Autor Wątek: Uncharted 4: A Thief's End  (Przeczytany 272569 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dziki

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4351
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #360 dnia: Grudzień 16, 2014, 10:53:35 »
@IAmYourFather:
true that; rzadko ktora gra ma taka latwosc opowiadania historii w ciekawy sposob.
gram w gry, a nie polygony! :P

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #361 dnia: Grudzień 16, 2014, 11:21:10 »
Nie wiedziałem Szczwany, że U4 na PC wychodzi. Tylko wiesz, złożysz peceta za grubą kasę z 4690k czy 4790k i gtx 970/980 i znów, jak z Uncharted będziesz oczekiwał nie wiem czego, a tu się okaże, że full hd i 60 klatek niemożliwe bez stutteru i spadków fpsów.

Niektórzy się śmieją, że konsole nie wyciągają 1080p i 60 klatek, a na PC jest to samo. No, ale to nie wątek o tym.

dyskusja byla juz wałkowana setki razy ale powtórzę ....to ze aktualnie pecety mimo swojego powera są w odstawce (tzn nie są głównym targetem przy robieniu gier AAA to fakt i trzeba byc slepym zeby tego nie widziec, konsole w tym aspekcie rządzą i basta) ...ale jesli ktos zainwestuje w peceta to w zamian otrzyma to samo co na konsoli + pare ficzerów w niektórych grach (PhysX, tesellacje, i inne pierdolety upiekszające) i wszystko to w full hd w płynnosci zaleznej od mocy jego bebechów i tego jak została napisana dana gra ..przykładowo Shadow of Mordor albo Alien Isolation chodzi bardzo płynnie (a ten drugi zapierdziela nawet na słabych kartach w full hd płynnie) ale juz do takiego FAR CRY 4 trzeba miec mocniejszy konfig zeby cieszyc sie ULTRA z full HD w 60-70 klatkach. Są gry w których jest stuttering i spadki fpsów i są takie gdzie jest to znikome .

Pytanie powstaje czy ja wole grać na sprzecie który oferuje mi ładną grafike w 30 klatkach ze spadkami do 15-tu czy na sprzęcie który oferuje mi ładną grafike ze spadkami do 30-40 klatek. Kwestie kosztów takiej zabawy pomijam bo to temat na odzielną dyskusję.

a wracając do Uncharted 4 to jak dla mnie (pomijając wygląd postaci w custscenkach i rozdzielczosc) różnice w grafice są kosmetyczne w stosunku do tego co mielismy na PS3 (przeszedłem wszystkie czesci z bananem na ustach), czekam na kolejne gameplaye z innych lokacji moze sie miło zaskoczę  8)

Nie rozumiem po co ten akapit poświęcony PC, bo to przecież oczywista oczywistość. Argument jest inny -  jak inwestuję w PC dużo kasy to oczekuję, że mi każda gra pójdzie w full hd i 60 klatkach. A tak nie jest i wszyscy o tym wiemy. Jak pomijamy kwestie finansów, bo pomińmy również optymalizację.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #362 dnia: Grudzień 16, 2014, 11:58:42 »
http://www.dualshockers.com/2014/12/15/uncharted-4-developer-explains-differences-between-e3-trailer-and-gameplay-teases-new-levels-and-more/
 ;D
Cytuj
Uncharted is a Action/Adventure game and is made for people who enjoy those types of games. If thats not your thing, or if you feel you want a different game there are plenty out there for you.

Odnosnie roznic pomiedzy trailerem a gameplayem. Dla mnie wyglada rewelecyjnie, wiec nie wnikam czy jest to sciema czy nie.
Cytuj
There?s a difference in what you can do for a trailer and actual in game, not in respect to technology but in terms of art direction.

For example, you have a dynamic exposure system, you tend to have to be conservative for in game to avoid players not being able to see, this will then mean that your cutscenes need to be consistent with the game, so you tend not to have as much deep shadowing and less contrast.
You don?t have these issues with a trailer that?s viewed in its own bubble.

Having said that, the image above looks like its in the wrong colour space giving it the washed out look that i didn?t see when viewing the trailer in some video players.

I honestly think you could get 90% similar images in similar lighting conditions.

I think it looks great, looking forward to playing the shit out of it.

ImYourFather

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #363 dnia: Grudzień 16, 2014, 12:11:05 »
Nie wiedziałem Szczwany, że U4 na PC wychodzi. Tylko wiesz, złożysz peceta za grubą kasę z 4690k czy 4790k i gtx 970/980 i znów, jak z Uncharted będziesz oczekiwał nie wiem czego, a tu się okaże, że full hd i 60 klatek niemożliwe bez stutteru i spadków fpsów.

Niektórzy się śmieją, że konsole nie wyciągają 1080p i 60 klatek, a na PC jest to samo. No, ale to nie wątek o tym.

dyskusja byla juz wałkowana setki razy ale powtórzę ....to ze aktualnie pecety mimo swojego powera są w odstawce (tzn nie są głównym targetem przy robieniu gier AAA to fakt i trzeba byc slepym zeby tego nie widziec, konsole w tym aspekcie rządzą i basta) ...ale jesli ktos zainwestuje w peceta to w zamian otrzyma to samo co na konsoli + pare ficzerów w niektórych grach (PhysX, tesellacje, i inne pierdolety upiekszające) i wszystko to w full hd w płynnosci zaleznej od mocy jego bebechów i tego jak została napisana dana gra ..przykładowo Shadow of Mordor albo Alien Isolation chodzi bardzo płynnie (a ten drugi zapierdziela nawet na słabych kartach w full hd płynnie) ale juz do takiego FAR CRY 4 trzeba miec mocniejszy konfig zeby cieszyc sie ULTRA z full HD w 60-70 klatkach. Są gry w których jest stuttering i spadki fpsów i są takie gdzie jest to znikome .

Pytanie powstaje czy ja wole grać na sprzecie który oferuje mi ładną grafike w 30 klatkach ze spadkami do 15-tu czy na sprzęcie który oferuje mi ładną grafike ze spadkami do 30-40 klatek. Kwestie kosztów takiej zabawy pomijam bo to temat na odzielną dyskusję.

a wracając do Uncharted 4 to jak dla mnie (pomijając wygląd postaci w custscenkach i rozdzielczosc) różnice w grafice są kosmetyczne w stosunku do tego co mielismy na PS3 (przeszedłem wszystkie czesci z bananem na ustach), czekam na kolejne gameplaye z innych lokacji moze sie miło zaskoczę  8)

Nie rozumiem po co ten akapit poświęcony PC, bo to przecież oczywista oczywistość. Argument jest inny -  jak inwestuję w PC dużo kasy to oczekuję, że mi każda gra pójdzie w full hd i 60 klatkach. A tak nie jest i wszyscy o tym wiemy. Jak pomijamy kwestie finansów, bo pomińmy również optymalizację.

zmierzam do tego ze w czasach w ktorych optymalizacji nie ma zarowno na konsolach jak i na pecetach wielu ludzi wybiera "mniejsze zlo" woląc grać w przedziale klatek 30-70 niz 15-30 kosztem wiekszych kosztów początkowej zabawy

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #364 dnia: Grudzień 16, 2014, 15:52:44 »
Jack, dobry link. Komentarz gościa od oświetlenia w GTA 5 i tak nie uciszy płaczu zranionych.

Offline spisu

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2922
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #365 dnia: Grudzień 16, 2014, 16:05:14 »
Byle tylko nie przegięli z ilością wrogów na metr kwadratowy, bo w trojce bywało to nużące.
(kliknij)

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #366 dnia: Grudzień 16, 2014, 16:21:13 »
Widocznie nie lubisz gier Action/Adventure.

Offline MoneyLuck

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 510
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #367 dnia: Grudzień 16, 2014, 16:25:21 »
On pewnie lubi gry Action/Adventure a nie gry 95% Action/5% Adventure.

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #368 dnia: Grudzień 16, 2014, 17:26:16 »
Ja też był wolał Adventure/Action.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #369 dnia: Grudzień 22, 2014, 01:30:59 »



Offline tytacz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6517
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #370 dnia: Grudzień 22, 2014, 08:40:24 »
Nareszcie Drake ma wystające kłaki z brody, a nie namalowane kredkami jak na PS3 ;)

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #371 dnia: Grudzień 22, 2014, 08:47:23 »
To wolno jarać sie grafiką czy nie?

Offline szczqcz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8586
  • Płeć: Mężczyzna
  • [citation needed]
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #372 dnia: Grudzień 22, 2014, 09:17:01 »
Wolno się jarać. Nie wolno hejtować.
"Men, it has been well said, think in herds; it will be seen that they go mad in herds, while they only recover their senses slowly, and one by one." Charles Mackay
"kłamstwo łatwo sprzedać paroma zdaniami i atrakcyjnym hashtagiem, a prawda bywa nudna i przydługa" znany bloger Bart

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #373 dnia: Grudzień 22, 2014, 09:27:33 »
Nie byłem na zebraniu, gdzie ustalono te zasady :).
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #374 dnia: Grudzień 22, 2014, 09:34:23 »
Można hejtować, ale pewnie zaraz ktoś to przerzuci do systemwars nie wiadomo czemu ;)

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline szczqcz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8586
  • Płeć: Mężczyzna
  • [citation needed]
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #375 dnia: Grudzień 22, 2014, 09:38:59 »
"Men, it has been well said, think in herds; it will be seen that they go mad in herds, while they only recover their senses slowly, and one by one." Charles Mackay
"kłamstwo łatwo sprzedać paroma zdaniami i atrakcyjnym hashtagiem, a prawda bywa nudna i przydługa" znany bloger Bart

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12132
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #376 dnia: Grudzień 22, 2014, 09:55:32 »
wciąż czekam na The Last Guardian

PAMIETAMY!


Cytuj
i TimeSplitters Trilogy HD

Trilogy moze nie, ale czesc druga i trzecia bym przygarnal. Czesc pierwsza to byl pazdzierz i nigdy tej gry nie polubilem.

Offline tytacz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6517
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #377 dnia: Grudzień 22, 2014, 10:11:27 »
A po TS HD pozostaje jeszcze Haze: Definitive Edition 8)

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #378 dnia: Grudzień 22, 2014, 10:15:52 »
Można hejtować, ale pewnie zaraz ktoś to przerzuci do systemwars nie wiadomo czemu ;)
Możesz być pewien, że jak zacznie się pałowanie międzyplatformowe w temacie o konkretnej grze, to też poleci.

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #379 dnia: Grudzień 22, 2014, 10:30:04 »
To chyba 3/4 Drivecluba powinno być w System Wars.

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #380 dnia: Grudzień 22, 2014, 11:09:02 »
4/3 nawet!
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Buster Dogg

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7227
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pitagoras siłowni
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #381 dnia: Grudzień 22, 2014, 15:15:17 »
Wygląda jak Paweł Małaszyński  :-\
(kliknij)

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #382 dnia: Styczeń 06, 2015, 18:07:12 »


Cytuj
The charismatic thrill-seeker Nathan Drake returns in Uncharted 4: A Thief's End. This time around he's searching for a mythical pirate utopia in Madagascar, and is joined by his long lost brother, Sam. Naughty Dog introduced Sam at the PlayStation Experience expo this past December, and after a visit to the studio in Santa Monica, we have the scoop on what this mysterious man brings to the adventure.

Uncharted 4: A Thief's end takes place three years after the events of Uncharted 3: Drake's Deception, and Drake's life has changed significantly. Our cover story reveals what Nathan has been up to, what conflicts he's facing, and why he got back into the treasure-hunting life. We also saw an extended version of the PlayStation Experience demo, showcasing more gameplay and an extra scene between Drake and Sam that teases more of what's at stake. Find out Naughty Dog's approach to a new-gen Uncharted game and how it's pushing the boundaries of the hardware to create the most trying adventure yet. Nathan Drake has secrets, and this entry promises to expose them.
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2015/01/06/february-cover-revealed-uncharted-4-game-informer.aspx

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #383 dnia: Styczeń 07, 2015, 09:07:43 »
Info z GI:

(kliknij)

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12132
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #384 dnia: Styczeń 07, 2015, 11:48:54 »
A 60fps gdzie?  ;D

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #385 dnia: Styczeń 07, 2015, 12:27:33 »
Na teaserach, renderowane na klastrze 4 konsol ;)

Offline tomee

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2653
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #386 dnia: Styczeń 07, 2015, 18:44:15 »
Na PC.
A nie, jednak nie ;)

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #387 dnia: Styczeń 07, 2015, 18:50:30 »
Koncepcja followera w Uncharted mi nie pasuje, ale trudno to ocenić tylko z opisu. Jeśli przeciwnicy nie będą go widzieć to już będzie trochę gorzej, bo to jednak nie jest skradanka, a shooter.
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline tomee

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2653
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #388 dnia: Styczeń 08, 2015, 06:52:29 »
Mi w sumie także, duże wyzwanie dla AI i jakby dobre nie było to i tak będzie sporo błędów :] Może jakiś prosty system poleceń/rozkazów?

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12132
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #389 dnia: Styczeń 08, 2015, 09:16:01 »
Koncepcja followera w Uncharted mi nie pasuje, ale trudno to ocenić tylko z opisu. Jeśli przeciwnicy nie będą go widzieć to już będzie trochę gorzej, bo to jednak nie jest skradanka, a shooter.

Ej, no ale juz w poprzednich czesciach czesto byly sekcje szczelankowe z Sullym i jakos to dzialalo. Chociaz fakt - tam areny byly raczej zamkniete, a tutaj wygladaja na duzo bardziej otwarte. Ale znow w zaprezentowanym gameplayu z otwarta arena zadnego friendly AI nie ma - wiec moze to zrobia tak, ze jak bedzie nam towarzyszyc AI to szczelanie bedzie jak w poprzednich czesciach, czyli chowamy sie za murkami i za bardzo ich nie obiegniemy do konca, a jak szczelanie bedzie mialo miec miejsce w otwartym swiecie, to z jakiegos powodu Drake bedzie musial radzic sobie sam?

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #390 dnia: Styczeń 08, 2015, 09:29:23 »
Myślę, że ten jego brat okaże się być człowiekiem-gumą, dzięki czemu będzie umiał przeciskać się przez super wąskie szczeliny, czego nie będzie potrafił Drake. Problem solved ;)

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #391 dnia: Styczeń 10, 2015, 16:01:38 »

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #392 dnia: Styczeń 15, 2015, 12:57:22 »
http://www.videogamer.com/ps4/uncharted_4/news/naughty_dog_wont_push_uncharted_4_to_60fps_if_it_compromises_player_experience.html
Cytuj
We're actually above 30, but we locked it [for the demo], Straley explained. "We're going to do whatever it takes to make the game we want to make. If it means we could go for 60 but lose something that would really impact the player's experience, then it's our choice as developers to say, 'Well, we're going to go for the experience over the 60 frames.'
EDGE states that a debug station visible on the floor revealed that the game was running at 37fps.

Nolan & Troy o swoich rolach w U4
http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2015/01/14/how-uncharted-4-united-nolan-north-and-troy-baker.aspx


Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #393 dnia: Styczeń 15, 2015, 12:58:20 »
Czyli nie będzie 60, bo experience ;).
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #394 dnia: Styczeń 15, 2015, 13:03:47 »
Tak na 80-90% nie bedzie. Moze przynajmniej multi bedzie w 60.

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #395 dnia: Styczeń 15, 2015, 13:04:11 »
I zaraz mnie zjedza, ale w tym przypadku to dobry wybor. Grunt zeby bylo stabilne bez jakichkolwiek spadkow, bo pchanie sie 60 z obcinaniem jakosci gry, gry singleplayerowej, nie ma w tym przypadku sensu. Dodam, ze gdyby byla mozliwosc 60 klatek BEZ obcinania jakosci, czyli mocniejszy sprzet, to czemu nie. W multi, o ile bedzie, mogliby juz te 60 wycisnac, obcinajac to i owo, bo nie ma to znaczenia.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #396 dnia: Styczeń 15, 2015, 13:09:53 »
Jak teraz nie wycisna to zawsze to moga zrobic w remasterze na kolejnej generacji. ;)

Offline SimonX

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Przechodzimy na stareforumpoly.pl
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #397 dnia: Styczeń 15, 2015, 13:23:02 »
I zaraz mnie zjedza, ale w tym przypadku to dobry wybor. Grunt zeby bylo stabilne bez jakichkolwiek spadkow, bo pchanie sie 60 z obcinaniem jakosci gry, gry singleplayerowej, nie ma w tym przypadku sensu. Dodam, ze gdyby byla mozliwosc 60 klatek BEZ obcinania jakosci, czyli mocniejszy sprzet, to czemu nie. W multi, o ile bedzie, mogliby juz te 60 wycisnac, obcinajac to i owo, bo nie ma to znaczenia.

Nigdy nie jest tak, że 60 klatek będzie BEZ obcinania jakości. Zawsze potencjał niewykorzystany na klatki można przerzucić na dodatkowe efekty, złożoność świata, cokolwiek. ZAWSZE.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #398 dnia: Styczeń 15, 2015, 13:27:04 »
I zaraz mnie zjedza, ale w tym przypadku to dobry wybor. Grunt zeby bylo stabilne bez jakichkolwiek spadkow, bo pchanie sie 60 z obcinaniem jakosci gry, gry singleplayerowej, nie ma w tym przypadku sensu. Dodam, ze gdyby byla mozliwosc 60 klatek BEZ obcinania jakosci, czyli mocniejszy sprzet, to czemu nie. W multi, o ile bedzie, mogliby juz te 60 wycisnac, obcinajac to i owo, bo nie ma to znaczenia.
No ok, pod warunkiem, że to co pokazali na prezentacji było jeszcze "targetowane" pod 60 i gra będzie bardziej dopieszczona.

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #399 dnia: Styczeń 15, 2015, 13:33:13 »
@Simon - Jasne, dlatego napisalem o mocniejszym sprzecie. W obrebie jednej specyfikacji jest to nieosiagalne. 60 klatek zostawilbym dla wyscigow, bijatyk, multi i arcade, tam gdzie to ma faktycznie znaczenie.

@Blue - mi sie podobalo to co pokazali, choc nic mi nie urwalo, a z wyrokowaniem poczekam na pelna wersje. Poprzednie czesci tez nie skladaly sie z samych urywajacych tylek miejsc, ale byly momenty (Francja i zaginione miasto w U3, ruiny miasta w U2), gdzie zastanawialem sie, jak oni to zrobili na takim zlomie ;) Generalnie cyferkowe porno to jedno, a ladnie wygladajaca gra to drugie i sklada sie na to wiele subiektynych elementow.