Autor Wątek: Ghost Recon: Future Soldier  (Przeczytany 12926 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline biomedic

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3273
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #120 dnia: Maj 26, 2012, 14:50:46 »
A mnie interesuje czy w Multi jest Co-op i czy chodź trochę przypomina tego z GRAW2?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 34824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #121 dnia: Maj 26, 2012, 14:59:55 »
Z tego co kojarze kampanie mozna przejsc w coopie, w max 4 osoby,

Offline biomedic

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3273
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #122 dnia: Maj 26, 2012, 15:04:36 »
Tyle dobrze a czy są misję Co-Op na Multi tak jak było w poprzedniej części, było ich nawet sporo razem z DLC :)

Offline TurboGad

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Poplecznik Koticka
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #123 dnia: Maj 26, 2012, 15:07:53 »
Są, ale chyba nie do końca w takiej formie jak w GRAWach: najpierw trzeba się podkraść i zabezpieczyć cel, a później jest już obrona, czyli czysta horda.

"Everyone with a gamerscore lower than yours has no skills, everyone with a gamerscore higher than yours has no life"

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 34824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #124 dnia: Maj 26, 2012, 15:10:15 »

Offline biomedic

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3273
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #125 dnia: Maj 26, 2012, 15:11:11 »
Hmmm trzeba będzie obadać, może dojdą jakieś inne tryby w DLC

Offline ksztyrix

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3294
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #126 dnia: Maj 26, 2012, 15:43:23 »
Mają rację. GRAW na PC był rozbudowaną wersją która przypominała pełnoprawnego GR. Jeśli dostali zwykły port tego czegoś co jest na kąsolach to się im nie dziwię.

THU31

  • Gość
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #127 dnia: Maj 26, 2012, 17:17:19 »
PC Master Race już hejtuje ;) http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2706840

Z tym sie tu zgodze. Takie pierdolenie pecetowców mnie strasznie wkurza. A co sie dopiero zacznie, jak sie okaże że Vsync nie działa, jest akceleracja myszki i auto-aim, i do tego gra wymaga grafy za 1k do min detali.
Pecety są fajne jako indywidualny sprżet. Społeczność jest tragiczna.

Offline MaZZeo

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 525
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #128 dnia: Maj 26, 2012, 21:54:34 »
Znajdzie się jakaś ekipa na x360 do co-opa we czterech?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 34824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #129 dnia: Maj 27, 2012, 14:04:19 »
Mają rację. GRAW na PC był rozbudowaną wersją która przypominała pełnoprawnego GR. Jeśli dostali zwykły port tego czegoś co jest na kąsolach to się im nie dziwię.
Future Soldier na PC mial w ogole nie wyjsc, wiec skoro wychodzi, to wiadomo ze bedzie to port. Gier multiplatformowych ktore oferuja wiecej na PC praktycznie nie ma (BF3 niby wyjatkiem, ale i tam zrobili to na pol gwizdka - jedyna roznica to ilosc graczy i pojazdow na mapie, ale mapy sa takie same jak na konsolach przez co sa za ciasne dla 64 graczy).

Offline TurboGad

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Poplecznik Koticka
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #130 dnia: Maj 28, 2012, 19:33:08 »
Skończyłem dzisiaj kampanię. Z 10-12h zeszło, bo starałem się jak najwyższy wynik w każdej misji wyśrubować i co ciekawe: w misjach, w których wydawało mi się, że wszystko robię hiper profesjonalnie (pozostawanie w ukryciu, zabijanie po cichu, uważanie na cywili) to wyniki były dość wysokie, ale maksymalne wpadały w tych misjach, w których wydawało mi się, że podjąłem złe decyzje taktyczne. Generalnie to grało się nieźle, ale tylko nieźle. Fabularnie to jest nadal poziom poprzednich reconów i serii R6: coś tam jest, ale nawet MW z tym wygrywa, bo takie to nieciekawe i sztampowe jest. Niestety, ale tutaj (w przeciwieństwie do takiego R6V dla przykładu) gampeplay tego nie rekompensuje w pełni. Nakładają się na to szpetna oprawa, poważne bugi, nierówne AI i jedna skryptowana sekwencja z końca, która jest strasznie głupia i tandetna. W dodatku futuryzmu (względem GRAW) tutaj za grosz.
Póki co: 6-/10
« Ostatnia zmiana: Maj 28, 2012, 19:39:00 wysłana przez TurboGad »

"Everyone with a gamerscore lower than yours has no skills, everyone with a gamerscore higher than yours has no life"

Offline ksztyrix

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3294
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #131 dnia: Maj 28, 2012, 20:40:07 »
Mają rację. GRAW na PC był rozbudowaną wersją która przypominała pełnoprawnego GR. Jeśli dostali zwykły port tego czegoś co jest na kąsolach to się im nie dziwię.
Future Soldier na PC mial w ogole nie wyjsc, wiec skoro wychodzi, to wiadomo ze bedzie to port. Gier multiplatformowych ktore oferuja wiecej na PC praktycznie nie ma (BF3 niby wyjatkiem, ale i tam zrobili to na pol gwizdka - jedyna roznica to ilosc graczy i pojazdow na mapie, ale mapy sa takie same jak na konsolach przez co sa za ciasne dla 64 graczy).

GRAW na PC był "pełnopranym" Ghost Reconem. Miał FPP, inne mapy, gameplay i multiplayera. Dlatego jeśli FS jest zwykłą kopią wersji kąsolowych - nie dziwię się graczom PC. Też bym był wkurwiony.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 34824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #132 dnia: Maj 28, 2012, 22:31:51 »
Jeszcze raz: Future Soldier miał na PC w ogole nie wyjsc. No wiec byla oczywiscie ogromna teh drama "gardzom pecetowcami ścierwa z ubi!". No wiec jednak wydawca zmienil polityke i postanowil gre wydac takze na PC - skoro miala w ogole sie nie ukazac, to wiadomo ze jesli wyjdzie, to nie w specjalnej "Exclusive PC Master Race Uber Edition", tylko jako szybki port z konsoli. No i oczywiscie nadal jest teh drama "gardzom pecetowcami".

Najlepiej jakby UBI wpakowało w wersje pecetową miliard dolarów, opoznilo przez to premiere na wszystkie platformy, a potem zbankutowalo jak tworcy Amalura. Moze wtedy gracze PC byliby w koncu usatysfakcjonowani.

(tak, zrobilem okropna przegieta hiperbole, przepraszam - notabene sam nie lubie ubi, a juz zwlaszcza ich nie znosze za debilny DRM "always online [jak akurat nie przenoszą serwerów]").

Offline Cubituss

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2706
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #133 dnia: Maj 28, 2012, 22:46:48 »
Przecież GRAW na PC był poobcinany względem konsolowego jak się dało, włącznie z wireframe'ami na podglądach z kamer innych Duchów...

GRFS gram sobie, ale to jest bez kitu jakiś low budget :/

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 34824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #134 dnia: Maj 28, 2012, 23:04:56 »
Przecież GRAW na PC był poobcinany względem konsolowego jak się dało, włącznie z wireframe'ami na podglądach z kamer innych Duchów...
Tak byl pobcinany, ze mapy sa większe, wireframe byl tylko w podgladzie u góry, jak sie przelaczylo na "pelny ekran" to bylo normalnie. Mi to nie wygladalo na obciecie, tylko na "by design", ale moge sie mylic.

Z łajkipedii: "The PC version of Ghost Recon: Advanced Warfighter takes place from a first-person perspective. This version allows the player to issue different commands to each individual squad member, in an effort to appeal to the fans of the original Ghost Recon series. It requires the player to use squad tactics in order to achieve success. It also features larger levels than the console versions, with enemy AI more likely to use ambush tactics, thus requiring more situational awareness from the player."

Brak "każualowo-konsolowego" widoku TPP, mozliwosc wydawania rozkazów każdemu Duchowi z osobna, większe mapy, AI potrafiące okrążyć/zrobić zasadzkę - to jest "obcinanie względem konsolowego jak się dało"? Nie sądzę.


Dalej:"Online multiplayer on the PC edition has both versus and co-op mode. Versus mode features 32 players, which is double that of the Xbox 360 version. The online co-op mode only supports up to 4 players maximum on Windows (the Xbox 360 version supports up to 16 co-op players)."

Multi "kompetytywne" - dwa razy wiecej graczy jednoczesnie niż na konsoli, w coopie 4 x mniej. No powiedzmy ze coopa wykastrowali, ale zwykle multi wrecz przeciwnie.

Kupilem graw na promocji na Steamie i probowalem troche grac (oba GRAWy skonczylem na klocku pare lat temu) - no i bylo ciezko, widok TPP naprawde cholernie ulatwial sprawe, jak mozna bylo sobie magicznie zajrzec za rog nie wystawiając łba. A tutaj niby jest opcja wychylenia sie, ale to nie to samo.

Co więcej, gra na premierze miala legendarnie masakryczne wymagania sprzetowe (co ponoc bylo uzasadnione rewolucyjna nextgenowa grafika) - dzis i po wymaganiach i po grafice nie zostalo śladu. No chyba ze to ja sie nie znam - screeny z gry mozna zobaczyc tutaj:
http://steamcommunity.com/id/SimplexPL/screenshots/?tab=&showdate=1&filter=app_13640

Aczkolwiek musze przyznac, ze ten meksyk z gory robi niezle wrazenie nawet dzisiaj, to dopiero jakie musial robic 7 lat temu.
« Ostatnia zmiana: Maj 28, 2012, 23:10:50 wysłana przez Simplex »

Offline Krusty

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9089
  • Płeć: Mężczyzna
  • Badass Beard
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #135 dnia: Maj 28, 2012, 23:19:54 »
Jeszcze raz: Future Soldier miał na PC w ogole nie wyjsc. No wiec byla oczywiscie ogromna teh drama "gardzom pecetowcami ścierwa z ubi!". No wiec jednak wydawca zmienil polityke i postanowil gre wydac takze na PC - skoro miala w ogole sie nie ukazac, to wiadomo ze jesli wyjdzie, to nie w specjalnej "Exclusive PC Master Race Uber Edition", tylko jako szybki port z konsoli. No i oczywiscie nadal jest teh drama "gardzom pecetowcami".

Najlepiej jakby UBI wpakowało w wersje pecetową miliard dolarów, opoznilo przez to premiere na wszystkie platformy, a potem zbankutowalo jak tworcy Amalura. Moze wtedy gracze PC byliby w koncu usatysfakcjonowani.

(tak, zrobilem okropna przegieta hiperbole, przepraszam - notabene sam nie lubie ubi, a juz zwlaszcza ich nie znosze za debilny DRM "always online [jak akurat nie przenoszą serwerów]").

Ja myślę jakby Ubi przykładało się jak Eidos to by takiej dramy nie było ale skoro potrafi olewać też swoje pecetowe serie to nic dobrego się po nich nie spodziewam teraz i w przyszłości, ba mam nadzieję, że kiedyś jeszcze za to zapłacę i zdechną. Jak patrze na Jade i czytam tej wypociny jak to Ubi jest kreatywne i lepsze od innych to mam odruchy wymiotne. Ale patrząc na ich wyniki finansowe na to, że mają duże zyski na rynku pc, zwłaszcza w segmencie cyfrowej dystrybucji. To wiem że nic takiego się nie stanie, ktoś ich gry kupuje a oni na tym dużo zarabiają. Więc drama jest po obu stronach. Choć ja bym to nazwał inaczej.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 34824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #136 dnia: Maj 28, 2012, 23:27:49 »
Ja po prostu po ubi niczego dobrego sie nie spodziewam, wiec nie robie dramy, bo nic mnie u nich negatywnie nie zaskoczy - oczekuje najgorszego i zwykle sie sprawdza (From Dust - kłamstwa o DRM i limit 30fps na PC. Kijem przez szmate tego nie tkne, chocby Chahi  osobiscie mi przyniosl te gre na zlotym polmisku. Nawet pirata mi sie sciagac nie chcialo :P)>

Offline Krusty

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9089
  • Płeć: Mężczyzna
  • Badass Beard
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #137 dnia: Maj 28, 2012, 23:33:18 »
Ja po prostu po ubi niczego dobrego sie nie spodziewam, wiec nie robie dramy, bo nic mnie u nich negatywnie nie zaskoczy - oczekuje najgorszego i zwykle sie sprawdza (From Dust - kłamstwa o DRM i limit 30fps na PC. Kijem przez szmate tego nie tkne, chocby Chahi  osobiscie mi przyniosl te gre na zlotym polmisku. Nawet pirata mi sie sciagac nie chcialo :P)>
Wiesz co jest zabawne ta gra całkiem dobrze się na pc sprzedała. ;) Ghost Recon też się sprzeda.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 34824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #138 dnia: Maj 28, 2012, 23:34:42 »
No jest to dość przykre, ale nie zamierzam plakac i rozdzierać szat z tego powodu, jak jeden nowy kolega o gruzińsko brzmiącym nicku ;)

Swoja droga masz jakies dane o sprzedaży na PC? Bo ja nic konkretnego nie wyguglalem, tyle tylko ze sie na konsolach w jakims tam momencie sprzedało 500k.
« Ostatnia zmiana: Maj 28, 2012, 23:36:29 wysłana przez Simplex »

Offline charlesz

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1203
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #139 dnia: Maj 29, 2012, 05:33:16 »
Niestety ubi kontynuuje niechlubna tradycje zabugowywania swoich premierowych gier. Wczoraj jeden z moich botow probowal z uporem maniaka wczolgac sie pod teksture sciany i robil to za kazdym razem od restartu czekpointa. Za jakims 20-ym razem probowalem nawet go granatami stamtad odkleic, niestety bez skutku. Kiedy juz przygotowalem sprzet zeby nagrac filmik i "pochwalic" sie glitchem uniemozliwiajacym skonczenie gry na youtube, po czterdziestym restarcie bot nagle zmienil sciezke ;) Wyczul skubany ze chce go osmieszyc przed calym swiatem.
Misje skonczylem ale mega niesmak pozostal.

(kliknij)

Offline xShark1490

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 126
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #140 dnia: Maj 30, 2012, 19:07:00 »
ktoś chętny na co-op ? nie chce zaczynać gry z botami :P
« Ostatnia zmiana: Maj 30, 2012, 19:15:12 wysłana przez xShark1490 »

Offline ksztyrix

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3294
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #141 dnia: Maj 30, 2012, 19:15:02 »
Chłopek z gry.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 34824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #142 dnia: Czerwiec 02, 2012, 11:17:49 »
Jak widac zainteresowanie grą jest ogromne ;)

Niestety na PS3 znowu to samo - gorsza wersja:
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-ghost-recon-future-soldier-face-off

Offline charlesz

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1203
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #143 dnia: Czerwiec 08, 2012, 08:17:23 »
Wczoraj skończyłem kampanię na najwyższym dostępnym poziomie trudności (elita). Ciężko ją tak naprawdę ocenić bo patrząc z pryzmatu poprzednich części została wykastrowana najważniejsza i rajcowna funkcja czyli wydawanie komend botom w postaci chowania się za przeszkodami, osłaniania nas czy zajmowania wskazanego przez nas jakiegoś konkretnego miejsca na mapie. Z drugiej strony, misje są tak zaprojektowane, że jest to zbędne, a raczej nie tyle zupełnie zbędne co nie ma to aż tak wielkiego wpływu na całość rozgrywki.

Singiel jest ciekawy, może jest trochę naleciałości z COD (skrypty typu action thriller) ale nie ma ich zbyt wiele i w sumie dobrze. Miejscówki są urozmaicone, fabuła rzuca nas w najróżniejsze miejsca globu (mi tradycyjnie najbardziej podobały się klimaty arktyczne). Grafika jest nierówna (ps3) i tu miał bym największe w sumie zastrzeżenia. Tereny zalesione czy wiejskie wyglądają okropnie. Widać ząbki, niedociągnięcia, płaskie jak Martina Navratilova tekstury podłoża. Z drugiej strony tereny zurbanizowane potrafią momentami spowodować przysłowiowy opad szczeny do sąsiada spod "jedynki".

Sama mechanika jest bardzo fajna. Misje można wykonywać "na jana" lub (co jest najbardziej punktowane) po cichaczu. Szeroki zestaw uzbrojenia i rozmaitej maści gadżetów (zdalnie sterowany dron, kamuflaż niewidzialności, "granaty" pokazujące rozmieszczenie przeciwników itp.) bardzo do tego zachęcają. Ja praktycznie całą kampanię poza miejscami w których gra zmusza nas do parcia na Rambo przeszedłem w całości w systemie skradankowym. Jest lepsza wczuta i satysfakcja po zakończeniu misji.

Zdziwił mnie poziom trudności elita, który mniej więcej do połowy kampanii jest naprawdę bardzo ale to bardzo łatwy. Porównując do większości gier obecnych na rynku jest to poziom normal lub momentami nawet easy. Gra w niektórych miejscach przechodzi się sama, wystarczy wydawać odpowiednie rozkazy botom. Później jednak zaczyna się prawdziwa jazda bez trzymanki (czasówki !!!) i kilka razy prawie wyrzuciłem pada przez okno. Końcówka to już w ogóle istny hardcore. Nie ma niestety możliwości zmiany poziomu trudności w trakcie trwania kampani, więc mimo wszystko radzę zaczynać grę na normalu.

Ogólnie gra jest dobra. Czy bardzo? Momentami tak, niektóre misje są wręcz genialne (klimat, pomysł, grafika), niektóre zawodzą na całej linii (nuda, schemat, powtarzalność, bugi).

W skali dziecięciostopniowej ode mnie - 7,5/10. Ogólnie warto, polecam z czystym sumieniem.

Pograłem też ciutek w multi ale jako fan CODa jest dla mnie zbyt wolno i nudno. Jako ciekawostkę podam, że można do piątego poziomu doświadczenia grać bez używania online passa.

(kliknij)

Offline draker

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3249
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #144 dnia: Sierpień 10, 2012, 10:35:32 »
Kurcze, jest możliwość wyłączenia kinecta dla tej gry? Wkurzają mnie częste napisy o tym, abym przerwał grę, bo się zmęczę. Dodatkowo żeby zmodyfikować broń, to najpierw muszę wyłączyć kilka menu, bo każe mi stawać przed konsolą i sobie kinkietem wybierać...

Offline draker

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3249
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #145 dnia: Sierpień 12, 2012, 14:05:53 »
Przeszedłem grę

(kliknij)
ale nie dało mi achievementa za ukonczenie wszystkich kampanii. Jest jeszcze coś do zrobienia?

Offline DarkStar

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8829
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #146 dnia: Maj 31, 2014, 22:34:36 »
Próbowaliśmy grać z kolegą w co-opie. 4h, z czego rozgrywki było 20-30 minut, reszta to wczytywanie, restartowanie, wczytywanie, ubijanie gry, raz wywalenie do Windowsa, wczytywanie, restartowanie, wczytywanie, kurwa, wczytywanie... Multiplayer w tej grze to GÓWNO, a Ubisoft chuj. Gra ma albo problemy z połączeniem, albo się krzaczy przy wczytywaniu sejwa, albo przy próbie strzelania. Działa sobie normalnie, próbujemy strzelać - bug. W to się nie da grać, wiele osób ma problemy z co-opem, a odpowiedzi na forum Ubi sprowadzają się do przekierowania portów, wyłączenia firewalla (już lecę), skontaktowania się z ISP, itd. To nie są te problemy, bo jesteśmy w stanie się połączyć i grać, tylko gra się jebie po chwili. Najdłużej nam się chyba z 15 minut udało grać, już się cieszyliśmy, że jest dobrze, ale kolega wlazł na strażników i trzeba było checkpointa wczytać... i to był koniec naszej gry.

FUCK YOU, Ubisoft.

(coś się zepsuło ze wskazaniem pamięci na karcie ;) , wcześniej było dobrze - niezłą mam kartę, nie? W_D pójdzie w Ultra z taką ilością pamięci 8) )





Aha - zapomniałem wspomnieć o genialnym pomyśle Ubisoftu - autosave z jednym slotem. Bravissimo! Wczytalibyśmy sobie poprzedniego sejwa i próbowali dalej. A możemy tylko a) kontynuować obecną misję (nie da się), albo b) wybrać poprzednią misję (czyli rozpocząć grę od nowa). Zajebisty koncept! Gratuluję projektantowi gry.
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2014, 22:52:44 wysłana przez DarkStar »

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 34824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Re: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #147 dnia: Maj 31, 2014, 22:36:45 »
A ja przeszedlem całość w coopie i nie bylo az takich problemów :-)

Offline DarkStar

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8829
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #148 dnia: Maj 31, 2014, 22:40:37 »
Masz to jeszcze? Ja mam wersję z UPlay, nie steamową (która pewnie i tak UPlay odpala). Jak ktoś jest chętny, to bym chciał sprawdzić czy z innym graczem też będę miał problemy.

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #149 dnia: Maj 31, 2014, 22:54:34 »
No nie mieliśmy takich problemów, poza spadkami z dupy do okolic 20 FPS. Gra fatalnie zoptymalizowana, i w ogóle słaba. Nie chciało mi sie ściągać ponownie jak była okazja tanio kupić dodatek fabularny, więc tym bardziej nie chciało by mi sie teraz.

Może problemy wynikają z obciążenia Uplay w związku z Watch_Dogs, nie zdziwiłbym się jakby wszystkich gier to dotyczyło.

Offline DarkStar

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8829
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #150 dnia: Maj 31, 2014, 22:57:56 »
Ta gra idzie przez ich serwery? To nie jest tak, że ja hostuję, a drugi gracz się dołącza, nie? Tak mi się wydawało właśnie. OK, dopuszczam troszeczkę, że coś jest nie halo z siecią - tylko że czy wtedy nie powinna nam gra wcale nie działać?

Jeszcze zainstalowało się coś takiego jak PunkBuster - może bez tego byłoby lepiej? Nie wiem tylko czy da się grać wtedy.

W każdym razie jestem zawiedziony i trochę zdenerwowany, bo straciłem sobotni wieczór na walkę z grą, zamiast w nią grać i dobrze się bawić. I nawet nie mogę tego zwalić na "PC gaming" ;), to ewidentnie problem gry - zresztą znalazłem info, że na konsolach też były problemy z połączeniami jak gra była świeża.

Offline DarkStar

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 8829
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #151 dnia: Czerwiec 03, 2014, 13:12:33 »
Z grą instaluje się coś, co się zowie PunkBuster. W wyszukiwarce widzę raczej niepochlebne opinie o tym sofcie. Zastanawiam się czy to ten PB nam tak kaszani grę i czy odinstalowanie go by pomogło. Tylko czy wtedy co-op będzie działał? Chyba powinien.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 34824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Ghost Recon: Future Soldier
« Odpowiedź #152 dnia: Czerwiec 03, 2014, 17:17:59 »
Punkbuster to gówno, ale nawet w Battlefieldzie jest stosowany.