Autor Wątek: Resident Evil 2  (Przeczytany 31851 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Resident Evil 2
« Odpowiedź #240 dnia: Luty 12, 2019, 14:02:25 »
Dokładnie. Cisza, bo niektórzy już 3 czy 4 raz przechodzą/przeszli, więc spóźniłeś się jakiś tydzień/dwa.


Głowy zombiaków trochę gąbki faktycznie i w sumie padały losowo - czasami po jednym, czasami po 3-5 kulkach.

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Resident Evil 2
« Odpowiedź #241 dnia: Luty 12, 2019, 14:43:25 »
Konczyc gre i sprzedawac w forumowej cenie!

Offline Arcybibosz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6115
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: Resident Evil 2
« Odpowiedź #242 dnia: Luty 12, 2019, 14:47:18 »
Cytuj
Głowy zombiaków trochę gąbki faktycznie i w sumie padały losowo - czasami po jednym, czasami po 3-5 kulkach.

Było omówione, krytyki lecą jak celownik zwęzi się do określonego punktu.

Offline TurboGad

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11015
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hejter MGS i Death Stranding
    • Zobacz profil
Odp: Resident Evil 2
« Odpowiedź #243 dnia: Luty 12, 2019, 15:07:51 »
Chyba, że szczelba  ;D

Albo celownik laserowy.

Śmiałbym się jakby ten grafoman Kojima upadł i sobie głupi ryj rozwalił!

Offline komarek78

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 552
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Resident Evil 2
« Odpowiedź #244 dnia: Luty 12, 2019, 15:26:35 »


Cytuj
Było omówione, krytyki lecą jak celownik zwęzi się do określonego punktu.
Też nie za każdym razem.

Dzisiaj skończyłem swoje czwarte przejście gry, udało mi się za jednym razem zaliczyć przejście bez leczenia się, bez używania skrzyń i poniżej 14 tys kroków. Wchodząc na ostatniego bossa, miałem ok 12 tys. kroków. Zdecydowanie najciekawszy run.
Teraz pora zakosztować hardcoru :)

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Resident Evil 2
« Odpowiedź #245 dnia: Luty 13, 2019, 09:36:46 »
Cytuj
Głowy zombiaków trochę gąbki faktycznie i w sumie padały losowo - czasami po jednym, czasami po 3-5 kulkach.

Było omówione, krytyki lecą jak celownik zwęzi się do określonego punktu.


Nieprawda. Nawet strzelając w optymalnym momencie najczęściej trzeba wpakować 3-4 kulki w głowę, nawet na najniższym poziomie trudności. Jednostrzałowe heady się zdarzają, ale są totalnie randomowe.

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20653
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Resident Evil 2
« Odpowiedź #246 dnia: Luty 13, 2019, 09:47:30 »
Podobno trzeba celować między oczy.
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: Resident Evil 2
« Odpowiedź #247 dnia: Marzec 02, 2019, 20:13:52 »
Warto robić B run? Coś nowego można zobaczyć czy jak kogoś nie interesują trofiki to można odpuścić?

Rudy_rydz

  • Gość
Odp: Resident Evil 2
« Odpowiedź #248 dnia: Marzec 02, 2019, 22:05:30 »
Generalnie Run B jest powiedzmy w 85% taki sam co Run A. Pozostałe 15% to są nowe walki z bossami, jedna całkowicie nowa sekwencja i dosłownie kilka pokoi. Do true endingu trzeba przejść Run A jak i B.

Po przejściu Run B byłem nic dosyć mocno rozczarowany. Spodziewałem się całkowicie innego przejścia.

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: Resident Evil 2
« Odpowiedź #249 dnia: Marzec 03, 2019, 09:59:04 »
Czyli można odpuścić, walki z bosami to imo najsłabsza część gry.

Offline TurboGad

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11015
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hejter MGS i Death Stranding
    • Zobacz profil
Odp: Resident Evil 2
« Odpowiedź #250 dnia: Marzec 03, 2019, 10:47:53 »
Run B drugą postacią warto robić, bo jest właśnie to prawdziwe zakończenie, no i są jednak nowe cut-scenki, nowa postać "pomocnicza" i są jednak te nowe lokacje, a samo przejście to raczej 4-5h na spokojnie.

Śmiałbym się jakby ten grafoman Kojima upadł i sobie głupi ryj rozwalił!

Rudy_rydz

  • Gość
Odp: Resident Evil 2
« Odpowiedź #251 dnia: Marzec 03, 2019, 10:51:55 »
Najbardziej z tego runa chyba spodobał mi się los Tyrana. :D

Offline meatbag

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8466
  • "Je n'avais pas besoin de cette hypothese-la."
    • Zobacz profil
Odp: Resident Evil 2
« Odpowiedź #252 dnia: Marzec 03, 2019, 11:06:06 »
Jaka jest "właściwa" kolejność? Najpierw babo czy chłopem? A gdzieś mówili, że tru ending dopiero po 3 runie. ???

Rudy_rydz

  • Gość
Odp: Resident Evil 2
« Odpowiedź #253 dnia: Marzec 03, 2019, 11:17:57 »
Ja grałem najpierw chłopem, a potem babom i chyba taka kolejność jest 'właściwa'. True ending miałem po ukończeniu Claire B bo nawet aczika dostałem. 8)

Offline Ja Być z Polska_

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5069
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Resident Evil 2
« Odpowiedź #254 dnia: Marzec 03, 2019, 15:26:43 »
Ciekawe czy jacyś ludzie przejdą nieskończoną ilość razy, żeby sprawdzić czy nie ma innego zakończenia.
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Resident Evil 2
« Odpowiedź #255 dnia: Marzec 04, 2019, 08:56:00 »
Najbardziej z tego runa chyba spodobał mi się los Tyrana. :D


+1


pięknie go załatwili, a gracze poczuli ulgę