Autor Wątek: Pillars of Eternity  (Przeczytany 182714 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline SzczwanyGapa

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 19460
  • Płeć: Mężczyzna
  • HANG ON TO YER HELMET...
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #80 dnia: Wrzesień 21, 2012, 20:06:56 »
Uprising44 chodzi na Unity  8)

Offline tytacz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6468
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #81 dnia: Wrzesień 22, 2012, 00:05:38 »
WASTELAND 2 TEŻ

Offline marvelous

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4111
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #82 dnia: Wrzesień 22, 2012, 16:47:55 »
No i świetnie, ominęła mnie dyskusja o HH...




Swoją drogą gram sobie od jakiegoś czasu w Gogową wersję P:T, po angielsku i z modami. Czuję się, jakbym od nowa poznawał ten świat. :)


THU31

  • Gość
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #83 dnia: Wrzesień 22, 2012, 16:50:27 »
Wpisałem to w goglach ostatnio, i właśnie takie obrazki mi wyskoczyły, więc się zastanawiałm o czym tu była dyskusja.

Offline Lupus

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1268
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #84 dnia: Wrzesień 22, 2012, 16:53:12 »
Swoją drogą gram sobie od jakiegoś czasu w Gogową wersję P:T, po angielsku i z modami. Czuję się, jakbym od nowa poznawał ten świat. :)
Jakich modów używasz? Podejrzewam, że coś do widescreena + wysokiej rozdzielczości, ale oprócz tego czegoś jeszcze?

Offline marvelous

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4111
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #85 dnia: Wrzesień 22, 2012, 17:22:43 »
Dokładnie tych:

http://www.gog.com/en/news/mod_spotlight_planescape_torment_mods_guide/

Polecam się szczególnie zapoznać z Qwinn's Unfinished Business patch i Qwinn's PS:T Tweak Pack.



Wpisałem to w goglach ostatnio, i właśnie takie obrazki mi wyskoczyły, więc się zastanawiałm o czym tu była dyskusja.


(kliknij)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 22, 2012, 17:25:29 wysłana przez marvelous »

budda

  • Gość
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #86 dnia: Wrzesień 22, 2012, 20:00:33 »
Zapomniałeś dodać:
~ Qwinn

Heh, beczka śmiechu z tym/nim była...


Ja ostatnim razem utknąłem już w katakumbach na walkach ze szczurami i nietoperzami (a dokładniej zaraz po - coś tam wyskakuje i mnie masakruje) - no nie mogłem, kuu... ale sejw czeka na zimę.

Offline Macia

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 382
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #87 dnia: Wrzesień 23, 2012, 16:56:21 »
Pojawił się kolejny Update:

http://forums.obsidian.net/topic/60578-update-7-non-combat-skills-with-tim-cain/

W sumie pojawia się wszystko, co fan klasycznych cRPG chce usłyszeć. Z jednym zastrzeżeniem - umiejętności non-combat mają być rozwijane niezależnie od tych związanych z walką, co może mieć zły wpływ na balans gry.

Offline Krusty

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Badass Beard on Win10
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #88 dnia: Wrzesień 23, 2012, 17:23:21 »
Dobrze bo będę mógł unikać walki dzięki dyplomacji a exp będzie za zadania a nie za ubijanie...

Offline marvelous

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4111
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #89 dnia: Wrzesień 23, 2012, 18:14:56 »
Oho, to na początku większość punktów pakuję w charyzmę i inteligencję.

Mam tylko nadzieję, że mechanika pozostanie niezmieniona - żadnych strzałek, czy punkcików na mapie - jedynie wpis w dzienniku, kogo/co mamy szukać i setki NPC do wypytania.

Cytuj
Ja ostatnim razem utknąłem już w katakumbach na walkach ze szczurami i nietoperzami (a dokładniej zaraz po - coś tam wyskakuje i mnie masakruje) - no nie mogłem, kuu... ale sejw czeka na zimę.

Katakumby przecież można przebiec, praktycznie z nikim nie walcząc. Tylko musisz się dogadać z nieumarłymi.

Offline Krusty

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Badass Beard on Win10
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #90 dnia: Wrzesień 23, 2012, 18:45:38 »
Oho, to na początku większość punktów pakuję w charyzmę i inteligencję.

Hmnn zawsze nie pamiętam co u Obsidiana jest najważniejszym sekretnym combo Charyzma plus Inteligencja czy Mądrość. ;)

Offline Lupus

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1268
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #91 dnia: Wrzesień 23, 2012, 21:12:21 »
Wszystkie 3. :)

Offline marvelous

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4111
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #92 dnia: Wrzesień 23, 2012, 21:55:57 »
Oprócz tej odpowiadającej za magię. ;)

Offline marvelous

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4111
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #93 dnia: Wrzesień 24, 2012, 01:47:14 »
Okej sprawdziłem. Sekretne kombo, to charyzma i inteligencja. Mądrość daje bonus do doświadczenia.

Offline tytacz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6468
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #94 dnia: Wrzesień 25, 2012, 10:03:46 »
Ufff, dobrze, że nie wpłaciłem ani grosza. Gra nie będzie po polsku :P

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16041
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #95 dnia: Wrzesień 25, 2012, 10:10:32 »
Ufff, dobrze, że nie wpłaciłem ani grosza. Gra nie będzie po polsku :P

Jeszcze może być. :) Zależy ile kasy zbiorą. Istnieje rownież możliwość, że jakiś polski wydawca zainteresuje się tematem, ale to poza Kickstarterem.

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #96 dnia: Wrzesień 25, 2012, 10:11:10 »
Ufff, dobrze, że nie wpłaciłem ani grosza. Gra nie będzie po polsku :P

Uff jak dobrze ;)
A tak na serio to jeszcze jest wydawca, ktory moze wykupic prawa do pudelkowej wersji w Polsce i tlumaczyc.

Offline arian

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2912
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #97 dnia: Wrzesień 25, 2012, 11:27:20 »
Tak offtopując na temat Tormenta - to prawda, że mody na rozdzielczość nie działają z polską wersją gry? I orientuje się ktoś, jak jest z tymi wydanymi na jednej płytce wszystkimi RPG od BlackIsle? Coś tam jest poprawione w ID i P:T z rozdzielczością? Mam premierowe wydanie Tormenta, ale nie chce mi się wachlować czterema płytami i grać w marnej rozdzielczości i chętnie bym to zakupił, ale jeśli mody w wersji PL nie działają, to wolę zainwestować w wersję GOGową.

Pikacz

  • Gość
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #98 dnia: Wrzesień 25, 2012, 11:34:28 »
Tak offtopując na temat Tormenta - to prawda, że mody na rozdzielczość nie działają z polską wersją gry?
Działają. Mam polską wersję i gram w 1366x768. Tylko samym Widescreenem tego nie zrobisz.

Tu masz cały guide.

Offline arian

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2912
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #99 dnia: Wrzesień 25, 2012, 12:23:58 »
Tak offtopując na temat Tormenta - to prawda, że mody na rozdzielczość nie działają z polską wersją gry?
Działają. Mam polską wersję i gram w 1366x768. Tylko samym Widescreenem tego nie zrobisz.

Tu masz cały guide.

Dzięki. :)

Offline Krusty

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Badass Beard on Win10
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #100 dnia: Wrzesień 25, 2012, 13:37:59 »
Ufff, dobrze, że nie wpłaciłem ani grosza. Gra nie będzie po polsku :P

Uff jak dobrze ;)
A tak na serio to jeszcze jest wydawca, ktory moze wykupic prawa do pudelkowej wersji w Polsce i tlumaczyc.

Jasne, że ktoś kupi a jak nie to będzie amatorskie tak samo jak ruskie obok Niemiec to Polska i Rosja to najważniejsze rynki dla gier rpg.

Offline Daner

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #101 dnia: Wrzesień 25, 2012, 15:03:15 »
Jeszcze nie wiadomo czy nie będzie polskiej wersji, zbiórka trwa więc może zbiorą na kolejne tłumaczenia ;)

Offline marvelous

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4111
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #102 dnia: Wrzesień 25, 2012, 22:26:31 »
Tak offtopując na temat Tormenta - to prawda, że mody na rozdzielczość nie działają z polską wersją gry? I orientuje się ktoś, jak jest z tymi wydanymi na jednej płytce wszystkimi RPG od BlackIsle? Coś tam jest poprawione w ID i P:T z rozdzielczością? Mam premierowe wydanie Tormenta, ale nie chce mi się wachlować czterema płytami i grać w marnej rozdzielczości i chętnie bym to zakupił, ale jeśli mody w wersji PL nie działają, to wolę zainwestować w wersję GOGową.

Mimo wszystko polecam anglika. Annah w oryginale jest świetna.

Offline Lupus

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1268
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #103 dnia: Wrzesień 25, 2012, 22:44:59 »
Polska wersja też się broni, między innymi świetnym tłumaczeniem slangu Sigil.

"Szpicuj się, trepie!" :)

Offline marvelous

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4111
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #104 dnia: Wrzesień 25, 2012, 22:52:18 »
Nie pamiętam już polskiej wersji, ale polonizacje CDP z tamtego okresu naprawdę trzymały poziom.

Mimo wszystko, jak ktoś nie grał w Tormenta po angielsku, to polecam czym prędzej to nadrobić.

Offline Daner

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #105 dnia: Wrzesień 29, 2012, 15:30:50 »

Offline tytacz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6468
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #106 dnia: Wrzesień 29, 2012, 15:51:51 »
Ok, ale ankietę założył jakiś użytkownik forum, a nie ludzie z Obsidianu ;)

Osobiście po chwili namysłu chyba jednak lepsza by była lokalizacja od naszego dystrybutora. Odciążenie finansowe dla Obsidianu, a dla nas nadzieja na jakieś super ekskluzywne wydanie  :D

Offline Krusty

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Badass Beard on Win10
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #107 dnia: Październik 02, 2012, 22:57:33 »

Offline Daner

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #108 dnia: Październik 02, 2012, 23:00:16 »
Moim zdaniem brzmi to rewelacyjnie, bardzo klimatyczne.Jakby tego było mało Rysław na forum Obsidianu zadeklarował chęć tłumaczenia PE na nasz rodzimy język, jeśli coś z tego wyjdzie to będzie pięknie ;D

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16041
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #109 dnia: Październik 03, 2012, 13:07:11 »
Podbiłem swój pledge przed chwilą. :) Możliwe, że za dwa tygodnie zrobię to jeszcze raz, zależy ile kasy będę miał. Ostatnie aktualizacje mówią o niesamowitych rzeczach, dawno nie było na rynku takiego cRPG. Bardzo liczę na ten projekt.

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16041
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #110 dnia: Październik 03, 2012, 19:01:19 »

Offline Krusty

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Badass Beard on Win10
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #111 dnia: Październik 04, 2012, 00:31:44 »
Będzie wersja pudełkowa w Polsce z tłumaczeniem, mam nadzieję na cdp bo mają już deal z gogiem, nie ma nic do cenegi ale chyba stare wydanie pudełkowe ala cdp byłoby niesamowicie popularne u nas a cenaega raczej czegoś takiego nie zrobi:


Jest też tapetka:

http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts
« Ostatnia zmiana: Październik 04, 2012, 00:45:18 wysłana przez Krusty »

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16041
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #112 dnia: Październik 04, 2012, 08:54:47 »
I jest też PayPal - to dla tych co nie mogli zapłacić wcześniej.

Z tą polską wersją może być pewien problem, bo jako backer mam dostać grę "za darmo" (taa), ale obawiam się, że polskiej wersji to nie obejmie, bo lokalizacja ma być przygotowana przez lokalnego dystrybutora. Chyba że Obsidian dogada się tak, że dystrybutor musi udostępnić im łatki. Trochę słabo by było jakbym zapłacił kilkaset złotych za Project Eternity i chcąc mieć polską wersję musiał jeszcze wysupłać dodatkową kasę dla CDP lub Cenegi.

Offline Lupus

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1268
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #113 dnia: Październik 04, 2012, 09:16:18 »
Jeżeli gra będzie na Steamie to prawdopodobnie można będzie wybrać sobie wersję językową. Zakładając, że gry nie wyda Cenega...

Offline tytacz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6468
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #114 dnia: Październik 04, 2012, 10:23:40 »
Gry Cenegi na steam mają kilka wersji językowych do wyboru. I jestem niemal pewny, że to będzie Cenega wydawać, bo to oddział 1C, a oni pewnie będą wydawać PE w Rosji :P

Ja tam mam zamiar wpłacić 25$ przez PayPal, potem kupić u nas w sklepie jak będzie kolekcjonerka, a kod dam komuś :)

Offline Macia

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 382
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #115 dnia: Październik 09, 2012, 22:30:01 »
http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts
Przy przekroczeniu 2.8 mln $ do akcji wkracza George Ziets! Krusty się chyba ucieszy :)

Offline Krusty

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11414
  • Płeć: Mężczyzna
  • Badass Beard on Win10
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #116 dnia: Październik 09, 2012, 23:07:25 »
BARDZO.... George to numer dwa po Avellonie. Większość może im jedynie buty czyścić. Więc wpłacać kasę!

BTW George ma wschodnio europejskie korzenie. I jest autorem tych słów:
Cytuj
My favorite games take me somewhere I?ve never been before - whether that place is fictional, as in Planescape: Torment, or inspired by real life. (And of course, even a game that is set in the ?real world? can incorporate supernatural elements.) As a designer, setting my game in a new or original setting is a source of creative inspiration, especially if it requires me to learn about something that?s unfamiliar to me. Creativity is all about new and unexpected connections.

 For example, think of all the world mythologies that could be used to inspire an interesting setting - e.g., the various African cultures and mythologies, Indian mythology (which is full of colorful creatures and characters), Central or South American, Southeast Asian, Polynesian, etc. Off the top of my head, I can only think of one game that used a central African setting (Quest for Glory III), one that used a Polynesian setting (Mark of Kri), only a few that were inspired by Central or South American mythology (e.g., Grim Fandango), and none that heavily borrowed from the others (I could be forgetting or unaware of some). But the games that did use largely-untapped mythologies were often among my favorites.

 I would also love to see more games that are based on real-world historical periods, apart from the European Middle Ages. Central and Eastern Europe in the 16th to 18th Centuries were full of interesting conflicts, not to mention superstitions and mythologies, that could inspire both narrative and gameplay. I also think a game set in the Ottoman Empire of the 18th or 19th Century (think: the setting of James Goodwin?s Yashim the Detective novels) or during the French Revolution could be a lot of fun, but there are tons of other historical settings that could be equally compelling.

 Another setting that I think is underused is ?real? science fiction. Most scifi games are actually space fantasy, like Star Wars. Mass Effect pays lip service to some actual or predicted technologies, and it includes Earth, but it still feels like a collection of space fantasy tropes. I?d like to see a game that projected technological trends two or three hundred years into the future and based its gameplay and narrative around what *could* really happen. Obviously, these projections would be exaggerated for the sake of fun, but I think a scifi game could be far more surprising and interesting if it was based on ?real? projective science fiction than the usual conglomeration of jump gates, ?the force,? insectoid aliens, etc.
« Ostatnia zmiana: Październik 09, 2012, 23:50:36 wysłana przez Krusty »

Offline Daner

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #117 dnia: Październik 10, 2012, 18:38:14 »
Hmm o dziwo nie słyszałem o tym gościu ale jeśli pracował między innymi nad  NV i maską zdrajcy(rewelacja) to już go polubiłem ;)
A jutro pierwszy screen!
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2012, 18:40:30 wysłana przez Daner »

Offline _Music

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1982
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #118 dnia: Październik 10, 2012, 22:20:22 »
Coś za wcześnie na pierwszy screen- czy dostaniemy malowane tło?

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16041
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: Pillars of Eternity
« Odpowiedź #119 dnia: Październik 11, 2012, 09:34:36 »
Nie podoba mi się podział na klasy. Już kilka RPG udało się odejsć od tego schematu i nie spodziewałem się czegoś takiego po Obsidianie. :/ Rzygam D&D, nie chcę już nigdy widzieć gier opartych na tym systemie. Jak na razie pomysły Obsidianu mocno mi zalatują DeDekami. Tak, powiedzieli, że z klasami chodzi o to, żeby gracz mógł się zorientować w czym będzie dobra dana postać, że to ma być taka wskazówka. Ale czy to naprawdę jest konieczne? Czy każdy chodzi z wielkim transparentem "I'm A Warrior! Pick Me!"? Przecież bohatera można ocenić patrząc na jego ubiór, ekwipunek, sposób bycia i wysławiania się. Wolę systemy oparte o umiejętności i współczynniki, nie lubię takiego szufladkowania postaci. Oczywiście wierzę, że nawet "D&D" w obsidianowym wydaniu będzie świetne i otoczka fabularna oraz dialogi przykryją mankamenty mechaniki, ale i tak jest to niesmaczne.