń 15, 2015, 14:14:43 »
@Blue - mi sie podobalo to co pokazali, choc nic mi nie urwalo, a z wyrokowaniem poczekam na pelna wersje. Poprzednie czesci tez nie skladaly sie z samych urywajacych tylek miejsc, ale byly momenty (Francja i zaginione miasto w U3, ruiny miasta w U2), gdzie zastanawialem sie, jak oni to zrobili na takim zlomie ;) Generalnie cyferkowe porno to jedno, a ladnie wygladajaca gra to drugie i sklada sie na to wiele subiektynych elementow.
A dla mnie to wygląda często gorzej niż U3. Podobiła się rozdziałka, to wychodzą na wierzch elementy, które wcześniej przykrywała słaba rodziałka. Podobnie było za czasów PS2 i wskakiwania na ps3, dopiero z czasem to nadrobili. Na to samo cierpi taki Tomb Raider na PC względem wersji ps3. Niby "ładniejszy", ale o wiele bardziej sterylny i mniej naturalny.

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #402 dnia: Styczeń 15, 2015, 14:28:47 »
Każdy ma jakąś psychozę. Ty masz sterylność, argument którego mój mózg nie jest w stanie kompletnie pojąć, w najmniejszym stopniu.


Uncharted w 60 FPS? Będzie, jak wytną całą roślnność jak w MGS.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #403 dnia: Styczeń 15, 2015, 14:36:50 »
Jak się wybuch składa z małej ilości klatek(a w U4 na prezentacji składa się ze zbyt małej), ale zrobimy z tego "kupę" rozdzielczościową, to animacja wydaje się płynniejsza, bo o ile płomień powiększa się mniej więcej "powoli" między klatkami, nie widzimy wyraźnie krawędzi, to "nie wiemy" czy tam nie ma mikroruchów. Zrobisz to samo w dużej rozdzielczości i ta sama animacja jest ostrzejsza, a przy tym dużo bardziej wali w oczy że brakuje klatek, czy że efekt jest na "zbyt ostrych elementach" względem tego jaki powinien być. Wiadomo - w życiu nie masz stopkatek szczególnie przy takich rzeczach jak ogień,wiatr itp, a w grze an stopklatkach operujesz.

Coś podobnego, acz nie tożsamego z efektem jak ktoś nakręci film ze zbyt małym czasem migawki jak leje się woda z prysznica. Będzie miał widoczne drobinki wody, a normalnie one dla człowieka są rozmazane, bo oko upłynnia. Jak widzisz jak się leje woda w fontannie to nie dostrzegasz często pojedynczych kropel, które złapie aparat przy odpowiednim świetle i niskim czasie naświetlania.

Dzisiejsze gry wyglądają cudnie w mały okienku YT, bo nie widzisz szczegółów, czar pryska jak się to walnie na pełny ekran.

« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2015, 14:59:34 wysłana przez Blue__ »

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #404 dnia: Styczeń 15, 2015, 14:44:59 »
Współczuję.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #405 dnia: Styczeń 15, 2015, 14:53:01 »
Niech dadzą pstryczek w opcjach do odblokowania klatek i po sprawie. No chyba, że stwierdzenie "We're actually above 30" oznacza, że wyciągnęli max 34 klatki  ;D
Pomyliles sie o 3
http://www.videogamer.com/ps4/uncharted_4/news/naughty_dog_wont_push_uncharted_4_to_60fps_if_it_compromises_player_experience.html
EDGE states that a debug station visible on the floor revealed that the game was running at 37fps.

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #406 dnia: Styczeń 15, 2015, 15:01:07 »
Szkoda, że nie w drugą stronę, tez by jeszcze łapali się w "above 30" ;)

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #407 dnia: Styczeń 15, 2015, 15:15:11 »
Współczuję.
Cóż jak widzisz dostosowanie wszystkiego na brak pixelingu/simplexingu, który teoretycznie niszczy immersję powoduje zmniejszenie immersji w inny sposób, przynajmniej przy tym co obecnie próbują robić :P. A jak nie widzisz klatkujących efektów w uncharted i zbyt ostrych niektórych elementów choćby w TR, to zazdroszczę tak samo jak tym, dla których 20 fps jest płynne i nie widzą spadków. Ignorancja błogosławieństwem.


EDIT: A i jeszcze, jak masz małą rozdzielczość, to nie szukasz np. zmarszczek, czy porów skóry, wystających włosków na krawędziach itp., bo nawet jak są to ich nie dojrzysz, więc łatwiej się pogodzić z tym, że ich faktycznie "nie ma", mózg może sobie dopowiedzieć, że one tam są, bo nie jest wystarczająco ostro po prostu,  jak widzisz to jak na dłoni i wiesz że to jest nie tak jak powinno, to razi bardziej i z czegoś co już przypominało faceta dzięki niższej rozdzielczości,  w wyższej robi się znów lalka.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2015, 15:19:17 wysłana przez Blue__ »

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #408 dnia: Styczeń 15, 2015, 15:18:29 »
Ja widzę klatkujące elementy zawsze, niezależnie od rozdzielczości, która nie ma nic wspólnego w z framerate. Tak samo zobaczę klatkujący ogień w 480p jak i w 4K. Tylko mi to nie przeszkadza, zobaczę raz, powiem lolwut i idę dalej.
Mnie imersję niszczą stałe niedoskonałości, czyli własnie aliasing, pop-up, lody czy ogólny poziom tekstur (Dishonored, RAGE). To jak z bugami, z pojedynczego można się zaśmiać, z nieustajacych już nie.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #409 dnia: Styczeń 15, 2015, 15:26:43 »
Klatkujące elementy widzisz niezależnie od rozdzielczośći(na dużych mocno zmieniających się elementach, to każdy zobaczy), a to czy lepiej, czy gorzej się "blendują" już nie, bo niższa rozdziałka to ukryje, o ile są zrobione "wystarczająco dobrze". Tylko wystarczająco dobrze w 480p, czy 720p, to nie jest to samo co wystarczy zrobić w 1080p.

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20633
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #410 dnia: Styczeń 15, 2015, 15:27:20 »
Nie zwracacie uwagi na to co ja? - lolwut!
Zwracacie uwagę na coś innego niż ja? - lolwut!

#lolwut
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #411 dnia: Styczeń 15, 2015, 15:29:01 »
Kto mówi o lolwut i czy ja coś komuś zarzucam? :P Ja widzę wszystko, kiepskie rozdzielczości, małe ilości klatek, złe "blendowanie", simplexingi i  w ogóle ;P. I nie dziwię się, że reszta tego nie widzi/nie zwraca uwagi, ale jak ktoś po tłumaczeniu nie rozumie o co kaman i dlaczemu, to gupi jest ;p. Uncharted 4 gameplay wygląda porządnie dopiero na ekraniku 5" z 50cm, tj nie widać tych mankamentów :P.

Jednocześnie mogę grać sobie w teatr lalek na PC i za chwilę na 50" w gierkę z wii w 480p i się cieszę jednym i drugim doświadczeniem o ile gra jest dobra :P.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2015, 15:35:55 wysłana przez Blue__ »

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #412 dnia: Styczeń 15, 2015, 15:42:46 »
Uncharted 1-3 były w 30 klatkach i experience był super. The Last of Us na PS3 w 30 klatkach i ekspirjens był super.

Edyta: Zresztą Straley powiedział to najlepiej, że nie interesują ich trendy w branży, bo robią grę taką jaką chcą zrobić.

Ja dodam od siebie, że ci co płaczą z powodu 30klatek chyba nie przemyśleli kupna platformy do grania. Chociaż to też nie jest takie oczywiste  8)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2015, 16:01:21 wysłana przez Muzi »

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #413 dnia: Styczeń 15, 2015, 16:00:59 »
Uncharted 4 gameplay wygląda porządnie dopiero na ekraniku 5" z 50cm, tj nie widać tych mankamentów :P.
Sprawdzales? U mnie wygladal o niebo lepiej gdy puscilem nieskompresowany filmik z ps3 na 52".

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20633
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #414 dnia: Styczeń 15, 2015, 16:45:11 »
@Blue
Tamto było do JBzP, ale się wciąłeś, a ja @ nie dopisałem. Jeśli podniosłem ci ciśnienie, to bardzo dobrze ;D
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #415 dnia: Styczeń 15, 2015, 17:04:42 »
@Blue
Tamto było do JBzP, ale się wciąłeś, a ja @ nie dopisałem. Jeśli podniosłem ci ciśnienie, to bardzo dobrze ;D

To chodziło o wyśmianie czegoś w grze, a nie o czyjąś opinię.


Strasznie irytujesz w ostatnim czasie, przyczepki i zaczepki dosłownie wszędzie. Nie masz w co grać?

Offline Punkstyler

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • Best game ever? Counter-Strike 1.6
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #416 dnia: Styczeń 15, 2015, 17:17:06 »




Edyta: Zresztą Straley powiedział to najlepiej, że nie interesują ich trendy w branży, bo robią grę taką jaką chcą zrobić.


To samo pomyśleli twórcy Ordera i dodali "filmowość". A ilość klatek to raczej nie jest trend.

// Tapatalk. Sorry za ewentualne błędy



Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20633
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #417 dnia: Styczeń 15, 2015, 17:30:22 »
@JBzP
Gdzie "wszędzie"?
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #418 dnia: Styczeń 15, 2015, 17:32:04 »
W tematach sprzętowych, cyferkowych jak i growych, co chwilę widzę gdzieś twoje pieprzenie.

Ignora nie ma co proponować, skoro nie działa.

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20633
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #419 dnia: Styczeń 15, 2015, 17:34:15 »
"PC nikogo" to wątek sprzętowy, czy bardziej cyferkowy?

W Assasyna Revelations gram i odreagowuję.
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #420 dnia: Styczeń 15, 2015, 17:39:01 »
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #421 dnia: Styczeń 15, 2015, 18:00:56 »
Uncharted 1-3 były w 30 klatkach i experience był super. The Last of Us na PS3 w 30 klatkach i ekspirjens był super.
A Naughty Dog uznało że mógłby być jeszcze lepszy i dlatego remaster na PS4 działa w 60fps.

Cytuj
Edyta: Zresztą Straley powiedział to najlepiej, że nie interesują ich trendy w branży, bo robią grę taką jaką chcą zrobić.
Ale wiesz, że to oni sami chcieli zrobić grę w 60pfs? Nawet to wprost i oficjalnie deklarowali. Po pierwsze, wypuscil teaser w 60fps (widziales zeby do jakiejkowiek innej gre ktora miala dzialac finalnie w 30klatkach ktos wypuszczal materialy w 60klatkach?).
Po drugie, Arne Meyer, długoletni pracownik NG, powiedzial Eurogamerowi ze ich celem jest robienie na PS4 gier w 60fps, począwszy od Last of Us Remastered.
How far can we do it? Can we do a 1080p, 60fps game? We always wanted to do that, but for the types of effects we wanted to put on screen 720p30 was just fine. Now with the push to go even further that's not fine enough. So we're trying to rise to meet that kind of challenge too."

That means next year's Uncharted 4 will also be targeting 1080p60.

"I think that's what we want to push for with anything we're doing on this generation," said Meyer. "That's sort of the mandate from when we were building the PS4 engine. Let's see if we can do this and hit it. We hit it with The Last of Us Remastered, so why not stick with this?"

Trend jest taki, żeby sie nie przemęczać i zostawiać minimalny akceptowalny FPS przy którym jest wrazenie plynnosci, czyli 30fps. Wiec nie wiem po co mowia ze "nie interesuja ich trendy", skoro wszystko wskazuje na to, ze zamierzaja wlasne isc z trendem i zrobic gre w 30fps, jak prawie wszyscy inni developerzy.


Cytuj
Ja dodam od siebie, że ci co płaczą z powodu 30klatek chyba nie przemyśleli kupna platformy do grania. Chociaż to też nie jest takie oczywiste  8)
A to ciekawe, twierdzisz,  że sony nigdy nie hajpowało 60fps?
Give me 60fps or give me death.
- Shahid Ahmad. Director, Strategic Content at Sony Computer Entertainment Europe

Nie wiem kto "płacze" z powodu 30 klatek, ja od samego początku nie wierzylem w 60fps z taką grafiką i okazuje sie, ze mialem racje. Przynajmniej racjonalizacje fanbojów są zabawne.

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #422 dnia: Styczeń 15, 2015, 18:09:22 »
Nie wiesz kto płacze to wejdź na gaf na przykład. Paru na poly też by się znalazło.  Uparłeś się jak wół tego trailera i robisz internetową dramę z tego powodu, jednocześnie nie rozumiejąc co znaczy 'targeting 60 fps', a zachowujesz się jakby się zarzekali, że będzie 60. Ponadto w moim poście nie wspominam nic o Sony, także nie kombinuj. Jeśli chodzi o Uncharted 1-3 i TLOU na ps3 to chodzi o to, że było 30 kl. i gra na tym nie cierpiała, ale tego też nie zrozumiałeś.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2015, 18:13:24 wysłana przez Muzi »

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #423 dnia: Styczeń 15, 2015, 18:21:27 »
Trend jest taki, żeby sie nie przemęczać i zostawiać minimalny akceptowalny FPS przy którym jest wrazenie plynnosci, czyli 30fps. Wiec nie wiem po co mowia ze "nie interesuja ich trendy", skoro wszystko wskazuje na to, ze zamierzaja wlasne isc z trendem i zrobic gre w 30fps, jak prawie wszyscy inni developerzy.

Tu nie chodzilo o cyferki. :D ND nie interesuja trendy branzy, tylko chca wydawac takie gry w ktore oni sami chca zagrac.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #424 dnia: Styczeń 15, 2015, 18:24:28 »
W przeciwienstwie do wszystkich innych developerow wydajacych gry w ktore nie chcieli by zagrac?

Nie wiesz kto płacze to wejdź na gaf na przykład. Paru na poly też by się znalazło.  Uparłeś się jak wół tego trailera i robisz internetową dramę z tego powodu, jednocześnie nie rozumiejąc co znaczy 'targeting 60 fps', a zachowujesz się jakby się zarzekali, że będzie 60.
W któym miejscu robię dramę? Cytując wypowiedzi pracownika ND jarającego się 60fps?
Przeczytaj co napisał Meyer. Głupi nie jest, więc nic nie obiecywał, ale robił nadzieję. Czy bungie wypuszczalo teasery w 60fps i deklarowalo ze chca, zeby destiny chodzilo w 60fps? Albo ubi odnośnie FC4? Trailer jest dowodem na to że chcieli 60fps - nikt o zdrowych zmysłach nie puszcza materiałów w 60fps jezeli wie ze gra bedze dzialac w 30fps.

Cytuj
Ponadto w moim poście nie wspominam nic o Sony, także nie kombinuj
Nic o sony? A zatem platformę jakiej firmy miałeś na myśli pisząc "ci co płaczą z powodu 30klatek chyba nie przemyśleli kupna platformy do grania".

Cytuj
Jeśli chodzi o Uncharted 1-3 i TLOU na ps3 to chodzi o to, że było 30 kl. i gra na tym nie cierpiała, ale tego też nie zrozumiałeś.
Przed chwilą pisałeś "ekspirjens był super", a teraz że "gra na tym nie cierpiała". Faktycznie ciężko to zrozumieć.


Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #425 dnia: Styczeń 15, 2015, 20:30:47 »
W przeciwienstwie do wszystkich innych developerow wydajacych gry w ktore nie chcieli by zagrac?

Znowu cos nieprzemyslanego ci wyskoczylo?
Po co sie doszukiwac negatywnosci w kazdej wypowiedzi? Masz jakis przyklad, ze pracownicy ND wypowiadali sie w negatywnie o innej grze lub developerach? Ja jeszcze sie na to nie natknalem.
Ja cie to nadal interesuje to odpowiedz znajdziesz w wywiadzie z poprzedniej strony:
Filmik z pol godzinnym wywiadem z Bruce i Neil
http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2015/01/09/comparing-uncharted-4s-story-and-gameplay-to-the-last-of-us.aspx

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #426 dnia: Styczeń 15, 2015, 21:05:42 »
Chodzi mi o to ze "robienie gier w które chcieliby sami zagrac" to tak wyswiechtany banał, że dziwie się ze jeszcze ktokolwiek go używa.

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #427 dnia: Styczeń 15, 2015, 22:55:34 »
Pisząc o  nieprzemyślanym zakupie platformy do grania w 60 klatkach miałem na myśli, że w większości wypadków taka osoba powinna wybrać PC. Też nie zrozumiałeś, a wyciągasz wnioski, że Sony. Nikt nam nie obiecał 60 klatek w U4, padło słowo 'targeting', więc przestać już grać oburzonego tym trailerem, bo to nieistotne.

Offline tytacz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6517
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #428 dnia: Styczeń 15, 2015, 22:58:04 »
60fps na PC? W nowych grach? Kogo na to stać? ;)

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #429 dnia: Styczeń 16, 2015, 06:44:43 »
Nie zrozumialem, bo napisales niezrozumiale.
Nie musze przestawac sie oburzac, bo od samego poczatku nie wierzylem w 1080p60. Po prostu nie powinni byli w ogole o 60fps bajdurzyc tylko od początku 30fps i tyle.

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12132
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #430 dnia: Styczeń 16, 2015, 08:47:13 »
Moze na poczatku faktycznie chcieli zrobic to U4 w 60fps, ale potem sie okazalo ze sprzet niedomaga, do tego ludzie wola wiecej swiecidelek niz 60klatek w grach no i przy okazji 30fps w takiej grze latwiej uzyskac i nie trzeba sie bawic 2 lata w optymalizacje silnika.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #431 dnia: Styczeń 16, 2015, 14:32:05 »

Cytuj
- Animation system from PS3 games was scrapped and rebuilt to allow full analogue movement through 360 degress using real body physics

- Slip Events (like when he used to grab on handhelds and they break or come out of place) they are not mapped to scenery like in older games but instead are dependent on the angle and distance of the jump also less stable ones will break easier if they do you need to take another route

- The grapple points are fixed but allow Drake to swing, rappel, climb or run along and around cliff faces

- They say Uncharted's most linear system has become freeform and instead of pushing up on the stick and following a preditermined path path your making your own. They also compared it to solving a puzzle.

- The enemies have a similar traversal set to drakes and can clamber up ledges and leap gaps in pursuit of the player.

- Breaking the line of sight by using the foliage or by other means and the enemy will not return to normal patrol patterns and instead seek you out or stay in place while staying in constant communication with each other

- The combat is a mix of stealth, traversal, melee, and gunplay which is an evolution of what they began building from UC2

- Tremendous amount of The Last of Us blueprint in UC4 in regards to the combat alternating between stealth and combat is fluid

- Part of ND's evolution is getting comfortable with systematic approaches, wider layouts and the intergration of Story, Gameplay, music etc

- Edge thinks its the prettiest game the new gen has produced

- Druckmann says the adventure has to stand on its own with hints to Drakes character in the older games for people who haven't played if you have then you understand more of the nuances of Drake and his relationships
Wiecej:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=147633674&postcount=198
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2015, 14:39:30 wysłana przez jac3k5 »

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #432 dnia: Styczeń 16, 2015, 15:01:06 »
Pierwsza gra, dla ktorej warto rozwazac nowa generacje.
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #433 dnia: Styczeń 16, 2015, 15:03:22 »
Cytuj
- Edge thinks its the prettiest game the new gen has produced

Podobne rzeczy pisali o Dark Souls 2 ;).
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline hesus

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5926
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #434 dnia: Styczeń 16, 2015, 15:26:16 »
no cóż, o tytuł najładniejszej gry to obecnie nie jest ciężko - konkurencja żadna praktycznie.

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #435 dnia: Styczeń 16, 2015, 15:35:58 »
I nic o klateczkach? Edge sie skończył.
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline $hermes$

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 430
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #436 dnia: Styczeń 16, 2015, 15:50:25 »
Z tymi klateczkami to jajca sa bo skoro jedno z lepszych studiow sony nie umie sobie z tym poradzic to chyba juz do konca generacji bedzie albo albo

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #437 dnia: Styczeń 16, 2015, 15:55:37 »
No ja za swoją konsolę dałem 1700 złotych, więc nie spodziewałem się cudów :).
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #438 dnia: Styczeń 16, 2015, 16:37:50 »
Przpominam, że X360 w wersji core kosztowal na premierze 299$, a w wersji premium 399$, a jaka oferowal wydajnosc w stosunku do przecietnego PC.

I nic o klateczkach? Edge sie skończył.

Jest o klateczkach:
Cytuj
With all that going on, it?s little surprise that the demo runs at 30fps, despite Naughty Dog?s earlier claims that it was shooting for 60. ?We?re actually above 30, but we locked it [for the demo],? Straley says (out on the floor, a debug station shows the game running at 37fps). ?We?re going to do whatever it takes to make the game we want to make. If it means we could go for 60 but lose something that would really impact the player?s experience, then it?s our choice as developers to say, ?Well, we?re going to go for the experience over the 60 frames.??

Teksty "the prettiest game the new gen has produced" są ostatecznym gwozdziem do trumny z napisem 60fps. I nie hejtuję tego, bo 30fps wystarczy do tej gry. Tylko trzeba się będzie zatrzymać zeby moc podziwiac tę super grafikę (ktora jak wiadomo nikogo jak jest na PC, oraz wszystkich, jak jest na konsoli) bo w ruchu bedzie widac rozmyte plamy.
1080p, 60fps, super grafika - wybierz dwa.

Offline Punkstyler

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • Best game ever? Counter-Strike 1.6
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #439 dnia: Styczeń 16, 2015, 17:11:04 »


1080p, 60fps, super grafika - wybierz dwa.

Zmieńmy z super na ładna i mamy bardzo smutne, lecz prawdziwe podsumowanie tego, co zapewne czeka nas w tej generacji. Nie o takie konsole walczyłem! Gdyby to robiło inne studio to spłynełoby to po mnie. Ale jeżeli tak jest w przypadku ND to już na serio źle wróży. Co nie znaczy, że gra nie będzie świetna.

// Tapatalk. Sorry za ewentualne błędy
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2015, 17:12:57 wysłana przez Punkstyler »