Autor Wątek: System Wars!!!1  (Przeczytany 1721835 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18080 dnia: Styczeń 11, 2018, 15:00:19 »
ale to ani wspolne spedzanie czasu, ani nauka samodzielnosci dla malucha
Ja to uskuteczniam i są oba punkty, chłopak łapie ofc coraz więcej, a to nie przeszkadza nam potem iść się pobawić klockami, czy zagrać w pędzące żółwie(polecam!), albo powycinać realne rzeczy z tearaway i potem on sie nimi bawi tworząc historyjki.

Offline gear

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 818
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18081 dnia: Styczeń 11, 2018, 15:03:33 »


Po prostu switch ma za malo gier dla dzieci (takich, w ktore dzieci moga samodzielnie grac)
Kolega chce mieć spokój z dzieckiem? ;) No ok, gry na konsole, to nie gry na tablet.

Oj nie chce, i szczerze mowiac, nie zamierzam pozwalac mu grac dopoki nie bedzie mial juz 'nascie'.

Nie wiem czy wykonalne.
Podobnie mielismy z tv. W ogóle nie oglądał, do czasu jak nie poszedł do przedszkola i panie nauczyły.
W szkole dzieci rozmawiają o grach, w domu widzi konsole.
Ale trzymam kciuki. Ja gram w swoje gry dopiero po 21 jak dzieci są już w łóżkach. Nie widzieli w domu żadnej "dorosłej gry".

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18082 dnia: Styczeń 11, 2018, 15:07:38 »
Dla mnie to jest tak, że lepiej nauczyć i oswoić ze środowiskiem, niż żeby czuł że to jest zakazany owoc - wtedy jara 3 razy bardziej.  Przy okazji podczas grania, raz że coraz lepiej ogarnia co się dzieje, to i uczy radzić sobie z przegraną, bo na początku to był mega problem(np w LBP w którym po prostu jest mega ciężko zebrać mniej kulek i być drugim skoro się ratuje sytuacje), jest coraz lepiej i imho właśnie głownie dzięki graniu ze mną, sam by wolał pewnie prostsze gry.

A w takiego mario to może sobie sam pobiegac, pojeździć motorem, poskakać etc. W yoshim się bawimy w chowanego na ekranie wyboru misji, albo w "masz go"(co też nie przeszkadza potem to pouprawiać na żywo ;) ) :D.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2018, 15:11:12 wysłana przez Blue__ »

Offline angh

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1058
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18083 dnia: Styczeń 11, 2018, 15:10:13 »

Oj nie chce, i szczerze mowiac, nie zamierzam pozwalac mu grac dopoki nie bedzie mial juz 'nascie'.

Nie wiem czy wykonalne.
Podobnie mielismy z tv. W ogóle nie oglądał, do czasu jak nie poszedł do przedszkola i panie nauczyły.
W szkole dzieci rozmawiają o grach, w domu widzi konsole.
Ale trzymam kciuki. Ja gram w swoje gry dopiero po 21 jak dzieci są już w łóżkach. Nie widzieli w domu żadnej "dorosłej gry".
[/quote]

Maly jest w 'montessori' czy jakos tak, nie ma tam TV nigdzie, w domu zreszta tez nie ma, ale tak, czasem sie wbije na kolana jak ktos pracuje na PC;) (albo oglada YT).
A jak to wyjdzie w praniu, to zobaczymy. Wszystko sie moze zmienic. Jak zacznie szkole to na pewno bedzie musial zaczac uzywac troche elektroniki, bo inaczej osiagne wynik odwrotny do zamierzanego. Dlatego nie mowie nie dla wii ;)

Online Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21408
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18084 dnia: Styczeń 11, 2018, 22:24:05 »
Sie nie znam moze, dzieci nie lubie nawet :), ale dlaczego mozna pozwolic grac dopiero w wieku nascie lat? Wszystko z umiarem oczywiscie tak by byl ruch i inne aktywnosci.

Offline knur

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5103
  • 8==>
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18085 dnia: Styczeń 11, 2018, 22:29:48 »
Bo przemoc! Zobacz na nas, graliśmy w takie gry i teraz co drugi to morderca!

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87681
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18086 dnia: Styczeń 11, 2018, 22:30:40 »
No, a te nascie lat temu grafika byla jeszcze bardziej realistyczna niż teraz!

Offline psxfan

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2952
  • Płeć: Mężczyzna
  • Rozwalmy te bude
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18087 dnia: Styczeń 11, 2018, 22:42:10 »
jak miałem moze około 12 lat w manhunta to po tej sesji nie byłem już tym samym człowiekiem, zakładanie torby na głowę i inne rzeczy

Ale istnieją filmy które są gorszę i sam szatan by sie ich nie powstydził(nie piszę o porno)

Online Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21408
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18088 dnia: Styczeń 11, 2018, 23:10:02 »
Wezmy takie GTA i 10 latka. Grac w to nie powinien, ale jego kumple pewno graja. Stawiam, ze wieksza krzywde sie zrobi takiemu dziecku gdy sie mu zabroni w to zagrac (bo bedzie za retarda wsrod kumpli robił) niz gdy w to zagra. Grafika grafika, ale za dzieciaka ogladalismy filmy sensacyjne na video, gdzie sie mordowali na potege. I co? I nic.

Ale sa tez dziesiatki gier jak Mario, Splatoon, Garden Warfare itd jakby co

Offline szpynda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6647
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18089 dnia: Styczeń 12, 2018, 00:38:07 »
Też mieszkam w IE :P I jak słusznie zauważyliscie, dzieci mają w d... konsole. Wola grać na telefonach. Dzieci moich wszystkich znajomych tak robią mimo tego, że niektórzy rodzice mają stacjonarki. Smartfony i tablety zjadły kieszonsolki i Switch tego nie zmieni. Konsola N to gadżet dla starych dziadów takich jak ja gdyby mnie jeszcze gry N interesowały.
Tak. Nie każdy jest zniewolony własnymi decyzjami życiowymi.

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11411
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18090 dnia: Styczeń 12, 2018, 08:19:56 »
Nie masz serca i nie kochasz Yoshiego!

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18091 dnia: Styczeń 12, 2018, 08:31:01 »
A nie graja tu i tu?

Offline Naars

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 90
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18092 dnia: Styczeń 12, 2018, 09:13:08 »
Gdyby te dzieciaki miały Switcha na wyłączność, a nie że pożyczają od ojca, to pewnie by grały chętniej niż na fonie.

Inna sprawa, że jak się siedzi na lekcji to łatwiej wyjąć dyskretnie fona i w coś sobie na nim popykać, niż na sporo większej konsolce z wibracjami na dodatek. A jak już się wciągną w jakiegoś mobilka, to potem wolą w niego cisnąć niż zacząć jakąś większą grę na stacjonarnej konsoli/PC.

Z trzeciej strony dzieciak noszący Switcha do szkoły zostałby najpopularniejszym kolegą w klasie, bo na przerwach koledzy zabijaliby się, żeby móc popykać w dwie osoby w jakieś Mario Kart czy inną giereczkę. Z czwartej - taki Słicz prędzej czy później zostałby rozwalony/buchnięty  :-\

Online Arcybibosz

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4941
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18093 dnia: Styczeń 12, 2018, 09:16:49 »
Albo dzieciak który przyniósł by to do szkoły dostał by ksywe "Pedał", a koledzy wrócili do oglądania krzyczących jutuberów grających w GTA: Online.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18094 dnia: Styczeń 12, 2018, 09:21:48 »
Albo dzieciak który przyniósł by to do szkoły dostał by ksywe "Pedał", a koledzy wrócili do oglądania krzyczących jutuberów grających w GTA: Online.
Twoja szkoła była blisko zakładu karnego? ;)

Online Arcybibosz

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4941
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18095 dnia: Styczeń 12, 2018, 10:09:42 »
Nie, ale survival był tam ostry.

Offline angh

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1058
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18096 dnia: Styczeń 12, 2018, 11:49:06 »
Bo przemoc! Zobacz na nas, graliśmy w takie gry i teraz co drugi to morderca!

Nah. Po prostu, katowanie malego dziecka masa obrazow i halasem strasznie ogranicza rozwoj i redukuje ich cierpliwosc i umiejetnosci skupienia na czymkolwiek, co nie lata przed oczami i nie pompuje mu adrenalinki non stop. Jezeli chcesz zombiee, ktore na rodzinnym obiedzie nei potrafi oderwac sie od tv czy mobilki, to prosze bardzo. Lepiej spedzac z nim czas przez pierwsze 4-5 lat bez zadnych wspomagaczy czy sadzania przed TV na 5 godzin czy przy konsoli, i nauczyc go robic inne rzeczy. To najwazniejszy okres w rozwoju malucha. Potem jasne, musi miec dostep, ale wciaz trzeba robic razem cos, co nei jest graniem. Poza tym, do jakiego 8-9 roku zycia i tak powinienes miec dla dzieci wiecej propozycji, niz tv czy gry video. Zreszta, sam i tak nie pogra w nic bardziej zaawansowanego, co oznacza, ze musisz siedziec z nim, czyli spedzec razem czas, ale w zasadzie on i tak Cie olewa, bo skupia sie na tv. To lepiej ten czas spedzac nieco inaczej. I jednoczesnie, takie wii, gdzie mozna pograc w tenisa czy prosciutkie gierki, ktorych wii ma calkiem sporo to tez jest pewna opcja.
Ale jak ktos gral w GTAv i pamieta scene, w ktorej poznajemy naszego rednecka - sorry, ale jak ktos chce cos takiego pokazac dziesietiolatce czy latkowi to chyba lepiej nei miec dzieci;)

Online Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21408
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18097 dnia: Styczeń 12, 2018, 12:25:39 »
Też mieszkam w IE :P I jak słusznie zauważyliscie, dzieci mają w d... konsole. Wola grać na telefonach. Dzieci moich wszystkich znajomych tak robią mimo tego, że niektórzy rodzice mają stacjonarki. Smartfony i tablety zjadły kieszonsolki i Switch tego nie zmieni. Konsola N to gadżet dla starych dziadów takich jak ja gdyby mnie jeszcze gry N interesowały.
ale pojebane pokolenie. Miec do wyboru telefon (słaba grafika, uproszczona mechanika co wiaze sie z sterowaniem, malutki ekranik) i konsole i wybierac to pierwsze. Gardze.

Offline Astarot

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2437
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18098 dnia: Styczeń 12, 2018, 12:29:35 »
Zupełnie jakbyś pisał o grach Bioware :D

Online Arcybibosz

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4941
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18099 dnia: Styczeń 12, 2018, 12:32:30 »
Boże jak się cieszę że jako dzieciak załapałem się jeszcze na te czasy kiedy nie było jeszcze smartfonów, a i internet dość późno miałem. Dzieci zamiast gapić się w ten głupi internet mogły się innymi rzeczami zainteresować, jak np narkotyki ;).

Offline angh

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1058
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18100 dnia: Styczeń 12, 2018, 14:54:34 »
Boże jak się cieszę że jako dzieciak załapałem się jeszcze na te czasy kiedy nie było jeszcze smartfonów, a i internet dość późno miałem. Dzieci zamiast gapić się w ten głupi internet mogły się innymi rzeczami zainteresować, jak np narkotyki ;).
To sie nazywa niespodziewana eskalacja ;) a zbieranie znaczkow czy klejenie modeli to nie laska?:)

Online Arcybibosz

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4941
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18101 dnia: Styczeń 12, 2018, 14:56:45 »
Jakie modele, jakie znaczki - miałem już szaraka wtedy ;).

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11411
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18102 dnia: Styczeń 12, 2018, 16:05:32 »
No ja zaczynalem od wspinania sie na drzewa, narkotyki przyszly znacznie pozniej!

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline meatbag

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6418
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18103 dnia: Styczeń 12, 2018, 16:09:38 »
Najlepsze były bitwy na piachowe grudy na wykopach różnych.

Online Arcybibosz

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4941
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18104 dnia: Styczeń 12, 2018, 18:25:41 »
Najlepsze były bitwy na piachowe grudy na wykopach różnych.

Wtedy to były sandboksy!

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11411
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18105 dnia: Styczeń 15, 2018, 09:03:40 »
Najlepsze były bitwy na piachowe grudy na wykopach różnych.

Ic pan w chu. Pamietam jak raz budowali nowe osiedle niedaleko mnie i zrobili rozkopy zeby kanalizacje tam cala pociagnac. Jeden kolega z klasy wpadl na genialny pomysl, ze wieczorem, jak juz robotnikow nie ma, to mozna wejsc do takiego wlazu od kanalizacji i przejsc rurami zeby zobaczyc dokad prowadza. Wlezlismy tam w pieciu, rura byla akurat taka, ze mozna bylo w niej isc na czworaka i po pol godzinie pelzniecia w ciemnosciach zaczelismy sie bac i postanowilismy wrocic. Problem w tym, ze obrocic sie do tylu w tej rurze nie dalo wiec wracac musielismy idac na czworaka w tyl. Po 10 minutach zaczela narastac panika, jak stamtad w koncu wyszlismy to wszyscy bylismy tak przerazeni, ze nawet w oczy nie potrafilismy sobie spojrzec, tylko poszlismy do domu. A nastepnego dnia w szkole koledze, ktory wpadl na ten pomysl spuscilismy wpierdol.

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 19975
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18106 dnia: Styczeń 15, 2018, 09:14:00 »
A nastepnego dnia w szkole koledze, ktory wpadl na ten pomysl spuscilismy wpierdol.

Przynajmniej skończyło się happy endem :)

Offline Misiakk

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9303
  • Płeć: Mężczyzna
  • Viva Yuri!
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18107 dnia: Styczeń 22, 2018, 23:48:42 »

Online Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21408
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18108 dnia: Styczeń 23, 2018, 00:03:06 »
Nintendo najlepsze z tego :)

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 13954
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18109 dnia: Styczeń 23, 2018, 00:04:28 »
A to na Xboksie to co to niby jest?

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18110 dnia: Styczeń 23, 2018, 00:07:27 »
hololens, ale co ma wspólnego z xboxem, to nie wiem.

Offline Misiakk

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9303
  • Płeć: Mężczyzna
  • Viva Yuri!
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18111 dnia: Styczeń 23, 2018, 00:17:27 »
Czyli Xbox nie ma ekskluzywów ani nawet śmiechowych dodatków typu vr czy karton ze sznurkami.

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 22580
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18112 dnia: Styczeń 23, 2018, 08:40:44 »
Skoro jest Nintendo, można było napisać Microsoft i Sony ;). Tylko ten PCMR by został jako PCMR. Inna sprawa że hololens to nadal nie jest produkt.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87681
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18113 dnia: Styczeń 23, 2018, 12:02:08 »
Przy xboksie powinna być czarna plansza albo kinkiet.

Offline Astarot

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2437
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18114 dnia: Styczeń 23, 2018, 13:34:52 »
Ale głupio byłby dopisać Kinekta bez RIP :D

Offline meatbag

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6418
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18115 dnia: Styczeń 23, 2018, 14:26:56 »
hololens to nadal nie jest produkt
Dla graczy nie. Nigdy nie był i nie będzie. MS też chciał być fajny i mieć coś na nos, więc zabrali co leżało z działu business/industry.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87681
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18116 dnia: Styczeń 28, 2018, 16:06:20 »
Jeśli chodzi o USA to sprzedaż konsol od Sony i MS jest rekordowa w porownaniu z poprzednimi dwoma generacjami (wg NPD):
Cytuj
"combined sales of PlayStation 4 and Xbox One continue on a record-setting pace" in the US. Together, those "high-end" consoles are selling 18 percent better than the PS3 and Xbox 360 did at the same point in their lifecycles and four percent better than the PS2/Xbox generation.

https://venturebeat.com/2018/01/18/despite-switch-playstation-4-and-xbox-one-sales-are-still-on-a-record-setting-pace/

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 13954
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18117 dnia: Styczeń 28, 2018, 18:04:42 »
PSN leży trzeci raz w tym tygodniu. Idą na rekord.

Offline Astarot

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2437
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18118 dnia: Styczeń 28, 2018, 18:11:25 »
PSN gonna PSN.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 87681
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: System Wars!!!1
« Odpowiedź #18119 dnia: Styczeń 28, 2018, 18:14:43 »
PSN leży trzeci raz w tym tygodniu. Idą na rekord.
Pomyśli ilu graczy musi obsłużyć PSN, a ilu Live ;)