Autor Wątek: Sekiro: Shadows Die Twice  (Przeczytany 26083 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline indeed

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 190
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« Odpowiedź #600 dnia: Kwiecień 24, 2019, 16:00:03 »
Ponawiam pytanie - w jaki sposób grę zepsuje dodanie niższego poziomu trudności ludziom ktorzy go nie włączą?

To elementarne, drogi Watsonie. Bo będą wiedzieli że jest i że mogą go włączyć. To robak zwątpienia który popsuje radość z gry i gracze zamiast myśleć jak pokonać trudnego przeciwnika będą rozpraszani wątpliwościami - a może jednak go włączyć? Coś w stylu "okazja czyni" :)

Ja bym takie szalone rozwiązanie tutaj zaproponował - może niech każdy gra tak jak chce? Wiem, trochę to nienormalne, ale może by zadziałało ;)

Offline dogeta

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 198
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« Odpowiedź #601 dnia: Kwiecień 24, 2019, 16:00:30 »
Wow, po kilkudziesięciu godzinach grania jest się lepszym w grze? Zaskoczenie.

Dodanie opcjonalnej możliwości grania na łatwiejszym poziomie nie zniszczy gry.

Zresztą FromSoftware niszczy własną grę. Ułatwili walkę z bykiem w patchu, jestem oburzony bo przeszedłem go bez ułatwień!
A po ilu godzinach ma być łatwiej? Po jednej?
Nic takiego nie twierdzę, to był komentarz do "jestem w szoku jak łatwo się gra". Ja byłbym w szoku jakby się łatwo nie grało. Nauczyłeś się grać więc lepiej idzie, to raczej normalne.

Cytuj
Inteligencja przeciwników jest na poziomie ameby i obniżenie poziomu trudności zepsuje grę i tyle.
Ponawiam pytanie - w jaki sposób grę zepsuje dodanie niższego poziomu trudności ludziom ktorzy go nie włączą?
Nie mam siły brnąć w ten temat. Problem stworzony na siłę moim zdaniem.
Samouczek w mortalu trudniejszy ;)

Offline Marcin Szymański_

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10389
  • Wiosło mi ukradli.
    • Zobacz profil
Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« Odpowiedź #602 dnia: Kwiecień 24, 2019, 16:45:22 »
Ja bym takie szalone rozwiązanie tutaj zaproponował - może niech każdy gra tak jak chce? Wiem, trochę to nienormalne, ale może by zadziałało ;)
Inna sprawa, ze gry From Software sa dla specuficznej grupy masochistow, ktorych nie wkurzaja ciagle zgony, ucza sie konsekwencji wlasnych (najczesciej durnych) pomylek. To nie Horza ze byle noob w scigalkach wlezie do gry od kopa i bedzie odnosil sukcesy.

Moim zdaniem Sekiro nie jest trudne. Zreszta, jak w kazdej grze From Software przeciwnicy maja kilka ciosow, a bossow da sie nauczyc na pamiec. I trzeba umierac, bo inaczej nic sie nie nauczysz.

Jesli ktos nie daje sobie z tym rady, to jest gatunek nie dla niego. Vramin odbil sie od Demon Souls i po prostu wiecej nie probowal. Z tego co pamietam jego zycie przez to nie stalo sie gorsze, nie popadl w depresje, a gral w rzeczy w ktorych sie odnajduje.

To nie sa gry dla kazdego. Tak jak ja nie zabieram sie za rtsy, bo obsysam w nich nawet na easy, tak inni powinni sobie odpuscic Sekiro jesli jest zbyt trudne.

Po prostu znalezc inna gre. Jest ich masa.

Niestety From Software (juz drugi raz) ugina sie pod placzem graczy. Nastepna gra moze miec feature ?Press X to end game?, bo sprzedaz.

Offline indeed

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 190
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« Odpowiedź #603 dnia: Kwiecień 24, 2019, 17:00:51 »
Nie rozumiem tego poczucia elitarności wśród niektórych fanów gier From Softu - sam mam w tytułach tego studia łacznie z jakieś 300 h nabite, więc może nie mogę się weteranem tytułować, ale swoje wiem i nie widziałbym żadnego problemu, żeby w grze były różne poziomy trudności. Niech sobie będzie easy dla nowicjuszy, i tak bym z niego nie korzystał, ale żadnej krzywdy by mi ów tryb nie wyrządził, a jeśli dzięki niemu ktoś, kto inaczej odpuściłby sobie zabawę po kwadransie fajnie spędzi czas przy Soulsach, BB, czy Sekiro to wypadałoby się tylko cieszyć. Cieszyć nawet, jeśli w naszej opinii pozbawił się częsci satysfakcji, czy przyjemności z zabawy.

Żebyśmy nie zrozumieli się źle - nie jestem zwolennikiem dodania easy mode po premierze, ale kompletnie nie pojmuję tego wrzasku podniesionego przez część hardcorowych fanów serii w reakcji na taki postulat.

Offline knur

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6737
  • 8==>
    • Zobacz profil
Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« Odpowiedź #604 dnia: Kwiecień 24, 2019, 17:19:18 »
Mi się wydaje, że te gry są tak skonstruowane, że przy easy stracą kompletnie sens i staną się niewartym grania produkcjami. Jeśli to ma zwiększyć sprzedaż i zadowolić "mniej cierpliwych graczy" to czemu nie ale jak dla mnie to mija się z celem.

Offline Marcin Szymański_

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10389
  • Wiosło mi ukradli.
    • Zobacz profil
Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« Odpowiedź #605 dnia: Kwiecień 24, 2019, 17:20:16 »
Nie rozumiem tego poczucia elitarności wśród niektórych fanów gier From Softu [...]
Nie bede sie wypowiadal za innych, ale napisze o sobie. Czy czuje sie elitarnie (totalnie nie to slowo, ale niech bedzie), bo jestem dobry w te gry? Nie bardziej niz ci, ktorzy skonczyli Super Meatboy. Albo ci, ktorzy codziennie graja w IL Sturmovik. Albo wymiataja w shmupach. Lub koncza rogale z paluszkiem w nosie lub modami utrudniajacymi gre.

Nie wiem dlaczego nagle ludzie rzucili sie na trudna gre (z punktu osoby nieobytej w grach FS) i jak tylko zaczeli dostawac wpierdziel to podniesli larum, ze gra za trudna. Tak. Wlasnie taka ma byc.

I zeby mi tu zaraz ktos nie zaczal wciskac bredni, ze komus czegos zabraniam. Prosze tylko o chwile logiki.
Czy jesli nie jestem ?dobry? w fpsy to zamierzam w nie grac? Czy jezeli frustruje mnie ciagle umierania w rogalach, to bede probowal do rozwalenia pada? Czy jesli nie mam zmyslu taktycznego to bede zabieral sie z rtsy/turowki?

MOIM ZDANIEM easy mode to zwykla fanaberia ludzi, dla ktorych sa inne gry niz Sekiro.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« Odpowiedź #606 dnia: Kwiecień 24, 2019, 18:26:15 »
To nie musi byc "easy". W porównaniu z większością gier na rynku domyślny poziom trudnosci to uber hard. Więc spokojnie mógłby być poziom hard, gdzie zamiast 50 prób pokonania bossa wystarczy 25.

A zresztą, na PC są trainery. Z tego co pamiętam pikacz zniszczył sobie Kingdom Come instalując moda na sejwy. Nie uszanował woli developera, nie zrozumiał że to nie gra dla niego, tylko ułatwił sobie grę. HAŃBA!

Offline meatbag

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8466
  • "Je n'avais pas besoin de cette hypothese-la."
    • Zobacz profil
Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« Odpowiedź #607 dnia: Kwiecień 24, 2019, 18:43:19 »
Tam to żadna różnica, paru bandytów wystarczy złupić. Pikacz chciał bawić się w złodzieja zamiast mordować i grabić nachodźców jak przyzwoity obatel.

Offline Marcin Szymański_

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10389
  • Wiosło mi ukradli.
    • Zobacz profil
Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« Odpowiedź #608 dnia: Kwiecień 24, 2019, 19:14:06 »
Poza tym nie pamietam zebym pisal do dewelopera i plakal na TT, ze dajta sejwa. Chcialem grac w okreslony sposob, moderzy mi to umozliwili i gralem. Na pc w Sekiro tez jest mod, ktory umozliwia latwe przejscie gry.
Niech graja na pc. ;)

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« Odpowiedź #609 dnia: Kwiecień 24, 2019, 19:32:06 »
Nie mógłbym grac z czitami w Sekiro, czułbym się brudny ;)

Offline sir Łapencjo

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1321
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« Odpowiedź #610 dnia: Kwiecień 25, 2019, 07:38:38 »
https://www.sekiro.jp/news_detail_190422_01.html

Slightly reduced Posture and Vitality of Blazing Bull in order to improve game pacing and balance time in combat.

Wlasno gre niszczo! :(
Za to metoda stun-lockowania Pani Motyl jedną z technik już nie działa. Więc macie swoją sprawiedliwość.

Offline Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 17490
  • Płeć: Mężczyzna
  • Non serviam
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« Odpowiedź #611 dnia: Kwiecień 25, 2019, 08:10:07 »
Vramin odbil sie od Demon Souls i po prostu wiecej nie probowal. Z tego co pamietam jego zycie przez to nie stalo sie gorsze, nie popadl w depresje, a gral w rzeczy w ktorych sie odnajduje.

Chyba po prostu wróciłem do Battlefielda. Tam jak wychodzę zza muru to umierają inni i nie ukrywam że tak wolę ;)
   

Offline randydisher

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1416
    • Zobacz profil
Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« Odpowiedź #612 dnia: Kwiecień 25, 2019, 08:22:40 »
To nie Horza ze byle noob w scigalkach wlezie do gry od kopa i bedzie odnosil sukcesy.

Ale ta przysłowiowa Horza jest prosta bo ma w pip możliwości regulacji poziomu trudności, żeby wygrywać wyścigi ze wszystkimi suwakami ustawionymi na maxa to już naprawdę trzeba mieć skilla i doświadczenie.

Offline Irreversible

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5396
  • Płeć: Mężczyzna
  • Huc venite pueri ut viri sitis
    • Zobacz profil
Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« Odpowiedź #613 dnia: Kwiecień 25, 2019, 09:49:29 »
Ależ to często jest problem związany z odtraceniem - aka nie mogę uczestniczyć w wydarzeniu o dużym społecznym oddziaływaniu. DS to była gra nisza, która zaskoczyła wszystkich i zdobyła uznanie. Dla mnie wciąż największą trudnością w DS było przestawienie się na wyczekiwanie, gdzie wszystkie inne gry (hiperbola) nastawione byly na rush&kill. Czyli gra daje narzędzia eksterminacji dla zachowania balansu.
Do tego pułapki skrupulatnie ustawione:
- trudny przeciwnik na moście potrafiący zepchnac Cie w przepaść
- dziura w podłodze
- zasadzki przeciwników itp
- labirynt, a właściwie lokacje o ciekawej konstrukcji gdzie łatwo się zgubić
To wszystko tworzy ten 'poziom trudności', o którym wszyscy tak się rozpisuja.

I w sumie, to jest dla mnie słabość Sekiro i powód, dla którego gra ma u mnie mniejsze zainteresowanie niż pierwotnie zakładałem. Mam jeden słuszny system walki (parowanie), a wszystko inne jest rozwojem tej ścieżki. DS dawał więcej frajdy w tym zakresie.
Naturalnie poprawcie mnie jeśli się mylę z poziomem różnorodności w systemie walki.

Steam, GoG, Origin: Irr3versible; Battlenet: Irr3versible#1100; Uplay: Nutshell
Serdeczna prosba o dopisanie krotkiego komentarza wskazujacego na forum przy zaproszeniu.

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« Odpowiedź #614 dnia: Kwiecień 25, 2019, 10:00:55 »
Różnorodność jest jak się wykorzystuje różne style walki - tylko (przynajmniej przed patchem) używanie 90% styli nie miało żadnego sensu.

Planowałem robić platynę, ale pierwsze przejście ze wszystkimi bossami trochę mnie wynudziło. Większość bossów jest powtarzalnych i walka wygląda niemal zawsze tak samo. Ogólnie imo na 50-kilka bosów tylko walka z płonącym ogarem była ciekawa. :x

Od przejścia w ogóle nie odpaliłem gry i chyba już się to nie zmieni :x
Gameplajowo jest świetnie, ale jednak Bloodborne na dużej pozostanie w serduszku jako ta najlepsza gra FS.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 25, 2019, 10:03:57 wysłana przez Bloodergo »

Offline meatbag

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8466
  • "Je n'avais pas besoin de cette hypothese-la."
    • Zobacz profil
Odp: Sekiro: Shadows Die Twice
« Odpowiedź #615 dnia: Kwiecień 25, 2019, 10:26:48 »
Po DkS1 i Demon's.