Autor Wątek: Horizon: Zero Dawn  (Przeczytany 155333 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #920 dnia: Grudzień 03, 2017, 16:00:24 »
Każde GTA ma troche archaizmów. Czwórka ich miała sporo, piątka już mniej. Ale GTA IV wspomniane było tak ogromne, było tak gigantycznym skokiem względem trójki...no i w swym czasie i gatunku lepszej gry nie było.

Spoko, są ludzie którzy gta nie lubią. Ok. Ale obiektywnie chyba i oni przyznaja, ze pod wzgledem rozbudowania nikt startu nie ma.

Co jest w GTA najcudowniejsze? Swiat naszpikowany osobliwościami. Np rzecz z GTA V, na yt widziałem.
Jest szopa. Nawet wejsc sie tam nie da, bydynek jakich tysiące. Nie ma żadnego zwiazku z misją.
Ma zakrwawione jedno okno. Gracz jakis wyszperał ze o okreslonej godz, przy pełni można w okolicy ducha kobiety wypatrzeć

To jest kurde sandbox! Bo co z tego, ze mi dadza jakies kurcze aktywnosci np strzelanie do kaczek w lunaparku. Zagram w to raz i starczy.

Jedyne przereklamowane GTA odrobine (z tych 3D) to Vice City bo niewiele wniosło

Offline alek

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 84
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #921 dnia: Grudzień 03, 2017, 16:24:24 »
Jedyne przereklamowane GTA odrobine (z tych 3D) to Vice City bo niewiele wniosło

Vice City było pierwszym GTA w 3D z protagonistą, który miał swoje linie dialogowe plus klimat był genialny (ciagle czekam na GTA w VC).

Ostatecznie jednak SA było większym skokiem pod względem rozbudowy niż VC.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #922 dnia: Grudzień 03, 2017, 16:35:47 »
O tak....mapa San Andreas porażała. Pod tym wzgledem GTA sie mocno cofnęło (w tył :) )

Offline LukeSpidey

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 807
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #923 dnia: Grudzień 04, 2017, 21:39:18 »
Mam takie pytanie. Wyszedłem już za Obręcz i teraz sobie idę do jakiegoś tam celu. Czy to jest ten moment, gdzie mogę już zacząć swobodnie eksplorację czy może generalnie główny wątek mnie poprowadzi po świecie sam, żebym się nie musiał odrywać w zajęcia poboczne?

Zebrałem już kilka zadań pobocznych i nie wiem, czy już je zacząć, czy może jeszcze trochę dopakować.

Offline meatbag

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8466
  • "Je n'avais pas besoin de cette hypothese-la."
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #924 dnia: Grudzień 04, 2017, 21:53:05 »
Zrób jak ci serce podpowiada.

Offline Qu84

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3938
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #925 dnia: Grudzień 04, 2017, 22:25:55 »
Albo mędrca szkiełko i oko;-)
Ceterum censeo reviewers esse delendam!

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #926 dnia: Grudzień 04, 2017, 22:36:14 »
Nie ma...po czym oprowadzać. Ładne to jest, ale nie ma jak w np GTA charakterystycznych miejsc. Są krainy jak..w starych platformówkach tj "lodowa", "pustynna" :) itd, zobaczysz je tak czy siak :)

Offline Arcybibosz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6115
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #927 dnia: Grudzień 05, 2017, 08:24:11 »
Mam takie pytanie. Wyszedłem już za Obręcz i teraz sobie idę do jakiegoś tam celu. Czy to jest ten moment, gdzie mogę już zacząć swobodnie eksplorację czy może generalnie główny wątek mnie poprowadzi po świecie sam, żebym się nie musiał odrywać w zajęcia poboczne?

Zebrałem już kilka zadań pobocznych i nie wiem, czy już je zacząć, czy może jeszcze trochę dopakować.

No przecież zadania dodatkowe są po to żeby się dopakować.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #928 dnia: Grudzień 27, 2017, 13:49:31 »
Glowny watek w DLC ukonczony, zostalo mi jeszcze tylko kilka misji pobocznych. Jest dosc krotki, ale z misjami pobocznymi wychodzi sporo czasu do ogrania. DLC mnie srednio podeszlo, moze dlatego ze trudno bylo mi sie przyzwyczaic do 30 klatek, przez pierwsze kilka godzin. Wydaje mi sie, ze historia bedzie miala znaczenie w sequelu.

Nowa lokacja jest w wielkosci ~1/4 glownej lokacji, glownie zasniezona przez co wyglada gorzej od wiekszosci lokacji z podstawki. Sniezyce sa bardzo realistyczne, ale widocznosc jest ograniczona i przy zachmurzonym niebie wyglada nieciekawie, natomiast przy sloncu lub ksiezycu jest ladnie.

Jest kilka nowych maszyn, bardziej agresywnych. Misje sa podbne do tych z podstawki. Inny corruption zone (latwiejszy bo nie trzeba zabija maszyn), Tallneck - trzeba zrobic kilka misji przed wspinaczka. W jednej z misji sa 2 sciezki do osiagniecia celu (stealth lub walka), wiecej zagadek, itp. Nowe bronie i zbroje to w wiekszosci mocniejsze wersje z podstawki.

Komu podstawka nie podeszla to o dlc moze zapomniec.

Offline Revnir

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 357
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #929 dnia: Grudzień 27, 2017, 14:23:25 »
DLC mnie srednio podeszlo, moze dlatego ze trudno bylo mi sie przyzwyczaic do 30 klatek, przez pierwsze kilka godzin.

Nie bardzo rozumiem. To podstawowa gra była w 60 klatkach, a dodatek już tylko w 30?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #930 dnia: Grudzień 27, 2017, 14:27:42 »
Nie była. Pewnie w CoD grał.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #931 dnia: Grudzień 27, 2017, 14:31:43 »
Od kilku miesiecy gram w 60 klatkach, wiec trudno się było przestawić na 30, oczy mnie bolą. Wole grafikę z CODa, Dooma, itp w 60 niż to, Uncharted, TLoU, itp w 30.

Offline xpogox

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 391
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #932 dnia: Grudzień 27, 2017, 14:49:52 »
Co jak co ale Horizon ma naprawdę dobry motion blur i te 30fps jest naprawdę do przełknięcia. Tym bardziej, że w zamian dostajemy naprawdę dobrą oprawę graficzną. Nawet nie chce myśleć jak by musieli to wszystko pociąć aby wycisnąć 60 fps...

Offline Revnir

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 357
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #933 dnia: Grudzień 27, 2017, 15:00:05 »
Jasna sprawa. Chociaż u siebie nie pamiętam problemów po przejściu z 60 na 30 fps. Raczej coś w stylu aha, to teraz tak się bawimy.

W temacie Horizona to nie mogę się zebrać, żeby w to zagrać. Ciągle wracają myśli o znudzeniu z Far Cry Primal.

Offline Ja Być z Polska_

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5069
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #934 dnia: Grudzień 27, 2017, 15:00:44 »
Do tego nie jest to jakaś bardzo dynamiczna gra (chyba że ktoś w ogóle się nie skrada), a input lag przy tym niski.

Niektóre walki są trudniejsze (ptaków nie znoszę), ale bullet time pomaga. Wizualnie 30 FPS mnie nie przeszkadza, szczególnie jak jest dobry motion blur. Głównie rozchodzi się o input lag, który w niektórych grach potrafi być koszmarny.

Ta gra by wyglądała jak kupa w 60 FPS. W korytarzach to można wycisnąć na konsolach, ale nie w otwartym świecie (MGS i pusta mapa się kłania).

W temacie Horizona to nie mogę się zebrać, żeby w to zagrać. Ciągle wracają myśli o znudzeniu z Far Cry Primal.

Te dwie gry można postawić obok siebie aby pokazać jak się powinno zrobić taką "prymitywną" grę.
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #935 dnia: Grudzień 27, 2017, 17:02:15 »
MGS5 nadal wyglada bardzo ladnie a nie bylo robione pod prosiaka. Taka grafika w HZD by mi starczyla. Skradanka nie wszedzie sie da, a przy nowych maszynach z dlc walka na hard moze byc bardzo wymagajaca, szczegolnie gdy niektore maja przegiete ataki.

Offline LukeSpidey

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 807
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #936 dnia: Grudzień 28, 2017, 10:05:41 »
Uważam, że grzechem jest używać szybkiej podróży w tej grze. Człowiek odbiera sobie w ten sposób szansę przeżycia niesamowitej przygody udając się z punktu A do punktu B, jeśli te są od siebie bardzo oddalone.

Weźmy przykład z wczoraj. Z Południka miałem udać się do osady plemienia Banuk, która znajdowała się na wschodnim krańcu mapy - lekko trzy dni drogi pieszo. Postanowiłem się przejść, bo jeden z obszarów mapy był nieodkryty, więc stwierdziłem, że czemu by go nie poznać. Po drodze kilka razy byłem atakowany przez maszyny (mniejsze, większe), ale frajda z walki z nimi sprawiła, że zacząłem kombinować, jak tu je wykańczać na różne sposoby. Dzięki temu zrobiłem się bardziej kreatywny (pułapki, liny, potykacze etc.)

Ostatecznie przy tym podejściu nie udało mi się dotrzeć do celu (pokonałem jakieś 2/3 drogi), ale uzyskałem nowy poziom dwa razy, nagromadziłem trochę zapasów, udało mi się ulepszyć kilka toreb na amunicję oraz odkryłem nową osadę, gdzie czekały na mnie dwie nowe misje. Teraz Was pytam, czy stałoby się to przy szybkiej podróży? Oczywiście, że nie. A do tego straciłbym masę frajdy, której doświadczyłem w czasie tej wędrówki.

P.S. Zajebista gra. ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2017, 10:07:43 wysłana przez LukeSpidey »

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #937 dnia: Grudzień 28, 2017, 10:07:15 »
Fajnie że czytasz jak Cię to jara, a ja w tym już bez grania widzę nudę ;).

Offline Arcybibosz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6115
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #938 dnia: Grudzień 28, 2017, 10:42:52 »
Uważam, że grzechem jest używać szybkiej podróży w tej grze. Człowiek odbiera sobie w ten sposób szansę przeżycia niesamowitej przygody udając się z punktu A do punktu B, jeśli te są od siebie bardzo oddalone.

Weźmy przykład z wczoraj. Z Południka miałem udać się do osady plemienia Banuk, która znajdowała się na wschodnim krańcu mapy - lekko trzy dni drogi pieszo. Postanowiłem się przejść, bo jeden z obszarów mapy był nieodkryty, więc stwierdziłem, że czemu by go nie poznać. Po drodze kilka razy byłem atakowany przez maszyny (mniejsze, większe), ale frajda z walki z nimi sprawiła, że zacząłem kombinować, jak tu je wykańczać na różne sposoby. Dzięki temu zrobiłem się bardziej kreatywny (pułapki, liny, potykacze etc.)

Ostatecznie przy tym podejściu nie udało mi się dotrzeć do celu (pokonałem jakieś 2/3 drogi), ale uzyskałem nowy poziom dwa razy, nagromadziłem trochę zapasów, udało mi się ulepszyć kilka toreb na amunicję oraz odkryłem nową osadę, gdzie czekały na mnie dwie nowe misje. Teraz Was pytam, czy stałoby się to przy szybkiej podróży? Oczywiście, że nie. A do tego straciłbym masę frajdy, której doświadczyłem w czasie tej wędrówki.

P.S. Zajebista gra. ;)

To można do każdej gry z otwartym światem przypisać. I co może stać się takiego ekscytującego w trakcie tej drogi? Albo będziesz walczył z maszynami, albo polował na dziki, albo zbierał patyki.
Nic czego nie robisz przez całą grę.

Offline Ja Być z Polska_

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5069
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #939 dnia: Grudzień 28, 2017, 10:47:06 »
Jakbym tak chciał za każdym razem pieszo czy na koniu, to bym nigdy gry nie skończył, bo cały czas trzeba z jednego końca na drugi. Fajnie się eksploruje, ale bez przesady. Z fast travelem już mam 33 godziny i jeszcze trochę do końca (o wyczyszczeniu mapy nie mówiąc).
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Offline tolman

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5834
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #940 dnia: Grudzień 28, 2017, 10:51:46 »
Jedyna korzyść to te dwa poziomy. Pytanie tylko czy te dwa poziomy coś dają/ułatwiają, czy jak w większości otwartych światów są, żeby być.

Offline Arcybibosz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6115
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #941 dnia: Grudzień 28, 2017, 10:53:30 »
Coś dają. Ale 30 poziom wbiłem i bez biegania wszędzie na pieszo w 2/3 gry.

Offline kolson

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 37
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #942 dnia: Grudzień 28, 2017, 11:29:29 »
Śliczna grafika, pod względem technicznym gra bez zarzutu. I właściwie to tyle, co mogę o niej pozytywnego powiedzieć :) Historyjka przeciętna, postaci nieciekawe, walka i eksploracja poprawne, ale bez szału, emocje letnie. Nie chcę nikogo urazić, ale miałem wrażenie, że gram w kolejnego średniego produkcyjniaka Ubisoftu. Najnudniejsza z tegorocznych gier, z jakimi miałem do czynienia, nawet przy Andromedzie lepiej się bawiłem.

Offline tolman

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5834
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #943 dnia: Grudzień 28, 2017, 11:54:27 »
(...) przy Andromedzie lepiej się bawiłem.


Offline Ja Być z Polska_

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5069
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #944 dnia: Grudzień 28, 2017, 11:55:56 »
Ja nudy nie odczułem jeszcze ani raz, jedynie irytację niektórymi walkami (uczepiłem się ptaków, ale nie znoszę ich).
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Offline Arcybibosz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6115
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jasiu, jak ja nie cierpię tych wstrętnych myszy!
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #945 dnia: Grudzień 28, 2017, 11:57:21 »
Ptaki są męczące, ale to nic w porównaniu z tymi stworkami co spod ziemi wyskakują.

Offline LukeSpidey

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 807
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #946 dnia: Grudzień 28, 2017, 12:28:22 »
W Skyrim ani razu nie użyłem szybkiej podróży. Immersja level 1000.  ;D

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #947 dnia: Grudzień 28, 2017, 13:44:21 »
A ja dopiero przy ostatnim pucharku z dlc zauwazylem, ze gralem na Very Hard zamiast na Hard. Dlatego pewnie dlc wydalal mi sie bardziej wymagajacy. :D
Trzeba bedzie sprawdzic NG+ na Ultra Hard, ale to za jakies kilka miesiecy.

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #948 dnia: Grudzień 28, 2017, 13:46:07 »
Uważam, że grzechem jest używać szybkiej podróży w tej grze. Człowiek odbiera sobie w ten sposób szansę przeżycia niesamowitej przygody udając się z punktu A do punktu B, jeśli te są od siebie bardzo oddalone.

Weźmy przykład z wczoraj. Z Południka miałem udać się do osady plemienia Banuk, która znajdowała się na wschodnim krańcu mapy - lekko trzy dni drogi pieszo. Postanowiłem się przejść, bo jeden z obszarów mapy był nieodkryty, więc stwierdziłem, że czemu by go nie poznać. Po drodze kilka razy byłem atakowany przez maszyny (mniejsze, większe), ale frajda z walki z nimi sprawiła, że zacząłem kombinować, jak tu je wykańczać na różne sposoby. Dzięki temu zrobiłem się bardziej kreatywny (pułapki, liny, potykacze etc.)

Ostatecznie przy tym podejściu nie udało mi się dotrzeć do celu (pokonałem jakieś 2/3 drogi), ale uzyskałem nowy poziom dwa razy, nagromadziłem trochę zapasów, udało mi się ulepszyć kilka toreb na amunicję oraz odkryłem nową osadę, gdzie czekały na mnie dwie nowe misje. Teraz Was pytam, czy stałoby się to przy szybkiej podróży? Oczywiście, że nie. A do tego straciłbym masę frajdy, której doświadczyłem w czasie tej wędrówki.

P.S. Zajebista gra. ;)
faktycznie mega przygoda ;D

Offline Blue__

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 23240
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #949 dnia: Grudzień 28, 2017, 18:16:19 »
W Skyrim ani razu nie użyłem szybkiej podróży. Immersja level 1000.  ;D
A ja nawet nie musze grać, żeby wiedzieć że i z fast travelem sie bede nudził, o łażeniu bez niego nie mówiąc ;).

Offline randydisher

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1416
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #950 dnia: Grudzień 29, 2017, 11:38:14 »
W Skyrim ani razu nie użyłem szybkiej podróży. Immersja level 1000.  ;D

Ha, NRgeek (jutuber) w ogóle nie używa w takich grach (Skyrim, Wiedźmin, Horizon) koni i szybkiej podróży i całą grę zapieprza z laczka. To jest dopiero hardkor.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92032
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #951 dnia: Grudzień 29, 2017, 12:02:41 »
Ja mam za mało czasu aby w tak rozrzutny sposób go marnować, ale każdemu jego porno ;)

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #952 dnia: Grudzień 29, 2017, 12:08:16 »
W GTA tak robie (a sa taksówki) bo muzyka daje rade i model jazdy. A i swiat sprawia, ze wciaz mozna na cos nowefo wpaść. I dlatego min GTA to król.

Offline Astarot

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2589
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #953 dnia: Grudzień 29, 2017, 12:17:30 »
W Skyrim ani razu nie użyłem szybkiej podróży. Immersja level 1000.  ;D

Ha, NRgeek (jutuber) w ogóle nie używa w takich grach (Skyrim, Wiedźmin, Horizon) koni i szybkiej podróży i całą grę zapieprza z laczka. To jest dopiero hardkor.
Ja bym to nazwał brakiem szacunku do własnego czasu. Szczególnie, że jako youtuberek musi mieć jakiś przemiał tych gier.

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 24024
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #954 dnia: Grudzień 29, 2017, 14:07:46 »
Jeśli sprawia mu to frajdę to czemu nie?
Jako ytuber- jesli gra mu się "klika' to chodząc z buta bedzie miał ją dłużej na kanale.

Offline SinfulScholar

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 5000
  • Płeć: Mężczyzna
  • Drop It Like It's Hot
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #955 dnia: Grudzień 29, 2017, 14:51:47 »
W Skyrim ani razu nie użyłem szybkiej podróży. Immersja level 1000.  ;D

Ha, NRgeek (jutuber) w ogóle nie używa w takich grach (Skyrim, Wiedźmin, Horizon) koni i szybkiej podróży i całą grę zapieprza z laczka. To jest dopiero hardkor.
Ja bym to nazwał brakiem szacunku do własnego czasu. Szczególnie, że jako youtuberek musi mieć jakiś przemiał tych gier.

nie musi :) https://patronite.pl/nrgeek średnią krajową ma z dotacji ;)

Offline Astarot

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2589
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #956 dnia: Grudzień 29, 2017, 15:19:55 »
Rasizm jest w cenie :)

Offline Danio

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2568
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #957 dnia: Grudzień 29, 2017, 20:54:19 »
? Jaki rasizm?

Offline Astarot

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2589
    • Zobacz profil
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #958 dnia: Grudzień 29, 2017, 21:51:37 »
Kiedyś to włączyłem na chwilę jak grał w RE5 i piszczał "że nie ma to jak sobie postrzelać do murzynów". Chujowo to zabrzmiało, więc wyłączyłem.

Rudy_rydz

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #959 dnia: Grudzień 29, 2017, 21:59:45 »
Kto nigdy nie rzucił rasistowskiego żartu niech pierwszy rzuci kamieniem. ;)