Autor Wątek: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain  (Przeczytany 262102 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ImYourFather

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #200 dnia: Czerwiec 09, 2014, 11:48:57 »
wersja HD trailera

https://mega.co.nz/#!jcQC3K5A!ER0CTX7yITWU5dHoGyCrMSPCoLwoywvQtZBozHaKlQg

nie wiem moze jestem w mniejszosci ale ten trailer mi sie nie podobał, zbyt monotematyczny...ciągle walka, najczęsciej na noże, powtarzający sie motyw zakrwawionej twarzy, to jak dla mnie za tanie chwyty, miało byc klimatycznie a wyszlo imho prymitywnie, nie wiem moze za stary sie robie na takie trailery)

Offline Misiakk

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9458
  • Płeć: Mężczyzna
  • Viva Yuri!
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #201 dnia: Czerwiec 09, 2014, 11:58:31 »
Może nowy metal gear będzie wyglądał jak nóż, bo serio, co chwila ktoś wyciąga scyzoryk, który błyszczy przy zwolnieniu czasu.

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #202 dnia: Czerwiec 09, 2014, 13:02:19 »
Jakie fantasy. Róg.

Offline wrobel

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2913
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #203 dnia: Czerwiec 09, 2014, 15:08:08 »
MGSy zawsze mają świetny dobór muzyki, szkoda, że sam trailer trochę mało mówi o fabule i samej grze, zamiast tego skupiono się na nożach :P. W ogóle to szykuje się najbrutalniejszy MGS ever z tego co widzę, nieszczególnie mnie to cieszy, ale i tak jest to obecnie mój nr 1 jeśli chodzi o oczekiwane gry.

Offline Dropout Boogie

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5675
  • Płeć: Mężczyzna
  • God Bless Sony!
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #204 dnia: Czerwiec 10, 2014, 12:55:19 »


Trailer w zrozumiałym języku
https://www.youtube.com/watch?v=qu-Qi7gMiiM

MetalGearSolid.pl przeanalizował trailer:

Cytuj

Na początek Snake ? to nie barwy bojowe to prochy skremowanych towarzyszy, które protagonista zamiast grzebać w morzu na powrót zabierze do walki a na marginesie pytamy czy to świadome odwołanie do historii Kratosa z God of War? Tam podobnie bohater chodził umazany prochami swoich bliskich.

Mother Base wraz z każdą odsłoną/przebudową zaczyna zbliżać się do platformy Big Shell z Metal Gear Solid 2. Do tytułu również odwołuje się scena nadlatujących śmigłowców naśladując sekwencje otwierającą dwójki. W grze będziemy mogli poruszać się swobodnie po ukończonej bazie co przy takiej ilości detali (widać chociażby łodzie ratunkowe) zapowiada się, nomen omen, obłędnie.

Szkolenie żołnierzy również uwzględnia kowbojskie strzelanie z biodra. Ocelot musi być dumny.

Diamond Dogs już działa w trakcie misji ratunkowej Millera ? to nowa organizacja Big Bossa, chociaż wciąż pod szyldem Żołnierzy bez Granic

Dzieciaki znane z poprzedniego trailera trafiają pod skrzydła Big Bossa antycypując późniejsze wątki z serii. Prowokowane przez Millera wykazują pełną determinację do pojedynku.

Nowotwór Big Bossa w pełnej okazałości. Róg symbolizuje upadek Węża i jego stopniową przemianą w demona. W rzeczywistości podejrzewamy, iż jest to surowy, nieoszlifowany, diament.

Zastrzyk zapewne zawiera serum prawdy ? podobnemu zabiegowi Ocelot w przyszłości podda innemu członkowi rodu Emmerich.

Eli w pełnym nastroju do walki. Big Boss przegrywa z krzesłem, jednak chłopak wyciąga nóż ? i to był jego drugi błąd. Napis na kurtce dziecka głosi ?Never Be Game Over? a pod nim symbol czegoś co wygląda na świnię z opaską przewieszoną przez oko. Pig Boss? Natomiast napisy na plecach dziecka da się odszyfrować jako człowiek-płyn czyli?LIQUID!!! Tego nie dało się dłużej ukrywać. Za tłumaczenie dziękujemy użytkownikowi japAneczka.

Żołnierz odrzuca broń, goni więźnia (ma związane dłonie) i gdy go dopada zaczyna topić w zbiorniku z wodą. Ofiara jest kobietą i to zdaje się Quiet lub nawet jej pierwszy występ w grze (potem rolę się odwracają i to ludzie Big Bossa dostają łupnia).

Snajper ? a po zbliżeniu przypomina sylwetkę kobiecą więc to musi być Quiet. Teoretyzujemy, iż po napadnięciu kobieta wychodzi zwycięsko z pojedynku żeby potem zakraść się do szeregów Big Bossa w przebraniu jednego z jego ludzi.

Kojima obiecał nam obraz ludzi na granicy obłędu, szaleństwa, rozpadającej się psychiki w obliczu dramatu wojny i upojenia zemstą?

Obłąkani żołnierze? Otumanieni otaczają Big Bossa następnie giną od jego strzałów. Pierwsze skojarzenie naprowadza na ślad zombie, drugie ? bezmyślne kukły, którymi manipuluje Psycho Mantis.

Brudna, oblana krwią, obłąkana twarz Big Bossa na tle infernalnych płomieni ? wojennego horroru. Protagonista na tym przykładzie niczym już nie różni się od piekielnych bestii z szpitalnego koszmaru.

Znowu jesteśmy przy nożu. Zwłoki lub pacjent na stole przypomina Chico albo to tylko sylwetka i gdzieś po głowie znowu latają obrazy otwierania ciał na żywca?

Metal?Gear? A jakże. To nie jest Rex, raczej zmodyfikowana odmiana ZEKE, która mogła przetrwać szturm na bazę MSF.

Skull Face ? osoba odpowiedzialna za dramat i upadek protagonisty. Co w takim razie robi u boku Punished Snake?a?

Klasyczny symbol Outer Heaven sięgający czasów pierwszego Metal Geara. Tutaj z dziurą w czaszce jak u Big Bossa. Slogan mówi o jadzie znów przeplatając się z motywem zemsty.

Źródło:
www.metalgearsolid.pl

Offline Dropout Boogie

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5675
  • Płeć: Mężczyzna
  • God Bless Sony!
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #205 dnia: Czerwiec 11, 2014, 03:11:23 »
Kolejne informacje/screeny.

Cytuj

Piątego Metal Gear Solid promuje grafika Big Bossa w masce z Ocelotem lekko czającym się w tle. Obydwoje mają zasłonięte twarze przed nadchodząca burzą piaskową tak jak ich pierwszy raz zobaczyliśmy w sekcji w Afganistanie. Maski mają także głębszy wymiar ? mówi Hideo Kojima ? sygnalizują zejście bohaterów na ścieżkę zła.

W nowym trailerze Hideo Kojima sypał na lewo i prawo sloganami z czego część pozostawił w charakterystycznym dla siebie niedopowiedzeniu. Ten o ?Venom Awakens? intrygował najbardziej. I słusznie, chociaż znów okazało się, iż Venom to kolejny roboczy codename jaki przybrał Snake, tym razem na potrzeby misji ratunkowej w Afganistanie. Idąc tym tropem ciekawe czy wraz z każdym epizodem w grze otrzymamy jakiś mniej lub bardziej oryginalny przydomek? Punished Snake to tylko jedna z opcji.

Nowy mech w serii do zdecydowany powrót do sprawdzonych wzorców ? wizualnie niczym nie różni się od Metal Gear Rexa. Na grafice zestawiającej wszystkie maszyny sylwetka nowego Metal Geara nie straszy swoimi rozmiarami, chociaż wciąż nie wiadomo czy ta czarna plama w rzeczywistości skrywa dwunożnego robota widzianego w zwiastunie czy też zostaniemy zaskoczeni czymś więcej niż tylko zmutowanym Rexem.

Wraz z każdym ujęciem rozwijana przez graczy baza upodabnia się do swojego pierwowzoru z Metal Gear Solid 2. Ze strony designerów jest to najwyraźniej świadomy kierunek albo ewidentny brak pomysłów. Platformę tak jak Big Shell będą patrolować Cyphery czyli małe, wścibskie, bezzałogowe maszyny śledzące każdy ruch bohatera.

Pomimo ponurej i ciężkiej tematyki w piątce, tak jak za dawnych lat, nie zabraknie sporej dawki miejscami absurdalnego humoru. Nie ma to jak się rozerwać po całodniowym rozrywaniu afrykańskich wiosek. Dobra, Snake może i staje coraz bardziej po diabelskiej stronie mocy, ale jak trzeba to i kartonem się nakryje. Ciekawe co uzasadnia ewakuowanie kóz fultonem?

źródło:
www.metalgearsolid.pl

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #206 dnia: Czerwiec 11, 2014, 09:55:52 »
To jest napisane po polsku?
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12132
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #207 dnia: Czerwiec 11, 2014, 10:19:37 »
To jest napisane po polsku?

jest po polskiemu napisane to!

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20653
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #208 dnia: Czerwiec 11, 2014, 10:50:54 »
Dokładnie! Obydwoje macie rację!
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil

Offline Daggett

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5294
  • Płeć: Mężczyzna
  • #nikogo
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #210 dnia: Czerwiec 11, 2014, 19:17:57 »
Nie wiem, czy to już przyzwyczajenie, czy coś się ze mną dzieje nie tak, ale gdy oglądam materiały w tych 60 klatkach to odnoszę takie wrażenie, że są one przyspieszone, przez co wydają mi się  takie nienaturalne.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #211 dnia: Czerwiec 11, 2014, 19:48:33 »
Ktoś pod tym trailerem w komentarzu napisał, że tak jest jak się ogląda, a jak się gra, to się tak tego nie odczuwa.

Offline Misiakk

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9458
  • Płeć: Mężczyzna
  • Viva Yuri!
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #212 dnia: Czerwiec 11, 2014, 21:22:30 »
Konie będą robić kupy. Next gen!

Offline hesus

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5926
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #213 dnia: Czerwiec 11, 2014, 21:49:17 »
ogladalem to tez w mniejszym frejmrejcie i zdecydowanie naturalniej wyglądało :) tutaj mega sztucznie to wychodzi, 60fps chyba sie do cutscenek nie nadaje :)

Offline Razer

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 914
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1R
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #214 dnia: Czerwiec 12, 2014, 00:15:22 »
To teraz proszę przestać śmiać się z ludzi którzy twierdzą że lubią grać w "filmowym" 30fps :)

Offline Dropout Boogie

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5675
  • Płeć: Mężczyzna
  • God Bless Sony!
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #215 dnia: Czerwiec 12, 2014, 00:27:11 »
Ogląda się dziwnie, ale gra wyśmienicie co potwierdziło Ground Zeros.

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #216 dnia: Czerwiec 12, 2014, 14:14:51 »

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20653
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #217 dnia: Czerwiec 12, 2014, 14:26:39 »
Konie będą robić kupy. Next gen!
Źródło!
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Offline wrobel

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2913
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #218 dnia: Czerwiec 12, 2014, 16:08:09 »
Ciekawe czy rzeczywiście będzie można "FULTON EVERYTHING" i czy te przedmioty/zwierzęta (bo z ludźmi będzie pewnie jak w Peace Walkerze) będą w jakiś sposób wykorzystywane w bazie. Mini-zoo?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #219 dnia: Czerwiec 12, 2014, 16:17:41 »
Bedziecie musieli sie przyzwyczaić do 60fps bo konsola to nie jest obrzydliwy PC gdzie mozna sobie wybrać framerate. Dev zawsze wie lepiej i zawsze ma rację.

Offline Dropout Boogie

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5675
  • Płeć: Mężczyzna
  • God Bless Sony!
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #220 dnia: Czerwiec 15, 2014, 09:07:18 »
Garść newsów i podsumowanie.

Cytuj
Już po E3 pora więc na zestawienie tego co wiemy i zbieranie resztek informacji, wśród których prym wiedzie kombinacja owce plus balon.

Fabularne tło, zarys przesłania
?Gra zaczyna się w 1984 roku a pod jej koniec wszyscy doskonale wiemy gdzie Big Boss stworzy Outer Heaven. Zadaniem gracza będzie dotarcie do tego miejsca? ? tak określił i podsumował cel gry Hideo Kojima. ?Jesteśmy antagonistą, w finale stajemy się wrogiem, nie chcę jednak żeby ludzie przestali grać z tego powodu więc muszę zachować iskrę heroizmu dla głównego bohatera.? Hideo Kojima postawił siebie przed trudnym zadaniem zrównoważenia procesu przekazywania historii, w której protagonista stacza się na dno, a mimo to nadal chcemy żeby pozostawał bohaterem. ?To bardzo ważne jak zachować równowagę i przekazać metamorfozę Big Bossa w właściwy sposób?.

Motywem przewodnim opowieści o upadku Big Bossa będzie zemsta. Peace Walker w teorii nuklearnego odstraszania widział pochodzenie pokoju, nie wyjaśniał skąd biorą się dalej wojny, rodzą kolejne konflikty. Ten punkt wyjścia stał się dla Kojimy początkiem rozmyślań nad przesłaniem piątki. Odpowiedzią kładącą fundament pod fabularny zarys gry okazała się zemsta, niekończący się łańcuch pomsty. ?Tak rodzą się wojny na całym globie ? tłumaczy Kojima ? wraz z graczem zamierzam doświadczyć jak ten ciąg zdarzeń rozszerza się jak choroba by wreszcie wpływać na organizacje, całe społeczeństwa.?

Gameplay, czyli Twoje własne zoo na środku oceanu
- funkcjonowanie systemu Fultona uzależnione jest od panujących aktualnie warunków pogodowych. W trakcie dobrej atmosfery skuteczność ewakuacji wynosi na ogół 80%. Ilość ta drastycznie zmniejsza się podczas złych warunków pogodowych. W zamkniętych pomieszczeniach wartość ta zostaje zredukowana do zera

- żołnierz wysłany podczas burzy piaskowej prawdopodobnie umrze

- złapane jednostki tak jak w Peace Walkerze przypisujemy określonym działom. Żołnierze odpowiedzialni za wywiad zdradzają położenie i ścieżki wrogich patroli, które potem nanosimy na interaktywną mapę

- Snake może podpiąć balon pod kontener lub dowolny pojazd a następnie na nim pozostać z czym wprawdzie wiąże się pewne ryzyko ale jest efektownym i prześmiewczym sposobem dostania się do bazy pomijającym tradycyjne techniki ewakuacji

- za odzyskiwanie przedmiotów za każdym razem musimy wyłożyć określoną sumę pieniędzy. Fundusze zbieramy m.in przez gromadzenie surowych diamentów. Materiały jakie znajdziemy w środku kontenerów także przekładają się na konkretne zyski ? przesłuchując strażników otrzymamy informację o zawartości skrzyń, jednak od nas zależy decyzja czy odzyskany sprzęt przekształcimy w walutę albo może przeznaczymy materiały do produkcji broni i amunicji

- zebrane finanse przeznaczamy na rozwój Mother Base jak też kupujemy przedmioty do wykorzystania w trakcie walki w rodzaju kartonowego pudła, które następnie jest dostarczane drogą powietrzną okolicy pozycji Big Bossa lub jest zrzucane bezpośrednio na głowę wroga

- pudło funkcjonuje teraz na szeregu różnych sposobów dostosowując się do ruchów Snake. Bohater może z niego wyskoczyć zaskakując nieświadomego strażnika, za pomocą pudła również możemy fultonować przeciwników. Z kartonu można także wypaść wykonując charakterystyczny rzut postacią na glebę, pudło zostawiając w celu dywersji

- patrole mają własny cykl dnia, w nocy zobaczymy żołnierzy kończących swoją zmianę i kładących się spać

- każdy element Bazy Matki podlega swobodnej customizacji: sprzęt sprowadzany z misji, ludzie, zwierzęta, wygląd bazy w tym jej rozplanowanie i dobór kolorystyki

- żołnierze w bazie mówią i porozumiewają się używając macierzystych języków

- obecność Big Bossa zwiększa morale zrekrutowanych żołnierzy, statystyki jednostek podnosimy przez treningi CQC a także szkolenia na strzelnicy. Podczas zwiedzania bazy spotkamy również Ocelota, tym razem odpowiedzialnego na zarządzanie bazą. Kiedy skierujemy się w jego stronę, kowboj gestykuluje dłońmi tak jak to robił w MGS 3

- w potyczkach online nasza baza może zostać zaatakowana przez grających przyjaciół

Zapewne macie świeżo w pamięci odniesienia do daty 1984 z końca ostatniego zwiastuna? Hideo Kojima stwierdził wprost, iż 1984 rok jest datą kiedy ukaże się Metal Gear Solid V.

Co do daty wydania gry, to pewnie Koji celuje w datę wydania książki
8 czerwca.

Źródło metalgearsolid.pl

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #221 dnia: Czerwiec 19, 2014, 14:21:00 »

Offline Daggett

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5294
  • Płeć: Mężczyzna
  • #nikogo
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #222 dnia: Czerwiec 19, 2014, 14:24:56 »

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #223 dnia: Czerwiec 19, 2014, 14:36:36 »
Ta kupa konia w 1080p. Jestem kupiony :D.
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Misiakk

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9458
  • Płeć: Mężczyzna
  • Viva Yuri!
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #224 dnia: Czerwiec 20, 2014, 13:55:24 »
Obejrzałem demo z e3 i w sumie zaczynam się jarać na tą grę. Będę wszystko wysyłał w kosmos balonami. No i ta kupa konia. Trochę tylko boli serowość dialogów.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #225 dnia: Czerwiec 20, 2014, 17:17:44 »
MGS bez dialogów z podwójnym serem to nie MGS.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #226 dnia: Czerwiec 21, 2014, 09:23:38 »
http://youtu.be/_l5iBjGvt9w?t=14m27s

jeju jaki idiotyzm. Nie rozumiem jak można kochać takie zagrywki w niby poważnej grze.

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #227 dnia: Czerwiec 21, 2014, 09:46:19 »
Mnie bardziej boli bezmyślne mordowanie ludzi w Uncharted czy Tomb Raiderze niż bieganie w pudełku.

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #228 dnia: Czerwiec 21, 2014, 10:31:01 »
Mnie dziwi, że w żadnej przez ciebie wymienionej grze nikt tego nie skopiował np. w U3 w koszu na bazarze :)

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #229 dnia: Czerwiec 21, 2014, 11:26:24 »
Blue ma rację, pudełko jest skopane, pewnie można wyskakiwać nieskończoną ilość razy, a w rzeczywistości po kilku razach te górne klapy powinny się podrzeć!

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #230 dnia: Czerwiec 21, 2014, 11:27:24 »
Ja nigdy nie korzystałem z pudełka, a grę przechodziłem z przyjemnością. Teraz spróbujcie przejść TR czy Uncharted bez zabijania kogoś ;).
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20653
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #231 dnia: Czerwiec 21, 2014, 11:31:52 »
Mnie dziwi, że w żadnej przez ciebie wymienionej grze nikt tego nie skopiował np. w U3 w koszu na bazarze :)
Albo w TR w skórze ściągniętej z jelonka!
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #232 dnia: Czerwiec 21, 2014, 11:37:07 »
O, to nawet lepsze! I nie z byle jakiego, tylko z tego pierwszego! 8)

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 20653
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #233 dnia: Czerwiec 21, 2014, 11:41:47 »
Ma się rozumieć! ;D
"Co się tak kurwa patrzysz? Nas tu nie ma!"

Offline Krojsta

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2599
    • Zobacz profil
Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #234 dnia: Czerwiec 21, 2014, 12:07:35 »
Blue tak mowi, a pewnie jakby wymyślił, ze chce sfultonowac owce, to byłoby takie samo narzekanie jak w GTA. :P
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2014, 12:12:44 wysłana przez Krojsta »

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #235 dnia: Czerwiec 21, 2014, 12:10:29 »
No wiadomo i mało mebli w bazie!
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #236 dnia: Czerwiec 21, 2014, 12:40:48 »
Ten cały fulton i karton to umowność, że ja pier.. To samo owce. Nie wiem po co to komu w tej grze, no ale w końcu to japońska gra.

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #237 dnia: Czerwiec 21, 2014, 12:42:06 »
Co jest złego w owcy? :(

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #238 dnia: Czerwiec 21, 2014, 12:44:55 »
Bo to nie sheep symulator ? Widocznie Kojima ma ' słabość ' do owiec.

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: Metal Gear Solid 5 - The Phantom Pain
« Odpowiedź #239 dnia: Czerwiec 21, 2014, 12:58:16 »
A to owce są skazane na sheep symulatory tylko? Chyba normalne, że w wiosce będą latać takie zwierzątka.