Autor Wątek: The Outer Worlds  (Przeczytany 22581 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Qu84

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3938
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 08, 2018, 17:15:52 »
Skoro wiesz lepiej od Schreiera jak wyglądała ta umowa i okoliczności wokół niej to daj znać po co dodal on fragment "MS zdecydował sie honorować umowę", mimo że nie musiał tego fragmentu dodawać, ale najwyraźniej uznał go na tyle istotny, aby dodać.
Nie wiem lepiej. Przedstawiłem tylko swoje argumenty. Ty nie przedstawileś żadnego. A to co napisał Schreirer można rozumieć tak, że MS zdecydował się honorować umowę, bo jej niehonorowanie byłoby kosztowne, a nie jak twierdzisz, dlatego że po zmianie właściciela, nowy może sobie dowolnie decydować, które umowy go obowiązują, a które nie. Jak się już nad tym zastanowisz i będziesz miał własną opinię, to daj znać.
Ceterum censeo reviewers esse delendam!

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 08, 2018, 17:29:08 »
"nie jak twierdzisz, dlatego że po zmianie właściciela, nowy może sobie dowolnie decydować, które umowy go obowiązują, a które nie."

Daj znać w którym momencie tak twierdzę.

Offline Qu84

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3938
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 08, 2018, 17:35:34 »
W każdym Twoim poście po moim o tym, że Microsoft nie robi łaski, że przestrzega podpisanej już umowy. Być może źle zrozumiałem co miałeś na myśli, więc w takim wypadku napisz proszę jeszcze raz co miałeś na myśli;-)
Ceterum censeo reviewers esse delendam!

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 08, 2018, 18:06:50 »
Napisze po raz kolejny że nie znamy wszystkich okoliczności, nie wiemy jak była skonstruowana umowa (mogła zawierać jakieś wyłączenia, np ze względu na zmianę okoliczności wynikajacą z zewnętrznych czynników, czy innych nieprzewidzianych sytuacji).

Powtarzam - Schreier to nie jest stażysta na darmowym okresie próbnym. Jak na standardy "dziennikarstwa growego" to dość rzetelny i wiarygodny dziennikarz z reputacją na którą ciężko pracował.
Więc skoro on napisał ze "Microsoft zdecydował że będzie honorował poprzednia umowę" to wiedząc co wiem o Schreierze uważam że wynika z tego że najprawdopodobniej MS tej umowy honorować nie musiał. Gdyby to było takie oczywiste to ten fragment by się tam nie znalazł.

Umowa była z niezaleznym developerem Obsidian. Nie ma już tego developera, teraz jest Obsidian będący własnością MS więc warunki umowy już się zmieniły przez sam fakt tego ze MS kupił Obsidian.
Ale napisałem do Schreiera, moze mi odpisze.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2018, 18:12:58 wysłana przez Simplex »

Offline Qu84

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3938
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 08, 2018, 20:19:04 »
Przecież nie jest istotne jak byłaby skonstruowana, bo przecież po zmianie właściciela nie musiałaby być dotrzymana;-) Jeśli zawierałaby jakieś wyłączenia to właściwym byłoby napisać, że Microsoft zgodził się na wydanie gry na innych platformach pomimo tego, że mógł (zgodnie z umową) tego nie robić. A nie, że zgodził się na dotrzymanie umowy, której musiał (moim zdaniem) dotrzymać tak czy owak.


A co znaczy niezależny? Każda spółka ma jakiegoś właściciela/właścicieli. I z tego co wiem Obisidian to dalej Obsidian (oddzielna spółka). Zmienił się tylko udziałowiec.

http://www.codozasady.pl/zbycie-przedsiebiorstwa-a-przeniesienie-praw-z-umow-handlowych/

Cytuj
W przypadku transakcji, której przedmiotem jest przeniesienie praw udziałowych w spółce kapitałowej, zmiana właściciela spółki pozostaje, co do zasady, bez wpływu na stosunki prawne, których stroną jest spółka. W następstwie dokonania transakcji nie ulega bowiem zmianie podmiot tych stosunków, którym jest sama spółka.

Wiem, że to Stany, a nie Polska, ale tak podstawowe, logiczne i oczywiste (w mojej nieprawniczej opinii) zasady nie mogą być bardzo różne.

W następnym poście nazwij mnie idiotą, ja odpiszę żeś debil. Może przyjdze Alexej posprzątać i przy okazji wyjaśni nam jak to w prawie jest;-)

Ceterum censeo reviewers esse delendam!

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #45 dnia: Grudzień 08, 2018, 20:29:32 »
Nie mam podstaw żeby cię wyzywać :) Zapytałem Schreiera "Does that mean that by purchasing Obsidian MS had the right to break that contract without consequences?" i odpisał mi "Nope".

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #46 dnia: Grudzień 10, 2018, 12:41:44 »
Czyli wynika z tego, że Schreier zrobił pozytywny PR Majkrosoftowi i sam sobie w pewien sposób zaprzecza, bo jest różnica między nie mógł zerwać umowy, a zdecydował się uhonorować kontrakt.

Offline Alexej

  • Moderator Globalny
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7855
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowa generacja nikogo, ja chcę kolejnej!
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #47 dnia: Grudzień 10, 2018, 12:53:37 »
Oesu, ale żeście się naprodukowali. Przenosić tego nie będę, bo nie ma gdzie. Ale jakieś ordery z ziemniaka powinny być za niektóre próby nadinterpretacji.

W żadnej sensownej umowie nie wpisuje się możliwości jej rozwiązania z tego powodu, że zmieni się nasz właściciel. Sprawiałoby to, że wystarczy przenieść pakiet kontrolny z jednej spółki właścicielskiej do drugiej, by nie musieć wykonywać niedochodowego kontraktu. Oczywista bzdura.

Co się zdarza dość często to klauzule umożliwiające wypowiedzenie kontraktu w razie "change of control", są jednak zastrzeżone nie dla spółki, której właściciel się zmienił, ale dla drugiej strony umowy - czyli ewentualnie to dotychczasowy producent mógłby zerwać umowę z Obsidian z powodu zmiany właściciela Obsidian.

Nie ma opcji, by zmiana właściciela Obsidian umożliwiała Obsidian wypowiedzenie kontraktu z wydawcą obecnej gry bez odszkodowania.

Jednak zawsze, praktycznie każdy kontrakt można zerwać albo chociażby zmusić kontrahenta do jego zerwania (np. odstępując od jego wykonywania) - jednak będzie się to wiązało z olbrzymimi odszkodowaniami/karami umownymi.

I najpewniej ot o chodziło w tweecie, MS zdecydował się honorować dotychczasowe zobowiązania Obsidian, by nie obciążać spółki odszkodowaniami za zerwane kontrakty.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 10, 2018, 13:07:31 wysłana przez Alexej »

PSN ID: AlexejPL Steam: Alexej Origin: Alexejpl Uplay: AlexejPL

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #48 dnia: Grudzień 10, 2018, 13:01:00 »
Your protagonist isn't voiced

Czy ktoś faktycznie identyfikuje się lepiej z niemowami niż z "mowami"?

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #49 dnia: Grudzień 10, 2018, 13:03:03 »
Piniondz.
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #50 dnia: Grudzień 10, 2018, 13:21:47 »
No zaskoczyła mnie ta wypowiedź, ale tak odpowiedział, więc całkiem możliwe że Qu84 miał rację, choć nadal nie wiadomo czemu Schreier tak napisał.

Offline _Music

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2106
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #51 dnia: Grudzień 10, 2018, 13:50:50 »
Your protagonist isn't voiced

Czy ktoś faktycznie identyfikuje się lepiej z niemowami niż z "mowami"?

pozdr

Ja :]

Zawsze wolałem cichych głównych bohaterów.

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #52 dnia: Grudzień 10, 2018, 14:13:29 »
Rozumiem jeszcze lata temu, kiedy w grach bardzo dużo rzeczy było umownych, ale dzisiaj to jest jednak dosyć dziwne. Mocno to widać w RDR, gdzie nasz bohater jest dosyć rozgadany, a później odpaliłem RDO i tam nagle wszyscy gadają, tylko nie ja :'(

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline _Music

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2106
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #53 dnia: Grudzień 10, 2018, 14:31:10 »
RDR to gra akcji, jak chce być filmowa za wszelką cenę, to pełny podkład głosów jest tu jednak istotny.

OW będzie rpg, najbardziej i tak lubię częściowy podkład w całej grze (czyli większość jrpg, ale i starsze izometryczne tytuły), więc tu nie wymagam.

Zresztą zaprojektowanie cichego bohatera to fascynujący proces, wymaga wielu przemyśleń i mądrych decyzji w zaskakująco wielu kwestiach, od mechaniki po design artystyczny.

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16357
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #54 dnia: Grudzień 10, 2018, 14:42:14 »
Zresztą zaprojektowanie cichego bohatera to fascynujący proces, wymaga wielu przemyśleń i mądrych decyzji w zaskakująco wielu kwestiach, od mechaniki po design artystyczny.

Nie w Outer Worlds. Bohater nie jest niemy, tylko nie ma voice overu. Ma bardzo dużo do powiedzenia i wybieramy jego opcje dialogowe, po prostu nie są one odtwarzane, tylko od razu odpowiada NPC. Dokładnie jak w F:NV.

Obejrzałem gameplay i nie mogę się doczekać gry. Mam ochotę grać idiotą, bo bardzo podoba mi się humor przy opcjach oznaczonych [Dumb]. To, co mi się nie podoba, to otwieranie zamków. Jeżeli zrezygnowali z zaimplementowania jakiejś mini gry, to mogli też zrezygnować z czasu oczekiwania. Wystarczyłby test umiejętności, który w przypadku krytycznego niepowodzenia uszkadza zamek, a w przypadku zwykłego niepowodzenia ewentualnie ustala czas, po którym można spróbować znowu, ale obserwowanie paska postępu, kiedy w tle i tak wykonywany jest test umiejętności, to marnotrawstwo czasu w grze wideo.

Prawdopodobnie szykuje się moje GOTY 2019. :) 
« Ostatnia zmiana: Grudzień 10, 2018, 14:45:43 wysłana przez DarkStar »

Offline _Music

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2106
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #55 dnia: Grudzień 10, 2018, 14:47:22 »
Ok, myślałem że umownie nazywając taki typ "niemym", mówimy o braku VO właśnie, a nie że bohater nie ma nic do powiedzenia.

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #56 dnia: Grudzień 10, 2018, 15:02:19 »
fascynujący proces, wymaga wielu przemyśleń i mądrych decyzji w zaskakująco wielu kwestiach, od mechaniki po design artystyczny.

Fascynujący proces po którym zawsze mam wrażenie, że gram niepełnosprawnym.

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #57 dnia: Grudzień 10, 2018, 15:08:35 »
obserwowanie paska postępu, kiedy w tle i tak wykonywany jest test umiejętności, to marnotrawstwo czasu w grze wideo.

Słyszałeś o Red Dead Redemption 2? ;)

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16357
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #58 dnia: Grudzień 10, 2018, 16:18:52 »
Trochę na szybko pisałem, chciałbym sprostować coś

To, co mi się nie podoba, to otwieranie zamków. Jeżeli zrezygnowali z zaimplementowania jakiejś mini gry, to mogli też zrezygnować z czasu oczekiwania. Wystarczyłby test umiejętności, który w przypadku krytycznego niepowodzenia uszkadza zamek, a w przypadku zwykłego niepowodzenia ewentualnie ustala czas, po którym można spróbować znowu 

Oczywiście taki timer byłby równie bez sensu jak pasek postępu. :) Raczej widzę dwa rozwiązania:
- mini gierka
- brak mini gierki, brak paska; krytyczna porażka uszkadza zamek; zwykła porażka pozwala spróbować jeszcze raz (od razu), ale N porażek pod rząd uszkadza zamek

W tej drugiej opcji jest szybko, wykorzystywane są testy umiejętności, a jednocześnie nie wolno oszukiwać gry.


Ok, myślałem że umownie nazywając taki typ "niemym", mówimy o braku VO właśnie, a nie że bohater nie ma nic do powiedzenia.

Napisałeś, jeszcze raz zacytuję:

Zresztą zaprojektowanie cichego bohatera to fascynujący proces, wymaga wielu przemyśleń i mądrych decyzji w zaskakująco wielu kwestiach, od mechaniki po design artystyczny.

Czym różni się to od zaprojektowania bohatera, który nie ma nagranego VO, ale poza tym ma pełne kwestie? :) Wydawało mi się, że pisałeś o cichym bohaterze, który przez całą grę nic nie mówi (nie posiada nawet opcji dialogowych). Wiele było takich gier i rzeczywiście wtedy "wymaga to wielu przemyśleń i mądrych decyzji", bo milczenie naszego bohatera musi się zgrać z wypowiedziami NPC. W przypadku Outer Worlds nie ma takiego problemu.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #59 dnia: Grudzień 10, 2018, 16:44:21 »
Moze po premierze dodadzą patcha z VO ;)

Offline _Music

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2106
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #60 dnia: Grudzień 10, 2018, 17:06:08 »
Cytuj
Czym różni się to od zaprojektowania bohatera, który nie ma nagranego VO, ale poza tym ma pełne kwestie?  Wydawało mi się, że pisałeś o cichym bohaterze, który przez całą grę nic nie mówi (nie posiada nawet opcji dialogowych). Wiele było takich gier i rzeczywiście wtedy "wymaga to wielu przemyśleń i mądrych decyzji", bo milczenie naszego bohatera musi się zgrać z wypowiedziami NPC. W przypadku Outer Worlds nie ma takiego problemu.

Trochę w offtopic to się zamienia swoją drogą.
Gry, gdzie główny bohater nie porozumiewa się z innymi za pomocą słów (a gdzie takowym sterujemy, nie musi to być od razu rpg) są raczej rzadkie, przynajmniej dzisiaj- nie mogę sobie takowej z ostatniego czasu teraz przypomnieć. Takie było np. Mario, Zelda chyba w czasach N64- czy tak to wciąż wygląda w nowszych odsłonach to już nie wiem, bo nie grałem. Generalnie starsze platformówki raczej przychodzą do głowy.

Pisząc o niemym bohaterze (czyli takim bez VO w moim rozumieniu), mam na myśli szersze zabiegi jakie się z tym wiążą. Dobrze tłumaczy to np. Soejima w swoich wywiadach odnośnie robienia artów do Persony 5. Tak bardzo skrótowo- design głównego bohatera nie mógł być zbyt wyrazisty chociażby, unikano ostrych krawędzi i mocniejszych deformacji (których nie brakuje już chociażby naszym kompanom), jego kolorystyka była bardziej stonowana, bez krzykliwych akcentów. Design miał się tym sposobem wpasować w możliwie wiele charakterów, jakimi była obdarzana ta postać przez graczy (konkretnie, to powinna być neutralna ale i jednocześnie na tyle zaakcentowana, by zaadoptować dany charakter możliwie naturalnie). Przeciwieństwem takiego podejścia jest np. postać Artura z RDR2, gdzie ten ma wyraźny charakter i osobowość, narzucone przez twórców od pierwszych minut.
Innym przykładem może być sposób prowadzenia dialogów przez postacie poboczne- jako że często w jrpgach mamy do czynienia z niemym bohaterem, zmienia to sposób ekspozycji informacji o świecie, który pojawia się gęsto i często w dialogach, które nierzadko bardziej przypominają monologi (tu przykładem może być np. Digital Devil Saga, gdzie bohaterowie wiedzieli o świecie w jakim się znajdują, łącznie z głównym bohaterem, a przedłużeniem naszego grywalnego bohatera była Sera, dziewczyna która zadaje podstawowe pytania w imieniu gracza).

Wyjątkowo nietrafione w tym kontekście jest mówić że
Cytuj
Fascynujący proces po którym zawsze mam wrażenie, że gram niepełnosprawnym.
, bo obcuje się ze skutkami tego designu w postaci także fabuły i sposobu jej prowadzenia między innymi, główny bohater mógłby zniknąć wtedy na pół gry, a i tak skutek decyzji takiego designu pozostanie znaczący. Ale tu już się czepiam, bo rozumiem że chodzi raczej o sytuację w jak Dragon Quest VIII, gdzie milczenie bohatera jest odbierane jako zgoda na przyjęcie trudnego i epickiego zadania. Takie sytuacje się zdarzają i są jak najbardziej nienaturalne (głównie mam tu na myśli właśnie Dragon Questa, bo tam motyw milczącego bohatera jest już dziwny i wybijający czasem), tu się mogę na pewno zgodzić.

Co do paska postępu podczas otwierania zamków- jego obecność jest podejrzewam prozaiczna, czyli ma budować napięcie w oczekiwaniu czy próba się powiedzie czy nie (tak jak mamy pasek postępu w identyfikacji przedmiotów w D3).

Offline grzyboslav

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 861
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #61 dnia: Grudzień 10, 2018, 17:38:03 »
sytuację w jak Dragon Quest VIII, gdzie milczenie bohatera jest odbierane jako zgoda na przyjęcie trudnego i epickiego zadania. Takie sytuacje się zdarzają i są jak najbardziej nienaturalne (głównie mam tu na myśli właśnie Dragon Questa, bo tam motyw milczącego bohatera jest już dziwny i wybijający czasem), tu się mogę na pewno zgodzić.

Co do niemego bohatera w Tyranny często była w dialogach opcja 'zachowaj milczenie' i otoczenie różnie reagowało na nasze milczenie, a jak odpowiednio często to stosowaliśmy to nawet nasi przełożeni to zauważali.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #62 dnia: Grudzień 10, 2018, 17:50:09 »
W grach telltale też można było milczeć!

Offline Lord Bart

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 44
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sith But True
    • Zobacz profil
    • Bastion Polskich Fanów Star Wars
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #63 dnia: Grudzień 10, 2018, 18:54:28 »
W grach telltale też można było milczeć!

Przeszedłem tak kiedyś dwa epizody Wilka. Kapitalne  ;D
Być w redakcji portalu Star Wars i nie oglądać filmów Star Wars... Okeeej ;)
Nie ma obowiązku znania każdego fanfilmu!

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3846
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #64 dnia: Grudzień 14, 2018, 08:59:42 »
Za Kotaku:


Just calibrate your expectations properly. The Outer Worlds, which has been in development since late 2016, is published by Private Division, a label of Take-Two Interactive (parent company of 2K and Rockstar) designed to make ?AA? games. They?re not indie, but they?re not big-budget ?AAA? RPGs like The Witcher 3or Fallout New Vegas, either. So don?t expect The Outer Worlds to be quite as vast, with a massive open world in which you can get lost for hundreds of hours. This will be a very different experience.


Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Offline meatbag

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8466
  • "Je n'avais pas besoin de cette hypothese-la."
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #65 dnia: Grudzień 14, 2018, 09:29:56 »
Gra mająca początek, środek i koniec, a nie opowieść o zbieraniu kropek.

Offline DarkStar

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16357
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie liczę klatek, gram w gry
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #66 dnia: Grudzień 14, 2018, 09:38:11 »
To nie ma być open world. Gra ma mieć różne lokacje, do których trafiamy, ale nie będzie otwartego świata i nie możemy dowolnie latać statkiem. Mi to pasuje, bo już mnie mdli od open worldów.

Użycie Fallout: New Vegas i określenia AAA w jednym zdaniu jest ryzykowne. ;) To moja Gra Generacji, ale jednocześnie nie sposób nie zauważyć jej ogromnych problemów technicznych i brzydoty.

Offline meatbag

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8466
  • "Je n'avais pas besoin de cette hypothese-la."
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #67 dnia: Grudzień 14, 2018, 09:57:29 »
W czyde z modami było bjutiful.

Offline TurboGad

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11015
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hejter MGS i Death Stranding
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #68 dnia: Grudzień 14, 2018, 10:05:30 »
Bardzo dobrze. W końcu powracają "średniaki". Ludzie już zapomnieli, że jest "trzecia droga", a nie tylko opcja premium (AAA) i indie-tandeta, pikseloza rodem z 1992 na nowoczesne kąąsole i potężne PC-ty.

Śmiałbym się jakby ten grafoman Kojima upadł i sobie głupi ryj rozwalił!

Rudy_rydz

  • Gość
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #69 dnia: Grudzień 14, 2018, 10:31:48 »
Za Kotaku:


Just calibrate your expectations properly. The Outer Worlds, which has been in development since late 2016, is published by Private Division, a label of Take-Two Interactive (parent company of 2K and Rockstar) designed to make ?AA? games. They?re not indie, but they?re not big-budget ?AAA? RPGs like The Witcher 3or Fallout New Vegas, either. So don?t expect The Outer Worlds to be quite as vast, with a massive open world in which you can get lost for hundreds of hours. This will be a very different experience.


Zobaczymy co z tego wyjdzie.
No ale to chyba od samego początku było mówione, że to gra bardziej na 20-30h a nie na 100.

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #70 dnia: Luty 05, 2019, 18:47:21 »


Cytuj
Inside, you?ll find 14 pages chock full of new details, screenshots, and art from The Outer Worlds. We learned about the distant Halcyon star system that serves as the setting. A new demo showed off new playstyles for confronting encounters, including a surprising approach that focuses on leadership and companions. We learned about leveling, character progression, and skill acquisition ? and saw the hilarious shrink ray weapon in action. We also spoke extensively with the developers at Obsidian about the scope and size of The Outer Worlds, the comparisons to Fallout, and more.

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #71 dnia: Luty 09, 2019, 15:13:43 »
131 Rapid-Fire Questions About The Outer Worlds
https://www.youtube.com/watch?v=n2CXtrPkT2M

bardzo przyjemne, polecam

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #72 dnia: Marzec 31, 2019, 15:29:25 »
The Outer Worlds - PAX East 2019 Gameplay Demo Walkthrough
https://www.youtube.com/watch?v=6ixpOzeeTZs

Offline m1sza

  • n00b mod
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12507
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #73 dnia: Marzec 31, 2019, 15:55:02 »
Przyznam, że jakoś średnio mnie ta gra interesowała, ale po przeczytaniu obszernej zapowiedzi w poprzednim GameInformerze coraz bardziej jestem zainteresowany. Ten gameplay z PAX niestety jakoś nie urywa, chyba zbyt chaotyczny chociaż art design szanuję.

Offline Arcybibosz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6115
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #74 dnia: Kwiecień 01, 2019, 11:27:21 »
Ten Gameplay jest faktycznie fatalny, zwłaszcza walka.

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #75 dnia: Kwiecień 01, 2019, 13:29:07 »
Wygląda to raczej b-klasowo.

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline olas

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2341
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • http://www.woollenteddies.net
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #76 dnia: Kwiecień 01, 2019, 14:13:05 »
Slabe to poki co: cos a la Bioshock ale chyba ze slaba animacja. Te rozmowy jak z Fallout i tyle. Jakos nie wyglada mi to co bylo zapowiedziane. Mam na liscie do obserwowania ale bede czekac na recenzje

Pozdr

Offline TurboGad

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11015
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hejter MGS i Death Stranding
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #77 dnia: Kwiecień 01, 2019, 14:30:52 »
No niestety, engine Fallout 4 już w 2015 nie imponował...

Śmiałbym się jakby ten grafoman Kojima upadł i sobie głupi ryj rozwalił!

Offline olas

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2341
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • http://www.woollenteddies.net
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #78 dnia: Kwiecień 01, 2019, 15:54:17 »
No niestety, engine Fallout 4 już w 2015 nie imponował...
Tez fakt - no moze wypuscili ten gameplay i jak wszyscy zjada to opoznia o rok i moze chociaz bedzie lepiej wygladac

Pozdr

Offline Ja Być z Polska_

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5069
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: The Outer Worlds
« Odpowiedź #79 dnia: Kwiecień 01, 2019, 17:53:42 »
Ale to jest Unreal Engine 4.
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.