Autor Wątek: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain  (Przeczytany 258891 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20653
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #240 dnia: Czerwiec 21, 2014, 13:00:55 »
Możliwe, że bazę będziemy zaludniać między innymi arabami, więc wiadomo po co owce i kozy w bazie.
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Offline Misiakk

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9458
  • Płeć: Mężczyzna
  • Viva Yuri!
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #241 dnia: Czerwiec 21, 2014, 13:02:54 »
jeju jaki idiotyzm. Nie rozumiem jak można kochać takie zagrywki w niby poważnej grze.
Ciekawe co powiesz jak wyskoczy wielki płonący wieloryb zjadający helikoptery ;D

Offline Krojsta

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2599
    • Zobacz profil
Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #242 dnia: Czerwiec 21, 2014, 13:09:04 »
Cała seria miała pojebane akcje. Koza jest jedną z normalniejszych. Z reszta jakby nie było kartonu to bym się wkurzył ;D

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #243 dnia: Czerwiec 21, 2014, 13:11:46 »
Blue był równie krytyczny w stosunku do swojej gry generacji pt. Tomb Raider? ;)


Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20653
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #244 dnia: Czerwiec 21, 2014, 13:16:27 »
Cała seria miała pojebane akcje. Koza jest jedną z normalniejszych. Z reszta jakby nie było kartonu to bym się wkurzył ;D
Optymistycznie nastraja mnie ta końska kupa. Zakład że będzie można w nią wdepnąć? ;D
Albo przeczołgać się! :o
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #245 dnia: Czerwiec 21, 2014, 13:33:57 »
Przecież już w dwójce można się było wywrócić na gołębich gównach :D. Tak, to jest MGS, ale większość z tych rzeczy jest opcjonalnych i nigdy mi nie przeszkadzały.
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Misiakk

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9458
  • Płeć: Mężczyzna
  • Viva Yuri!
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #246 dnia: Czerwiec 21, 2014, 13:36:17 »
Ciekawe czy będzie można znowu kręcić snejkiem aż się porzyga.

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20653
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #247 dnia: Czerwiec 21, 2014, 13:36:52 »
Pośliźnięciu towarzyszyła komiczna animacja :)
Obszczywanie też było! Best game ever ;D
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #248 dnia: Czerwiec 21, 2014, 13:38:56 »
Zależy, jaki kto ma fetysz :D.
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline sew360

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 693
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #249 dnia: Czerwiec 21, 2014, 16:52:53 »
Szkoda że na nowym gejpleju gra wygląda jak normalna past gen bieda, tyle że w 1080p. Trzeba było zabić te pieseły zanim złożyły jaja!!!


Jak żyć, no jak?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Re: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #250 dnia: Czerwiec 21, 2014, 17:41:35 »
To jest koszt 1080p60. Albo, albo.

Offline Krojsta

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2599
    • Zobacz profil
Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #251 dnia: Czerwiec 21, 2014, 18:55:30 »
A mi sie szczerze mówiąc podoba. Nie jest to jakiś graficzny orgazm, ale miło sie na to patrzy.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #252 dnia: Czerwiec 21, 2014, 19:25:50 »
Ja nie twierdzę, że o to wygląda źle. Chodzi mi tylko o to że obecne konsole  są na tyle słabe, że nie da się uzyskać jednocześnie trzech rzeczy - rozdzielczości 1920x1080, 60 klatek i nekstgenowej grafiki. Grałem w prolog do MGSV i grafika jak najbradziej OK, tylko że trochę sterylna no i właśnie bez "pierdolnięcia" - ale za to jest stabilne jak skała 1080p60 no i to jest właśnie coś za coś.

Offline Razer

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 914
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1R
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #253 dnia: Czerwiec 21, 2014, 19:56:14 »
Pamiętam czasy PS2 gdy wydawało się że żaden pecet nie pociągnie takiej grafiki... Wtedy konsole pokazywały nieziemską grafikę i płynność, teraz jest jakoś tak "meh" jeśli chodzi o czystą moc.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #254 dnia: Czerwiec 21, 2014, 20:48:12 »
Skończyło się, teraz trzeba zarabiać od samego początku, a nie tracić miliardy na niedochodowych konsolach i latami odbijać sobie sprzedażą gier.

Offline spisu

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2922
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #255 dnia: Czerwiec 22, 2014, 03:03:36 »
Ten cały fulton i karton to umowność, że ja pier.. To samo owce. Nie wiem po co to komu w tej grze, no ale w końcu to japońska gra.

https://www.youtube.com/watch?v=iweALnvyr6s

https://www.youtube.com/watch?v=qkNiOjJvlS4

:)

Umowność oczywiście jest ale system fulton w nieco bardziej skomplikowanej wersji działał jako tako w rzeczywistości.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 22, 2014, 03:09:55 wysłana przez spisu »
(kliknij)

Offline sew360

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 693
    • Zobacz profil
Odp: Re: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #256 dnia: Czerwiec 22, 2014, 08:12:34 »
To jest koszt 1080p60. Albo, albo.
Tam nie było albo, albo - pierwszy tralier podbity niczym łoczdogi ;D

Btw nie wiedziałem o rozdziałce, to i tak dobrze, że gra wyciągnie 60 klatek w FHD (?900p wiadomo gdzie?)

Offline Dropout Boogie

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5675
  • Płeć: Mężczyzna
  • God Bless Sony!
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #257 dnia: Czerwiec 22, 2014, 09:51:53 »
Ja tam różnicy nie zauważyłem.
Jest jakieś porównanie?

Offline sew360

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 693
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #258 dnia: Czerwiec 23, 2014, 09:58:11 »
Odpaliłem sobie gameplay i trailer, zatrzymałem jak kończy się cutscenka. Jednooki bandyta zobaczył by różnicę ;)
Dużo mniej obiektów (kamieni), w oddali brak obiektów w ogóle, brzydkie płaskie LODy, słabe tekstury.

No i wyblakłe kolory, btw zawsze mnie zastanawiało dlaczego gry na X360/PS3 bardzo różniły się jasnością i kontrastem :P

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #259 dnia: Czerwiec 23, 2014, 18:07:31 »
Blue był równie krytyczny w stosunku do swojej gry generacji pt. Tomb Raider? ;)
Jasne, że byłem. Harrego Pottera zjechałem :P. Reszta mi się podobała, a cover system uważam za świetny, gdzie większość się ze mną nie zgadza, a ja go od razu wyczułem i strasznie mi się podobało że nie trzeba było do tego żadnego przycisku, wszystko jest naturalne.

Grałem w MGS 3 i 4, dla mnie te gry są słabe, "filmowo' też, przerywniki po 30 minut to w ogóle masakra. I chowane do kieszeni pudełka i beczki na głowę i pierdzący gość ze sraczką...

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #260 dnia: Czerwiec 26, 2014, 17:37:07 »
Spełniając swój forumowy obowiązek wrzucam 30 minutowy gejplej 1080p60 - owieczki nigdy nie wyglądały tak dobrze!

http://btt.gamersyde.com/TPP_newLIVEDEMO_PEGI18_1080p_5994f_30Mbps.mp4.torrent - 6 gigabajtów

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20653
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #261 dnia: Czerwiec 26, 2014, 17:40:26 »
Dzięki! Będę miał przy czym zwalić gruchę wieczorem ;D
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #262 dnia: Czerwiec 26, 2014, 17:47:09 »
Nie zapomnij kamerk wyłączyć


Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20653
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #263 dnia: Czerwiec 26, 2014, 18:26:33 »
Po co wyłączać? Po co mam konto na Twitchu? ;)
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Re: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #264 dnia: Czerwiec 26, 2014, 18:29:51 »
Chcilem napisać "włączyć" ;D

Offline qbar

  • Polygamia Team
  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4796
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #265 dnia: Czerwiec 26, 2014, 18:35:12 »
Szczwany widzę weteran Chatroulette ;)

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20653
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #266 dnia: Czerwiec 26, 2014, 19:47:33 »
Sie wie!
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #267 dnia: Czerwiec 28, 2014, 22:39:34 »
Już wiem po co jest 60fps - żeby krzaczki i inne obiekty mogły magicznie materializować się przed postacią podczas galopu (od 5 minuty).

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #268 dnia: Czerwiec 28, 2014, 22:41:44 »
Ale się Konami/Kojima podnieca, że kilku reżyserów napisało, że trailer fajny. Przecież Hollywood zna się na grach najlepiej. Trochę się Cage przypomina...
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #269 dnia: Czerwiec 28, 2014, 22:47:46 »
O tym mi nic nie wiadomo, ja sobie hejtuję ten 30minutowy gejplej. Znowu brak filtrowania anizotropowego co powoduje rozmycie tekstury podłoża, ale co tam, najważniejsze że jest 60fps.

No i coś dziwnego dzieje się z cieniami, jakoś tak migoczą, co dobrze widać w 22:15, ale pewnie to poprawią.

No i mój ulubiony znak pastgenowości (który pewnie pozostanie z nami jeszcze przez wiele, wiele lat) - jak snake łazi w pudełku, to trawa przenika przez "skrzydełka" jakby to był hologram. Ciekawe czy przy czołganiu się też przenika przez snejka.

EDIT: LOD i popup to tragedia kompletna, co widać podczas ucieczki jeepem (23:22). Zamiast wygłupiać się z 60fps które nikogo, powinni pozostać na 30fps z dobrą grafiką (i mówię to z perspektywy kogoś kto na PC gra w 60fps i w tym celu kupił 780Ti).
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2014, 23:36:15 wysłana przez Simplex »

Offline Razer

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 914
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1R
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #270 dnia: Czerwiec 28, 2014, 23:36:11 »
I ten popup, i ten popup....

PS. Jesssss, w końcu kogoś zninjowałem :D I to jeszcze po pijaku! Zapamiętam ten moment do końca życia :D
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2014, 23:40:06 wysłana przez Razer »

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #271 dnia: Czerwiec 28, 2014, 23:36:44 »
Idealnie mnie zninjowałeś, właśnie dopisałem fragment o popupie :)

Magicznie pojawiający się cień:
http://imgur.com/a/HNYGh
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2014, 23:40:10 wysłana przez Simplex »

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #272 dnia: Czerwiec 29, 2014, 10:51:15 »
Uff. Dobrze, że pokazałeś nam ten cień! Pre order skasowany!

Offline Romek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8743
  • #także
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #273 dnia: Czerwiec 29, 2014, 11:07:31 »
Simplex zazdrości 60 FPS, bo taboret staje się wtedy zbędny 8)

Na tym gejmpleju z torrenta wygląda znacznie lepiej niż na YT. Ale wyskakujące obiekty rzeczywiście strasznie rażą i powinni to poprawić. Jak nie poprawią, to zawsze jest jeszcze nadzieja na wersję PC.
Podziwiaj moje trofea. Zobacz, ile osiągnąłem!

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #274 dnia: Czerwiec 29, 2014, 11:18:59 »
Uff. Dobrze, że pokazałeś nam ten cień! Pre order skasowany!
Na pewno ktoś od Kojimy przeczytał mojego posta i teraz przerabiają Phantom Pain na 30fps i likwidują popup.

Simplex zazdrości 60 FPS, bo taboret staje się wtedy zbędny 8)
Haha, nie. Jak to ma tak nędznie wyglądać, żeby mogło być 60fps, to mogę tylko współczuć, nie zazdrościć :P
Przecież tam na drugim planie to jest kompletna bieda, nic tam nie ma i płaskie drzewa w 2D. Nie o takie 60fps...
I co daje 60fps w te grze? Ani to scigalka, ani sieciowy szuter. Jedyne co daje to biede graficzną w serii która słynęła kiedyś z dobrej grafiki (MGS2 na pececie mną pozamiatało kiedyś).
Ile MGSów do tej pory działało w 60fpsów? Ja tego nie śledzę, ale zdaje mi sę że żaden.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 29, 2014, 11:37:01 wysłana przez Simplex »

Offline Romek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8743
  • #także
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #275 dnia: Czerwiec 29, 2014, 11:44:37 »
I co daje 60fps w te grze?

Feeling sterowania, znacznie mniejsze smużenie na TV.

Ile MGSów do tej pory działało w 60fpsów? Ja tego nie śledzę, ale zdaje mi sę że żaden.

MGS2. I wyglądał rewelacyjnie.
Podziwiaj moje trofea. Zobacz, ile osiągnąłem!

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #276 dnia: Czerwiec 29, 2014, 11:48:45 »
A to przepraszam, nie wiedziałem. Pisałem że mną pozamiatał. No ale to było PS2, to były czasy gdy konsola to nie był pecet z procesorem laptopowym i kartą graficzną ze średniej półki, która jest obecnie wolniejsza od pecetowej karty za paręset złotych.

Zwykle to przeciwko mnie używa się tego argumentu, to ja go użyje - ciekawe ilu graczy zauważy ten lepszy "feeling" sterowania (dla mnie przy stabilnym 30fps "feeling" jest jak najbardziej ok, nawet w multi o ile wszyscy grają w 30fps) oraz mniejsze smużenie. Za to dzięki zmniejszonemu smużeniu wyskakujące krzaczki będą jeszcze lepiej widoczne. Nextgen!
Oczywiscie argument jest obosieczny - bo popupu i LODów też pewnie nikt poza mną nie zauważy.

Jak dla mnie to jeśli mają być takie cięcia żeby było 60fps, to nie ma to sensu, no ale ja i tak nie będę grał, a do tego do premiery jeszcze sporo czasu, może poprawią.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 29, 2014, 11:52:37 wysłana przez Simplex »

Offline Romek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8743
  • #także
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #277 dnia: Czerwiec 29, 2014, 11:52:30 »
No ale to nie jest ostateczna wersja, mogą i powinni to poprawić. Cienie też dziwnie migają. Dziwna sytuacja, bo pokazują długi gameplay, a gra przecież nawet daty premiery nie ma. To jest pewnie właśnie taka prawdziwa beta.
Podziwiaj moje trofea. Zobacz, ile osiągnąłem!

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #278 dnia: Czerwiec 29, 2014, 11:54:44 »
W Ground Zeroes to się aż tak w oczy nie rzucalo, no ale tam była noc, może dlatego. A może podczas gry tego aż tak nie widać niz podczas pasywnego oglądania. Jak grasz patrzysz w jeden punkt zwykle a reszta jest w "perhipheral vision". A jak oglądasz to prędzej patrzysz na boki.

Podobnie jak niektórzy odbierają gameplay oglądany w 60fps jako przyśpieszony, ale jak sami grają to już tego nie odczuwają.

Offline Razer

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 914
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1R
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #279 dnia: Czerwiec 29, 2014, 12:27:10 »
+1 do ostatnich Simplexpostów.