Autor Wątek: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?  (Przeczytany 132032 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline yanogore

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2643
  • Płeć: Mężczyzna
  • dyslektyk z zamilowania
    • Zobacz profil
    • something
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwiec 16, 2009, 12:10:47 »
w game'ie widzialem takie

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwiec 16, 2009, 12:47:30 »
w game'ie widzialem takie

Nie znam, jakieś namiar bliższy?

pzdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline yanogore

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2643
  • Płeć: Mężczyzna
  • dyslektyk z zamilowania
    • Zobacz profil
    • something
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwiec 16, 2009, 13:31:19 »
game.co.uk albo lepiej w jakims ich sklepie w Ang, Irl, Hiszp itd w Hiszpanii sa tez pod jakas inna nazwa ale nie pamietam teraz... ;)

widze ze game chyba juz wyszly ale masz tutaj link do ebaya sporo tego tam jest

http://cgi.ebay.com/SKIN-FITS-GUITAR-HERO-4-WORLD-TOUR-360-PS3-MANDY-YEAGLE_W0QQitemZ200344211001QQcmdZViewItemQQimsxZ20090520?IMSfp=TL090520173004r32984
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 16, 2009, 13:38:10 wysłana przez yanogore »

krzychu_419

  • Gość
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwiec 16, 2009, 15:18:35 »
taka mala uwaga dla pocztkujacych, kalibracja jest bardzo ale to bardzo wazna - sam przez jakis czas wyklinalem gh3 zanim odkrylem ta czarodziejska opcje co nie znaczy ze teraz nie wylkinam ale to juz z innych powodow ;)
Jaka kalibracja? wtf?

Offline yanogore

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2643
  • Płeć: Mężczyzna
  • dyslektyk z zamilowania
    • Zobacz profil
    • something
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwiec 16, 2009, 15:24:21 »
serio pytasz?

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwiec 16, 2009, 17:36:05 »
Czy ktos z polygamistow bawil sie w niemiecki ebay lub ewentualnie przebywa w Niemczech i pomoglby z kupnem zestawu?

Znalazlem cos takiego:
http://cgi.ebay.de/Guitar-Hero-World-Tour-XBOX-360-Super-Bundle-OVP_W0QQitemZ170344987673QQcmdZViewItemQQptZVideospielkonsolen?hash=item27a95a3c19&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1781%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50

i jesli licytacja doszlaby powiedzmy do 100 Euro to chetnie bym wzial. Niestety nie mam konta na e-bay i po niemiecku to tak nie za bardzo...
Warto sie w to bawic? Pomoze ktos?
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline yanogore

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2643
  • Płeć: Mężczyzna
  • dyslektyk z zamilowania
    • Zobacz profil
    • something
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwiec 16, 2009, 17:43:18 »
wejdz na ebaya po polsku na ta aukcje powinno byc latwiej ci sie poruszac

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwiec 16, 2009, 18:17:05 »
wejdz na ebaya po polsku na ta aukcje powinno byc latwiej ci sie poruszac

Albo jestem ulomny i zupelnie nie ogarniam tego ebaya albo nie ma tej akcji w polskim odpowiedniku.

Tak czy inaczej nie mam konta, wiec sam nic tutaj nie uradze.
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline yanogore

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2643
  • Płeć: Mężczyzna
  • dyslektyk z zamilowania
    • Zobacz profil
    • something
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 16, 2009, 18:45:02 wysłana przez yanogore »

Offline m1sza

  • n00b mod
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 12507
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwiec 16, 2009, 19:20:33 »
wejdz na ebaya po polsku na ta aukcje powinno byc latwiej ci sie poruszac

Albo jestem ulomny i zupelnie nie ogarniam tego ebaya albo nie ma tej akcji w polskim odpowiedniku.

Tak czy inaczej nie mam konta, wiec sam nic tutaj nie uradze.

Niestety moja kochanka z Niemiec już się do mnie nie odzywa ;).

Offline Jabol

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2442
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwiec 18, 2009, 18:36:20 »
Mam pytanie czy ta gitarka, umieszona w dziale PS3, będzie działała z Xbox'em?

Offline jarken

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2832
  • Płeć: Mężczyzna
  • You ROCK!
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwiec 18, 2009, 18:48:24 »
Nie będzie. PS3 i X360 używają zupełnie innych połączeń bezprzewodowych z kontrolerami.

Offline Cubituss

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2749
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwiec 18, 2009, 23:59:47 »
Zanim DS dojdzie do Harda, to będzie miał kilka m-cy z głowy na Medium, a najpierw na Easy.

Que? Pierwszego dnia z GH2 w garści przelazłem całego mediuma (nie bez kłopotów, przyznaję), przesuwania ręki na hardzie uczyłem się potem może z tydzień... l2p noob :D

Offline leoncio

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 84
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwiec 22, 2009, 12:03:50 »
A ja mam pytanko odnośnie samej gitary w GH: Aerosmith. Wiem, że sama gra to kibel ale mam możliwość kupić za 250 zeta GH: Aerosmith razem z gitarą oraz samą grą GH: World Tour. GH: Aerosmith natychmiast wskoczy na allegro i może za jakieś 50 zeta się sprzeda. W ten sposób miałbym za około 200 zeta GH:WT z gitarką z Aerosmith. Pytanie tylko czy ta gitara jest ok (w sensie wykonania i wyglądu). Z góry dzięki za rady.

Offline yanogore

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2643
  • Płeć: Mężczyzna
  • dyslektyk z zamilowania
    • Zobacz profil
    • something
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwiec 22, 2009, 12:08:11 »
jesli sie nie myle to ta gitara jest taka jak z 3 wiec nie masz tych dodatkowych pierdolnikow na gryfie - znam ludzi ktorzy wala te gitary od tych z wt

Offline Pancho

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 131
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwiec 22, 2009, 14:31:14 »
Pytanie z innej beczki - skąd można zawijać jakieś faceplaty (gitka z WT) - sklep redoctane chyba nie wysyła do nas? ;(
pzdr
Nie wiem jak sklep redoctane, ale support redoctane wysłał mi bez problemu (i za free) przewód usb-midi do kalibrowania perskusji.

Offline yanogore

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2643
  • Płeć: Mężczyzna
  • dyslektyk z zamilowania
    • Zobacz profil
    • something
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwiec 22, 2009, 15:25:30 »
sklep to nie support / kabel midi to nie faceplate do gitary

Michael_999

  • Gość
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwiec 22, 2009, 17:03:01 »
No właśnie ja mam zamiar zacząć zabawę z takimi grami gitarowymi :)

I tutaj mam jedno pytanko: czy są gitary dla osób praworęcznych? Jestem praworęczną osobą i (może to pytanie głupie, ale nie jestem w tym temacie ekspertem), ale jak wziąłem do ręki prawdziwą gitarę to normalnym jest, że w strunę uderzałem lewą ręką, a w struny na gryfie prawą. No więc, czy tak jest w takiej gitarce na X360? A może jest jakaś opcja regulacji kontrolera? Bo chciałbym nabyć, jak się ukaże The Beatles Rock Band i na konferencji Microsoftu widziałem, że panowie lewą ręką uderzali w przyciski na gryfie, a prawą w strunę gitary, więc sam już nie wiem. Czy ktoś mógłby mi to wytłumaczyć tak na chłopski rozum, że się tak wyrażę ;)?

Offline Alexej

  • Moderator Globalny
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7855
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowa generacja nikogo, ja chcę kolejnej!
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwiec 22, 2009, 17:16:54 »
Wybacz uszczypliwość, ale zastanów się jak wygląda gitara.
Jak jeszcze nie wiesz o co chodzi to zastanów się jeszcze raz.
(kliknij)

To tak jakby zapytać, czy jakiś standardowy ołówek nadaje się dla praworęcznych.

Inna sprawa, że cholernie nie rozumiem, skąd takie pytanie u kogoś PRAWORĘCZNEGO. Jest nas, normalnych, jakieś 90% społeczeństwa. Dlaczego więc cokolwiek standardowego nie nadawało by się dla praworęcznego?

Ach, pamiętaj też, że prawa ręka idzie na gryf, bo gryf wymaga precyzji. Struna wymaga tylko tego, aby MIEĆ drugą rękę.


A tak ogólnie - można gdzieś w Polsce dorwać tanio zestaw GH WT+ gitara? w Ultimie jest już znów złodziejska cena, a za granicą nie chcę kupować, bo ponoć te gitarki straszliwie awaryjne.

PSN ID: AlexejPL Steam: Alexej Origin: Alexejpl Uplay: AlexejPL

Offline jarken

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2832
  • Płeć: Mężczyzna
  • You ROCK!
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #59 dnia: Czerwiec 22, 2009, 17:23:08 »
Prawa ręka => struna
Lewa ręka => gryf z przyciskami

Ustawienia dla osoby praworęcznej. Niżej struny masz wajchę, więc odradzam granie w sposób przedstawiony przez Alexeja. Nie bój się, wyćwiczysz sobie lewą rękę na gryfie.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 22, 2009, 17:24:53 wysłana przez jarken »

Offline Alexej

  • Moderator Globalny
  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7855
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nowa generacja nikogo, ja chcę kolejnej!
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwiec 22, 2009, 17:27:45 »
jarken -> shit, faktycznie. Właśnie się zastanowiłem jak grałem i racja, trzymałem lewą rękę na gryfie.
Cholera, mój błąd.
Z rozpędu napisałem odwrotnie, bo wydawało mi się to cholernie logiczne z założenia - przynajmniej dopóki nie przypomniałem sobie jak faktycznie grałem.

Także przyznaję się do walnięcia głupoty :)

PSN ID: AlexejPL Steam: Alexej Origin: Alexejpl Uplay: AlexejPL

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwiec 22, 2009, 18:09:11 »
A w grach i tak mozna ustawic, czy jestes prawo-, czy leworeczny, wiec mozesz grac jak Ci wygodniej.
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Michael_999

  • Gość
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwiec 22, 2009, 20:11:23 »
Alexej --> no widzisz, że z rozpędu można coś walnąć nieciekawego ;)

W takim razie, dzięki za info i co nieco wytłumaczenie tematu gitar :)

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwiec 23, 2009, 09:56:47 »
Kupilem w koncu zestaw Rock Banda - zdam relacje jak dojdzie...
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline leoncio

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 84
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwiec 23, 2009, 11:55:33 »
jesli sie nie myle to ta gitara jest taka jak z 3 wiec nie masz tych dodatkowych pierdolnikow na gryfie - znam ludzi ktorzy wala te gitary od tych z wt

Dzięki za odpowiedź. Krótko mówiąc różni się tylko tym pieprzniczkiem do "slide'owania" czy jak to się tam nazywa, a poza tym nie ma opinii jakoś szczególnie psującego się sprzętu itd. W takim razie wskakuję w zestaw GH:WT i gitarka Aerosmith :)

Cezar

  • Gość
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwiec 23, 2009, 12:22:33 »
A tak ogólnie - można gdzieś w Polsce dorwać tanio zestaw GH WT+ gitara? w Ultimie jest już znów złodziejska cena

Na stronie 299. Zmieniło się coś ?

A sory. 299 na PS3

Offline corum

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 72
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwiec 23, 2009, 19:37:01 »
No wlasnie, boundle GH:WT + gitara do X360 jest za 500zl...

Wie ktos moze czy jest gdzies tanszy niz w ultimie box GHWT? Chce kupic instrumenty, a czytalem ze te sa duzo lepsze niz w RB (szczegolnie perkusja).
Wie ktos jak to jest z reklamacja sprzetu? Po zakupie bede mogl odeslac ultimie instrumenty do naprawy?


Offline mihn

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1232
  • Płeć: Mężczyzna
  • #e3-pl team
    • Zobacz profil
    • Polygamia
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwiec 23, 2009, 19:41:26 »
No wlasnie, boundle GH:WT + gitara do X360 jest za 500zl...

Wie ktos moze czy jest gdzies tanszy niz w ultimie box GHWT? Chce kupic instrumenty, a czytalem ze te sa duzo lepsze niz w RB (szczegolnie perkusja).
Wie ktos jak to jest z reklamacja sprzetu? Po zakupie bede mogl odeslac ultimie instrumenty do naprawy?


sprzedawca zawsze powinien ci udzieli gwarancji. ;> akurat na elektronikę (bo chyba instrumenty do tego sie zaliczają jest 24 miesiące- ustawowo w UE)

GŁODZENIE TROLLI WSKAZANE

Offline yanogore

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2643
  • Płeć: Mężczyzna
  • dyslektyk z zamilowania
    • Zobacz profil
    • something
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #68 dnia: Czerwiec 23, 2009, 19:52:52 »
24 msc to producent, sprzedawca to chyba tylko 12

Offline Michaelius

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #69 dnia: Czerwiec 23, 2009, 20:33:07 »
24 msc to producent, sprzedawca to chyba tylko 12

24 sprzedawca producent nie wiem ale chyba 12 :)

Offline yanogore

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2643
  • Płeć: Mężczyzna
  • dyslektyk z zamilowania
    • Zobacz profil
    • something
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #70 dnia: Czerwiec 23, 2009, 21:05:31 »
no teraz widze ze w poslce jest 12 producent 24 sprzedawca, poj..ne

w irl jak do roku cos padnie niesiesz do sklepu a jak powyzej to dzwonisz do producenta czemu w polsce na odwrot ja nie znaju ;)

Offline MsbS

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7000
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #71 dnia: Czerwiec 29, 2009, 12:27:46 »
Odgrzeję conieco wątek, zadając to samo pytanie (Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?), ale na inne platformy. Mam Wii oraz PS2 (no i jeszcze DS, ale kieszonkowe Guitar Hero jakoś mnie nie pociąga). Zatem po kolei:
Wejść w temat na Wii, czy PS2? Gdzie jest więcej ciekawych gier gitarowych? Na PS2 powinno być duużo taniej, ale gitarka będzie na kablu, prawda? A perkusja - jest fajna, czy raczej dodana na siłę? Mój pierwszy odruch mówi - kupuj na Wii, bo nowsze, bo online, wireless itepe. Ale biblioteka gier na PS2 jest gigantyczna, więc pewnie i gitarowych tytułów trafi się więcej?

Aha, dodatkowe informacje: bardzo podobało mi się Amplitude (Harmonixa), ale gierki muzyczne w Królikach na Wii też były fajne. Nie jestem fanatykiem grafiki, nie muszę mieć miliardów polygonów ani FullHD, chodzi mi przede wszystkim o grywalność.

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #72 dnia: Czerwiec 30, 2009, 11:27:59 »
Zgodnie z obietnica garsc wrazen z zestawu (gra Rock Band i zestaw z Rock Band 1):


Pudlo wielkie i troche obtluczone - kiepsko pakowane. Ale w srodku zawartosc wydawala sie byc nie uszkodzona. Troche zabawy, wyjmowanie, rozkladanie, ustawianie i tada - gotowe do gry (ok 15 minut sie bawilismy).

Perkusja - nie jest duza, ale w sumie jak sie ja postawi to troche miejsca zajmuje. Jest glosna - zwlaszcza jak sie uderzy paleczkami w obudowe zamiast w beben - ale bez przesady. Jak gram to nie wale dla szatana z calej sily, tylko w miare delikatnie. Chyba, ze sa solowki perkusyjne, to nie ma bata :D. Gra sie duzo trudniej niz na gitarze. Na Easy - najlatwiejszym poziomie - jest juz momentami ciezko nadazyc. Najtrudniej jest zmieniac rytm i robic podwojne-pojedyncze-podwojne itp. Do tego juz od najlatwiejszego wchodzi w gre stopka - trzeba ja naciskac, a z tym jest problem. Latwo sie to robi, ale mnie noga boli :). Pewnie trzeba sie nauczyc i ja jakos porzadnie ulozyc, ale na razie to jest bieda.

Gitara - moim zdaniem wyglada fajniej niz z GH:WT - tak bardziej elegancko. Ale same klawisze itp. to jednak sprawiaja gorsze wrazenie - takie tandetne. Wydaje sie jednak lzejsza i mniejsza. I kabel zupelnie nie przeszkadza - trzeba tylko pamietac, zeby ja zdejmowac i nie lazic po calym mieszkaniu .

Mikrofon - nie testowany

Sama gra - wcale nie uwazam, zeby byla latwiejsza niz GH:WT (a takie opinie slyszalem). Poziom Easy (najmniejszy) jest moim zdaniem miedzy Guitar Hero Easy, a Medium. Na razie piosenki sa srednie - musimy pograc i odblokowac.

Generalnie - zabawa fajna, ale nie jakas SUPER ZAJEBISTA OLABOGA. Pewnie jak sie popije i pogra w 4-osoby to jest fajniej. Ale troche brakuje interakcji - kazdy sobie gra i tyle. Mogliby robic jakies podwojne solowki na 2 gitary, czy cos, zeby troche wiecej wspolnej zabawy bylo, a nie tylko gapienie sie w TV.
Perkusja ciezka, ale jak jest piosenka fajnie zrobiona i sa dobrze ulozone podwojne plus jakies bebnienie na bocznych to sie gra strasznie przyjemnie. I tak jak na gitarce machasz nia jak zlapiesz rytm, to na perkusji jak sie wczujesz to calym soba grasz muzyke - siedzisz i sie caly gibasz.

Z zakupu jestem zadowolony (zaplacilem za zestaw bez gry 425 PLN) i czekam na prawdziwy 4-osobowy test.
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Pancho

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 131
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #73 dnia: Czerwiec 30, 2009, 13:57:32 »
Sama gra - wcale nie uwazam, zeby byla latwiejsza niz GH:WT (a takie opinie slyszalem). Poziom Easy (najmniejszy) jest moim zdaniem miedzy Guitar Hero Easy, a Medium. Na razie piosenki sa srednie - musimy pograc i odblokowac.
Moim zdaniem jest zdecydowanie łatwiejsza. Easy RB jest łatwiejsze niż Easy GHWT, Medium RB jest pomiędzy Easy a Medium na GHWT, Hard RB jest pomiędzy Medium a Hard w GHWT. Zresztą to nie tylko moje osobiste wrażenia. Jak obserwuję nowe osoby, to łatwiej im się zawsze odnaleźć w Rock Band niż GHWT, częściej się zdarza, że kończą piosenki. Dodatkowo Rock Band w trybie zespołu pozwala przywrócić do rozgrywki osoby, które odpadły, w GHWT nie ma takich ułatwień. Niestety. Choć będą podobno w kolejnych częściach.

Offline yanogore

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2643
  • Płeć: Mężczyzna
  • dyslektyk z zamilowania
    • Zobacz profil
    • something
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #74 dnia: Czerwiec 30, 2009, 15:10:04 »
Odgrzeję conieco wątek, zadając to samo pytanie (Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?), ale na inne platformy. Mam Wii oraz PS2 (no i jeszcze DS, ale kieszonkowe Guitar Hero jakoś mnie nie pociąga). Zatem po kolei:
Wejść w temat na Wii, czy PS2? Gdzie jest więcej ciekawych gier gitarowych? Na PS2 powinno być duużo taniej, ale gitarka będzie na kablu, prawda? A perkusja - jest fajna, czy raczej dodana na siłę? Mój pierwszy odruch mówi - kupuj na Wii, bo nowsze, bo online, wireless itepe. Ale biblioteka gier na PS2 jest gigantyczna, więc pewnie i gitarowych tytułów trafi się więcej?

Aha, dodatkowe informacje: bardzo podobało mi się Amplitude (Harmonixa), ale gierki muzyczne w Królikach na Wii też były fajne. Nie jestem fanatykiem grafiki, nie muszę mieć miliardów polygonów ani FullHD, chodzi mi przede wszystkim o grywalność.
na ps2 jest napewno wiecej gier gitarowych gh, gh2, gh80, gh jeszcze jakies.... nie wiem jak z perka bo nie mam/ nie gralem, na wii mialem tylko gh:a ale bez gitary na wiilocie to padaka niesamowita jest... ogolnie polecam ci pozbyc sie ps2 i np ds i kupic x360 powinno ci starczyc na arcade'a no a na gre gitarowa i tak miales wydac kase, moim zdaniem warto chocby dla jakosci dzwieku jesli ci na grafice nie zalezy - z tego co pamietam ktoras czesc gh na ps2 wyszla w mono podobnie jak na wii nie wiem jak to teraz wyglada ale napewno byla masa kombinacji z wymianami dyskow itd...

Cezar

  • Gość
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #75 dnia: Lipiec 14, 2009, 12:30:43 »
Sobie pomyślałem że zakupię jednak GH:WT w Ultimie. I w związku z tym mam pytanie co do ich sklepu ? Nie mam się czego obawiać ? Na czasie mi nie zależy, pani powiedziała, że cena jest pewna jeżeli w takiej zamówię, tracklista mi odpowiada, nawet widzę, że coś ciekawego można z DLC pobrać.

Offline Padre

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2824
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #76 dnia: Lipiec 14, 2009, 13:44:08 »
Sobie pomyślałem że zakupię jednak GH:WT w Ultimie. I w związku z tym mam pytanie co do ich sklepu ? Nie mam się czego obawiać ? Na czasie mi nie zależy, pani powiedziała, że cena jest pewna jeżeli w takiej zamówię, tracklista mi odpowiada, nawet widzę, że coś ciekawego można z DLC pobrać.

Ultima to chyba najsolidniejszy sklep "konsolowy" w Warszawie. Nie znam nikogo, kto by się na nich przejechał.

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #77 dnia: Lipiec 14, 2009, 14:21:43 »
A mi sie bardziej podoba Rock Band. Zarowno od strony wykonania, jak i piosenek.
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline yanogore

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2643
  • Płeć: Mężczyzna
  • dyslektyk z zamilowania
    • Zobacz profil
    • something
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #78 dnia: Lipiec 14, 2009, 14:59:49 »
mi tez od momentu jak pojawil sie hammer smashed face ;) a tak na powaznie to jednak chyba gh ma ostrzejsza track liste

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Jak rozpoczac zabawe z grami "gitarowymi"?
« Odpowiedź #79 dnia: Lipiec 14, 2009, 15:11:06 »
mi tez od momentu jak pojawil sie hammer smashed face ;) a tak na powaznie to jednak chyba gh ma ostrzejsza track liste

Nie wiem kto to hammer smashed face, a dla mnie ostrzejsza to wcale nie jest lepsza. Niektore piosenki to taki halas, ze sie tego sluchac nie da i granie to meka.
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.