Acrid, troche wpadamy w bledne kolo...
narzekamy na Destiny 2 bo malo kontentu i nie ma co robic po 60-120h... narzekamy na single player, story driven gry bo sa na raz?
Wolf ma fajna fabule, bohaterow, filmiki oraz sposob prowadzenia fabuly duzo ciekawszy niz obecnie tworzone pseudo mmo gry. Czy to sa powody, ktore tlumacza cene czy nie? A co jesli wolf bylby 12 misjami wybieranymi z menu, gdzie podczas wczytywania misji mielibysmy tylko briefing do przeczytania... oraz cene 180 PLN. Byloby lepiej? Nie odwaze sie ocenic co jest ile warte, bo to kwestia mocno indywidualna. Jednak moge powiedziec, ze oczekiwania graczy rosna niewyobrazanie szybko i nic dziwnego ze mamy lootboxy / blyskawiczne dlc czy inne elementy monetyzacji oprocz standardowego modelu przychodu tylko ze sprzedazy.
Ja zaluje, ze sami zabijamy ciekawe doswiadczenia na rzecz klonow.
Tak troche przewrotnie pisze, rzecz jasna.
Jacek, idea piekna ale jak pogodzic interes sklepu stacjonarnego z cennikiem cyfrowym. Nie da sie.