Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 132021 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Futago

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #400 dnia: Luty 04, 2011, 21:04:59 »
Nie wiem skąd wszysycy mają takie problemy ze znalezieniem gry - ja na conajmniej 6 godzin gry miałem taki problem chyba dwa razy, a i tak po ponownej próbie zagrałem bez problemów. Co do kamperów i spawnkillerów to z tymi pierwszymi jest chyba problem w każdej grze (no może poza BF), natomiast to drugie spotkało mnie gdy nacierałem ISA na helghan i to może być problem, bo nie wiadomo jak wyglądają inne mapy.

Offline blazej

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5674
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #401 dnia: Luty 04, 2011, 22:44:20 »
Cytat: Futago
Co do kamperów i spawnkillerów to z tymi pierwszymi jest chyba problem w każdej grze (no może poza BF)

Czy BF ma coś wspólnego z Bad Company 2? Bo tej drugiej pozbyłem się dość szybko właśnie z powodu dziwnych strzałów nie wiadomo skąd. Kręciłem się po tych wielkich, pustych mapach i nagle bach, ktoś skądś strzelił.

Offline Nowaczek

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 970
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #402 dnia: Luty 04, 2011, 22:50:27 »
Cytat: Futago
Co do kamperów i spawnkillerów to z tymi pierwszymi jest chyba problem w każdej grze (no może poza BF)

Czy BF ma coś wspólnego z Bad Company 2? Bo tej drugiej pozbyłem się dość szybko właśnie z powodu dziwnych strzałów nie wiadomo skąd. Kręciłem się po tych wielkich, pustych mapach i nagle bach, ktoś skądś strzelił.
Dlatego też jestem zwolennikiem, aby każdy sieciowy fps miał patent z serii Call of Duty, czyli killcam. Ginę, ale przynajmniej wiem w jaki sposób, a nie strzał nie wiadomo skąd, nie wiadomo jak.

Czezare

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #403 dnia: Luty 05, 2011, 08:59:24 »
Cytat: Futago
Co do kamperów i spawnkillerów to z tymi pierwszymi jest chyba problem w każdej grze (no może poza BF)

Czy BF ma coś wspólnego z Bad Company 2? Bo tej drugiej pozbyłem się dość szybko właśnie z powodu dziwnych strzałów nie wiadomo skąd. Kręciłem się po tych wielkich, pustych mapach i nagle bach, ktoś skądś strzelił.
Dlatego też jestem zwolennikiem, aby każdy sieciowy fps miał patent z serii Call of Duty, czyli killcam. Ginę, ale przynajmniej wiem w jaki sposób, a nie strzał nie wiadomo skąd, nie wiadomo jak.
Ale ZTCW BC2 posiada killcam, choc nie z oczu oprawcy, tylko jest rzut kamery na niego od przodu...

Offline m1sza

  • n00b mod
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12507
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #404 dnia: Luty 05, 2011, 09:02:56 »
Potwierdzam, jest killcam w BC2 :).

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #405 dnia: Luty 05, 2011, 09:49:52 »
Ja się bawiłem ustawieniami w rózne strony i na padzie gra mi się 100 razy lepiej. Nie wiem w czym tkwi problem. :(

Imho sterowanie mówem porażka. Cały zysk z pointera idzie w diably przez mechanizm obrotu ekranu. Nie sądziłęm , że tak to będzie wyglądać :(

Offline Yeb

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3093
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Yebaka
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #406 dnia: Luty 05, 2011, 10:05:27 »
Ale ZTCW BC2 posiada killcam, choc nie z oczu oprawcy, tylko jest rzut kamery na niego od przodu...

To nie jest killcam tylko "popatrz kto Ci to zrobił i gdzie teraz pobiegnie". Killcam pokazuje jak do tego doszło że oberwałeś, czyli kilka sekund z oczy mordercy przed fatalnym spotkaniem.

Kolejnym zarzutem (na wstępie powinienem napisać, że nie grałem w żadnego Killzona, a konsolę mam stosunkowo niedługo więc mogę być nieprzyzwyczajony do pada) ale sterowanie jest strasznie ociężałe, zanim naceluje na przeciwnika mijają całe wieki, rozgrywka też nie należy do najszybszych, a nie rajcuje mnie powolny multi, wszystko co robię w tej grze wydaje się jakby było w slowmontion.

Wiesz że deweloper GG jest z Holandii? No to weź poprawkę że wszyscy tam jarają, załatw sobie coś do palenia i spróbuj potem zagrać w KZ3 - poczujesz się jak ryba w wodzie ;D
« Ostatnia zmiana: Luty 05, 2011, 10:11:35 wysłana przez Yebaka »

Offline edward

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 187
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #407 dnia: Luty 05, 2011, 10:18:10 »
Killzone nie ma killcama, ale gdy padamy to patrzymy w kierunku skąd do nasz przyszła śmierć. Nie jest tak użyteczne jak killcam ale zawsze coś.

Offline Syon

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 291
  • Płeć: Mężczyzna
  • PSN: xxSYONxx || XBL: xSYONx || Origin: KingSyon
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #408 dnia: Luty 05, 2011, 10:52:46 »
W sumie : ''Hej, to tylko beta, czego się spodziewałeś?''

To raczej finalna wersja z jedną mapą, nic więcej. Równie dobrze mogli to nazwać demem i wyszło by na to samo. W pełnej wersji zostaną tak samo rozlokowane bronie, exp i reszta mechaniki.

Jedno mnie tylko bawi. Dlaczego snajper ma w swoim arsenale karabin szturmowy zaś snajperka jest dopiero na samym końcu do wykupienia :P

I jeszcze jedno. Pamiętam z zamkniętej betki mapkę z mechami i wjazdami na respa i sianiem pożogi. Jestem baaardzo ciekaw jak TO rozwiązali w pełnej wersji... Szkoda, że takiej mapki nie wrzucili do tej "otwartej bety".

Offline ksztyrix

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3294
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #409 dnia: Luty 05, 2011, 10:56:56 »
Jedno mnie tylko bawi. Dlaczego snajper ma w swoim arsenale karabin szturmowy zaś snajperka jest dopiero na samym końcu do wykupienia :P

Żeby było po co grać bo masz motywację do odblokowania lepszego sprzętu. To tak jak w BC2 gdzie musisz sobie odblokować defib albo granatnik przeciwpancerny bo na początku ganiasz leszczem.

Offline Syon

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 291
  • Płeć: Mężczyzna
  • PSN: xxSYONxx || XBL: xSYONx || Origin: KingSyon
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #410 dnia: Luty 05, 2011, 11:12:12 »
Jedno mnie tylko bawi. Dlaczego snajper ma w swoim arsenale karabin szturmowy zaś snajperka jest dopiero na samym końcu do wykupienia :P

Żeby było po co grać bo masz motywację do odblokowania lepszego sprzętu. To tak jak w BC2 gdzie musisz sobie odblokować defib albo granatnik przeciwpancerny bo na początku ganiasz leszczem.

yyy, he? Nawet w BC 2 snajper zaczyna ze snajperką, to gdzie tu logika KZ3? Nie rozumiem twojego porównania. Tok jest niby ok bo w BC 2 wraz z levelem zdobywasz lepszą broń, ale jak na Odyna ma się to do KZ 3? Co ma piernik do wiatraka w kwestii tego, że w orężu snajpera jest karabin szturmowy przed snajperką, która powinna być na pierwszy miejscu. Rozumiem gdyby było kilka rodzai snajperek, załóżmy 3, z czego ta ostatnia to kosiara, ale karabin szturmowy w tym zestawieniu? WTF?

Offline mark24

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1843
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #411 dnia: Luty 05, 2011, 11:33:41 »
Marksman to bardziej strzelec wyborowy niż snajper.

I owszem w KZ3 akcja dzieje się trochę wolniej - w końcu jesteśmy trepem w ciężkiej zbroi, z toną amunicji na garbie i żelastwem w garsci ważącym swoje. Więc albo stawiamy na jako taki realizm, albo na fikołki znane z CoD-ów ;)

kemiru

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #412 dnia: Luty 05, 2011, 12:43:10 »
Dlatego też jestem zwolennikiem, aby każdy sieciowy fps miał patent z serii Call of Duty, czyli killcam. Ginę, ale przynajmniej wiem w jaki sposób, a nie strzał nie wiadomo skąd, nie wiadomo jak.

I po co Ci ta wiedza?

Offline blazej

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5674
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #413 dnia: Luty 05, 2011, 12:55:26 »
Dlatego też jestem zwolennikiem, aby każdy sieciowy fps miał patent z serii Call of Duty, czyli killcam. Ginę, ale przynajmniej wiem w jaki sposób, a nie strzał nie wiadomo skąd, nie wiadomo jak.

I po co Ci ta wiedza?

Chociażby po to, że zmusza osoby kampujące do zmiany miejsca. Poza tym jest fajna zabawa kiedy osoba zabita widzi w jakim miejscu się zaczailiśmy i po respawnie będzie chciała koniecznie w to miejsce przyjść odegrać się. Dostaje kolejną kulkę, a później już jest tak zacietrzewiona, że nic się dla niej nie liczy tylko, żeby nam oddać :)

Poza tym dzięki temu uczysz się. Widzisz z jakiej broni ktoś strzela, czy używa jakichś osłon naturalnych, kryjówek czy strzela z ramienia, widzisz z jego perspektywy jaki błąd popełniłeś etc.
« Ostatnia zmiana: Luty 05, 2011, 13:00:53 wysłana przez blazej »

kemiru

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #414 dnia: Luty 05, 2011, 13:37:53 »
Dlatego też jestem zwolennikiem, aby każdy sieciowy fps miał patent z serii Call of Duty, czyli killcam. Ginę, ale przynajmniej wiem w jaki sposób, a nie strzał nie wiadomo skąd, nie wiadomo jak.

I po co Ci ta wiedza?

Chociażby po to, że zmusza osoby kampujące do zmiany miejsca. Poza tym jest fajna zabawa kiedy osoba zabita widzi w jakim miejscu się zaczailiśmy i po respawnie będzie chciała koniecznie w to miejsce przyjść odegrać się. Dostaje kolejną kulkę, a później już jest tak zacietrzewiona, że nic się dla niej nie liczy tylko, żeby nam oddać :)

Poza tym dzięki temu uczysz się. Widzisz z jakiej broni ktoś strzela, czy używa jakichś osłon naturalnych, kryjówek czy strzela z ramienia, widzisz z jego perspektywy jaki błąd popełniłeś etc.

Dla mnie to zwykłe cwaniactwo ::) Najwyraźniej niektórzy z Was nie rozumieją istoty "klasy" snajperskiej.

Uczyć się można na wiele sposobów. Kwestię "odegrania się" nie skomentuję, nie rozumiem takiego toku myślenia...

Offline blazej

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5674
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #415 dnia: Luty 05, 2011, 13:56:34 »
Cytat: Kemiru
Najwyraźniej niektórzy z Was nie rozumieją istoty "klasy" snajperskiej.

O co chodzi z tą klasą snajperską?  :)

Cytat: Kemiru
Kwestię "odegrania się" nie skomentuję, nie rozumiem takiego toku myślenia...

No nie mówi, że nigdy się nie wkurzyłeś na kampera, wiedziałeś gdzie siedzi, podszedłeś, a on Cię znowu zdjął. Trzeba mieć bardzo silną wolę, żeby nie pójść tam po raz trzeci ;D

Offline mark24

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1843
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #416 dnia: Luty 05, 2011, 14:14:04 »
ja jestem gorącym zwolennikiem braku killcamów i innych ułatwień. To przecież zabija cały realizm gry.

kemiru

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #417 dnia: Luty 05, 2011, 14:30:00 »
Cytat: Kemiru
Najwyraźniej niektórzy z Was nie rozumieją istoty "klasy" snajperskiej.

O co chodzi z tą klasą snajperską?  :)

Snajperzy są od tego, aby kampić. Umiejętność dobrego doboru kryjówek świadczy tylko o wysokich umiejętnościach danego gracza. Używanie killcamów w ich przypadku to zwykłe oszustwo IMO.

Cytuj
Cytat: Kemiru
Kwestię "odegrania się" nie skomentuję, nie rozumiem takiego toku myślenia...

No nie mówi, że nigdy się nie wkurzyłeś na kampera, wiedziałeś gdzie siedzi, podszedłeś, a on Cię znowu zdjął. Trzeba mieć bardzo silną wolę, żeby nie pójść tam po raz trzeci ;D

Albo nie chcieć zaliczyć kolejnego zgonu ;)

Offline blazej

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5674
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #418 dnia: Luty 05, 2011, 14:34:08 »
Cytat: kemiru
Snajperzy są od tego, aby kampić. Umiejętność dobrego doboru kryjówek świadczy tylko o wysokich umiejętnościach danego gracza. Używanie killcamów w ich przypadku to zwykłe oszustwo IMO.

No i niech kampią, tylko po każdym strzale muszą sobie szukać nowej kryjówki. Dzięki temu czasem ktoś przebiegnie się po mapie i inni kamperzy mają do czego strzelać ;D

Offline Furio

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5952
  • R=2Gm/c2
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #419 dnia: Luty 05, 2011, 15:02:44 »
Też jestem za brakiem killcama. Tym bardziej, że w tej grze istnieje coś takiego jak skaner otocznia, dla klasy taktyka. W ten sposób można w miarę łatwo wyśledzić snajperów.
Poza tym tak jak pisze Kemiru. Snajperzy są po to, żeby się ukryć i nękać wroga.
peace

Offline Futago

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #420 dnia: Luty 05, 2011, 16:34:39 »
Tak właściwie co do camperów to nie chodziło mi za bardzo o killcam tylko o to, że w takim BC2 po prostu biorę czołg i równam jego kryjówkę z ziemią.

Offline Misiakk

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9458
  • Płeć: Mężczyzna
  • Viva Yuri!
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #421 dnia: Luty 05, 2011, 23:32:45 »
mam problem, gram w bete od 2 lutego i wszystko szło dobrze a tu nagle przy łaczeniu z multi wyskakuje error 946, mówiący że zostałem odłączony od neta. Po powrocie do menu gry o próbie wejscia do multi gra pokazuje loading "connecting" i się zawiesza. Ktoś ma podobny problem?

Najprzyjemniej gra mi się inżynierem w misjach gdzie muszę coś bronić, lubie stawiać wieżyczki i naprawiać skrzynki z amunicją:D no i broń ma duża ilość nabojów;P zbyt często nie przeładowuje:D i infitratorem jak trzeba rozwalić drzwi:D pograłem troche medykiem ale kiepsko mi idzie leczenie

Offline Matin83

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 256
  • Płeć: Mężczyzna
  • PS3 konsolą tej generacji ;)
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #422 dnia: Luty 05, 2011, 23:40:34 »
Ja np tylko raz zagrałem w tryb Warfare (nie pamietam jak to się pisze)... więc też mam problemy z łączeniem do gry.. mam nadzieje ze to wynik wersji Beta.. choć cóż oni mogą z tym zrobić jak gra poszła do tłoczni... coś czuję że na start gry będziemy musieli ściągać patche... blehhh gdzie te stare czasy, że kupując grę nie musiałeś martwić się o takie pierdoły, bo gra była na maksa dopracowana

Offline Qu84

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3938
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #423 dnia: Luty 05, 2011, 23:47:40 »
To nie kwestia kodu tylko infrastruktury:) Co mogą z tym zrobić? Po premierze włączą serwery:)
Ceterum censeo reviewers esse delendam!

Offline ksztyrix

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3294
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #424 dnia: Luty 05, 2011, 23:50:14 »
Kiedyś gry też były dziurawe, tylko nie dało się ich łatać. Ja jeszcze pamiętam latające fury w GT i inne cyrki.

Offline mark24

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1843
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #425 dnia: Luty 06, 2011, 00:03:42 »
To nie kwestia kodu tylko infrastruktury:) Co mogą z tym zrobić? Po premierze włączą serwery:)

dokładnie :)

Offline Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 17490
  • Płeć: Mężczyzna
  • Non serviam
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #426 dnia: Luty 07, 2011, 19:18:29 »
Jest patch do bety - 20 MB. Pobrałem, zainstalowałem i nie mogę się połączyć.
   

Offline jinofthelamp

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2358
  • Płeć: Mężczyzna
  • moczę nogi w musztardzie
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #427 dnia: Luty 07, 2011, 19:49:17 »
Wczoraj, przed instalacją patcha też nie było bata żeby się połączyć:/ szkoda...

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #428 dnia: Luty 07, 2011, 20:06:12 »
Może to głupie, ale miałem wrażenie, że próbując grać na padzie, też miałem problemy z połączeniem, z Movem żadnych.

Offline mark24

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1843
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #429 dnia: Luty 07, 2011, 21:09:30 »
może są oddzielne servery i na każdym z nich jest cap, który jak zostanie osiągnięty - po prostu odrzuca połączenia?
Tylko czy rozdzielanie (serwerowo) graczy z padem i move to dobry pomysł. Ja bym z chęcią się przekonał czy na move da się wymiatać ;)

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil

Czezare

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #431 dnia: Luty 08, 2011, 13:38:10 »
Czy ktos z Was planuje zakup tego ustrojstwa do Killzłoma 3? ;)

Offline Vramin

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 17490
  • Płeć: Mężczyzna
  • Non serviam
    • Zobacz profil
    • https://twitter.com/Vramiin
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #432 dnia: Luty 08, 2011, 13:40:20 »
Ja na pewno nie, przyzwyczaiłem się już do pada. Choć chętnie sprawdziłbym jak się na czymś takim gra.
   

Offline ksztyrix

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3294
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #433 dnia: Luty 08, 2011, 14:28:06 »
Heh, wygląda jak pistolet na wodę. Mogli zrobić kopię tego karabinu ISA  ;D

Offline Gregys

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10106
  • pukier cuder
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #434 dnia: Luty 08, 2011, 14:35:35 »
Przypomnieliście mi, że ściągnąłem betę K3 i jeszcze nie odpaliłem :) Muszę to naprawić dzisiaj po południu.
Gregys out.

Offline crow

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 118
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #435 dnia: Luty 08, 2011, 15:32:08 »
Byłem napalony na tą grę, ale po tej becie...

Wszystko ładnie pięknie cacy, ale:

- Dalej jest ten spam granatami w ciasnych korytażach...
- Gdy już mamy ten spam i z 5 ludzi do tego to gra potrafi przymulić ( tak do 15fps )
- Straszne lagi na serwerach, pakujesz w kolesia cały magazynek, on cie zabija po czym pada i w tedy uznaje ci killa...

Grę na pewno kupię, ale jak będzie to samo w pełnej wersji to chyba podziękuję.

Offline Nowaczek

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 970
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #436 dnia: Luty 08, 2011, 15:54:22 »
Kupisz na pewno, ale podziękujesz  :D ?

Offline qim

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #437 dnia: Luty 08, 2011, 16:09:25 »
crow to strzelaj M82 : ) Ja po wczorajszej sesji zdobyłem taki oto wynik. Grałem z dere91 i sosiem, więc frag za fragiem wpadał.



Co do klasy i sprzętu: taktyk + M82 + drony + 3 wstążki.


Offline Furio

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5952
  • R=2Gm/c2
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #438 dnia: Luty 08, 2011, 17:00:54 »
Mi jakoś w ogóle nie laguje i przeciwnicy padają dokładnie w momencie gdy jest ten odgłos.
Co do tego ustrojstwa, to niestety w usa nie przeszedłby żaden bardziej mroczny kolor. Mimo, że tak łatwo tam o pozwolenie na broń palną, to repliki broni muszą być w oczojebnych kolorach, bo zdarzały się napady z użyciem light gunów od konsol-poważnie.
Z tego co wiem, to jest jeszcze wersja w całości szara.
Jak będzie flota, to się w coś takiego może kiedyś zaopatrzę. Na razie wystarczy mi pad.
peace

Offline mark24

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1843
    • Zobacz profil
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #439 dnia: Luty 08, 2011, 17:42:08 »
gdzie wy gracie, że macie spam granatami? Przecież maksymalna ilość granatów to jedna sztuka, więc raczej ciężko spamować jedną sztuką ;)

Już szybciej minami, sam gram inżynierem - naprawiam sobie skrzynkę z amunicją i obstawiam minami wszystkie wejścia/wyjscia dobierając co chwila nową amunicję + działko w jednym rogu i sieję popłoch.