Autor Wątek: System Wars!!!1  (Przeczytany 1952948 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1520 dnia: Luty 13, 2014, 12:21:53 »
Tęsknie za konsolowym forum poly :(

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1521 dnia: Luty 13, 2014, 12:25:55 »
@Xianterazzi
To fakt, ty w ogóle nie powinieneś niczego pisać. Kilku innych też nie, wtedy na forum byłby idealny porządek i koniec flejmów mastah race kontra wieśniacy.


@up
Forum przestało być kąsolowym, gdy te straciły wartość.

Pikacz

  • Gość
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1522 dnia: Luty 13, 2014, 12:27:23 »
W teori super wszystko i cacy, tylko cyferkowa brac w kazdym mozliwym miesjcu do znudzenia zartuje sobie z drugiej, konsolowej strony i problem pojawia sie wtedy, kiedy ktos zwroci uwage, zazartuj z nich. O tak, to my sie bawic nei bedziemy! Jest obraza stanu, szykanowanie, ucisnienie i brak swobody wypowiadania sie. A nie daj boze ktos taka reakcje nazwie po imieniu butthurtem - 7 plag egipskich ;)
Ale zdajesz sobie sprawę, że Wy robicie dokładnie to samo? Bo robicie.

Przyznam szczerze, że uwielbiam to forum i ludzi, ale jak nie mogę pisać o tym co mnie w grach interesuje - bo kogoś innego to nie interesuje - to ja nie mam czego tu szukać.

Co miałem do napisania, to napisałem - zbierało się we mnie długo.

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1523 dnia: Luty 13, 2014, 12:27:40 »
Gry pecetowe nigdy nie miały wartości i nigdy jej nie będą mieć.

Offline Romek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8743
  • #także
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1524 dnia: Luty 13, 2014, 12:28:17 »
Zgadza się. Niestety pecetowy BF jest teraz popularny gdzieniegdzie :(
Podziwiaj moje trofea. Zobacz, ile osiągnąłem!

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1525 dnia: Luty 13, 2014, 12:43:42 »
W teori super wszystko i cacy, tylko cyferkowa brac w kazdym mozliwym miesjcu do znudzenia zartuje sobie z drugiej, konsolowej strony i problem pojawia sie wtedy, kiedy ktos zwroci uwage, zazartuj z nich. O tak, to my sie bawic nei bedziemy! Jest obraza stanu, szykanowanie, ucisnienie i brak swobody wypowiadania sie. A nie daj boze ktos taka reakcje nazwie po imieniu butthurtem - 7 plag egipskich ;)
Ale zdajesz sobie sprawę, że Wy robicie dokładnie to samo? Bo robicie.

Przyznam szczerze, że uwielbiam to forum i ludzi, ale jak nie mogę pisać o tym co mnie w grach interesuje - bo kogoś innego to nie interesuje - to ja nie mam czego tu szukać.

Co miałem do napisania, to napisałem - zbierało się we mnie długo.

Zwroc uwage, co wrzucilem do tematu? Nagle pojawil sie Simplex malpujac post Vramina? Po co? Taka nienawisc i zlosc, ze musi w innym temacie odryzac sie za zarty? Pokaz podobne zachowanie konsolowych graczy? Z nich jest drwina w kazdym temacie i kiedy ktos powie dosc, to jak to oburzenie i flejm, jak ten tutaj. W ogole co ma piernik do wiatraka? We wlasciwym temacie, wrzucilem wlasciwa tresc, nagle pojawia sie Simplex z sidekickami i wyciagaja zupelnie inny temat, problemy, bo musza sie odegrac, robiac przy tym raban. Bo ja to tak plazem, drwienie z nas?! Popatrz na posty JBzP - hejt w najczstszej postaci, bo ktos zazartowal. Tutaj nie bedzie porzadku, tylko dyktando najglosniej tupiacych, co widac od dluzszego czasu. Nie daj boze ktos sie postawi z miejsca SDF i fanboy. Smutne.

Ty teraz tez nie wiedzeic czemu do mnie piszesz bezposrednioo problemie ogolnym niby? W czym ograniczyl cie moj wrzut twitow? Pan V w temacie o TitanFall wymienil cie jako jedynego, ktory zainteresowal sie gameplayem. Nie rozumiem twoich pretensji.

Pikacz

  • Gość
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1526 dnia: Luty 13, 2014, 12:48:17 »
Tak ogólnie napisałem.

Skoro widzisz gdzie jest problem, to postaraj się go rozwiązać i nie reaguj. Jak kogoś ignorujesz wystarczająco długo, to się znudzi i przestanie. Tylko, to wszystko musi działać w obie strony.

I bardzo proszę wziąć sobie do serca tę część, w której nawiązuje do jedności aspektów gry oraz o dzieleniu zainteresowań.

Nic więcej nie chcę. No, może tylko by ktoś nie przekręcał mi nicka - wyjątkowo Pikaczu mi się podoba, ale nie używane złośliwie.

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1527 dnia: Luty 13, 2014, 12:51:13 »
Ja proponuję częstsze raportowanie, bo jak się okazało niektórzy jak dzieci robią to nagminnie. Ja od tej pory będę wyczulony na posty niektórych mądrali, w miarę możliwości, bo nie żyję na forum jak niektórzy, i będę ich raportował. Sugeruję to samo.

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1528 dnia: Luty 13, 2014, 12:52:37 »
Tak ogólnie napisałem.

Skoro widzisz gdzie jest problem, to postaraj się go rozwiązać i nie reaguj. Jak kogoś ignorujesz wystarczająco długo, to się znudzi i przestanie. Tylko, to wszystko musi działać w obie strony.
No właśnie to nie działa, przymykaliśmy oko na te wasze wybryki cyferkowe i teraz rozlazło się już to na każdy możliwy temat na forum.

Offline lutoslav

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5244
  • Płeć: Mężczyzna
  • RDR
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1529 dnia: Luty 13, 2014, 12:54:24 »
Lol. Straznik teksasu sie wkurzyl :D

Najbardziej adekwatny film do sytuacji:
http://www.youtube.com/watch?v=_QyYaPWasos

Offline szczqcz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8586
  • Płeć: Mężczyzna
  • [citation needed]
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1530 dnia: Luty 13, 2014, 12:55:19 »
Ja tylko przypomnę o jednym ficzerku forum, który pozwala cieszyć się forum z takim kontentem jaki nam odpowiada:

http://forum.polygamia.pl/profile/?area=lists;sa=ignore
"Men, it has been well said, think in herds; it will be seen that they go mad in herds, while they only recover their senses slowly, and one by one." Charles Mackay
"kłamstwo łatwo sprzedać paroma zdaniami i atrakcyjnym hashtagiem, a prawda bywa nudna i przydługa" znany bloger Bart

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1531 dnia: Luty 13, 2014, 12:56:55 »
A tak ciężko zrozumieć że cyferki to dokładnie taka sama część gry jak gejplej i fabuła? Dlatego pisanie o nich w tematach o grach nie jest off-topem, i będziemy to robić po wsze czasy, a jeśli was to wkurwia, to tylko lepiej dla nas.

Nie chodzi o to, że temat cyferek istnieje, tylko że zdominował wszystko. Czy w wątku o filmach czy serialach 90% to pierdolenie o czysto technicznych aspektach?

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1532 dnia: Luty 13, 2014, 12:57:51 »
@Pikacz - Ignorowanie dzialac powinno w obie strony, a to ja/my mamy siedziec cicho, bo oni reaguja nerwowo impulsywnie i sa zlosliwi? Dzieki, dokladnie to jest to, co mialem na mylsi piszac - Tutaj nie bedzie porzadku, tylko dyktando najglosniej tupiacych, co widac od dluzszego czasu.

Nie ma wplywu na to jacy ludzie sa, co ich interesuje, ale nie dziwie sie tym, ktorym nei pasuje fakt, ze najaktywniejsi, to zarazem ci lubujacy sie w technikalia i dominujac na forum, w temacie sprowadzaja dyskusje na jeden tor. na biazaco przegladam NeoGAFa i tam nie ma takich problemow. Pojawia sie temat techniczny, pojawia sie i temat ogolny, ludzie potrafia uszanowac pozostalych i nikt nikomu nie wchodzi w droge. Jest ten temat, masz cos obsmiewajacego konsole? Wrzuc to tutaj i tutaj daj upust swojej drwinie.

Screwball mnie zninjowal.

@szczqcz - slabo to dziala, bo inni cytuja lub nawiazuja do wypowiedzi, a przez swoja aktywnosci, spamowanie forum ciezko sie czyta. Do niedawna nie mialem tam nikogo, ale po pewnych osobistych wycieczkach wrzucilem nowe osoby, choc jako mod nie powinienem.




Offline a_ratajczak

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1887
  • PC WSZYSTKICH!
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1533 dnia: Luty 13, 2014, 12:58:24 »
Ja tylko przypomnę o jednym ficzerku forum, który pozwala cieszyć się forum z takim kontentem jaki nam odpowiada:

http://forum.polygamia.pl/profile/?area=lists;sa=ignore
Ale jak ktoś doda tam Simplexa to połowę postów na forum nie zobaczy :P cwana z niego bestia :)

Offline Romek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8743
  • #także
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1534 dnia: Luty 13, 2014, 13:00:38 »
Wyzerowanie licznika Sempleksowi to byłaby kara, czy nagroda?
Podziwiaj moje trofea. Zobacz, ile osiągnąłem!

Offline szczqcz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8586
  • Płeć: Mężczyzna
  • [citation needed]
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1535 dnia: Luty 13, 2014, 13:01:43 »
Romuś zazdrośnik.
"Men, it has been well said, think in herds; it will be seen that they go mad in herds, while they only recover their senses slowly, and one by one." Charles Mackay
"kłamstwo łatwo sprzedać paroma zdaniami i atrakcyjnym hashtagiem, a prawda bywa nudna i przydługa" znany bloger Bart

Offline Romek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8743
  • #także
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1536 dnia: Luty 13, 2014, 13:03:30 »
O fak, przysięgam, ta literówka w ksywce to niechcący!
Podziwiaj moje trofea. Zobacz, ile osiągnąłem!

Pikacz

  • Gość
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1537 dnia: Luty 13, 2014, 13:04:37 »
Ja proponuję częstsze raportowanie, bo jak się okazało niektórzy jak dzieci robią to nagminnie. Ja od tej pory będę wyczulony na posty niektórych mądrali, w miarę możliwości, bo nie żyję na forum jak niektórzy, i będę ich raportował. Sugeruję to samo.
Aha, czyli jak mnie interesuje aspekt techniczny gry i mam z kim pogadać, to ty będziesz to raportował, bo ciebie nie interesuje. Dobrze zrozumiałem?

Tak ogólnie napisałem.

Skoro widzisz gdzie jest problem, to postaraj się go rozwiązać i nie reaguj. Jak kogoś ignorujesz wystarczająco długo, to się znudzi i przestanie. Tylko, to wszystko musi działać w obie strony.
No właśnie to nie działa, przymykaliśmy oko na te wasze wybryki cyferkowe i teraz rozlazło się już to na każdy możliwy temat na forum.
Nie zrozumiałeś idei "To musi działać w obie strony". :)

(kliknij)

Nie chodzi o to, że temat cyferek istnieje, tylko że zdominował wszystko.
I to jest wina tych, którzy piszą o technikaliach, a nie tych, którym nie chce się pisać o gameplayu. Brawo.

@Pikacz - Ignorowanie dzialac powinno w obie strony, a to ja/my mamy siedziec cicho, bo oni reaguja nerwowo impulsywnie i sa zlosliwi? Dzieki, dokladnie to jest to, co mialem na mylsi piszac - Tutaj nie bedzie porzadku, tylko dyktando najglosniej tupiacych, co widac od dluzszego czasu.
A ty na złość wszystkim odmrozisz sobie nos? No to ekstra. Nie możęsz po prostu być ponad to? Ponad przytyki, ponad złośliwości? Sam z siebie. Ja nie twierdzę, że ktoś specjalnie coś prowokuje (no, może czasem), ale jesteśmy tylko ludźmi i czasem mamy lepszy lub gorszy dzień. Tak jak mnie z rana wkurwił post o tym, że oglądam jakiegoś cieniasa pt. RockAlone - zielonego pojęcia nie mam kto to, ale przytyk mnie wkurwił. I tyle.


Mnie się już naprawdę nie chce tego po raz setny wałkować. Jedna i druga strona nie jest bez winy, ale stawianie Nas - cyferkowców - jako przyczynę wszelkiego zła jest megasłabe i najzwyczajniej (o czym już pisałem) chujowe.


Z mojej strony EOT. Po raz pierwszy rozważam poszukanie sobie forum, gdzie nikt mi nie będzie mówił o czym mam pisać w odniesieniu do danej gry. Szczególnie gdy znam się na tym i wiem co piszę.

Offline hesus

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5926
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1538 dnia: Luty 13, 2014, 13:07:07 »
Wyzerowanie licznika Sempleksowi to byłaby kara, czy nagroda?
wyzwanie.

Offline MoneyLuck

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 510
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1539 dnia: Luty 13, 2014, 13:09:08 »
Abstrahując już od tego całego konfliktu który dla mnie jest kompletnie z czapy to muszę przyznać, że zauważyłem schemat który powtarza się co 2-3 dni. Xian coś wrzuca/piszę, następnie następuję flejm war i 5 stron usprawiedliwiania się Xiana który twierdzi, że wcale nie miał na myśli tego co wszyscy zrozumieli.

Offline maxplastic

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4667
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1540 dnia: Luty 13, 2014, 13:09:24 »
Zacytuję wyborny trolling z forum Łowców gier, choć autor twierdzi że to poważne, aczkolwiek luźne przemyślenia. Widzę, że tutaj dylematy podobnego kalibru. Ogólnie uważam, że niektóre fora powinny mieć system ostrzeżeń, żeby nie było przesady, demonstracyjnego usuwania kont i takich 3-stronnych dyskusji. No ale na tak wielkim forum to się nie uda.


"Twój Kumpel Admin i Jak to się Kończy

Przypomina mi się historia pewnego admina studenckiego forum. Jak nietrudno się domyślić, administrator był jednym ze studentów, więc wszyscy z forum znali się w realu i mniej lub bardziej przyjaźnili. Na forum admin też nie zachowywał się inaczej niż pozostali użytkownicy, chociaż formalnie na forum miał dużo wyszą rangę. Jednak jako administrator musiał podejmować trudne, niejednoznaczne decyzje, które jak to w przypadku takich decyzji bywa nie wszystkim, a czasem niemal nikomu się nie podobały, ale musiały zostać podjęte dobra forum. Oczywiście z racji tego, że na forum zachowywał się jak kolega jego decyzje były odbierane jako decyzje kolegi a nie Pana Admina, a przez to kwestionowane bo 'jakim prawem' i 'za kogo on się uważa'.

Zgubne jest próbowanie być jednocześnie kolegą i adminem, bo jak pokazuje rzeczywistość 'to się nie dodaje'. Admin musi mieć respekt jasno pokazujący, że stoi wyżej niż zwykły użytkownik, a jego decyzje są jednoznacznie wiążące, a to układ koleżeński wyklucza. Nie do pomyślenia jest by sędzia przyjaźnił się z oskarżonymi, czy generał nawet jadał przy jednym stole z szeregowcami. To nie jest jakiś staromodny zwyczaj, podobnie jak nie jest nim noszenie mundurów, albo specyficznych strojów przez pewne klasy zawodowe. Mundur wyraźnie daje do zrozumienia, że z funkcjonariuszem Janem Kowalskim sobie nie pożartujemy, ale z Jankiem Kowalskim już po służbie jak najbardziej.

Dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest by admin nie był jednocześnie zwykłym użytkownikiem, a jeśli ta opcja odpada powinien mieć dwa konta - jedno w którym jest zwykłym kolegą z forum, który sobie żartuje, wygłupia, robi śmieszne docinki - i drugie gdzie jest formalnym, zawsze poważnym poprawnym politycznie i nienagannym Panem Adminem."


 ;D




Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1541 dnia: Luty 13, 2014, 13:41:46 »
@Pikacz - Ignorowanie dzialac powinno w obie strony, a to ja/my mamy siedziec cicho, bo oni reaguja nerwowo impulsywnie i sa zlosliwi? Dzieki, dokladnie to jest to, co mialem na mylsi piszac - Tutaj nie bedzie porzadku, tylko dyktando najglosniej tupiacych, co widac od dluzszego czasu.
A ty na złość wszystkim odmrozisz sobie nos?
I tutaj juz cala koncepcja lezy, bo dlaczego mamy przyzwalac na wszystko? Ignorowac, odpuszczac? Niech sie pohamuja i nabiora dystansu, a problem zniknie.

Ja nie twierdzę, że ktoś specjalnie coś prowokuje (no, może czasem), ale jesteśmy tylko ludźmi i czasem mamy lepszy lub gorszy dzień.
  Ja natomiast twierdze, ze pewne zachowania sa zwyklymi zlosliwosciami, pojawiaja sie regularnie i co sie dzieje kiedy strona atakowana odpowie wida teraz jak na dloni.

[edit]

Tak ogólnie napisałem.

Skoro widzisz gdzie jest problem, to postaraj się go rozwiązać i nie reaguj. Jak kogoś ignorujesz wystarczająco długo, to się znudzi i przestanie. Tylko, to wszystko musi działać w obie strony.
No właśnie to nie działa, przymykaliśmy oko na te wasze wybryki cyferkowe i teraz rozlazło się już to na każdy możliwy temat na forum.

I widzisz jestes zly, bo nie potrafisz przymknac oka na jeszcze wiecej wybrykow.

Troche jak z beztroskim wychowywaniem dzieci.
« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2014, 13:49:01 wysłana przez Xian »

Offline quong

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1769
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1542 dnia: Luty 13, 2014, 13:45:51 »
Dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest by admin nie był jednocześnie zwykłym użytkownikiem, a jeśli ta opcja odpada powinien mieć dwa konta - jedno w którym jest zwykłym kolegą z forum, który sobie żartuje, wygłupia, robi śmieszne docinki - i drugie gdzie jest formalnym, zawsze poważnym poprawnym politycznie i nienagannym Panem Adminem."
Pozwolę sobie obalić powyższe stwierdzenie. Otóż uważam, że jest bezsensowne. Skąd potem wiedzieć, kto usunął danego posta bądź dał bana, skoro wersja friendly admina będzie postować na forum a ta wersja non-friendly będzie milcząca i usuwała posty i rozdawała bany? Imho jeden czort bo w przypadku jednego admina i tak wiadomo, kto za wszystkim stoi.

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1543 dnia: Luty 13, 2014, 13:51:58 »
Mnie się już naprawdę nie chce tego po raz setny wałkować. Jedna i druga strona nie jest bez winy, ale stawianie Nas - cyferkowców - jako przyczynę wszelkiego zła jest megasłabe i najzwyczajniej (o czym już pisałem) chujowe.

A na chwile bedac serio - czy tylko mi sie wydaje, ze to "flekowanie cyferkowcow" wcale nie jest obecne? Przeciez kazdy pisze co chce i gdzie chce (juz nawet olewajac temat watku, czasem w watku growym, czasem w sprzetowym, czasem w jajcarskim) - czasem jakis flejmik, ale zwykle wlasnie o to "bo Wy nam zabraniacie", a nie o konkretne wypowiedzi.

Co jakis czas wybucha wielka klotnia o to samo po jakiejs 1-2 wypowiedziach, a tutaj niektorzy (np. Ty) pisza jakby co chwile ktos lud uciskal, batem smagal i wieszal na galeziach...

Jak dla mnie problem jest sztucznie nadmuchany niepotrzebna napinka...
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1544 dnia: Luty 13, 2014, 13:55:36 »
@DS - zwroc uwage, co wrzucilem - trolol z X1, a jakie smieci i problemy sa wywlekane. Z innych tematow? Bitch pliz ;)

Najlepsze odwracanie kota ogonem jeszcze przed nami 8)

Pikacz

  • Gość
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1545 dnia: Luty 13, 2014, 13:56:56 »
Co jakis czas wybucha wielka klotnia o to samo po jakiejs 1-2 wypowiedziach, a tutaj niektorzy (np. Ty) pisza jakby co chwile ktos lud uciskal, batem smagal i wieszal na galeziach...

Co miałem do napisania, to napisałem - zbierało się we mnie długo.

Najlepsze odwracanie kota ogonem jeszcze przed nami 8)
I niestety Vice Wersal. Widzisz drzazgę w czyimś oku, a belki w swoim nie dostrzegasz.

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1546 dnia: Luty 13, 2014, 14:01:29 »
Pikaczu - roger that.
Ale podtrzymuje, ze uwazam problem za nieistniejacy - kiedys rzeczywiscie moze bylo wiecej zamieszek, ale teraz...
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1547 dnia: Luty 13, 2014, 14:01:57 »
@Pikacz - Bo oczywiste trololo, nie jest oczywiste? Poluzuj, o tym wlasnie tutaj mowimy :)

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1548 dnia: Luty 13, 2014, 14:03:39 »
No właśnie, Pikaczu, poluzuj zwieracz żeby dupa nie bolała.

Offline hesus

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5926
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1549 dnia: Luty 13, 2014, 14:03:58 »
najgorsze w tym wszystkim jest te "my" - "wy". tworzone są te sztuczne podziały na debili, chujów i wieśniaków od konsol (epitety wiadomego autorstwa) vs. pecetową szlachte, to nie ma sie co dziwić że wychodzą kwasy i niektorzy to biorą personalnie... a to tylko sprzęt. no ale niektorzy widac inaczej nie potrafią.

ignore chyba jedyną opcją. u mnie budda już dawno tam poleciał, jbzp zaraz do niego dołączy i wtedy forum da się normalnie czytac (minus spore sekcje "ignorujesz tego użytkownika" :D )

Pikacz

  • Gość
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1550 dnia: Luty 13, 2014, 14:05:56 »
@Pikacz - Bo oczywiste trololo, nie jest oczywiste? Poluzuj, o tym wlasnie tutaj mowimy :)
No to nie trollujcie albo piszcie, że to trolling. Ja nie rozróżniam, nie umiem trollować i bardzo mnie wkurwia takie niepotrzebne podpuszczanie innych a potem tłumaczenie, że to tylko trolling.

No właśnie, Pikaczu, poluzuj zwieracz żeby dupa nie bolała.
Na wieczorną randkę będzie w sam raz. ;D

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1551 dnia: Luty 13, 2014, 14:08:32 »
ignore chyba jedyną opcją. u mnie budda już dawno tam poleciał, jbzp zaraz do niego dołączy i wtedy forum da się normalnie czytac (minus spore sekcje "ignorujesz tego użytkownika" :D )

Tylko jak sie kogoś doda do igonora, to jak go potem prowokować? Nie ma opcji.

Ale dodaj mnie, błagam, im więcej tym lepiej.

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1552 dnia: Luty 13, 2014, 14:11:59 »
najgorsze w tym wszystkim jest te "my" - "wy". tworzone są te sztuczne podziały na debili, chujów i wieśniaków od konsol (epitety wiadomego autorstwa) vs. pecetową szlachte, to nie ma sie co dziwić że wychodzą kwasy i niektorzy to biorą personalnie... a to tylko sprzęt. no ale niektorzy widac inaczej nie potrafią.

ignore chyba jedyną opcją. u mnie budda już dawno tam poleciał, jbzp zaraz do niego dołączy i wtedy forum da się normalnie czytac (minus spore sekcje "ignorujesz tego użytkownika" :D )

Dawno zwracalem uwage na durne podpisy z master race. Pogarsza to tylko i tak napieta sytuacje. Czy to tez wina konsolowcow? Czemu ma to sluzyc?

Offline hesus

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5926
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1553 dnia: Luty 13, 2014, 14:13:16 »
ignore chyba jedyną opcją. u mnie budda już dawno tam poleciał, jbzp zaraz do niego dołączy i wtedy forum da się normalnie czytac (minus spore sekcje "ignorujesz tego użytkownika" :D )

Tylko jak sie kogoś doda do igonora, to jak go potem prowokować? Nie ma opcji.

Ale dodaj mnie, błagam, im więcej tym lepiej.
no, wszak swiętym obowiązkiem jest ulec każdej prowokacji i odpowiedzieć ze zdwojoną siłą. ale tłumaczenie, polskich kiboli policja też wiecznie prowokuje  ::)

Offline carloz

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4060
  • Płeć: Mężczyzna
  • Moderator
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1554 dnia: Luty 13, 2014, 14:15:21 »
Ciekawe kto pierwszy się obrazi i usunie konto  8)

« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2014, 14:17:33 wysłana przez carloz »

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1555 dnia: Luty 13, 2014, 14:16:52 »
Dawno zwracalem uwage na durne podpisy z master race. Pogarsza to tylko i tak napieta sytuacje. Czy to tez wina konsolowcow? Czemu ma to sluzyc?

A czemu służy podpis Netora?



Ulegający prowokacjom do pieca!

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12132
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1556 dnia: Luty 13, 2014, 14:18:19 »
A tak ciężko zrozumieć że cyferki to dokładnie taka sama część gry jak gejplej i fabuła? Dlatego pisanie o nich w tematach o grach nie jest off-topem, i będziemy to robić po wsze czasy, a jeśli was to wkurwia, to tylko lepiej dla nas.

no i powrot do Ignorowanych.

prosilbym tylko o sprecyzowanie tych "was", dla ktorych bedzie lepiej, bo moze kogos przegapilem.

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1557 dnia: Luty 13, 2014, 14:18:49 »
Widzisz, sam mu na priv zwrocilem uwage, aby usunal lub chociaz wrzucil w spojler, aby nie prowokowac. Posluchal i zrobil, za co podziekowalem. Inna sprawa, ze zrobil to stosunkowo niedawno. Pytanie nadal pozostawiam otwarte.

Offline Romek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8743
  • #także
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1558 dnia: Luty 13, 2014, 14:27:32 »
A czemu służy podpis Netora?

Przypuszczam iż jest to odpowiedź na ten: http://i.imgur.com/skO1fOl.png

Fajny masz podpis teraz :) Normalnie nie widzę, bo mam wyłączone ich wyświetlanie w ustawieniach forum.
Podziwiaj moje trofea. Zobacz, ile osiągnąłem!

Offline Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 17490
  • Płeć: Mężczyzna
  • Non serviam
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #1559 dnia: Luty 13, 2014, 14:45:12 »
A czemu służy podpis Netora?

Przypuszczam iż jest to odpowiedź na ten: http://i.imgur.com/skO1fOl.png

Jak już przy tym jesteśmy, to dla ogólnej kołoegzystencji nie chciałem, w odpowiedzi na ten właśnie podpis, cytować tytułu jednej z najlepszych płyt z metalu aryjskiego ;)