Autor Wątek: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.  (Przeczytany 202769 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Katanka

  • Gość
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 24, 2011, 11:44:35 »
Jak nie poprawia sterowania to bedzie niegrywalne.

+1

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15595
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 07, 2011, 19:38:26 »
Tom Clancy?s Splinter Cell Trilogy Coming to PS3 With 3D




Splinter Cell, Splinter Cell: Pandora Tomorrow and Splinter Cell: Chaos Theory

When we started this project, one of our main goals was to provide the players with the best possible content. Hence we decided to port the game from the PC version which had more content and detail compared to the PS2 version.

Tom Clancy?s Splinter Cell Trilogy on PS3 will include:
    * Graphics in HD resolution
    * 3D Stereoscopic support for 3D TVs
    * Some exciting and challenging Trophies

http://blog.us.playstation.com/2011/04/07/tom-clancys-splinter-cell-trilogy-coming-to-ps3-in-june-with-3d/

Żeby było zabawniej, link mówi o czerwcu, w artykule nie ma o tym słowa.

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15595
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil

Offline draak

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9129
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwiec 16, 2011, 09:56:53 »
Jeśli te wszystkie nowe wydania na PS3 to jedynie podbita rozdzielczość (a tak wynika z napisu na okładce), to nie wiem kto byłby takim desperatem, by w to grać?

SimonX

  • Gość
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwiec 16, 2011, 09:58:23 »
Jak już trzeba zrobić remake, to ja bardzo chętnie przywitałbym prawdziwy remake, a nie remaster w HD.
Przykładem prawdziwego remaku jest Monkey Island - to jest ta sama gra, ale zrobiona od nowa, a nie bierzemy gre, renderujemy w HD, ew. popracujemy chwilkę nad postacią gł. bohatera, żeby nie straszyła, reszta zostaje.
Ja chce nowy silnik, nowe modele i nowe tekstury, a poziomy wzbogacone o większą liczbę detali - gra ma zachować gameplay i fabułę, ale niech to będzie we współczesnej oprawie. Sama rozdzielczość HD guzik daje.

Offline Cubituss

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2749
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwiec 16, 2011, 10:28:12 »
Po pierwszych 90 minutach gry marzę o tym, żeby ktoś zrobił remake Fable III w HD.

Offline martin1841

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1405
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwiec 16, 2011, 13:25:53 »
Po pierwszych 90 minutach gry marzę o tym, żeby ktoś zrobił remake Fable III w HD.

Jest aż tak źle?

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwiec 16, 2011, 13:32:19 »
Jeśli te wszystkie nowe wydania na PS3 to jedynie podbita rozdzielczość (a tak wynika z napisu na okładce), to nie wiem kto byłby takim desperatem, by w to grać?

Wole grac w DMC1 w podbitej rozdzialce niz w DMC4 ( o 5 nie wspominajac)

Offline B3rCik

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 771
  • Płeć: Mężczyzna
  • Did I ever tell you the definition of insanity?
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwiec 16, 2011, 13:45:49 »
Po pierwszych 90 minutach gry marzę o tym, żeby ktoś zrobił remake Fable III w HD.

+1

A samo DMC Collection mi się podoba. Dokładnie tak samo jak ICO & Shadow of the Colossus Collection. Ale tylko te zestawy i tylko je zamierzam kupić.

Offline martin1841

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1405
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwiec 16, 2011, 14:53:31 »
( o 5 nie wspominajac)

Czyli zakładasz że gra bedzie kiepska. Czy tak? Piątka jeszcze nawet nie wyszła wiec może pierw dać jej szanse?

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwiec 16, 2011, 15:48:36 »
Na razie moj instynktowny crap detector ma jakies 90% skutecznosci ;)

Offline martin1841

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1405
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwiec 16, 2011, 16:25:38 »
Ok i zapewne masz przed oczami ten trailer
http://www.youtube.com/watch?v=f_0EUxBfiGM
oraz ten
http://www.youtube.com/watch?v=jzQPZUMqd_0&feature=fvst

Czy naprawde wygląda to AŻ TAK okropnie, paskudnie, totalnie badziewnie by nazywać to crapem? Jak dla mnie nie.
Widziałem już lepsze trailery gier które skończyły słabo.
Ninja Theory ma na koncie dopiero dwie gry i żadna z nich nie jest crapem.

Naprawde nie ma żadnych solidnych podstaw by sądzić że DmC bedzie kiepski. Osobiście życze tej grze jak i NT jak najlepiej.

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwiec 16, 2011, 16:46:15 »
I obie te gry ratowaly sie fabula i klimatem bo gameplay byl conajwyzej sredni. Do tego robia to w Unreal Engine co wrozy klopoty z plynnoscia. Moze nie bedzie to totalny crap, ale raczej celuje to dzielo w poziom Dante Inferno niż Castlevani/GoWa

Offline marvelous

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4111
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwiec 16, 2011, 17:23:34 »
Jeśli te wszystkie nowe wydania na PS3 to jedynie podbita rozdzielczość (a tak wynika z napisu na okładce), to nie wiem kto byłby takim desperatem, by w to grać?

Wole grac w DMC1 w podbitej rozdzialce niz w DMC4 ( o 5 nie wspominajac)

Nic dziwnego, jedynka to pierwszy i ostatni dobry DMC.

Offline Misiakk

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9303
  • Płeć: Mężczyzna
  • Viva Yuri!
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwiec 16, 2011, 17:33:04 »
bez przesady trzeci Devil też był spoko a Nero w 4 mi bardzo pasował, jak przeskoczyło do Dante to nie mogłem ogarnąć jak się nim grało:P jedynie druga część to porażka pełną gębą:D

Offline Cubituss

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2749
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwiec 17, 2011, 11:12:32 »
Po pierwszych 90 minutach gry marzę o tym, żeby ktoś zrobił remake Fable III w HD.

Jest aż tak źle?

Tak. Moim zdaniem gra wygląda jak port z pierwszego Xa i na dodatek ma wyprane kolory cholera wie dlaczego. Męczę się patrząc na nią, natomiast gameplay jest na tyle zabawny, że jeszcze ze sobą walczę.

Offline Sialala

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11411
  • Płeć: Mężczyzna
  • tekst osobisty
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwiec 17, 2011, 22:14:43 »
odpalilem demko BG&E HD i... cholera, czy tylko mi sie wydaje, ze to najwiekszy skok na kase w historii gier video? tam nie zmieniono nic w stosunku do wersji na PC, a kaza placic jak za zboze...

Wielkie dzięki, drogie panie, wielkie dzięki koleżanki, za poparcie, za zachętę bym w wyborcze stawał szranki. Wielkie dzięki, ale przyznam, że gdy tyle pań dookoła, nie wybory mi się marzą, ale inne kwestie zgoła - B. Komorowski

Offline orlano

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwiec 19, 2011, 21:23:54 »
Mylisz się, na PC jest deko ładniejsza.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #58 dnia: Październik 10, 2011, 15:45:47 »
Jak & Daxter HD Collection zapowiedziane na nastepny rok.

http://translate.google.com/translate?sl=no&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fplaystationspill.no%2Fartikkel%2Fjak-and-daxter-spillene-i-hd%2F

Jeszcze tylko Ratchet i Kingdom Hearts i bede w pelni szczescia.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 02, 2012, 14:40:56 »
Ratchet & Clank HD Collection:
http://www.ps3trophies.org/news/news-6025-Retailer-Lists-Ratchet---Clank-HD-Collection.html

Bardzo chcialbym. Podobno ma zawierac wszystkie 4 czesci z ps2.
Dla mnie to must have.

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15640
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #60 dnia: Marzec 02, 2012, 15:09:19 »
Świetna wiadomość!

BluePL

  • Gość
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #61 dnia: Marzec 02, 2012, 15:52:08 »
Sly, Jakc, R&C :). Super plarformery z ps2 powracają. Specjalnie kupiłem Fata 60 GB żeby sobie jeszcze raz pyknać w R&C 1, ale niestety było niegrywalne - 20 fps i mniej :/... kompatybilność wsteczna genialna.

Właśnie - jakby ktoś chciał się pozbyć Sly w fajnej cenie, to chętnie przygarnę.

Offline lutoslav

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5234
  • Płeć: Mężczyzna
  • RDR
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #62 dnia: Marzec 02, 2012, 16:15:31 »
Mam w folii caly czas i sie zastanawiam czy odpalac, bo boje sie, ze odbije sie od sterowania albo innych obcych mi rozwiazan z poprzedniej generacji :P W Sly'a nigdy nie gralem, ale pamietam kiedys program chyba na TV4 ktory prowadzil Sońta i tam recenzowali szopa to sie strasznie wtedy zajaralem i mi zostala ta gra w pamieci ;)

BluePL

  • Gość
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #63 dnia: Marzec 02, 2012, 16:18:01 »
Oj tam, w R&C1 grało się tak jak i w nowe. Jedyna duża różnica 3 kulki życia zamiast IMHO bezsensownych armorów i różnych stopni obrażeń ;). Ja tam wolę arcade pełną gębą :).

Sly mnie ominęło, więc chętnie bym nadrobił.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #64 dnia: Marzec 02, 2012, 16:47:02 »
Mam w folii caly czas i sie zastanawiam czy odpalac, bo boje sie, ze odbije sie od sterowania albo innych obcych mi rozwiazan z poprzedniej generacji :P W Sly'a nigdy nie gralem, ale pamietam kiedys program chyba na TV4 ktory prowadzil Sońta i tam recenzowali szopa to sie strasznie wtedy zajaralem i mi zostala ta gra w pamieci ;)

Sly jest ok. Gra sie swietnie. Niektore minigierki w trojce moga sprawic troche proplemow ale reszta jest ok.

Natomiast Jak 2 moze sprawic problemy i frustracje dla tych co nigdy w to nie grali. Autoaiming sucks i w niektorych miejscach kamera bardzo przeszkadza. Wczoraj skonczylem i mimo wszystko bawilem sie swietnie. Niektore misje z ktorymi meczylem sie na ps2 przez dlugie godziny, na ps3 przechodzilem za pierwszym razem.

W R&C wole health bar. Kulki zycia mi tak bardzo nie przeszkadzaja, ale glupio to wyglada gdy traci sie tyle samo po uderzeniu przez wielkiego bossa i malego stworka. Najbardziej przeszkadza mi brak strafingu.
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2012, 16:56:27 wysłana przez jac3k5 »

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15640
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #65 dnia: Marzec 02, 2012, 17:55:37 »
Sly jest świetny! Pierwszy raz zetknąłem się z serią dopiero przy okazji wersji zremasterowanej, ale gra od razu mnie wessała. Miodny gameplay, świetne postaci, ciekawe zadania, ładna oprawa. Czego chcieć więcej?

BluePL

  • Gość
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #66 dnia: Marzec 02, 2012, 18:14:21 »
W R&C wole health bar. Kulki zycia mi tak bardzo nie przeszkadzaja, ale glupio to wyglada gdy traci sie tyle samo po uderzeniu przez wielkiego bossa i malego stworka. Najbardziej przeszkadza mi brak strafingu.
Widzisz mi przeszkadza, że nie wiem ile dmg zada dany koleś, czy już zginę etc, doprowadza to też do sytuacji gdzie leci się na rambo, bo i tak życia starczy ;). Wolę starą szkołę w tym przypadku. Co innego w jakichś strzelankach normalnych.

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15640
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #68 dnia: Marzec 15, 2012, 17:39:24 »
Sh*t, dlaczego nie quadrilogia?

Offline Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15640
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #69 dnia: Marzec 15, 2012, 17:42:07 »
A było więcej niż 3?

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #70 dnia: Marzec 15, 2012, 17:49:08 »
4:
Ratchet & Clank
Ratchet & Clank: Going Commando
Ratchet & Clank: Up Your Arsenal
Ratchet: Gladiator

Byly tez cztery Jaki ale ostatnia czesc to tylko car combat racing. W tym przypadku to latwy tpp shooter z elementami platofmowymi.

Offline mozgu

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3936
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Czasem coś tam skrobnę...
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #71 dnia: Marzec 16, 2012, 14:57:35 »

Offline Szyszka

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 238
  • "Get busy living or get busy dying"
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #72 dnia: Marzec 16, 2012, 22:14:04 »
Sh*t, dlaczego nie quadrilogia?

+1

Gladiator moim zdaniem był kapitalny, choć nie był to typowy Ratchet. Szczególnie miło wspominam tryb online, świetna sprawa. Dobry był też co-op, tylko nie pamiętam czy był online.
PS3 Gamer.


Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #73 dnia: Marzec 17, 2012, 00:57:52 »
Mi sie udalo tylko jedna osoba pograc online.

Offline Szyszka

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 238
  • "Get busy living or get busy dying"
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #74 dnia: Marzec 17, 2012, 18:20:53 »
Ja grałem online gdzieś w 2007 roku to z 2 tysiące osób było spokojnie.
PS3 Gamer.


Offline Szyszka

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 238
  • "Get busy living or get busy dying"
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #75 dnia: Maj 27, 2012, 18:44:38 »
Wiadomo coś o dacie premiery trylogii Ratchet? Przegooglowalem sprawę i niby w czerwcu. Zavvi podaje 29, ale jak taka cisza jest to być może jeszcze przełożą z 2 razy. Ktoś oprócz mnie na to czeka ?
PS3 Gamer.


Offline lutoslav

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5234
  • Płeć: Mężczyzna
  • RDR
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #76 dnia: Maj 27, 2012, 20:02:41 »
Odniose sie do mojego dawnego dylematu z tego watku (do wgladu troche wyzej). Odfoliowalem Sly'a i baaaardzo, ale to bardzo mi sie podoba. Jedynke juz zaliczylem i teraz mecze dwojke. Najbardziej zaskakuje mnie roznorodnosc zadan i to ile z tej gry wzial Assassin's Creed (a moglby jeszcze wiecej). Drugie zaskoczenie to oprawa ktora nie odstrasza nawet dzisiaj. No i to dziwne wrazenie z serii "Takich gier juz sie nie robi..." ;)

Nastepne w kolejce beda Ico&Shadow HD, a potem Jak&Daxter. Na koniec jak bede mial jeszcze wene (czyli gdzies w okolicach wrzesnia prxy moim tempie grania) lykne jeszcze Ratchety. Anyway - kupa grania za mala kase wiec kto nie mial stycznosci z tymi grami na PS2 powinien koniecznie sprawdzic.

Offline Szyszka

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 238
  • "Get busy living or get busy dying"
    • Zobacz profil
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #77 dnia: Maj 27, 2012, 20:07:59 »
Sly jest kapitalny, ja ukończyłem wszystkie 3 na 100%. Kiedy skończyłem drugą część, myślałem, że już nic w tej serii nie jest w stanie mnie zaskoczyć. Tymczasem Sly 3 wprowadza kilka naprawdę świeżych pomysłów i całą gamę nowych postaci i niesamowitą różnorodność.

A w Jaka to grałem tylko w 3jkę i też bym z chęcią sobie przyswoił całą te serię :)
PS3 Gamer.


Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #78 dnia: Maj 28, 2012, 00:13:35 »
Ja czekam i to bardzo na Ratcheta. Szkoda, ze nie ma Gladiatora. 2 razy przelozyli premiere w UK i na tym moze sie nie skonczyc, skoro w USA jest zaplanowany dopiero na pazdziernik. Tutaj jest troche filmikow:
http://www.gamersyde.com/news_ratchet_clank_hd_videos-12844_en.html
Dla mnie taka jakosc w zupelnosci wystarczy.


Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Stare w nowej oprawie, czyli remake gier z poprzedniej generacji w HD.
« Odpowiedź #79 dnia: Maj 31, 2012, 11:53:28 »
O ile wierzyc w ponizsz link:
http://www.dualpixels.com/profiles/blogs/kingdom-hearts-hd-remix-to-be-shown-at-e3-2012-for-ps3-wii-u-and-
Kingdom Hearts HD Remix ma wyjsc ps3, WiiU i psv. Sklad kolekcji:



Po Ratchet to bedzie ostatnia HD kolekcja na ktora czekam.