Autor Wątek: Path of Exile  (Przeczytany 122393 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ArchDaimonFrey

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #80 dnia: Styczeń 24, 2013, 12:03:57 »
Zdecydowanie wczoraj wieczorem próby ściągania były daremne, ale dzisiaj rano nie miałem żadnych problemów z transferem. Wszystko sprawnie i szybko, co prawda pogram dopiero wieczorem;(

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6025
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #81 dnia: Styczeń 24, 2013, 12:44:09 »
Ja trochę pograłem i nieco się wciągnąłem. Gra jest ciut lepiej zoptymalizowana od ostatniego razu jak grałem. Na tyle dobrze, że jest całkiem grywalnie w najgorszych momentach na moim sprzęcie, kiedy ostatnim razem musiałem przerwać bo gra za bardzo zwalniała. No i to wciąż jest beta, a i tak ta gra jest lepiej zoptymalizowana i ładniejsza od takiego Torchlighta 2. Który ma gorszą grafikę i gorzej chodzi na lepszym sprzęcie i to mimo tego, że twórcy ustawili zasięg pojawiania się mobów tak, że widać ich tylko jak są bardzo blisko postaci(bardzo często nie widać przeciwników na ekranie pomimo, że tam są). Tak więc jeśli do czasu pełnej wersji troszkę to jeszcze podszlifują to na prawdę respekt.
Poza tym widzę, że szybkość reakcji na problemy jest zabójcza, rano koło 8-9 był komunikat, że jest problem z przeciążeniem serwerów, a problem został naprawiony gdzieś o 10. Tzn. problem pewnie był od wczoraj od nocy, ale to nie zmienia faktu, że taka szybkość reagowania to rzadkość. Blizzard się pier***lił z błędami dużo dłużej, mimo tego że to ogromna firma jest, korporacja niemal :P

Offline raggnarok

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2807
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #82 dnia: Styczeń 24, 2013, 12:56:02 »
Wlasnie dlatego, ze Blizz to duza firma to sie tyle ze wszystkim pierdoli :) GGG wrzuca patche z szybkoscia AK-47 jesli jest taka potrzeba, hyhyh.

BTW, troche tipow od Reddita dla osob zaczynajaych zabawe:

http://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/175hn1/21_tips_and_tricks_new_path_of_exile_players_need/

I kilkanascie mojego skromnego autorstwa:

http://grafiarnia.blogspot.com/2013/01/path-of-exile-tips-and-tricks-cz1.html
http://grafiarnia.blogspot.com/2013/01/path-of-exile-tips-and-tricks-czesc-2.html


Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6025
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #83 dnia: Styczeń 24, 2013, 13:39:30 »
Wkurza mnie mocno, żen nie ma żadnych checkpointów przed bossami. Jeden błąd i koniec. Nie dość, że nie można spróbować jeszcze raz od bossa to teleport jest zawsze jakieś 2(!!) duże lokacje wcześniej :(

Offline raggnarok

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2807
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #84 dnia: Styczeń 24, 2013, 13:57:34 »
Postaw sobie teleport do miasta przed bossem :) Pisalem o tym w moich tipsach :P

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6025
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #85 dnia: Styczeń 24, 2013, 14:03:36 »
Postaw sobie teleport do miasta przed bossem :) Pisalem o tym w moich tipsach :P
Jesteś pewien? Bo przeczytałem, ale o teleportach nic nie było chyba. Tak czy inaczej to strasznie prowizoryczne rozwiązanie jest, mam nadzieję, że jednak zostanie to zmienione.

Offline raggnarok

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2807
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #86 dnia: Styczeń 24, 2013, 14:09:44 »
Jestem pewien :) Co do samego rozwiazania to jest imho lepsze niz waypoint bezposrednio przed bossem, bo wprowadza do walki z bossem dodatkowe napiecie, czasem sie w panice spierdala od bossa i trzeba jeszcze kliknac inventory i uzyc scrolla :) Oczywiscie najlepiej sobie w rogu gdzies stawiac zeby byl caly czas aktywny :P

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6025
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #87 dnia: Styczeń 24, 2013, 14:12:27 »
Chyba ci chodzi o tą poradę z regenerowaniem flaszek? Swoją drogą one się regenerują podczas atakowania mobów? Czy może ich zabijania? Bo z tego co zauważyłem to same z siebie się nie odnawiają. A i czy można postawić ten teleport w lokacji PRZED bossem i nie zniknie on w razie śmierci? Czy MUSI być w tej samej lokacji co boss?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2013, 14:17:15 wysłana przez Chessman »

Offline raggnarok

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2807
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #88 dnia: Styczeń 24, 2013, 15:14:32 »
Flachy sie regeneruja za zabicie mobow. Portal mozesz stawiac gdzie chcesz, nie zniknie. Zniknie tylko jesli pojdziesz na dluzej AFK, bo portale i mapy resetuja sie po 8-15min nieaktywnosci.

Offline Furio

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5717
  • Jesteś dla mnie tylko teksturą
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #89 dnia: Styczeń 24, 2013, 16:34:43 »
Mogę jakoś spauzować downloader? Trochę to jeszcze potrwa, a w czołgi bym bez laga śmignął :)

Offline l0l0

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #90 dnia: Styczeń 24, 2013, 16:47:00 »
Ja tam wyłączyłem jak szedłem spać, rano niby od 0% ruszał ale ściągał już o giga z kawałkiem mniej.

Offline SirMike

  • Forumogadka Team
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5284
    • Zobacz profil
    • SirMike's blog
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #91 dnia: Styczeń 25, 2013, 23:34:11 »
Uwaga, hejt idzie ;)

Hehe, sorry z góry. Wiem, że uznacie mnie za jakiegoś kretyna, ale całe to Path of Exile, którym się jaracie kompletnie mnie nie chwyciło. Wytrzymałem niecałą godzinę. Zajebisty (nawet kurewsko zajebisty) rozwój postaci, całe to drzewko, levelowanie gemów w socketach itp, wcale niczego nie ratuje :)

- oprawa to takie trochę lepsze Diablo 1, ale dla niepoznaki zrobione w 3D
- interfejs wzorowany na Diablo, ale zrobiony na standardy "so 90's", Zbyt sterylny i biedny
- projekty postaci i animacje to też tak tochę z poprzedniej epoki
- zjebany rzut kamery, tak jakby twórcy w ostatniej chwili wpadli na to, że kompletnie z góry będzie za słabo
- voiceacting jak w pornolach, na 4 napotkanych NPC tylko jednego dało się słuchać
- w pierwszej godzinie ta gra nie ma żadnej fabuły, która mogłaby zainteresować gracza, to jakiś żart?
- walka nie sprawiła mi kompletnie żadnej frajdy, tak jak bym stukał jakieś kukły kijkiem
- to ma być rpg, mmo czy samo levelowanie?

Kilka lat szlifów i będzie z tej gry coś dobrego ;)

Trochę podkolorowałem, ale takie jest moje wrażenie na dzieńdobry. Nie jestem aż tak zdeterminowany aby dawać grze kolejną szansę. Bawcie się dobrze :)

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6025
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #92 dnia: Styczeń 26, 2013, 08:59:09 »
- oprawa to takie trochę lepsze Diablo 1, ale dla niepoznaki zrobione w 3D

No proszę cię, grafika jest co najmniej dobra, IMO bardzo dobra.

- interfejs wzorowany na Diablo, ale zrobiony na standardy "so 90's", Zbyt sterylny i biedny

A czego byś oczekiwał tutaj? Chyba, że chodzi ci o to jak zrobiony jest konkretnie ekwipunek, to tutaj się zgadzam, strasznie toporne a sama wielkość plecaka woła o pomstę do nieba.

- projekty postaci i animacje to też tak tochę z poprzedniej epoki

Tu się zgadzam całkowicie.

- zjebany rzut kamery, tak jakby twórcy w ostatniej chwili wpadli na to, że kompletnie z góry będzie za słabo

Hę? Mi jak najbardziej odpowiada, taki rzut ma być w h&s.

- voiceacting jak w pornolach, na 4 napotkanych NPC tylko jednego dało się słuchać

Voice acting jest słaby to fakt, ale nie gorszy niż np. w Diablo 3 gdzie nie wiem czy nawet nie gorszy jest :)

- w pierwszej godzinie ta gra nie ma żadnej fabuły, która mogłaby zainteresować gracza, to jakiś żart?

Prawda, tutaj mocno słabo.

- walka nie sprawiła mi kompletnie żadnej frajdy, tak jak bym stukał jakieś kukły kijkiem

Pewnie grałeś marauderem? Podejrzewam, że za krótko grałeś bo miałem dokładnie takie samo odczucie, ale po uzyskaniu nowych skilli gra się robi ciekawsza, wciąż, brakuje fizyki i podejrzewam, że w tym też jest twój problem? Ja w każdym razie zawsze będę nad tym ubolewał i z tego powodu będę wracał do D3.

- to ma być rpg, mmo czy samo levelowanie?

To nie jest rpg, nie jest też mmo, samo levelowanie? No chyba h&s na tym polega. Nie rozumiem tego zarzutu.

Offline Asinus

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 359
  • Płeć: Mężczyzna
  • asinus asinorum in saecula saeculorum
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #93 dnia: Styczeń 26, 2013, 10:04:20 »
Z częścią zarzutów się zgodzę (dość słabe animacje, pomimo stale dużej ilości klatek gra jakby szarpała) z częścią nie (voiceacting, rzut kamery, walka, chociaż fizyka w D3 wymiata, tutaj jest "spokojniej") ale fakty są takie, że w ciągu dwóch dni graliśmy z żoną tak mniej więcej ze 16 godzin. I pomimo mojego oporu PoE odciagnęło mnie od Deus Exa.

Offline SirMike

  • Forumogadka Team
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5284
    • Zobacz profil
    • SirMike's blog
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #94 dnia: Styczeń 26, 2013, 10:32:19 »
- interfejs wzorowany na Diablo, ale zrobiony na standardy "so 90's", Zbyt sterylny i biedny

A czego byś oczekiwał tutaj? Chyba, że chodzi ci o to jak zrobiony jest konkretnie ekwipunek, to tutaj się zgadzam, strasznie toporne a sama wielkość plecaka woła o pomstę do nieba.

To, że wzorowano się na Diablo jest OK, bo co niby zrobić tam lepiej? Tyle, że już tak jak mówisz, samo zarządzanie ekwipunkiem jest toporne, brak podstawowych skrótów na szybką sprzedaż czy podmianę z aktualnie założonym sprzętem. Jak się kopiuje to trzeba to robić lepiej a nie nieudolnie :)
To samo jeśli chodzi o grafiki broni i opisy. Takie zrobione na odwal się, bez klimatu, suche statystyki.

Tak już poza oprawą. Podejrzewam, że dalej wraz z awansem robi się ciekawiej, ale póki co, granie w ten tytuł strasznie mnie męczy i daje zerową satysfakcję. Nic na to nie poradzę. Torchlight czy Diablo dawał mi od samego początku tonę efektownej zabawy, której tu ewidentnie mi brakuje. Grałem Shadowem, ale to nie zmienia faktu, że podobne klasy w grach konkurencji są grywalne od samego początku.

Ewidentnie tytuł nie dla mnie. Po zapowiedziach znajomych (że to podobno niszczy wszystkie inne gry) nastawiłem się na młóckę od początku, efektownie i z "przytupem". A wychodzi na to, że dobrze zacząłbym się bawić po 50 godzinach gry jak sobie odkryje pol drzewka umiejetnosci :) Nie mam na to czasu :)  Jak mi starczy samozaparcia to kompletnie odrzucę fabułę i wszelkie upierdliwości, które opisałem powyżej i spróbuję jakimś typowym wojem, albo magiem co by mieć jakieś lepsze porównanie.

Offline Kajman

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 160
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #95 dnia: Styczeń 26, 2013, 10:59:48 »
Pograłem trochę i jestem nieco zawiedziony. Głównie tym, że walka (grałem Shadowem) nie daje jakiejś takiej frajdy jak w Diablo, że o Torchlight 2 nie wspomnę. Z tym że to akurat bardzo subiektywna sprawa - znam ludzi, którym zupełnie się nie podoba walka w Torchlight albo w Diablo. Na pewno dam grze kolejną szansę jak wyjdzie pełna wersja. Spróbuję wtedy zagrać Witch.

Offline kikoshima

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 996
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #96 dnia: Styczeń 26, 2013, 11:06:38 »
Mike, jak porównujemy do Diablo i Torchlighta to jedynie Torchlight 2 miał lepszy początek w którym coś od początku się dzieje, ale Diablo 3 ? Kiedy ostatnio próbowałeś grać nową postacią? D3 jest tak cholernie nudne na samym początku że lvlowanie postaci od zera to okropny ból, zawsze musisz zacząć z tymi samymi umiejętnościami i dopiero na ok 40 poziomie można zacząć się bawić w jakieś kombinacje których użytecznych są dla każdej postaci jedna, góra dwie. Tutaj już od samego początku dostajesz wybór, wykonujesz pierwsze zadanie, bang! dostajesz wybór 3 różnych skilli kolejne questy kolejne wybory, kolejna różnorodność. Barbarzyńca z łukiem - no problem. Shadow używający czarów - no problem.

Grafika słaba? Serio? Może to kwestia gustu. http://www.youtube.com/watch?v=Ys8-BMtbRl0

Co do zarządzania ekwipunkiem, to wszystkie skróty klawiszowe są na miejscu, wystarczy przejrzeć sterowanie albo zapytać na czacie, można bez problemu kliknięciem przerzucać rzeczy z ekwipunku do skrzynki czy odwrotnie. Szybka sprzedaż? Też jest, ctrl albo shift + click (dawno nie grałem) działa wiec nie ma problemu, wystarczy chcieć.

A co do fabuły, to przyznam, mało mnie ona obchodziła, tutaj, czy w diablo czy w torchlighcie, bo raczej nie o fabułę w tych grach chodzi. Ale skoro mają już genialny system rozwoju postaci i skilli to myślę że do czasu gdy wyjdzie wersja 1.0 fabuła może się poprawić. Bo jak by ktoś zapomniał, ta gra to nadal beta. Myślę że niektóre gry też powinny być jeszcze w fazie Beta.

Btw. Wprowadzili w końcu w D3 to PvP? :D:D:D


Offline Furio

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5717
  • Jesteś dla mnie tylko teksturą
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #97 dnia: Styczeń 26, 2013, 11:33:38 »
Mi też raczej nie podeszło. Strasznie to drętwe, a walka faktycznie przypomina walenie patykiem w manekina. Kamera imo jest za blisko, a ekipunek, plecak i reszta interfacu woła o pomstę do nieba. Pogram jeszcze trochę, żeby zobaczyć jakieś fajniejsze czary czy potwory, ale nie wróże długiej przyszłości na moim dysku.
Nie jestem fanem gatunku, ale taki Torchlight 2 wessał mnie od strzała, a tu nic.

Offline raggnarok

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2807
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #98 dnia: Styczeń 26, 2013, 14:47:13 »
Spoko panowie, PoE to nie jest gra dla wszystkich tak wiec nie ma tu sensu na sile nikogo do niczego przekonywac :) Jak ktos musi miec topowe "production values" to faktycznie moze sie poczatkowo od PoE odbic jak od sciany, bo ta gra stawia nie na opakowanie, ale na to co w nim jest i na tym sie glownie skupiali tworcy gry - przypominam, cale 20 osob :) Tym, ktorym sie nie spodobalo, proponuje dac grze szanse ponownie za pol roku. Przez ten czas powinno zmienic sie naprawde sporo np. w kwestii interfejsu (gief sprzedawanie-kupowanie samym right-clickiem) czy lepszych animacji. Przez ostatnie pol roku GGG skupialo sie przede wszystkim  na balansie, dodawaniu skilli i tworzeniu III aktu. Teraz moga spokojnie skupic sie na tym, zeby takie osoby jak Furio i SirMike mogly za 6 miesiecy gruntowanie zrewidowac swoje obecne poglady :) A my sie w tym czasie bedziemy i tak swietnie bawic :P
« Ostatnia zmiana: Styczeń 26, 2013, 14:50:30 wysłana przez raggnarok »

Offline SirMike

  • Forumogadka Team
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5284
    • Zobacz profil
    • SirMike's blog
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #99 dnia: Styczeń 26, 2013, 15:07:39 »
Zatem czekam niecierpliwie dalej bo potencjal jest spory.

Offline biomedic

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6637
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Biomm
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #100 dnia: Styczeń 26, 2013, 17:00:57 »
I tak zrobili spory postęp :) Na pewno w optymilizacji silnika, gdyż o wiele lepiej mi chodzi niż w zamkniętej becie :)

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6025
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #101 dnia: Styczeń 26, 2013, 17:06:48 »
Spoko panowie, PoE to nie jest gra dla wszystkich tak wiec nie ma tu sensu na sile nikogo do niczego przekonywac :) Jak ktos musi miec topowe "production values" to faktycznie moze sie poczatkowo od PoE odbic jak od sciany, bo ta gra stawia nie na opakowanie, ale na to co w nim jest i na tym sie glownie skupiali tworcy gry - przypominam, cale 20 osob :) Tym, ktorym sie nie spodobalo, proponuje dac grze szanse ponownie za pol roku. Przez ten czas powinno zmienic sie naprawde sporo np. w kwestii interfejsu (gief sprzedawanie-kupowanie samym right-clickiem) czy lepszych animacji.
Nie znam się DOBRZE na cyklu developingu, ale myślisz że jeszcze poprawią animacje? Bo interface to na 99% się pozmienia, ale tak zasadnicza rzecz jak animacje?

Offline Kajman

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 160
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #102 dnia: Styczeń 26, 2013, 17:46:52 »
Pograłem chwilę Rangerką i frajda z ubijania potworów jakaś zdecydowanie większa niż u Shadowa. Chyba właśnie na Rangera zdecyduje się w pełnej wersji.
Myślałem też o jakimś tanku, ale przestraszyłem się wpisów na forum PoE, że w endgame tank i tak jest strasznie miękki. :)

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6025
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #103 dnia: Styczeń 26, 2013, 18:04:00 »
Myślałem też o jakimś tanku, ale przestraszyłem się wpisów na forum PoE, że w endgame tank i tak jest strasznie miękki. :)
Tzn. co? Tank będąc tankiem nie jest tankiem?

Offline raggnarok

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2807
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #104 dnia: Styczeń 26, 2013, 20:16:13 »
Spoko panowie, PoE to nie jest gra dla wszystkich tak wiec nie ma tu sensu na sile nikogo do niczego przekonywac :) Jak ktos musi miec topowe "production values" to faktycznie moze sie poczatkowo od PoE odbic jak od sciany, bo ta gra stawia nie na opakowanie, ale na to co w nim jest i na tym sie glownie skupiali tworcy gry - przypominam, cale 20 osob :) Tym, ktorym sie nie spodobalo, proponuje dac grze szanse ponownie za pol roku. Przez ten czas powinno zmienic sie naprawde sporo np. w kwestii interfejsu (gief sprzedawanie-kupowanie samym right-clickiem) czy lepszych animacji.
Nie znam się DOBRZE na cyklu developingu, ale myślisz że jeszcze poprawią animacje? Bo interface to na 99% się pozmienia, ale tak zasadnicza rzecz jak animacje?

AFAIK zatrudnili niedawno drugiego animatora (bo nad obecnymi pracowal JEDEN koles, szacuneczek btw), ktory ma ponoc dopiescic niektore z aktualnych animacji. No i oczywiscie te przyszlosciowe powinny byc dzieki temu jeszcze lepsze.

Offline Furio

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5717
  • Jesteś dla mnie tylko teksturą
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #105 dnia: Styczeń 26, 2013, 20:20:47 »
Nawet nie widziałem że tak mała ekipa to robi. Szacun.

Offline raggnarok

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2807
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #106 dnia: Styczeń 26, 2013, 20:31:01 »
Nawet nie widziałem że tak mała ekipa to robi. Szacun.

Tia, nad wiekszoscia gry pracowalo chyba 16 osob, dopiero w 2012 roku rozrosli sie az do 19 czy 20 osob, hehe. Dlatego ja jestem im sklonny wybaczyc pewne techniczne niedociagniecia (bo do reszty przyczepic sie nie mozna :P), w przeciwienstwie do chociazby Blizzarda, ktory majac do dyspozycji tabun utalentowanych ludzi, nieograniczone fundusze, w chuj czasu oraz idealna podstawe (Diablo II) do stworzenia epickiego hack'n'slasha zrobil z Diablo III to co zrobil :(

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6025
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #107 dnia: Styczeń 26, 2013, 21:16:09 »
w przeciwienstwie do chociazby Blizzarda, ktory majac do dyspozycji tabun utalentowanych ludzi, nieograniczone fundusze, w chuj czasu oraz idealna podstawe (Diablo II) do stworzenia epickiego hack'n'slasha zrobil z Diablo III to co zrobil :(
Dla mnie to wciąż najlepszy h&s na rynku :) BTW pograłem w PoE trochę postacią melee i po części chyba wiem w czym tkwi ta nijakość grania, a mianowicie dźwięki. Wszelkie odgłosy ataków w grze są bardzo słabe, ale przy broniach do walki wręcz są fatalne. Jakby dać porządne odgłosy uderzeń to myślę że gra by wiele zyskała jeśli o to chodzi, pamiętam że w Diablo 2 wszelkie animacje walki wyglądały słabo, ale za to dźwięki dawały radę i dzięki temu fajnie się szlachtowało potwory :) Na szczęście to akurat jest jedna z rzeczy, które bardzo prosto jest zmienić na każdym etapie produkcji więc mam nadzieję, że i to ulegnie zmianie.

Offline raggnarok

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2807
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #108 dnia: Styczeń 26, 2013, 21:47:19 »
Spoko, rozumiem :) Chociaz dla mnie D3 to zawsze bedzie gra akcji, za malo tam elementow rpg zeby to w ogole nazwac hack'n'slashem. Co do dzwiekow to sie zgodze, jest tu bardzo duze pole manerwu dla jakiegos utalentowanego dzwiekowca, niektorym skillom baaaaardzo by sie przydal lepszy podklad.

Offline kikoshima

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 996
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #109 dnia: Styczeń 26, 2013, 22:00:58 »
To może dlatego ja odczuwam z gry taką przyjemność bo mam wyciszone wszystkie dźwięki i gram sobie w rytm jakiejś muzyki którą sam sobie wybrałem :)

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6025
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #110 dnia: Styczeń 26, 2013, 22:30:32 »
To może dlatego ja odczuwam z gry taką przyjemność bo mam wyciszone wszystkie dźwięki i gram sobie w rytm jakiejś muzyki którą sam sobie wybrałem :)
I sobie wyobrażasz mocarne uderzenia :) Można i tak :P

ImYourFather

  • Gość
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #111 dnia: Styczeń 28, 2013, 21:07:18 »
W grę nie grałem jeszcze ale obejrzalem filmik jaki pojawil sie na gry-online opisujący z grubsza system, całkiem , całkiem nie powiem.

http://tvgry.pl/?ID=3106

Offline raggnarok

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2807
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #112 dnia: Styczeń 28, 2013, 22:46:54 »
Komentarze na GOLu jak zwykle nie zawodza, kek...

A ze spraw PoE, to moj Bow Elemental Shadow jak na razie radzi sobie bardzo dobrze, czasem trza pohandlowac i zdobyc jakiegos upgrejda, ale ogolnie rzecz biorac build sie na razie sprawdza. Jeden wniosek: Resisty sa cholernie wazne, wazniejsze niz w closed becie :) Po tym co widze na Cruel to na Merciless bez odpowiednich +res all bedzie nieciekawie :)

Offline mjazzga

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1869
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #113 dnia: Styczeń 31, 2013, 19:53:06 »
Ok pograłem kilka godzin shadowem, nie mam pojęcia jak go budować bo opcji za dużo i martwię się że jak źle kliknę to po zabawie;/ Jakieś dobre buildy do tego poleci ktoś?

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6025
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #114 dnia: Styczeń 31, 2013, 20:08:30 »
Ok pograłem kilka godzin shadowem, nie mam pojęcia jak go budować bo opcji za dużo i martwię się że jak źle kliknę to po zabawie;/ Jakieś dobre buildy do tego poleci ktoś?
Ale co za problem, jak coś będzie nie tak to zawsze możesz się przekwalifikować. Ja na początku drugiego aktu mam 3 punkty do tego celu w zapasie więc nie widzę problemu.

Offline mjazzga

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1869
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #115 dnia: Styczeń 31, 2013, 20:13:09 »
Ok pograłem kilka godzin shadowem, nie mam pojęcia jak go budować bo opcji za dużo i martwię się że jak źle kliknę to po zabawie;/ Jakieś dobre buildy do tego poleci ktoś?
Ale co za problem, jak coś będzie nie tak to zawsze możesz się przekwalifikować. Ja na początku drugiego aktu mam 3 punkty do tego celu w zapasie więc nie widzę problemu.

Nie wiem jak, odpaliłem to nie czytając o mechanice tak żeby sprawdzić czy w ogóle podejdzie.

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6025
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #116 dnia: Styczeń 31, 2013, 22:51:59 »
Jak włączysz drzewko skilli pasywnych to tam jest pokazana ilość punktów respeca. Ja tak to zauważyłem.

Offline raggnarok

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2807
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #117 dnia: Luty 04, 2013, 17:40:21 »
To SirMike tak po PoE pojechal w forumogadce? :D Strasznie slabiutki byl ten segment, mam nadzieje, ze nikt na tej podstawie nie podejmie decyzji czy sprobowac zagrac....
« Ostatnia zmiana: Luty 04, 2013, 17:59:45 wysłana przez raggnarok »

Offline mjazzga

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1869
    • Zobacz profil
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #118 dnia: Luty 04, 2013, 17:51:59 »
Ja pograłem i szybko się nudzi moby nie są wstanie zranić a giną grupowo na 2-3 kliki, jeśli ktoś chce pograć to chyba trzeba od razu na hardcore, żeby nie zasnąć.

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6025
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Path of Exile
« Odpowiedź #119 dnia: Luty 04, 2013, 18:27:15 »
Ja pograłem i szybko się nudzi moby nie są wstanie zranić a giną grupowo na 2-3 kliki, jeśli ktoś chce pograć to chyba trzeba od razu na hardcore, żeby nie zasnąć.
Ty tak na serio? Ile pograłeś? Akurat PoE jest gdzieś 3x trudniejsze od Diabolo 3 na początku.