Autor Wątek: Dead Island  (Przeczytany 149814 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline a_ratajczak

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1887
  • PC WSZYSTKICH!
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #280 dnia: Wrzesień 05, 2011, 09:28:17 »
na gametrailers.com pojawiło się review więc mamy kolejną bardzo dobrą ocenę
jak myślicie czy to przez sezon ogórkowy? i np za miesiąc albo dwa by już takich not nie było w bezpośrednim kontakcie z tuzami

mateuszgreloch

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #281 dnia: Wrzesień 05, 2011, 09:30:44 »
Czy ja wiem, po genialnym Deus'ie mogli zjechać DI jak chcieli, a jednak tego nie zrobili.

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6034
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #282 dnia: Wrzesień 05, 2011, 10:18:24 »
Kolejna recenzja i znowu wychodzi, że jedno co można zjechać to technikalia, ale też nie jest źle. Tak więc chyba nie ma już wątpliwości, że to bardzo dobra gra jest.

mateuszgreloch

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #283 dnia: Wrzesień 05, 2011, 10:21:12 »

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #284 dnia: Wrzesień 05, 2011, 10:45:03 »
Ja licze bardoz wlasnie na co-opa. Jak bedzie dobrze to mozna za 100 PLN kupic...
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #285 dnia: Wrzesień 05, 2011, 10:57:37 »
Nie czytałem jeszcze recenzji na IGN, ale jeśli nie ma tam nic o lustrach to nie ma się nią co sugerować, automatycznie traci na rzetelności. Pewnie jeszcze do tego jakieś dolary wchodziły w grę, aby to przemilczeć.
Trzeba powołać komisję która zbada brak luster w DI. Do czasu jej powołania wstrzymuje sie z zakupem.

A na serio to akurat dzis mam urodziny, wiec DI zazyczyłem sobie jako prezent :P (na konsole, a na peceta sam sobie kupie coby wesprzeć polskiego deva i przejść sobie singla z lepszą grafa ;) ).

Offline tolman

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5834
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #286 dnia: Wrzesień 05, 2011, 11:00:39 »
Level zombiaków dostosowuje się do poziomu gracza. No to niestety (jak dla mnie) dyskwalifikacja. Jest to jeden z trzech najbardziej denerwujących ficzerów w grach (jeszcze niekończące się fale wrogów i niepomijalne cutscenki). Nie rozumiem tego. Jaki jest sens w ogóle levelowania wtedy? Że mamy dostęp do lepszych broni? Co z tego skoro wróg jest też mocniejszy. Pan w recenzji na GT to chwali twierdząc, że dzięki temu nie trafiamy na sztuczne ściany w postaci wrogów nie do przejścia.
Trochę to było słabe jak w Falloucie 3 mając ludzika na 2 czy 3 poziomie położyłem mutanta jakimś najsłabszym pistoletem. W Falloucie 1 czy 2 (brak dostosowania leveli) takie starcie kończyło się przykro. Sterowany przez gracza ludzik zamieniał się w kupkę mięsa. Ale kiedy już poszalało się po pustkowiach i zdobyło lepszy sprzęt można było stawać w szranki z zielonym ścierwem.
Pierwszy raz z tym ficzerem spotkałem się z tym w Oblivionie. I znowu ludzik na 1 poziomie strasznie męczył się, żeby ubić wilka. Ludzik zdobył kilka poziomów, lepszy stuff/czary. I znowu spotkał wilka. Ludzik myślał, że wilk będzie na jeden strzał. Jakże się pomylił. Bo to był wilk po tuningu (dzięki Bethesda).

Czy kojarzycie Państwo pierwszą grę z tym okrutnym ficzerem?

Also w recenzji GT nie wspominają nic o lustrach.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #287 dnia: Wrzesień 05, 2011, 11:06:30 »
Ze slynniejszych gier to chyba morrowind/oblivion? to zapoczątkował - dzieki temu w kanałach mieszkały uber-szczury ;)

Nie wiedzialem o tym "autolevelowaniu" zombiaków, tez mi się to nie podoba, ale dam grze szanse (oczywiscie pod warunkiem, ze wydadzą DLC z lustrami).

Ziew

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #288 dnia: Wrzesień 05, 2011, 11:27:13 »
Pierwszy raz z tym ficzerem spotkałem się z tym w Oblivionie. I znowu ludzik na 1 poziomie strasznie męczył się, żeby ubić wilka. Ludzik zdobył kilka poziomów, lepszy stuff/czary. I znowu spotkał wilka. Ludzik myślał, że wilk będzie na jeden strzał. Jakże się pomylił. Bo to był wilk po tuningu (dzięki Bethesda).

Czyli nie umiesz grać. Jak się dobrze rozwijało postać to problem był odwrotny - każdego dało się zabić beż żadnego problemu.

No i ogólnie bzdury piszesz bo skalowanie można zrobić też dobrze, co pokazuje masa gier (nie tylko RPG).

Offline Cubituss

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2749
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #289 dnia: Wrzesień 05, 2011, 11:33:43 »
Wymień cztery.

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #290 dnia: Wrzesień 05, 2011, 11:35:51 »
Mam nadzieje, ze nie bedzie tak jak w Borderlands. Skalowania niby nie bylo, ale zabicie wroga o 1-2 poziomy mocniejszego bylo niemozliwe. Tego systemu tez nie lubie.
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Krusty

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11497
  • Płeć: Mężczyzna
  • Badass Beard on Win10
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #291 dnia: Wrzesień 05, 2011, 11:36:32 »
Wymień cztery.
No też chętnie się dowiem. ;)

@Simplex Morrowind nie miał level scalingu. ;)

Ziew

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #292 dnia: Wrzesień 05, 2011, 11:37:47 »
Sacred 2, Fallout: New Vegas, Silverfall, Motorstorm (uogólniając, mówiłem że nie tylko RPG :P).

Katanka

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #293 dnia: Wrzesień 05, 2011, 11:38:33 »
Pierwsza jak mi przychodzi na mysl to Heroes of Might & Magic :) Wraz z poziomem bohaterów i czasem ilość przeciwników w armiach rosła i rosła. Zaczynało się od kilku, potem były ich Zyliony/Legiony.

Offline tolman

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5834
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #294 dnia: Wrzesień 05, 2011, 11:41:54 »
(...)Jak się dobrze rozwijało postać to problem był odwrotny - każdego dało się zabić beż żadnego problemu.
Nie zrozumiałeś mnie. Postać była rozwijana dobrze. Chodziło mi o uczucie "a teraz wilk padnie po jednym strzale bo jestem mocarz, uratowałem świat od szatana, zostałem głównym magiem, rycerzem, złodziejem". Niestety jak się okazuje wilk jest równie trudny do ubicia jak szatan.


Offline Cubituss

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2749
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #295 dnia: Wrzesień 05, 2011, 11:43:12 »
Sacred 2, Fallout: New Vegas, Silverfall, Motorstorm (uogólniając, mówiłem że nie tylko RPG :P).

OKej, przyjmuję samochodówki :). Ale w erpegach doprowadzasz do sytuacji superszczurów i podmutantów, w FNV również. :)

Offline RexNebular

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 762
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #296 dnia: Wrzesień 05, 2011, 11:47:50 »
(...)Jak się dobrze rozwijało postać to problem był odwrotny - każdego dało się zabić beż żadnego problemu.
Nie zrozumiałeś mnie. Postać była rozwijana dobrze. Chodziło mi o uczucie "a teraz wilk padnie po jednym strzale bo jestem mocarz, uratowałem świat od szatana, zostałem głównym magiem, rycerzem, złodziejem". Niestety jak się okazuje wilk jest równie trudny do ubicia jak szatan.

Jeśli po kilkudziesięciu, a nawet kilkunastu godzinach gry w cokolwiek od Bethesdy nadal masz problemy z ubiciem byle wilka, to na pewno postać nie była dobrze rozwijana.

Offline Cubituss

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2749
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #297 dnia: Wrzesień 05, 2011, 11:50:19 »
Ale nie chodzi o problem, tylko o to, że pierwszolevelowego wilka z lokacji startowej spodziewam się po parunastu godzinach gry wgnieść w ziemię samym otwarciem inventory.

Offline tolman

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5834
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #298 dnia: Wrzesień 05, 2011, 12:00:40 »
A właśnie. W samochodówkach to się nazywa catch up czy jakoś tak. Wleczesz się z tyłu to komputerowe samochody zwalniają. Jedziesz z przodu to  zamieniają się w demony prędkości. W którymś Need for Speed dało się to chyba włączyć/wyłączyć.

@ "Problem z wilkiem". Tak jak pisze Cubi. Nie mam problemu z ubiciem go. Po prostu zajmuje mi to tyle samo czasu co na początku.
I tak. Zdarzyło mi się źle rozwinąć postać w Oblivionie, bo za dużo biegałem po kwiatkach i takie tam pierdoły. Ale za drugim podejściem wyciągałem przy każdym levelu maxa (kto zna ten ich głupi system ten wie).

Offline dazzlerazzle

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #299 dnia: Wrzesień 05, 2011, 12:03:59 »
... a ja wlasnie wyczytalem ze to kolejny niedokonczony i zabugowany produkt techlandu

http://www.destructoid.com/review-dead-island-210611.phtml



Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #300 dnia: Wrzesień 05, 2011, 12:09:24 »
Nie ma co sie sugerowac jedną recenzją. Jak na Jima Sterlinga, to i tak wysoka ocena. Ja mam nadzieje ze jest tak ja napisal IGN - ze sa bugi i "lack of polish", ale gra daje tyle radochy, ze aż tak to nie razi ja raziloby w przypadku słabszej gry (Cartel? ;) ).

Zresztą konkluzja jima jest podobna - gra jest wkurzająca, ale "I feel you need to play it, because despite copying so much from infinitely smoother games, there's nothing quite like it on the market."
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 05, 2011, 12:14:42 wysłana przez Simplex »

Czezare

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #301 dnia: Wrzesień 05, 2011, 12:17:24 »
Level zombiaków dostosowuje się do poziomu gracza. No to niestety (jak dla mnie) dyskwalifikacja.
Dla mnie wrecz przeciwnie. O wiele bardziej wole to niz übergówniany pomysl z Borderlands, polegajacy na tym, ze jesli klienci sa mocniejsi chocby o level od nas to nawet rakieta balistyczna ciezko ich ubic. Kiedy sa na naszym poziomie lub nizszym zabija ich strzal z kartki papieru...

gurafikku

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #302 dnia: Wrzesień 05, 2011, 12:20:57 »
Dlaczego w przypadku recenzji Left 4 Dead i 2ki Gametrailers nie podał oceny Story, a oceniając Dead Island pokusił się o całe 5.6/10? Przecież w DI "fabuła" również jest pomijalna.

Offline Tidus

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 898
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #303 dnia: Wrzesień 05, 2011, 12:57:10 »

Offline Michał Broda

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6034
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • M2- Podcast
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #304 dnia: Wrzesień 05, 2011, 13:17:09 »

Offline Jabol

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2442
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #305 dnia: Wrzesień 05, 2011, 13:20:54 »
Grę łyknę chętnie jako fan zombie, czy na klocka czy na PC to się jeszcze okaże. Póki co nie podobają mi się kilka rzeczy min. wspomniane już levelovanie wrogów i możliwość naprawiania broni za kasę (widać to chociażby w recenzji GT). Kto nam niby tę broń naprawia? Po inwazji zombie pootwierały się w hotelowych recepcjach warsztaty wszelakiego rodzaju? No come on. Nie lubię strasznie tego typu głupot. Już lepiej by było jakbyśmy mogli np rozwijać skill naprawy, zbierali części (do broni "mechanicznych") a pozostałe (jak np. łom) po zużyciu musieli wypierdzielić i tyle.

Jestem też ciekaw pierwszych opinii dotyczących EK :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 05, 2011, 13:22:39 wysłana przez Jabol »

Offline Cubituss

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2749
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #306 dnia: Wrzesień 05, 2011, 13:35:49 »
Mi przeszkadza, podobnie jak Jabolowi, sklejenie umownej mechaniki z hacknslasha fantasy z realnym światem (nie licząc zombie). Serio, jak do maczety przykleję baterie, to ona zaczyna kopać prądem...?

Offline dazzlerazzle

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #307 dnia: Wrzesień 05, 2011, 13:43:55 »
Nie ma co sie sugerowac jedną recenzją

Jedna tylko wkleilem ale juz chyba 2 czy trzecia czytam i wytykaja mase bugow od co opa po singiel, grrrrrr nie dobdzie  :-[



Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #308 dnia: Wrzesień 05, 2011, 14:21:56 »
No dobra - jak to jest, ze po dobrym (lub bardzo dobrym w zaleznosci od gustu) Call of Juarez BiB robia niedorobione Cartel i teraz Dead Island? Co sie stalo w firmie, ze przestali zwazac na jakosc i ewidentnie nie domagaja technologicznie?
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Jabol

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2442
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #309 dnia: Wrzesień 05, 2011, 14:47:43 »
Póki co najniższą ocenę grze wystawiła... Polygamia ;) 2/5

gurafikku

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #310 dnia: Wrzesień 05, 2011, 14:56:02 »
No dobra - jak to jest, ze po dobrym (lub bardzo dobrym w zaleznosci od gustu) Call of Juarez BiB robia niedorobione Cartel i teraz Dead Island? Co sie stalo w firmie, ze przestali zwazac na jakosc i ewidentnie nie domagaja technologicznie?

To może ja zacytuję kilka wypowiedzi z FB Niezgranych kilka dni wcześniej:

"Jesteśmy właśnie na prelekcji Techlandu na Polconie. Mówią o testowaniu gier. Ciężka robota, ale to pewnie wiecie."

"Uwaga, wymagania na testera!
a) nie trzeba skończyć studiów ;]
b) jeden z level designerów Techlandu skończył "dekoratorstwo ogrodów".
c) skrupulatność, oko do szczegółów
d) wiedza jak jest silnik zbudowany
e) ... tyle. ;]"

"Wymagania na level designera:
a) zmysł plastyczny
b) drobne portfolio ;] (róbcie mody)
c) więcej nie mówili. ;]"

"Wymagania na grafika:
a) bogate portfolio
b) skończona szkoła plastyczna
c) ha, koniec! ;>"

"Level designer, programiści, artyści - można iść na prakyki do Techlandu. Albo wydaje się pani, że przyjmują. Chyba przyjmują. :] W każdym razie, to dobry sposób na wejście dla branży. Wszędzie szukają darmowych rąk do pracy! :]"

No i to tyle. Martwiące?

Offline raggnarok

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2835
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #311 dnia: Wrzesień 05, 2011, 15:31:44 »
Wydaje mi sie, ze mieliscie od poczatku zbyt wygorowanie oczekiwania w stosunku do tej gry. Niektorzy juz po samym trailerze zmieniali portki i oznajmiali, ze DI to bedzie GOTY. Litosci...

Offline Krusty

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11497
  • Płeć: Mężczyzna
  • Badass Beard on Win10
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #312 dnia: Wrzesień 05, 2011, 15:38:50 »
DI to bedzie GOTY. Litosci...

Nazwiska proszę. ;) Każdy kto zna osiągnięcie Techlandu chyba wiedział, że gra nie będzie żadnym cudem.

Offline sew360

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 693
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #313 dnia: Wrzesień 05, 2011, 15:48:04 »
Czym się różni, że oczekuję po grze Goty i wychodzi średniak oraz oczekiwanie na crapa i wychodzi średniak??? Średniak=średniak, przecież nie kupię byle 6/10 tylko dlatego że spodziewałem się 2/10 :P

Offline Szozi

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1312
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #314 dnia: Wrzesień 05, 2011, 15:49:20 »
Szczerze mówiąc nijak nie wychodzi mi 2/5 po przeczytaniu recenzji Konrada...  Chyba, że czegoś nie zrozumiałem? ;D

Offline Rolek

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9960
  • Płeć: Mężczyzna
  • uber alles
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #315 dnia: Wrzesień 05, 2011, 15:55:41 »
Niektorzy juz po samym trailerze zmieniali portki i oznajmiali, ze DI to bedzie GOTY. Litosci...
I jest to idealny przykład, iż za wciskanie ludziom kitu powinno się twórców karać chłostą, ale sami sobie winni.

Offline marvelous

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4111
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #316 dnia: Wrzesień 05, 2011, 15:56:05 »
Cytuj
Szczerze mówiąc nijak nie wychodzi mi 2/5 po przeczytaniu recenzji Konrada...  Chyba, że czegoś nie zrozumiałem?

Bo przy 2/5 będzie więcej komentarzy (i kliknięć), niż przy 4/5. A tekstów na Poly i tak nikt nie czyta. ;)

mateuszgreloch

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #317 dnia: Wrzesień 05, 2011, 16:50:14 »
Ktoś usunął mojego posta? oO

A ja tylko napisałem, że obawiam się tutaj antyreklamy bo wiadomo, że agora wspierała CDP przy okazji premiery W2 i wiadomo, że z techlandem się za bardzo nie lubią oO Usuńcie jeszcze raz, I dare you.

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #318 dnia: Wrzesień 05, 2011, 17:11:32 »
Ktoś usunął mojego posta? oO

A ja tylko napisałem, że obawiam się tutaj antyreklamy bo wiadomo, że agora wspierała CDP przy okazji premiery W2 i wiadomo, że z techlandem się za bardzo nie lubią oO Usuńcie jeszcze raz, I dare you.

Ja szybko zacytuje, zeby bylo wiecej roboty z usuwaniem 8).
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 92031
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #319 dnia: Wrzesień 05, 2011, 17:23:12 »
toś usunął mojego posta? oO
Konrad? ;)

Cytuj
A ja tylko napisałem, że obawiam się tutaj antyreklamy bo wiadomo, że agora wspierała CDP przy okazji premiery W2 i wiadomo, że z techlandem się za bardzo nie lubią
"Wiadomo, że" - a skąd? bo mnie np nic nie wiadomo, wiec poprosze o jakies dowody na poparcie tezy - skoro wiadomo, że, to na pewno też wiadomo że są dowody na poparcie tezy ;)