Autor Wątek: Mercenary Kings  (Przeczytany 4796 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Mercenary Kings
« dnia: Marzec 31, 2014, 21:51:44 »


Cytuj
Mercenary Kings to niezależna produkcja przygotowana przez twórców gry Scott Pilgrim vs. the World: The Game i współfinansowana w ramach serwisu Kickstarter. Pod względem mechaniki jest to klasyczna scrollowana strzelanka, w której akcję obserwujemy z boku i poruszamy się w prawo eliminując pojawiających się co chwilę przeciwników. Już na pierwszy rzut oka dostrzegamy wiele nawiązań do znanej serii Metal Slug.
Większość czasu spędzamy na rozprawianiu się z coraz lepiej uzbrojonymi gangsterami. Pomocny w ich pokonaniu okazuje się być rozbudowany system craftingu. Dzięki niemu możemy wykorzystać elementy wyposażenia wypadające z pokonanych najemników do usprawnienia posiadanej broni palnej, pancerza czy noży.

Oprócz pokonywania głównej kampanii w pojedynkę twórcy przygotowali także tryb kooperacji dla maksymalnie czterech graczy.

Od strony wizualnej gra Mercenary Kings trzyma poziom produkcji z lat dziewięćdziesiątych rodem z konsoli Neo Geo. Zarówno postacie jak i tła są dwuwymiarowe. Od czasu do czasu napotykamy absurdalnych przeciwników, np. potężne roboty w kształcie psów i kotów.

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer: wspólny ekran   Liczba graczy: 1-4   
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=19264

kto się jara? bo ja bardzo 8) właśnie pojawiły się trofea: http://psnprofiles.com/trophies/2525-Mercenary-Kings jest platynka, plus chociażby:
Cytuj
Liberator
Rescue all 6 Kickstarter backer hostages.

:)

Offline marvelous

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4111
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 31, 2014, 22:00:32 »
Metal Slug?

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 31, 2014, 22:04:27 »
Z craftem, dlatego zapowiada się mega. widziałem też na jakimś video, że reloading jak z gears of war ;d z tym, że zamiast więcej ammo mamy trochę lepszy dmg, ale nie wiem czy to faktycznie tak wygląda. materiałów na jutubie sporo, wszystko naturalnie z pc.

Offline SimonX

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Przechodzimy na stareforumpoly.pl
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 31, 2014, 22:07:41 »

Offline projektkong

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6228
  • Płeć: Mężczyzna
  • SHMUPS is my life
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 31, 2014, 22:08:38 »
 

Offline marvelous

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4111
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 02, 2014, 20:29:30 »
Z craftem, dlatego zapowiada się mega. widziałem też na jakimś video, że reloading jak z gears of war ;d z tym, że zamiast więcej ammo mamy trochę lepszy dmg, ale nie wiem czy to faktycznie tak wygląda. materiałów na jutubie sporo, wszystko naturalnie z pc.

A jaki był reloading w GoW?

Właśnie widzę, że nie wersji na Vitę. Jaki sens grać w takie gry na wielkim TV?

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 02, 2014, 20:53:44 »
A jaki był reloading w GoW?
Posłużę się obrazkiem:


Czyli naciskasz reload dwa razy, uruchamiasz - wciskasz w odpowiednim momencie. Jeżeli zrobisz to ultra sprawnie (awesome na screenie) to dostajesz bonus. Jeżeli się spóźnisz to trochę poczekasz na naboje ;) Nie wiem czemu, ale bardzo to lubiłem i sprawiało mi ogromną radochę. Wyćwiczenie nie było trudne :)

Offline marvelous

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4111
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 02, 2014, 21:49:46 »
A no tak, już pamiętam.

Offline SimonX

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Przechodzimy na stareforumpoly.pl
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 02, 2014, 21:51:46 »
Ale mnie wkurza to małe zamrożenie animacji przy podskoku. Głupia rzecz, ale nie wiem, czy to nie skreśli dla mnie gry :)

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 02, 2014, 22:18:53 »
Słabiutka jest ta gra szczerze mówiąc.
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline SimonX

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Przechodzimy na stareforumpoly.pl
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 03, 2014, 06:51:24 »
No taka se, jeszcze nie przekreślam. Ale widzieliście ile ta gra kosztuje poza plusem? To jest CHORE. Fez jakoś mógł kosztować 39 zł. To też nie jest jakoś mało, ale ze zniżką wyszło całkiem znośnie, a 75 zł za taką gierkę to jest naprawdę smutne.

Wysłane z tapatalka.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 03, 2014, 07:51:11 wysłana przez SimonX »

Offline tytacz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6517
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 03, 2014, 07:30:19 »
Ale platyna!

Offline carloz

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4060
  • Płeć: Mężczyzna
  • Moderator
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 03, 2014, 07:43:24 »
Zajebista gra, czekam na sequel, prequel, spin-off i reboot oczywiście wszystko w Plusie i na next gena zamiast gier AAA.   ::)

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 03, 2014, 07:45:26 wysłana przez carloz »

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 03, 2014, 08:16:15 »
Słabiutka jest ta gra szczerze mówiąc.
ale jak to? :'(

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 03, 2014, 09:13:35 »
A jaki był reloading w GoW?
Posłużę się obrazkiem:


Czyli naciskasz reload dwa razy, uruchamiasz - wciskasz w odpowiednim momencie. Jeżeli zrobisz to ultra sprawnie (awesome na screenie) to dostajesz bonus. Jeżeli się spóźnisz to trochę poczekasz na naboje ;) Nie wiem czemu, ale bardzo to lubiłem i sprawiało mi ogromną radochę. Wyćwiczenie nie było trudne :)

To był rewelacyjny patent i dziwie się że tak mało ludzi to później skserowało.

Właśnie widzę, że nie wersji na Vitę. Jaki sens grać w takie gry na wielkim TV?

Sofa w mojej chacie stoi dalej niż mój standardowy playin'spot, zauważyłem, że spokojnie można się na niej rozwalić i nawet wszystkie napisy da się na luzie przeczytać ;) W sumie pewnie nawet z drugiego pokoju by się dało.

A serio to czemu oni tego wszystkiego nie pomniejszyli? Z tego co widzę to znajomość mapy jest nawet dosyć istotna w tej grze, łatwiej by było jakby jej większa część była od razu widoczna.

Ktoś grał w multi? Online pewnie nie ma specjalnej różnicy (poza tą oczywistą), ale jak to wygląda na kanapie na jednej konsoli? Jakiś split czy jeden ekran dla wszystkich?

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline tolman

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5834
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 03, 2014, 09:21:03 »
(...) To był rewelacyjny patent i dziwie się że tak mało ludzi to później skserowało.  (...)
Może dlatego, że zamiast skupić się na akcji/zagrożeniach, obserwujesz latającą kreskę? Takie coś sprawdza się lepiej przy rzutach osobistych w grach o NBA.

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 03, 2014, 09:23:47 »
Wcale nie musisz tego obserwować, robisz to na czuja, kwestia ogrania.

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 03, 2014, 09:25:53 »
Dokładnie, na to się w ogóle nie patrzy tylko wyrabia nawyk. To nadaje fajny rytm grze.
 
pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline SimonX

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Przechodzimy na stareforumpoly.pl
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 03, 2014, 10:04:01 »
Ja kompletnie nie umiem przeładowywać :/
W ogóle nie wiem kiedy przełądowuję, kiedy mi się udaje, kiedy mam nacisnąć, nie ma żdanej informacji zwrotnej, że wcisnąłem dobrze, za wcześnie, za późno, co to za chu...za jest?

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 03, 2014, 10:52:18 »
Wat? No najlepiej na zielonym, wtedy coś tam sobie krzyczy ludek. Najlepiej od razu po zabiciu przeładować, po kilku minutach można już załapać ten nawyk.

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 03, 2014, 11:58:00 »
Nie no oficjalnie nie zagram w to więcej, przecież na to szkoda czasu. Dołączam online trafiłem na grupkę debili i co się okazuje liczba śmierci na misję jest sumowana, więc wystarczy jeden pajac nieumiejący grać i zabawa się kończy. Grałem misje przeznaczone dla pierwszej rangi i tam są może ze 2 mapy na niej plus misja w zbieranie materiałów. Serio w takiej grze mam chodzić na misje, żeby zbierać ziemniaki czy futro? ;/

Nigdy nie widzę, gdy mi się kończy amunicja, bo po prostu trzeba cały czas obserwować pociski na ekranie, więc potem wyłażę na przeciwnika i akurat przeładowuje. Sterowanie mogłoby też lepiej być rozłożone. Loadingi przy takiej grafice to też jakiś śmiech na sali. Trochę wkurza mnie też jak bardzo przeciwnicy są silni względem naszego pistoletu, strzelanie 10 razy w zwykłego gościa to lekka przesada, że już o jakiś maszynach nie wspomnę.

Na koniec dostałem crash do dasha i czarny ekran przy ładowaniu misji, więc jak dla mnie to było wystarczający przekaz, że nie chcę w to grać.

Ta gra jest zaprzeczeniem tego co czyniło Metal Slug czy Contrę fajnymi. Być może po jakimś czasie się robi fajne, ale ja już raczej tego nie zobaczę i szczerze mówiąc to najsłabsza z gier, które pojawiły się w IGC moim zdaniem.
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline carloz

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4060
  • Płeć: Mężczyzna
  • Moderator
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 03, 2014, 12:09:49 »
Krótko: niestety ale w lepsze gry grałem na telefonie komórkowym...
kto to kupi za 79zł ten przegra życie.

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 03, 2014, 13:06:17 »
Emiel - trzeba po prostu od razu przeładować po zabiciu typka, jak załapiesz to na luzie da się grać. Natomiast co do twardych chłopków to pewnie o to chodzi bo masz tam dużo opcji craftowania i jak już sobie złożysz fajnego guna to wszyscy padną od samego przeładowania - to może być akurat fajne.

Natomiast co do całej reszty się jak najbardziej zgadzam. Bieganie po tej samej mapce i szukanie jakiegoś durnego snajpera? Bez jaj. Z loadingami to myślałem, że coś nie tak z moją konsolą. Jakim cudem to się tyle ładuje??

Dam jeszcze szansę tej gierce (zawsze coś nowego), ale pewnie za parę dni o niej zapomnę (wróce jak będę miał kogoś do coopa).

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline SimonX

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Przechodzimy na stareforumpoly.pl
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 03, 2014, 13:12:15 »
Ta gra ma bardzo wysokie oceny na pc, może ma w sobie COŚ, co trzeba odkryć jeszcze :) Ja tak naprawdę nie pograłem w nią prawie nic, więc dopiero muszę przysiąść i zobaczyć co i jak. Bo pierwsze wrażenie takie sobie: to przeładowywanie dziwne, loadingi długie (lol, to, to w ogóle jest parodia, przecież ta gra w całości zmieści się w pamięci konsoli kilkanaście razy :) )
Na plus na razie muzyka.

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 03, 2014, 14:12:54 »
O, muzyka faktycznie fajna. Nie to żebym był jakimś wielkim fanem retro popiskiwania, po prostu fajne kompozycje.

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 03, 2014, 14:21:54 »
Emiel - trzeba po prostu od razu przeładować po zabiciu typka, jak załapiesz to na luzie da się grać. Natomiast co do twardych chłopków to pewnie o to chodzi bo masz tam dużo opcji craftowania i jak już sobie złożysz fajnego guna to wszyscy padną od samego przeładowania - to może być akurat fajne.

W sumie to zgoda, że potem się nauczyłem od razu wciskać reload i mniej mnie to drażniło, ale problemem tutaj jest, że wyskakujesz na kolesia i masz te 8 czy 10 pocisków wywalasz wszystkie i go nie zabijasz to jest frustracja, bo nie jest tak, że mogłeś to zrobić lepiej czy coś. Masz rację, że to jest balans, bo potem będziesz miał fajne pukawki, ale serio dało się to milion razy lepiej zrobić. Niestety po 3 misji na tej samej mapie, gdzie po prostu biegasz jak baran i nawalasz do wszystkiego, bo musisz znaleźć "jeńców", którzy mogą być WSZĘDZIE przestało to być zabawne.

Pewnie jak ktoś spędzi X godzin to jest moment przeskoku, ale dla mnie to nie Dark Souls ;).
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Mercenary Kings
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 03, 2014, 14:28:12 »
No ja póki co 2 razy pobiegałem po tej samej mapie (no dobra, 3 bo raz mnie wywaliło do dasha) i nie wiem czy jak wrócę do chaty to jeszcze to odpale ;-)

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname