Autor Wątek: Uncharted 4: A Thief's End  (Przeczytany 325171 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2160 dnia: Grudzień 12, 2017, 13:06:45 »
Oczywiscie, że się wymaga. Tzn. jest wiele osób, które chcą wciąż tej samej książki/filmu/gry. To są fani Uncharted, dr House'a czy książek Dana Browna. No ale są też ludzie, których to nudzi i oni oczekują czegos innego. To niekoniecznie musi być kolejny milestone kultury (bo z tego co widzę właśnie tak fani Uncharted rozczytują krytyków tej serii). Po prostu żeby to było w jakims stopniu inne doswiadczenie.

De gustibus non est disputandum.

No każdemu jego porno, nikogo przecież na siłę do niczego nie przekonuję. Mało tego, ja bardzo lubię Uncharted i na pewno bym zagrał w kolejną część, ale szkoda mi potencjału tego studia, o czym pisałem już pewnie dziesiątki razy na tym forum, więc chyba nie ma sensu do tego wracać. Niech robią kolejne zajebiste gry i tyle.

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2161 dnia: Grudzień 12, 2017, 13:13:41 »
Popieram. Zreszta nawet najlepsza potrawa może sie przejesc. Na TLoU czekam oczywiscie, ale gdybym mial decydwac to wolałbym nowe ip

Offline Qu84

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3938
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2162 dnia: Grudzień 12, 2017, 13:29:08 »

Mylisz się. Fabuła w tej grze nigdy nie należała do wysokich lotów. To przecież typowe kino nowej przygody, przerobione wczesniej wiele razy. Różnicą jest rewelacyjna reżyseria tej gry, nowatorski (kiedyś) sposób opowiadania, budowa postaci, których los potrafi zainteresować gracza (a to jest bardzo trudne), itd. Mówiąc inaczej - fabularnie oni robią kotlet schabowy, ale tu nie chodzi o to, że to kotlet. Chodzi o to JAK oni go zajebiście przygotowali, jak dobrali składniki i proporcje oraz jak zajebiście do niego wjeżdża ta mizeria. No nikt inny tak nie potrafi.

pozdr

No właśnie. Nie trzeba tutaj niczego innowacyjnego. Wystarczy robić dobrze rzeczy, które w opowiadaniu historii robi się od zawsze. A o tym czy fabuła jest wysokich, czy niskich lotów imho decyduje właśnie to JAK się ją opowiada. Tym rożni się "Zbrodnia i kara" od streszczenia "Zbrodni i kary" dla maturzystów, bo oba teksty dotyczą tej samej fabuły;-)
Ceterum censeo reviewers esse delendam!

Offline dziki

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4351
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2163 dnia: Grudzień 12, 2017, 13:52:32 »

Mylisz się. Fabuła w tej grze nigdy nie należała do wysokich lotów. To przecież typowe kino nowej przygody, przerobione wczesniej wiele razy. Różnicą jest rewelacyjna reżyseria tej gry, nowatorski (kiedyś) sposób opowiadania, budowa postaci, których los potrafi zainteresować gracza (a to jest bardzo trudne), itd. Mówiąc inaczej - fabularnie oni robią kotlet schabowy, ale tu nie chodzi o to, że to kotlet. Chodzi o to JAK oni go zajebiście przygotowali, jak dobrali składniki i proporcje oraz jak zajebiście do niego wjeżdża ta mizeria. No nikt inny tak nie potrafi.

pozdr

No właśnie. Nie trzeba tutaj niczego innowacyjnego. Wystarczy robić dobrze rzeczy, które w opowiadaniu historii robi się od zawsze. A o tym czy fabuła jest wysokich, czy niskich lotów imho decyduje właśnie to JAK się ją opowiada. Tym rożni się "Zbrodnia i kara" od streszczenia "Zbrodni i kary" dla maturzystów, bo oba teksty dotyczą tej samej fabuły;-)

@Screwball:
no w porownaniu do filmu to na pewno szalu nie robi, w porownaniu do gier to wciaz oscar. Qu84 juz napisal dlaczego. Niech EA/ Ubi/ Activision opanuja chocby robienie fabuly w takim zakresie a bede im co roku bil glowa poklony w bramy ich siedzib. A tymczasem Ancel zachwyca sie na pokazie nowego BG&E, ze wrzucili ogrooooomny pomnik do gry i mozna do niego podleciec ogrooooomnym statkiem i wyskoczyc z niego na glowe tego pomnika. Hmmmm..., no super, wlasnie takiego rebootu oczekuje w 2017 ;)
gram w gry, a nie polygony! :P

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2164 dnia: Grudzień 12, 2017, 14:13:04 »
A co jest innowacyjnego w "Zielonej mili", "Skazanych na Shawshank" czy "Piratach..."? To po prostu kompetentnie opowiedziane historie. Od czasów Homera niewiele się tu zmieniło
Aha kompetentnie opowiedziane historie, w takim razie 95% kina to niekompetentnie opowiedziane historie, skoro żeby się wybić i zrobić coś tak dobrego wystarczy kompetentnie opowiedziec historie(dowolną!) ;).

Offline Qu84

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3938
    • Zobacz profil
Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2165 dnia: Grudzień 12, 2017, 14:19:41 »
Tak. Zdecydowanie się zgadzam. Poza 1 drobnym szczegółem...ten procent jest moim zdaniem trochę inny.
Ceterum censeo reviewers esse delendam!

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2166 dnia: Grudzień 12, 2017, 14:22:02 »
Ja się nie zgadzam, ale ok :).

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2167 dnia: Grudzień 12, 2017, 15:00:37 »
A co jest innowacyjnego w "Zielonej mili", "Skazanych na Shawshank" czy "Piratach..."? To po prostu kompetentnie opowiedziane historie. Od czasów Homera niewiele się tu zmieniło
Aha kompetentnie opowiedziane historie, w takim razie 95% kina to niekompetentnie opowiedziane historie, skoro żeby się wybić i zrobić coś tak dobrego wystarczy kompetentnie opowiedziec historie(dowolną!) ;).
ale co w tym dziwnego? Nie, ze wystarczy bo to wystarczy jest ogromna sztuka. Sam szkielet np Foresta Gumpa to banał ale stwórz taką narrację itd.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2168 dnia: Grudzień 12, 2017, 15:09:19 »
Ja rozumiem że w grach jest prościej bo jak jest mechanika której nigdy w innej grze nie było, albo jak techncznie ktoś zrobił przejście z filmu do gameplayu czego nigdy wczesniej nie było to jest prościej nam to zobaczyć bo jestesmy z rynkiem na bieżąco, ale w filmach masz takie same rzeczy z kadrowaniem, z oświetleniem, z różnymi innymi pomysłami na przejścia kadrów etc. To jest coś innego niż w grach, na innym gruncie, w grze takie rzeczy często zamiatamy pod dywan nawet jak wystepują, bo na pierwszy plan mają wychodzić bardziej growe róznice, to nie znaczy że w tych filmach nie ma świeżych innowacyjnych pomysłów, albo może pomysłów które już gdzies występowały ale nie w takiej formie, a dobrze je wykorzystać to też jest ogromna sztuka.

Czy Girsy były innowacyjne? System osłon miała też inna gra o której nikt nie pamięta, więc nie były? Nie widziałem drugiego foresta gumpa, nie widziałem drugich tak dobrze zrobionych filmów pirackich jak piraci z karaibów - a przecież możesz to robić, już masz podstawkę. Znów klona i zobacz czy się sprzeda, idę o zakład że nikt tego klona bez innowacji dobrze nie oceni - chyba że będzie kolejną częścią piratów z Karaibów więc tego po nich oczekujesz.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 12, 2017, 15:12:31 wysłana przez Blue__ »

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2169 dnia: Grudzień 12, 2017, 15:11:40 »
W grach jest trudniej Blue. Musisz dbac by mechanika wspolgrała z fabuła, by fabuła była dostosowana do danego medium i dziesiatki innych. Dlatego min w grach fabuły to bryndza zepsuta

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2170 dnia: Grudzień 12, 2017, 15:15:18 »
O czym ty mi pieprzysz? Przed chwilą była mowa że filmy nie są innowacyjne, a jak wychodzi że jednak są, to argument że w grach jest trudniej, no błagam Was. Nie! Nie jest trudniej.
Problem jest taki że my od lat idziemy za nurtem, w najlepszych grach które wychodziły dostawaliśmy innowacyjne mechaniki przez lata, w grach z wysokim production value. A od dłuższego czasu te gry zaczynają przypominać same siebie i gra się w nie głównie dla fabyły, bo sama mechanika nie daje tyle funu, żeby ciągnąć je do końca. Mocna innowacyjność jest, tylko w grach z niskim production value i w tym jest dla nas problem, bo kiedyś mieliśmy obie rzeczy w jednej paczce, co chwile. Uncharted na ile się da to w to AAA naprawde tchnęło sporo innowacji, czy zawsze dobrych? Nie, ale się przyjęły i ludzie je lubią, np ogłupiony platformer, który pięknie wygląda bo się ładnie blendują animacje :P.

 
Aha i żeby nie było kalki są, szczególnie w bajkach, od dawna dreamworks i pixar się tłukli na te same klony. A ostatni przykład to Book of Life i Coco pixara, no kalka jak w morde strzelił.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 12, 2017, 15:17:13 wysłana przez Blue__ »

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2171 dnia: Grudzień 12, 2017, 15:24:12 »
Popieram. Zreszta nawet najlepsza potrawa może sie przejesc. Na TLoU czekam oczywiscie, ale gdybym mial decydwac to wolałbym nowe ip
serio? Ja z ich wszystkich IP :) czekam na TLOU najbardziej - przez setting, dorosły klimat i rozwój fabuły. Tylko RDR 2 i Metro Exodus dorównują poziomem hajpu.

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2172 dnia: Grudzień 12, 2017, 15:47:16 »
Jedynka miała tak dobre zakonczenie i tak swietnie zapadła w pamiec, ze troche szkoda rozgrzebywac.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2173 dnia: Grudzień 12, 2017, 15:53:17 »
Girsy były innowacyjne - to była pierwsza sensowna gra AAA, która wprowadziła system osłon. Przez to postać mogła się zachowywać naturalnie(a nie latać po środku areny przeciwników jak Ratchet, którego uważam za zdecydowanie fajniejszą grę, ale nie o to w tym chodzi), a gracz grając na otępiałym kontrolerze jakim jest pad (https://www.youtube.com/watch?v=2gxLJCUKL4Q) mógł czerpać sporą frajdę i spokojniej celować etc. Do tego acrive reload to jest cód malina po prostu - sposób nagradzania gracza co kilka/dziesiąt sekund, tak że czuł się badassem.

Uncharted ulepszyło idę Girsów, dodało poruszanie w pionie, gdzie Girsy to była praktycznie patelnia. Rozgrywka była bardziej żwawa, postacie mniej ociężałe(a obstawiam że Cliffy z ekipą przez tą ociężałość też liczyli na to że na padzie będzie fajniej w ten sposób) połączyli strzelankę z grą action adventure, w dwójce reżyseria i łączenie scenek przerywnikowych z grą było czymś nowym. Uncharted też jakby nie było jest jedną z  tych gier w które chciało się grać dla fabuły. Postaci które dało się lubić i śledzić ich losy, nawet jak to była kalka, to w czasach przez PS3 naprawde mało gier ciągnęło mnie fabularnie, to był zaczątek czegoś dobrego co się rozwijało w całej zeszłej generacji. Zdecydowali sie na ufilmowienie elementów platformowych, co o ile wtedy wkurzało, to teraz już jesteśmy do tego na tyle przyzwyczajeni, że mało kto na to narzeka. Trójka faktycznie miała najmniej innowacji w sobie, dla mnie była grą o najlepszych proporcjach strzelania do przygody i platformera, to była już ewidentnie ewolucja, nie rewolucja. Czwórka chciała wprowadzić wiele nowego, mamy w końcu dziąłający system skradania - fakt w innych grach był już dawno, nawet lepszy - mamy położone jeszcze więcej nacisku na eksplorację, mamy próbę z małą areną. Szczerze jak grałem w 4 to tak jak nowego TR nie byłoby bez uncharted, tak mam wrażeniie że nowe Uncharted nie powstałoby w ten sposób w wielu miejscach gameplayu gdyby nie TR. Przy czym U4 robi to na swój sposób, nie klonując 1:1, gdzie przyznaję wiele rozwiązań(szczególnie w reżyserii którkich kawałków) w reboocie TR było klonami Uncharted. Jednoczesnie IMHO robi to gorzej, bo nadal to jest dużo bardziej drewniane niż u pani archeolog. Zmienili akcent w historii na bardziej poważne tony - generalnie w części 3 i 4 widać, że po prostu nie ma już siły na wciśnięcie zbyt wielu faktycznie nowych pomysłów do tej marki nie naruszając jej struktury, a może po prostu ND już nie jest tak nowatorskie jak kiedyś?

Girsy i Uncharted to też imho gry, które w dużej mierze miały wpływ na to, że branża całościowo zmieniła się z tej gdzie były w dużej mierze gry skierowane do dzieciaków, na takie skierowane do nastolatków i zdecydowanie starszych. Ja mogę nad tym ubolewać, bo zarówno mam wrażenie że przez potrzebę filmowości niestety w dużej mierze gry AAA odeszły od pewnej swobody kreacji którą miały wcześniej, a teraz jeszcze popularyzacja otwartych pustych open worldów... no ale cóż zrobić. Te gry były innowacyjne na swój czas i właśnie przez to teraz z perspektywy czasu nie są, bo te innowacyjne elementy zostały zaadoptowane tak szeroko, ze już tego nie czujemy.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 12, 2017, 15:56:30 wysłana przez Blue__ »

Offline dziki

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4351
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2174 dnia: Grudzień 12, 2017, 16:24:08 »
@Blue:
poza systemem oslon, pierwsze GoW zapamietalem jako monotonny ciag szaroburych killromow, gdzie zeby zabic byle jakiego noobka trzeba byla ladowac w niego ogniem ciaglym przez 2sek i przez to gra nie miala zadnej dynamiki. Do tego pompatyczne pudziany i pompatyczne ratowanie swiata. Najgorsze kalki w giereczkach.
Duzo bardziej podobalo mi sie podejscie do zagospodarowania tematu pudzianow w Bulletstormie; bez napinki, szybko i pomyslowo.
Co do zmiany klimatu w Uncharted to moze sie to wiazac z odejsciem Amy Hennig do EA gdzie miala cos rzezbic z Gwiezdnymi Wojnami (skrzynki z lootem? ;), a za scenariusz wzial sie AFAIR typ od tLoU.
gram w gry, a nie polygony! :P

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2175 dnia: Grudzień 12, 2017, 16:30:20 »
Dla mnie GoW 1 to gra 6/10(za to w co opie fun na 8-9/10), pierwsze Uncharted to dla mnie crap, ale nie odmawiam im wkładu w innowacje na rynku AAA.


Dobrze zrobione Girsy w singlu wyszły i nazywają się Binary Domain ;).
« Ostatnia zmiana: Grudzień 12, 2017, 16:34:55 wysłana przez Blue__ »

Offline dKc

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1616
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2176 dnia: Grudzień 12, 2017, 19:30:26 »
pierwsze Uncharted to dobra gra

fixed :)

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2177 dnia: Grudzień 12, 2017, 19:35:28 »
Wg metacritic zapewne tak, nawet bardzo :P.

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2178 dnia: Grudzień 12, 2017, 20:21:06 »
Pamietam jak kupiłem. Oceny miała dobre, ale jakos tak meh. Crash, Jak a teraz jakis wymoczek? I tak odpaliłem i na Juvenalia nie chciało mi sie iść

(kliknij)

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2179 dnia: Grudzień 26, 2017, 15:33:07 »
Gram sobie w Zaginione Dziedzictwo.

Gra zapauzowana, czytam sobie cos na telefonie. I tak z 20 min...nagle samo z siebie wpada mi trofeum ktorego nie zrobiłem nawet nawet
 :)
Swieta czas cudów :)

Offline Ja Być z Polska_

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5069
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2180 dnia: Grudzień 27, 2017, 09:28:49 »
Znaczy to trofeum wpadło ci do czwórki grając w LL?
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Offline Irreversible

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5396
  • Płeć: Mężczyzna
  • Huc venite pueri ut viri sitis
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2181 dnia: Grudzień 27, 2017, 10:31:56 »
Czytam czasem Blue i sie zastanawiam jak odczytac jego skroty myslowe, cytujac kolege z innego tematu: 'Blue_ does not give a fuck!' ;)

Dodam jednak jedno, jak sie ma fetysze to nie wypada ich uwzgledniac w finalnej ocenie... lub dac dwie oceny!
:D

Steam, GoG, Origin: Irr3versible; Battlenet: Irr3versible#1100; Uplay: Nutshell
Serdeczna prosba o dopisanie krotkiego komentarza wskazujacego na forum przy zaproszeniu.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2182 dnia: Grudzień 27, 2017, 10:33:16 »
Jak np fetysz że musi być VA? :D

Offline Irreversible

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5396
  • Płeć: Mężczyzna
  • Huc venite pueri ut viri sitis
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2183 dnia: Grudzień 27, 2017, 10:46:41 »
Jak np fetysz że musi być VA? :D
Bedziesz ojcem, zrozumiesz dlaczego gry dla dzieci bez VA nie powinny istniec.
Nie tworzmy uogolnienia, zawsze wypowiadam sie konkretnie pod tytuly rowniez adresowane do dzieci.

Steam, GoG, Origin: Irr3versible; Battlenet: Irr3versible#1100; Uplay: Nutshell
Serdeczna prosba o dopisanie krotkiego komentarza wskazujacego na forum przy zaproszeniu.

Offline meatbag

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8466
  • "Je n'avais pas besoin de cette hypothese-la."
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2184 dnia: Grudzień 27, 2017, 11:02:04 »
LL jest dla dzieci?
Czekam na listę i zastanawiam się ile z niej polega na zabijaniu ;)

Offline Irreversible

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5396
  • Płeć: Mężczyzna
  • Huc venite pueri ut viri sitis
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2185 dnia: Grudzień 27, 2017, 12:11:47 »
Pretensje do Simplexa proszę, bo robi wrzuty po różnych tematach ;)

Steam, GoG, Origin: Irr3versible; Battlenet: Irr3versible#1100; Uplay: Nutshell
Serdeczna prosba o dopisanie krotkiego komentarza wskazujacego na forum przy zaproszeniu.

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2186 dnia: Grudzień 27, 2017, 12:14:28 »
Jak np fetysz że musi być VA? :D
co to VA?

Offline knur

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6737
  • 8==>
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2187 dnia: Grudzień 27, 2017, 12:15:42 »
Rodzaj matrycy.  :D

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2188 dnia: Grudzień 27, 2017, 12:29:12 »
Voice Acting.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2189 dnia: Grudzień 27, 2017, 13:46:32 »
Czytam czasem Blue i sie zastanawiam jak odczytac jego skroty myslowe, cytujac kolege z innego tematu: 'Blue_ does not give a fuck!' ;)
Możesz jaśniej? ;) I nie odpowiadaj na to też "no mógłbyś jaśniej" ;).


Cytuj
Dodam jednak jedno, jak sie ma fetysze to nie wypada ich uwzgledniac w finalnej ocenie... lub dac dwie oceny!
:D
Niby czemu? Ja jestem fanem platformerów i to chyba każdy na tym forum wie. Tak samo jak projektkong jest fanem shumpów. Skoro fani GTA V mogą dawać GTA 10/10, gdzie dla mnie to jest max 6/10 z kichowato rozwiązanym pustym sandboxem, w którym czas produkcji zmarnowano na pierdoły(jak się ludzie zachowują, albo jak woda spływa i sie suszy po deszczu - serio w duszy to mam, jak sama gra nie bawi, a do ciągnika nie można podpiąć bron które stoją obok niego, trzeba było ich tam nie umieszczać, piaskownica to ma być piaskownica, gra ma nie walić ścianami w twarz), kiepskimi mechanikami (skakanie to jest kosmos:D) etc. to co ja moge zrobić? Dla mnie to jest 6/10, nie wystawię 10/10(dla fanów GTA), bo kompletnie tego nie czuję.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 27, 2017, 13:48:41 wysłana przez Blue__ »

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2190 dnia: Grudzień 27, 2017, 14:10:22 »
Zamawiam liście aloesa. Obłoże sobie tym głowe po tekscie o GTA V.

Offline Ja Być z Polska_

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5069
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2191 dnia: Grudzień 27, 2017, 14:23:02 »
Blu ma trochę racji z GTA. Jak wyczyścisz wszystkie ikonki, to nie ma za bardzo co robić w tej grze, choć i tak jest lepiej niż w IV.

W starej trylogii była nieskończona ilość zabawy, ale może to po prostu inne czasy młodości były.

Jeśli chodzi o fabułę, misje główne i poboczne, to GTA V jest fantastyczne i śmiało można dać 9 czy nawet 10.
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2192 dnia: Grudzień 27, 2017, 14:27:59 »
To byl przyklad z tymi bronami. W praktyce co chciałem tej gry użyć jako sandboxa zgodnie z nazwą, to sie obijałem o sciany. To jest dobry sandbox jak Cie jara jezdzenie samochodami i ich zmienianie, mnie nie jara.

Dobrze mi sie jezdzilo w gta 1 i 2. I te gry byly dla mnie sanboxami senu stricte. Nie obijałem sie o sciany, umowność byla sama przez sie, kill frenzy i inne pierdoły mnie cieszyły bardziej niz fabula.

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2193 dnia: Grudzień 27, 2017, 14:36:53 »
Blu ma trochę racji z GTA. Jak wyczyścisz wszystkie ikonki, to nie ma za bardzo co robić w tej grze, choć i tak jest lepiej niż w IV.

W starej trylogii była nieskończona ilość zabawy, ale może to po prostu inne czasy młodości były.

Jeśli chodzi o fabułę, misje główne i poboczne, to GTA V jest fantastyczne i śmiało można dać 9 czy nawet 10.
nie rozumiem tego. Jakiej zabawy?

Chyba, ze masz na mysli ze gdy miałs 12 lat to kreciło cie jeżdzenie przez 10 h i robienie demolki. Teraz jestes starszy, dwa ze ten rozpierdziel juz dawno nie robi wrazenia, normalne ze nie bedziesz sie tak bawił.

Aktywnosci poboczne? Jak by fajne nie były to sie chwile pobawisz i tak. Wyscigi np- no są fajne, ale wiadome ze do takiej Forzy nie maja startu, nie bedziesz siedział godzin przy nich.

Liczy sie wiec synergia poszczegolnych elementow. I bardzo robia smaczki i ester eggi

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2194 dnia: Grudzień 27, 2017, 15:35:02 »
Chyba, ze masz na mysli ze gdy miałs 12 lat to kreciło cie jeżdzenie przez 10 h i robienie demolki. Teraz jestes starszy, dwa ze ten rozpierdziel juz dawno nie robi wrazenia, normalne ze nie bedziesz sie tak bawił.
Jak odpale GTA 2 to demolka nadal jest rajcująca, bo to mega arcade, w nowych odsłonach nie jest.

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2195 dnia: Grudzień 27, 2017, 16:44:20 »
Mnie to w 1-2 nie rajcowało nawet na premiere.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2196 dnia: Grudzień 27, 2017, 18:03:12 »
A mnie nie jaraja 3-5. Skreslam serie definitywnie.

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2197 dnia: Grudzień 27, 2017, 18:07:50 »
Dla mnie sie od 3 zaczyna.
Zbierała dobre noty juz 1 czescia. Kupiłem ja za 3 mies kieszonkowe plus prezent na urodziny. Bylem wsciekły, tak mi nie podeszła.

Dobrze pamietam- tam trzeba było zdobyc jakas chora kwotecpieniedzy bez savea?

Offline Ja Być z Polska_

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5069
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2198 dnia: Grudzień 28, 2017, 09:57:31 »
Fanem jedynki nigdy nie byłem. Ale grałem w to tylko u kogoś, bo do 2000 roku miałem 386, na którym ta gra nie chodziła. A jak wtedy dostałem nowego kompa, to już się zagrywałem w dwójkę, która jest w moim top 10 gier (III i VC też tam są, ale na niższych pozycjach).

Pamiętam jaki byłem zły, że przechodzili na 3D w trójce i miałem bojkotować. Ostatecznie jednak oni mieli rację na dłuższą metę.
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Offline Arcybibosz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6115
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2199 dnia: Grudzień 28, 2017, 10:47:23 »
Blu ma trochę racji z GTA. Jak wyczyścisz wszystkie ikonki, to nie ma za bardzo co robić w tej grze, choć i tak jest lepiej niż w IV.

W starej trylogii była nieskończona ilość zabawy, ale może to po prostu inne czasy młodości były.

Jeśli chodzi o fabułę, misje główne i poboczne, to GTA V jest fantastyczne i śmiało można dać 9 czy nawet 10.

Skandal - po 200h godzinach gry, jak się już wszystko wyczyści to nie ma co robić.

W starej trylogii była nieskończoność zabawy? Jak miałem te 12-16 lat to faktycznie godzinami się mogłem z tą policją ścigać, ale teraz to nie sądzę.