Forum Polygamia.pl

Gry => Dyskusje => Wątek zaczęty przez: Acrid w Sierpień 31, 2012, 19:53:37

Tytuł: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Acrid w Sierpień 31, 2012, 19:53:37
Cytuj
Pierwsze screenshoty z "Dead Island Riptide". Czekacie?

(http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/564393_396438140422968_565649563_n.jpg)
(http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/582543_396438160422966_185656441_n.jpg)
(http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/309207_396438187089630_1296409114_n.jpg)
(http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/527958_396438207089628_1634532699_n.jpg)
(http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/303573_396438217089627_1661675940_n.jpg)

Kto nie grał w '1' powinien uważać na spoilery, oczywiście można było spodziewać się takiego błahego wyjścia z sytuacji: http://uk.ign.com/articles/2012/08/31/dead-island-riptide-details-and-screens

Pomijając samą fabułę:
- nowa postać, oczywiście z unikalnym drzewkiem umiejętności,
- nowi przeciwnicy,
- dynamiczna pogoda,
- co-op communication features,
- hub defense missions where the survivors will "need to strategically place traps, fences and turrets to fend off oncoming Zombie onslaughts and to protect the humans in these sanctuaries."

Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: THU31 w Sierpień 31, 2012, 19:58:53
Czekamy, czekamy. Zanosi się na miodny co-op.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: marvelous w Sierpień 31, 2012, 20:11:47
To będzie jakiś dodatek, sequel, DLC?
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Acrid w Sierpień 31, 2012, 20:16:00
To będzie jakiś dodatek, sequel, DLC?
Cytuj
Back at E3 2012, publisher Deep Silver announced Dead Island Riptide, a sequel to developer Techland's 2011 hit Dead Island. And that's pretty much all the companies said. Later, Deep Silver said the game would only cost you $50, but said nothing about the game. Nothing until today.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Naked Blaze w Sierpień 31, 2012, 20:24:02
Jako fan Dead Island i wszelakich gier z zombie nie mogę się doczekać, mam nadzieje tylko że system zapisu stanu gry będzie lepszy niż w części pierwszej. Poza tym chyba dużo w grze bym nie zmienił.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Acrid w Sierpień 31, 2012, 20:31:52
Poza tym chyba dużo w grze bym nie zmienił.
Craft, rozbudowany i wykorzystujący w pełni zdobyte części.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: dazzlerazzle w Wrzesień 01, 2012, 09:40:21
Za $25 na przecenie biore, sorry ale poprzednia czesc byla tak nudna ze gydby nie co op to chyba bym ja sprzedal po paru dniach.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Pikacz w Wrzesień 01, 2012, 09:51:04
- hub defense missions where the survivors will "need to strategically place traps, fences and turrets to fend off oncoming Zombie onslaughts and to protect the humans in these sanctuaries."
Czyli taki TD? No to ja sobie odpuszczam. Szkoda, bo Dead Island bardzo mi się podobało.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Musiol w Wrzesień 18, 2012, 18:02:38
http://www.youtube.com/watch?v=Rx3MqZj7CDY

Jest zwiastun, znowu CGI.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: THU31 w Wrzesień 18, 2012, 18:24:59
Dobre CGI nie jest złe. Szkoda, że jakość słabiutka, do tego jakieś 24.025 FPS ma źródło tego filmiku w formacie WMV.


Ja ogólnie lubie takie teasery, nie mówiące w sumie nic o grze.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Michał Broda w Wrzesień 18, 2012, 19:03:49
Ja nie lubię, bo tak jak już pisałem jest to pewnego rodzaju oszukiwanie ludzi bo ten trailer nie ma nic wspólnego z grą oprócz z zombiech. OK to jest prerenderowany teaser, ale to nie zmienia faktu, że jednak większość firm nawet teasery wypuszcza takie które wpisują się w klimat danego tytułu. Ehh, jakoś zebrało mi się na narzekanie. No i fakt faktem, że jakoś słaba. No ale Riptide to mały projekt z dużo mniejszym budżetem, tak więc również na reklamy kasy brakuje :)
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Acrid w Październik 04, 2012, 22:58:19
(http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/326415_10151233403335325_716215258_o.jpg)

Cytuj
Dead Island Riptide is the cover game of Gameinformer issue 235! If the artwork by Wojciech Ostrycharz, Techland's amazing concept artist, seems familiar to you, it should :). Wojciech is also the man behind the official cover art of the original Dead Island game.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Jabol w Październik 04, 2012, 23:08:45
Zajebiście zajebiste :). Ciekawe czy kiedykolwie doczekamy się polskiej płyty lub polskiego muzyka na okładce takiego Rolling Stones na przykład :)
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Alexej w Październik 04, 2012, 23:16:51
wooow, niezły sukces, zwłaszcza w takim okresie (xcom, dishonored, hitman, halo, forza, cod i cholera wie co jeszcze)
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Musiol w Październik 04, 2012, 23:29:55
Z tym, że w tym miesiącu, GI ma aż 5 okładek. Oprócz DI jest Ni no Kuni, nowe Metro, Fuse i Beyond
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Naked Blaze w Październik 05, 2012, 08:16:24
Dawać mi tu grę a nie okładki :D
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Acrid w Październik 30, 2012, 15:02:21
Cytuj
Dead Island Riptide will be available on PC, Xbox 360, and PlayStation 3 in North America on April 23, 2013, and April 26, 2013 in the rest of the world!

Pre-ordering the game will give you access to an exclusive pack of Weapon Mods for even more exotic ways to dismember both your favorite undead and the new enemies found on Palanai. Select retailers will also have a Special Edition of Dead Island Riptide, containing not just the Weapon Mods pack, but also a unique alternate character skin! More details on the Weapon Mods pack, as well as which retail partners in which countries will have the Special Edition available, will be announced soon.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Acrid w Listopad 15, 2012, 19:35:23
Sam B Feat. Chamillionaire - "No Room In Hell" *Uncut* [North America]
http://www.youtube.com/watch?v=MsPAYAmmqnQ
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Zboro w Styczeń 10, 2013, 20:43:23
(http://www.gry-online.pl/galeria/html/wiadomosci/bigphotos/preview/24581218.jpg)
Amerykańskie wydanie kolekcjonerki.

Cytuj
Limitowana edycja nazwana Rigor Mortis dostępna ma być jedynie w wersjach na konsole Xbox 360 oraz PlayStation 3 i kosztować 79,99 dolarów. W pudełku, będącym miniaturową podróżną walizką, znajdziemy:

    specjalne wydanie gry, posiadające alternatywną okładkę, kod DLC oraz cyfrową mapę strategiczną
    figurka egzotycznej tancerki zombie
    otwieracz do butelek w kształcie odciętej dłoni
    kluczyk do domku letniskowego z drewnianym brelokiem

Deep Silver na razie nie potwierdziło czy podobny zestaw pojawi się także po drugiej stronie Atlantyku. Warto dodać, że polska edycja kolekcjonerska może dodatkowo różnić się od ewentualnego europejskiego odpowiednika.
źródło: gry-online.pl
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Acrid w Styczeń 15, 2013, 22:33:30
Oni to chyba specjalnie zrobili taki zabieg marketingowy bo nikt się tytułem nie interesuje? Bo nie może być, że cycki we krwi nie były dla nich przed ogłoszeniem czymś, co może wywołać 'problem' (jak dla kogo).

Official Deep Silver (@deepsilver)
http://www.twitlonger.com/show/kngs7f

Techland
Dear Dead Island fans and gamers: Techland had no prior knowledge of the contents of the limited Zombie Bait edition of Dead Island: Riptide. It, like all the other physical editions of the game, was designed solely by the game's global publisher, Deep Silver. They have issued a statement on the matter and Techland will not issue any further comments.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: SimonX w Styczeń 15, 2013, 22:57:21
Dla mnie ta kolekcjonerka to przegięcie, figurka jest obleśna i nie mieści się w mojej małej głowie, skąd tyle obrony dla niej w komentarzach w necie. Właściwie wszystkim się podoba, nikt nie widzi nic dziwnego w cycastym zmasakrowanym korpusiku...
Ręce mi opadają już.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: MaZZeo w Styczeń 16, 2013, 00:53:58
No ja nie wiem o co ten raban. Potem niektórzy się dziwią czemu seks to w grach temat tabu i czemu młodzież jest za wszelką cenę przed tym chroniona (trepanacje czaszki i odrywanie kończyn za to na propsie), skoro sami ludzie reagują tak histerycznie na kawałek zakrwawionego, zakrytego cycka (cycków).
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: aux w Styczeń 16, 2013, 01:29:25
Dawno nie widziałem tak beznadziejnego gadżetu w kolekcjonerce. Rozumiem figurkę skąpo odzianej laseczki, ale same cyce? WTF! Dla mnie to głupie i bez sensu.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: hazi w Styczeń 16, 2013, 02:23:29
A mnie ręce opadają jak widzę wielce oburzonych. Gdzie to ich oburzenie jak dzielni żołnierze, bombardują wioski pełne niewinnych ludzi w imię rozkazów z góry? Gdzie ich oburzenie jak w praktycznie każdym programie informacyjnym non stop bombardują nas seksem i przemocą? Gdzie ich oburzenie jak w telewizji puszczają filmy pełne przemocy? itd. itp.
Come on people, nie macie już z czego robić problemów? Dla mnie nie ma w ogóle dyskusji. Sprawa jest oczywista. Zagranie marketingowe tylko i wyłącznie, aby o grze było głośno. Cel osiągnięty. Mission acomplished. Good bye. Case closed. Finito.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: szpynda w Styczeń 16, 2013, 03:41:58
A gdzie to to mozna zamówić? To byłaby moja pierwsza kolekcjonerka. Tylko mogli skalę 1:1 zrobić ;D
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: SimonX w Styczeń 16, 2013, 06:40:12
Ja się dziwię, że taki pomysł się prawie wszystkim podoba.
Wg. mnie co innego gra, gdzie przemoc ma uzasadnienie fabularne, co innego figurka obleśnego stwora, a co innego figurka okaleczonych zwłok. Naprawdę wg. mnie trzeba być psychopatą, żeby sobie takie coś na biurku postawić.

Nie podoba mi się to i tyle mają z takiej promocji, że ja tej gry nie kupię.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: carloz w Styczeń 16, 2013, 07:14:07
Dla mnie to jest dziwne, ciekawe czemu nikt nie podnosił lamentu przy np. figurce z FEAR3 , a tutaj artykuł na głównej ( ciekawe czy grając też autor jest taki wrażliwy? Na szczęście gry mają PEGI, więc może takie unika ). Jak się komuś nie podoba to niech nie kupuje. Ja olewam, ale kolekcjonerów może zainteresuje.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: SimonX w Styczeń 16, 2013, 07:29:41
Hmmm... Naga postać z gry w ciąży  vs cycate zmasakrowane zwłoki bez głowy.
Serio, nie ma różnicy?
Bo i tu i tu cycki są, to nie widzisz różnicy?
OK. Może wytłumaczę: nie chodzi o cycki, chodzi o to, że figurka przedstawia zwłoki. TRUPA. Nie przedstawia nawet zombiaka, przedstawia trupa. I jak to nie jest chore dla graczy, to ja nie chce być utożsamiany z graczami.
Tyle ode mnie.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: TurboGad w Styczeń 16, 2013, 07:39:43
Ja rozumiem, że się komuś taka figurka może nie podobać, tak samo jak może się nie podobać film pokroju "Hostel". Tyle tylko, że taki przemysł filmowy święte oburzenie związane z seksem i krwią na ekranie przechodził kilkadziesiąt lat temu, a świat gier przechodzi to teraz, ot tyle i tylko tyle. Choć z drugiej strony, filmy są cały czas od czasu do czasu bashowane, ale są to zwykle głosy mniejszości, a nie ogółu...zupełnie jak w tym przypadku, więc może stosunek do gier się mimo wszystko normalizuje. Ja uważam (osobiście mi się nie podoba), że ta figurka wpisuje się w undead-chłam będący obecnie na topie. Na Halloween ludziska przebierają się za zgniłe i częściowo zmasakrowane zombie, są jakieś kolekcjonerskie artykuły związane z filmami o zombie będące np. sztuczną głową zombie, którą (w domyśle) ktoś odrąbał, itp..

PS Ja bym tu prędzej gwałtownej reakcji środowisk feministycznych się spodziewał, ale może fakt, że obwód biustu figurki nie jest taki znowu duży sprawił, że się sprawa nie zakwalifikowała do rozpatrzenia  ;D

@SimonX - ale mimo wszystko ta figurka Almy na pewno została by przez wielu uznana za disturbing choćby właśnie z tego powodu, że płód jest fluorescencyjny i świeci w ciemnościach.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: carloz w Styczeń 16, 2013, 07:44:22
@Simonx Masz trochę racji, ja sie jednak tak nie wczuwam. Różnicę czuję. Zakup tego IMO bez sensu.

Twórcy w każdym bądź razie dostali to czego czego chcieli, mają szum medialny.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: password w Styczeń 16, 2013, 08:21:49
Zakrwawione cycki trupa na biurku? Dziękuje wole "Żywe" :D Także gadżet dla małolatów jak znalazł.
Swoją drogą olali damską część graczek. Co dziewuszki będą oglądać cycki? Nigga please...
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Pikacz w Styczeń 16, 2013, 08:50:10
Mnie to lata - EK, więc nikt nikogo nie zmusza do kupowania.
A swoja droga idę o zakład, że większości oburzonych nie robiło się niedobrze przy reklamach i akcjach promocyjnych Dextera. Które do lajtowych nie należały. Bojkotów serialu nie stwierdzono.
IMO duży szum o nic - zwłoki, to zwłoki i tyle.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: SimonX w Styczeń 16, 2013, 09:12:18
Nie, zwłoki to nie "zwłoki i tyle".
Tym się m.in. różnimy od zwierząt, że zwłoki otaczamy szacunkiem.

Zaraz ktoś powie, że "Nekrofilia - mnie to lata.
Ja osobiście nie gustuję, ale jak toś lubi to czemu nie, przecież to nie tak, że temu trupowi dzieje się jakaś krzywda".

Wiele osobó (nie tylko tutaj) mówi, że "mnie się nie podoba, ale nie mam nic przeciwko". Jak się komuś nie podoba, to IMHO POWINIEN mieć coś przeciwko.

Powracamy trochę do dyskusji o tolerancji - ja jestem zdania, że nie wszystko należy tolerować w imię wyższych_zasad_wszechobecnej_super_tolerancji.
Bo tutaj nie chodzi o to czy komuś się podobają podarte jeansy, przekłuty sutek, czy nawet wiara w inne bóstwo. Zawsze gdzieś jest granica tolerancji, każdy ma ją pewnie gdzie indziej.
Jak widać moja tutaj została przekroczona.

Znalazłem jeszcze jeden powód dlaczego mnie to nie lata: ktoś będzie przechodził obok pudełka z tą EK w sklepie, zobaczy, skrzywi się i pomyśli "To te giereczki, co Szymon w nie gra? OMG"
Nie życzę sobie.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: tytacz w Styczeń 16, 2013, 09:22:38
hahahaha, nekrofile  :D

To pewnie ci co kupili kolekcjonerki Feara 3 lubują się potajemnie w pedofilii  ::)
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: TurboGad w Styczeń 16, 2013, 09:29:11
Cytuj
Wiele osobó (nie tylko tutaj) mówi, że "mnie się nie podoba, ale nie mam nic przeciwko". Jak się komuś nie podoba, to IMHO POWINIEN mieć coś przeciwko.

Nie bardzo rozumiem jak to ma działać. Ja np. gardzę niektórymi twórcami i ich twórczością i jak ktoś się mnie zapyta o opinię o nich to powiem, ze szkoda na to czasu i pieniądze, że to chłam i badziewie, ale nie będę kopii kruszył o to, że komuś innemu się podoba, bo ma o tego święte prawo i jego gust i upodobania sprawiają, że widzi w tym coś czego ja nie widzę. W jaki sposób mam mieć coś przeciwko w takie sytuacji? Namawiać innych żeby się na takie dzieła wypieli, bo mnie się nie podoba? Pikietować, namawiać do bojkotu, domagać się cenzury? Przecież nie mam do tego żadnego prawa i dobrze, bo chęć przekucia własnych obiekcji na jakieś faktyczne skutki w sytuacji kiedy chodzi o preferencje i nic więcej jest głupia i zła. Z drugiej strony mnie się podoba wiele rzeczy, które inni uznali by za obrazoburcze i obraźliwe dla ich uczuć (różnorakich) i w porządku, mają do tego prawo, ale już walczyć z tym nie bardzo. Co innego jakby się komuś z tego tytułu faktycznie krzywda działa, ale się nie dzieje.

PS Ja sobie z kolei ŻYCZĘ żeby było coraz więcej (autentycznie) hardcorowych treści w naszym ulubionym medium. Żeby granica tego co wolno pokazać była sukcesywnie przesuwana aż do całkowitej likwidacji - i nie chodzi tutaj nawet o preferencje, ale o ideę. Od mnożenia tematów tabu i "świętości" są związki wyznaniowe i środowiska takie jak te, które zgotowały USA prohibicję (dla przykładu), a nie świat sztuki i rozrywki.

@tytacz - ale ciężarna Alma jest wersją, która wiekiem nie podpada pod paragraf  ;D
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Pikacz w Styczeń 16, 2013, 09:31:09
Nie, zwłoki to nie "zwłoki i tyle".
Tym się m.in. różnimy od zwierząt, że zwłoki otaczamy szacunkiem.
Nie będę tu się wdawał w filozoficzne dysputy o szacunku dla worka mięsa, który faktycznie kiedyś był osobą. Każdy ma swoją granicę tolerancji - moja ustawiona jest bardzo wysoko i mi to, podobnie jak promocja Dextera (a przypomnę tylko o fontannach wypełnionych sztuczną krwią czy ulicach obchlapywanych sztuczną krwią z autobusów - plakaty promo z zakrwawionym Hallem trzymającym dziecko też nie wywołały powszechnej dramy) kompletnie nie przeszkadza.

Zaraz ktoś powie, że "Nekrofilia - mnie to lata.
Ja osobiście nie gustuję, ale jak toś lubi to czemu nie, przecież to nie tak, że temu trupowi dzieje się jakaś krzywda".
Nie przesadzaj, skrajność która kompletnie nie ma odniesienia. :/

Znalazłem jeszcze jeden powód dlaczego mnie to nie lata: ktoś będzie przechodził obok pudełka z tą EK w sklepie, zobaczy, skrzywi się i pomyśli "To te giereczki, co Szymon w nie gra? OMG"
Nie życzę sobie.
Uważam, że ludzie mają mózgi i sami potrafią myśleć nie ulegając powszechnej histerii - jeśli ktoś ocenia cię przez pryzmat jakiejś gry stojącej w sklepie, to nie wiem czy jest wart twojego czasu. Zresztą, nagonka w mediach na graczy trwa, więc na dobra sprawę już dawno powinieneś zostać zlinczowany, bo jesteś potencjalnym zagrożeniem dla każdego dookoła. :)
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Don Simon w Styczeń 16, 2013, 10:05:38
Figurka Almy byla denna.
Ta figurka tez jest denna.

Wnerwia mnie hipokryzja - trupy, strzelanie w glowe (Max Payne) i zabawy z siekiera sa ok, ale cycki, seks, normalne relacje dorosle w grach nie wystepuja i sa tabu. DNO!
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: carloz w Styczeń 16, 2013, 10:21:14
... i wydawca już sie wycofał z tej kolekcjonerki mam nadzieje, ze niektórym ulżylo i poczują sie lepiej. ;)
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: SimonX w Styczeń 16, 2013, 10:40:37
Ciekawym, czy wogóle mieli faktycznie jakąś produkcję tej figurki ustawioną, czy to taki troll marketingowy był.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: MaZZeo w Styczeń 16, 2013, 11:12:04
Cytuj
Nie, zwłoki to nie "zwłoki i tyle".
Tym się m.in. różnimy od zwierząt, że zwłoki otaczamy szacunkiem.
W grze też zwłoki otaczasz szacunkiem?

Ta figurka to taki sam poziom sztuczności jak wirtualne trupy, czemu ci to przeszkadza tylko w jednym przypadku?

W ogóle to dam sobie obie łapy uciąć, że jakby to popiersie było męskie i płaskie to by to przeszło bez echa.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: BluePL w Styczeń 16, 2013, 11:19:54
IMHO figurka almy byłą i bardziej szokująca i bardziej ohydna, a larma nie było. Nie wiem wtf.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: SimonX w Styczeń 16, 2013, 11:20:50
Cytuj
Nie, zwłoki to nie "zwłoki i tyle".
Tym się m.in. różnimy od zwierząt, że zwłoki otaczamy szacunkiem.
W grze też zwłoki otaczasz szacunkiem?

Oczywiście, że nie, tak samo jak nie otaczam szacunkiem tej figurki, bo przedstawia zwłoki.
Wydaje mi się po prostu, że pewne rzeczy nie powinny być przedmiotem gadżetu reklamowego.
Ale widzę, że jestem tu sam, wszyscy uważają, że figurka jest spoko, co miałem do powiedzenia powiedziałem i wystarczy, nie ma co drążyć tematu.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: BluePL w Styczeń 16, 2013, 11:24:50
Przesadzasz, wielu nie uważa, że jest spoko, ale w obliczu tego jakie gadżety mamy w sklepach dostępne, ta figurka to nie jest nic szokującego.

W sklepie ostatnio widziałem figurkę masturbującego się misia... też mi się to nie podoba.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Bloodergo w Styczeń 16, 2013, 12:15:20
Kurczę, odwołali to? A chciałem sobie postawić zakrwawione cycki obok Almy :(
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Don Simon w Styczeń 16, 2013, 12:28:04
Mozesz zawsze swiniom tylko glowe, rece i nogi rzucic, a reszte na biurku postawic.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: password w Styczeń 16, 2013, 12:32:10
Może Alma nikomu nie przeszkadzała dlatego, że była tą złą postacią, którą później staramy się zabić, to też nikomu nie przeszkadzało :D
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Bloodergo w Styczeń 16, 2013, 12:49:22
No ale skąd wiadomo, że to popiersie nie jest złej osoby? :>
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: BluePL w Styczeń 16, 2013, 12:57:48
W takim ubraniu i z silikonami, to święta ona na pewno nie była ;).
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: arian w Styczeń 16, 2013, 13:07:32
U mnie Alma stała przez chwilę w salonie i nikt nie zwrócił na nią uwagi. W sumie to taka mała pierdoła, że jak nie pokażesz jej palcem, to każdy przejdzie obojętnie. A "popiersie" jest zwyczajnie nieestetyczne w sensie wizualnym. Może fajniej by wyglądało, gdyby figurka prezentowała korpus leżący na piachu/trawie, z odrąbaną głową obok. Tak samo szokujące, a ładniejsze, bo coś przedstawia. Ciało bez głowy nie ma sensu, bo chyba największą wartość ludzie przywiązują do głowy właśnie, a tak mamy bezosobowe truchło.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: aux w Styczeń 16, 2013, 14:18:37
A tak się gościu napracował...

(http://www.ppe.pl/pliki/gallery/0/4/46/530x650_44681.jpg#)
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: szpynda w Styczeń 16, 2013, 14:28:55
Ale brytyjskich cycków chyba nie odwołali? Toć to kicz pierwsza klasa niczym "Teksańska masakra piłą mechaniczną" i bardzo mnie rozbawiło wywołane oburzenie plastikową figurką wielkości zeszytu :) Ci sami się oburzaja co headshoty walą i z miotacza potraktują piksele na ekranie ale już kawałek plastiku to ZUO i ZGROZA! Ludzka hipokryzja nie zna granic. Nie widzę różnicy między zmasakrowanymi zwłokami na ekranie, a tymi tu z plastiku.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: BluePL w Styczeń 16, 2013, 14:33:17
To ja kupię, po 3$ sztuka hurtem. Myślę że na ebayu by zeszło w fajnej cenie  ;).
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Acrid w Styczeń 23, 2013, 19:14:44
Dead Island Riptide - Gameplay Reveal  9:18
http://uk.ign.com/videos/2013/01/23/dead-island-ripteide-gameplay-reveal
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Michał Broda w Styczeń 23, 2013, 19:53:28
Dead Island Riptide - Gameplay Reveal  9:18
http://uk.ign.com/videos/2013/01/23/dead-island-ripteide-gameplay-reveal
Cóż wygląda całkowicie jak podstawka, nic więcej nie można powiedzieć. Ogień mnie cały czas irytuje bo w tej grze jest to jeden z najgorzej zrobionych efektów obecnej generacji IMO. Tak czy inaczej poprzednia część mi się podobała więc pewnie zagram kiedyś tam.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: password w Styczeń 23, 2013, 20:11:48
Tymczasowo wygląda jak DLC do DI.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Naked Blaze w Styczeń 23, 2013, 20:59:54
A tak się gościu napracował...

(http://www.ppe.pl/pliki/gallery/0/4/46/530x650_44681.jpg#)

Ja tam oburzenia tymi figurkami trochę nie rozumiem, moja dziewczyna sama stwierdziła że jeśli będzie w PL za dobrą cenę to mi kupi i postawimy sobie koło TV żeby ładnie kurz zbierało.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: zaq123456 w Styczeń 23, 2013, 21:09:48
A tak się gościu napracował...

(http://www.ppe.pl/pliki/gallery/0/4/46/530x650_44681.jpg#)

Ja tam oburzenia tymi figurkami trochę nie rozumiem, moja dziewczyna sama stwierdziła że jeśli będzie w PL za dobrą cenę to mi kupi i postawimy sobie koło TV żeby ładnie kurz zbierało.
Irlandzki Gamestop podal cene limitki 120 euro :) co daje 500zl ciekawe czy w PL bedzie taniej.

http://www.gamestop.ie/Xbox%20360/Games/44453/dead-island-riptide-zombie-bait-edition?previousUrl=http%3A%2F%2Fwww.gamestop.ie%2FSearchResult%2FQuickSearch%3Fq%3DDead%20Island%20Riptide%20Zombie%20Bait%20Edition
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Naked Blaze w Styczeń 23, 2013, 21:28:45
PO cichu liczę że jednak ta limitka nie będzie się dobrze sprzedawać i po pewnym czasie przecenią ją do akceptowalnej ceny.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: afwi w Marzec 21, 2013, 17:31:33
Nowy zwiastun Riptide wygląda bardzo zachęcająco :)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gYeybM4Ff_E
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: password w Marzec 21, 2013, 18:57:46
Dla mnie wygląda wciąż jak Expansion pack do podstawki.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Ja Być z Polska w Marzec 21, 2013, 19:44:02
Bo to oficjalnie jest Dead Island 1.5, developerzy tak nawet mówią. Mnie to jakoś bardzo nie przeszkadza, o ile gra będzie długa.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Acrid w Marzec 28, 2013, 14:41:01
(http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/166795_425173874240018_564402786_n.jpg)

199,90 PC i 299,90 konsole
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Don Simon w Marzec 28, 2013, 14:42:33
Ha, czyli bedzie nowe wydanie World War Z po polsku! Gut!
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Ja Być z Polska w Marzec 28, 2013, 14:49:37
Zakładam że zgubiłeś jedynkę przy pecetowej cenie? Za 99 zł to byłby steal, ale 199 to z kolei w drugą stronę (tyle jest w Ultimie).
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Alexej w Marzec 28, 2013, 20:34:48
ale najebali badziewia 0_o
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: draker w Marzec 28, 2013, 21:45:50
Znalazł ktoś może tą kolekcjonerkę w dobrej cenie w jakimś polskim sklepie? W tej chwili jedynie znalazłem ją za 189,90zł na PC w gram.pl, może jeszcze taniej da radę wyhaczyć?
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: mierniczek w Lipiec 01, 2013, 10:19:08
Odkope troche temat, bo moze znajda sie "zapalency" ktorzy graja w to "cudo" :)

Dead Island (pierwsza czesc) kupilem, a w zasadzie dostalem w wymianki z jakiegos serwisu do wymiany gier.
Sam bym pewnie dlugo sie zastanawial czy kupowac te gre, ale ze ktos mi to zaoferowal za jakiegos innego "crapa" to wzialem.
Bez emocji wsadzilem do czytnika konsoli i ... moze to zabrzmi glupio, ale podobalo mi sie.
"Podobalo mi sie" to w zasadzie za slabe slowa. Podobalo mi sie i to bardzo.

"Zrobilem sobie" tego madafakera czarnucha i palowalem te wszystkie zombie na rajskiej plazy.
Zabrzmi to troche jakbym byl jakims psychopata, ale lamanie tych wszystkich kulasow, rozbijanie glow jakimis maczugami dawalo mi duzo frajdy :)

Nie tak dawno wyszla druga czesc.
No to kupilem :)
Odpalilem i zobaczylem dokladna kalke pierwszej czesci.

Czy to zle?
Dla mnie nie :)

Czy polecalbym druga czesc?
Tak, ale tylko osobom, ktorym podobala sie jedynka i ktorzy po przejsciu pierwszej czesci mieli niedosyt (i to tylko tym osobom). Jak ktos "odbil sie" od DI i mial nadzieje ze w Riptide znajdzie na tyle zmian ze mu sie spodoba to niech sie nie ludzi. Taki ktos niech omija te gre szerokim lukiem.

Druga czesc zaczyna sie dokladnie w momencie zakonczenia jedynki.
Tworcy nawet zeby podkreslic ze to dalsza przygoda karza nam "zrobic" sobie postac od razu na 14 poziomie (mozna takze importowac postac - wtedy bedziemy miec level taki z jakim zakonczylismy DI).

Startujemy znow na tropikalnej wyspie i znow napier... zombiaki czym popadnie.
Mechanika ta sama - fun takze - oczywiscie jesli kogos to jeszcze nie znudzilo.
Widac ze tworcy poszli po najmniejszej lini oporu, bo wszystko "wzieli" (lacznie z teksturami) z poprzedniej produkcji i tylko dodali nowa fabule.
Jedyna nowosca jest dodatkowa postac, ktora mozemy zagrac. Gosc jest bylym zolnierzem i specjalizuje sie w broni narecznej (kastety, rekawice z pazurami ala Wolverine :) )

Btw czy ktos z Was gra lub bedzie gral w te gre na taborecie?
Z checia zagralbym w to w coopie ze znajomym.
Oczywiscie mozna grac z randomami, ale po ostatniej wizycie (w mojej grze) randoma to wylaczylem te opcje.
Ja mialem 20 level - wpadl mi gosc z 55 levelem i tlukl wszystko na 1 strzala. Co to za gra? Przeciez nie bede za nim "latal" i zbieral loot ze zwlok :)
Jak ktos jest chetny to z chcecia zagralbym od nowa (jak moj murzyn dotrze juz do konca)

Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Czezare w Lipiec 01, 2013, 11:54:31

Btw czy ktos z Was gra lub bedzie gral w te gre na taborecie?
Z checia zagralbym w to w coopie ze znajomym.
Oczywiscie mozna grac z randomami, ale po ostatniej wizycie (w mojej grze) randoma to wylaczylem te opcje.
Ja mialem 20 level - wpadl mi gosc z 55 levelem i tlukl wszystko na 1 strzala. Co to za gra? Przeciez nie bede za nim "latal" i zbieral loot ze zwlok :)
No proszę...wypisz wymaluj...Borderlands! ;D
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Ja Być z Polska w Lipiec 01, 2013, 11:57:13
Dziwne. Dopiero co w innym temacie pisałem że jest super level scaling i balans w tej grze, tak że każdy ma przeciwników na swoim poziomie. Oczywiście mowa o jedynce, ale zakładam że w Riptide też to jest skoro to kopiuj-wklej.

W Borderach własnie tego nie ma i można tak ownować przeciwników na niskich levelach.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: mierniczek w Lipiec 01, 2013, 12:05:49
Dziwne. Dopiero co w innym temacie pisałem że jest super level scaling i balans w tej grze, tak że każdy ma przeciwników na swoim poziomie. Oczywiście mowa o jedynce, ale zakładam że w Riptide też to jest skoro to kopiuj-wklej.

W Borderach własnie tego nie ma i można tak ownować przeciwników na niskich levelach.

Hmmm
Ja mialem 20 level i wpadl do mnie gosc na 55 levelu.
Ja widzialem przeciwnikow z levelami z mojego poziomu.
Czyli ten ktos co do mnie wpadl widzial "swoich" przeciwnikow w mojej grze na 55 levelu?

Tak czy siak - ja bilem te moby jakas podrzedna bronia z malym upgradem. Ten ktos wyciagnal pradowa super hiper katane i przechodzil przez przeciwnikow jak przez maslo - wiec wydawalo mi sie ze "moje" potworki nie sa dla niego zadnymi przeciwnikami.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Simplex w Lipiec 01, 2013, 12:23:18
Dziwne. Dopiero co w innym temacie pisałem że jest super level scaling i balans w tej grze, tak że każdy ma przeciwników na swoim poziomie. Oczywiście mowa o jedynce, ale zakładam że w Riptide też to jest skoro to kopiuj-wklej.

W Borderach własnie tego nie ma i można tak ownować przeciwników na niskich levelach.

Hmmm
Ja mialem 20 level i wpadl do mnie gosc na 55 levelu.
Ja widzialem przeciwnikow z levelami z mojego poziomu.
Czyli ten ktos co do mnie wpadl widzial "swoich" przeciwnikow w mojej grze na 55 levelu?
W jedynce tak jest.

Cytuj
Tak czy siak - ja bilem te moby jakas podrzedna bronia z malym upgradem. Ten ktos wyciagnal pradowa super hiper katane i przechodzil przez przeciwnikow jak przez maslo - wiec wydawalo mi sie ze "moje" potworki nie sa dla niego zadnymi przeciwnikami.
Moze z racji na wysoki level (czas gry) miał też wykoksaną broń z efektami i dlatego to tak wyglądało.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Ja Być z Polska w Lipiec 01, 2013, 12:23:54
Dziwne. Dopiero co w innym temacie pisałem że jest super level scaling i balans w tej grze, tak że każdy ma przeciwników na swoim poziomie. Oczywiście mowa o jedynce, ale zakładam że w Riptide też to jest skoro to kopiuj-wklej.

W Borderach własnie tego nie ma i można tak ownować przeciwników na niskich levelach.

Hmmm
Ja mialem 20 level i wpadl do mnie gosc na 55 levelu.
Ja widzialem przeciwnikow z levelami z mojego poziomu.
Czyli ten ktos co do mnie wpadl widzial "swoich" przeciwnikow w mojej grze na 55 levelu?

W jedynce dokładnie tak to działa, dmg jest przeliczany procentowo, każdy widzi wrogów na swoim poziomie. Niestety nie ma indywidualnego dropu, wiec broń z zombiaka jest na poziomie tego kto go dobija, a ze skrzynki tego kto ją otwiera. Jedynie nagrody za questy się skalują.

Ale fakt, jak gram z legendarną kataną to też koszę przeciwników dość łatwo. Gramy w trzech i ilościowo raczej każdy ma kogo siekać. Czasem fajnie się sieka jednego zombiaka w trójkę.

A mamy bardzo różne poziomy w grupie, bo jeden ma chyba 14, drugi 24, a ja mam 39. :)
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Simplex w Lipiec 01, 2013, 12:25:10
Bo jesteś cziterem :P A serio to gra ma zjebane "wyzwania" grasz sobie nową postacią od zera po czym nagle kończysz jakiś czelencż, dostajesz 50k punktów i awansujesz 10 leveli.
Ale to indywidualne skalowanie levelu mobków i dropów jest super, jakby jeszcze byl indywidualny loot (bronie, apteczki, złom do tworzenia modów do broni) to byłaby całkowita perfekcja. Gamonie z Gearboxu mogliby się od techlandu uczyć skalowania.

Dead Island (pierwsza czesc) kupilem, a w zasadzie dostalem w wymianki z jakiegos serwisu do wymiany gier.
Sam bym pewnie dlugo sie zastanawial czy kupowac te gre, ale ze ktos mi to zaoferowal za jakiegos innego "crapa" to wzialem.
Bez emocji wsadzilem do czytnika konsoli i ... moze to zabrzmi glupio, ale podobalo mi sie.
"Podobalo mi sie" to w zasadzie za slabe slowa. Podobalo mi sie i to bardzo.
"Zrobilem sobie" tego madafakera czarnucha i palowalem te wszystkie zombie na rajskiej plazy.
Zabrzmi to troche jakbym byl jakims psychopata, ale lamanie tych wszystkich kulasow, rozbijanie glow jakimis maczugami dawalo mi duzo frajdy :)
Kompletnie się nie znasz! Ta gra to "crap crap crap". Nesh i MoneyLuck tak uważają, więc to musi być prawda!

Ale fakt, jak grales samemu to naprawde musiala ci sie ta gra podobac, ja bym sam chyba nie dał rady. Gram teraz w 3 osoby w coopie i jest super, nawet lepiej niż za pierwszym razem (po premierze bylo sporo bugów niestety).
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Ja Być z Polska w Lipiec 01, 2013, 12:33:03
Bo w praktyce jestem cziterem. :)

Traktuję przejście nową postacią tak jak new game plus, wiec sobie w save edytorze wbiłem wysoki level (najpierw też mi przez challenge wskoczył osiemnasty poziom bezpośrednio z szóstego), wziąłem bronie z innej postaci i jest fajnie. Pierwszy raz to warto przechodzić od zera poznając grę. Ale jak się ją już zna to słabo się gra od zera (imo oczywiście), więdząc jakie są możliwości z rozwiniętą postacią i fajnym sprzętem. Identyczna sytuacja jak w Borderach.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: mierniczek w Lipiec 02, 2013, 08:31:46

... wziąłem bronie z innej postaci i jest fajnie.

Czy w grze (w sumie obojetne w ktorej czesci, bo pewnie jest tak samo) jest cos takiego jak "skladzik" na zbedne rzeczy?
Chodzi mi o taka skrzynke, by postac X mogla tam wrzucac znaleziona bron, a wyciagnac ja mogla postac Y.
Cos ala skrytka u Claptrapa w Bordersach 2

Pytam dlatego, bo napisales ze wziales bronie z innej postaci. Zrobiles to "legalnie" w grze czy "save editor dobry na wszystko"?


Ja wczoraj znowu kilka godzinek pobiegalem po Riptide i jedno trzeba przyznac - to nie gra na przyslowiowe 5-6 godzin. Po 12 godzinach rozgrywki dotarlem dopiero do "drugiego" miasta (fakt ze walesam sie i lize kazda szczeline).
Co rusz pojawiaja sie nowe zadania i jest ich tak wiele, ze idac wypelniac jedno po drodze pojawiaja sie dwa kolejne.
Moj czarnuch dwoi sie i troi by wszystkie wykonac, ale nie wiem czy da rade :).
Z checia bym wykonywal tylko glowny watek by zakonczyc gre i zaczac inna postacia :)

Btw czy w jedynce byl jakis limit levelowy?
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Simplex w Lipiec 02, 2013, 13:04:51
Save Editor. PC MASTER RACE!
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Ja Być z Polska w Lipiec 02, 2013, 13:21:00
Save edytorem sobie przeniosłem rzeczy oczywiście. Bank w grze jest tylko dla danej postaci (ta laska od mechanika).

W jedynce na początku był cap na poziomie 50, po patchach 60. W Riptide jest 70.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: mierniczek w Lipiec 02, 2013, 13:35:42
Tak z ciekawosci

Jakimi postaciami gracie w jedynce?

Ja chyba dzis z Patsem zaczne to ogrywac, tylko u nas bedzie ten problem, ze ja czarnuchem juz nie chce grac, bo nim juz przelazlem pierwsza czesc (w druga tez nim gram).
Pats zas nie tknie murzyna, bo nie :)

Purna jakos najmniej mnie interesuje, bo strzelania nie jest za duzo i spokojnie mozna sie obejsc uzywajac broni palnej nie majac w niej zadnego skilla.

Loganem probowalem kilkakrotnie, ale skonczylo sie na tym ze zrobilem sobie jakas super wypasna bron, rzucilem nia w zombiaka (chyba nie trafilem) i zaginela gdzies w krzaczorach :) Jak mi sie cos takiego drugi raz zadazylo to olalem goscia.
Nie wiem czy w jedynce jest cos takiego, ale w dwojce mozna sobie kupic noze "tylko do rzucania". Nozykow mozna sobie kupic chocby i 100 i miec wszystkie w tym jednym slocie. Nie trzeba sie pozniej przejmowac ze jakas cudna bron nam "zaginie w akcji". Walimy nozykami na lewo i prawo i robimy z zombiakow "jezyki".

Zostaje nam chinka :) Bedziemy chyba obaj biegac babka
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Simplex w Lipiec 02, 2013, 14:02:34
Ja w kółko gubiłem bronie jak nimi rzucałem - zapominałem podnosić z trupów :D O dziwo jak gram drugi raz, właśnie loganem, to jakoś pamiętam. Rzucanie w krzaki tez mi sie nie zdarzyło jeszcze.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Ja Być z Polska w Lipiec 02, 2013, 14:07:36
Ciekawe z nożykami do rzucania, w jedynce nie ma czegoś takiego.

Ja pierwszy raz grałem Loganem. Bardzo fajna postać, i dobrze się rzuca (boomerang ftw). Czasem, baaardzo rzadko, straciłem jakąś broń, a rzucałem regularnie i odzyskiwałem prawie zawsze (tylko wiecznie mieszało sloty).
Za pierwszym razem nie używałem Fury, a to rewelka jest. Przy maksymalnym rozwinięciu jeden rzut nożem trafia cztery zombiaki, i można ich rzucać ile sie chce w obrębie limitu czasowego. Wypas skill.

Obecnie gram Xian i też bardzo mi się podoba, idealna postać do machania katanami, Skill Fury też jest niezły, ale trzeba blisko podchodzić do zombiaków. Malutko zdrowia ma ta postać, więc trzeba mieć zapas medkitów.


Strzelanie sie zaczyna w drugim akcie czyli od miasta. Na premierze było dramatyczne, ale obecnie zauważyłem że jest sto razy lepiej. Dodatek Ryder White był nastawiony na strzelanie, i poprawioną mechanikę przenieśli też do podstawki. W tym dodatku bardzo fajnie się kosiło zombiaki shotgunem.

Murzynem pewnie też bym pograł, ale zapewne trzeci raz już nie bedziemy przechodzić.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: mierniczek w Lipiec 02, 2013, 14:24:05
Ano z tym mieszaniem slotow u Logana to nadal "porazka".
Rzucisz swoja bronia, "przypadkiem" podniesiesz z ziemi inna bron i ta juz ci sie pakuje do slota, a Twoja leci do plecaka.
Szkoda ze w pierwszej czesci nie ma nozy "tylko dorzucania" :(
W dwojce nawet nie da sie nimi dziabnac z bliska. Jak wybierze sie slota z tymi nozami to postac od razy wyciaga lewa reke do przodu i jest gotowa do rzutu (a jak sie ma pozniej w tym slocie ze sto legendarnych nozy - spokojnie mozna je kupic u kupca ktory specjalizuje sie tylko w broni miotanej) to mozna tylko stac w miejscu i "nawalac" nozykami jak z karabinu.
Zgubi sie jakis? Zaden problem. Wiadomo ze pozniej ma sie tyle kasy ze nie ma co z nia robic.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: mierniczek w Lipiec 03, 2013, 08:13:17
No i po ok. 18 godzinach ukonczylem Riptide.
Dobilem od 1 do prawie 60 levelu, wiec widac ze troche sie nalazilem i tych zombiakow wycialem.

Nadal bede bronil obie czesci, bo to w zadnym wypadku nie sa crapy. To bardzo solidne pozycje (niech juz bedzie, ze sredniaki), ktore daja duzo satysfakcji (oczywiscie nie wszystkim).

Szkoda tylko ze jesli (o ile dobrze pamietam) w jedynce byly 4 (a moze 3) duze lokacje, to w dwojce sa w zasadzie tylko 2 (nie licze jakis malutkich mapek).
Znow na poczatku jest dzungla, a poniej docieramy do miasteczka.

Na pewno gry nie wykasuje z dysku i "kiedys" zagram inna postacia :)
Moze ktos ze znajomych kupi na jakiejs super przecenie i bedzie z kim grac :)
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Ja Być z Polska w Lipiec 03, 2013, 10:50:31
18 godzin? Robiłeś wszystko czy odpuściłeś zadania poboczne? Jak wszystko to troche mało. W jedynce zrobienie wszystkiego bez pośpiechu to ok. 40 godzin, myślałem że tu nie będzie wiele mniej.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Simplex w Lipiec 03, 2013, 11:02:55
Najwyrazniej te oceny rzędu 6/10 nie były tak do końca nieuzasadnione ;) Ale ja sie ciesze, bedzie wiecej czasu na inne gry  ;D

Tylko niech jeszcze troche ten riptide stanieje, wiecej niz 40zl to na pewno nie dam.

http://allegro.pl/dead-island-riptide-pl-steam-automat-i3369994150.html
Juz niewiele brakuje, aczkolwiek to gift wiec nigdy nie wiadomo - z drugiej strony pudełko kosztuje niewiele drożej - http://allegro.pl/dead-island-riptide-pc-pl-wyprzedaz-nowa-folia-i3338463229.html
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: mierniczek w Lipiec 03, 2013, 12:30:34
18 godzin, ale nie robilem wszystkiego.

Nie jestem lowca pucharkow, wiec w "powazaniu" mialem zbieranie tych wszystkich "szukajek" czy zabijanie poukrywanych pseudo-bossow.

Gdy szedlem na misje i spotkalem po drodze jakies inne zadanie, to je robilem - nie krazylem specjalnie po mapie w poszukiwaniu innych rozrywek.
Mysle ze troche mi jeszcze zostalo tych zadan pobocznych, ale ja juz gra spytala mnie pod koniec czy chce zakonczyc czy nadal zostac i robic misjie, to kliknalem na koniec.

Gra jest ewidentnie krotsza od jedynki, ale na tyle dluga, ze nie pomyslalem nagle: "WTF juz sie skonczyla?"
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: mierniczek w Lipiec 04, 2013, 08:33:44
Nie bede odgrzebywal watku o pierwszej czesci, bo ta pewnie zagrzebana jest w czelusciach piekielnych.
Riptide bylo na tej stronie (chyba dzieki mnie :) )


Wczoraj przez kilkanascie minut gralismy z Patsem w coopie w Dead Island (1).
Niestety bylo to tylko kilka pierwszych minut, bo Pats ... powiedzial ze to kupa (uzyl mocniejszego slowa) jakich malo i zasugerowal mi pytanie "jak cos tak gownianego" moze mi sie podobac?

Troche mi sie glupio zrobilo bo ja namowilem go na kupno tej gry na steamie.
Droga nie byla (ok 30zl), no ale zadna zlotowka droga nie chodzi.

Pats nie dal sie przekonac i zaraz po tym jak oposcil mnie w grze od razu wywalil to "cudo" z dysku.

Czy to ja mam spaczony gust i podobaja mi sie "gowna", a prawdziwe hity omijam z daleka?

Odwrotna sytuacja byla gdy Pats zachwalal mi Starcrafta 2.
Kupilem, zagralem z 5 misji (plus z Patsem ze 3 mecze online) i ... wiecej do gry nie wrocilem.
Strata (oczywiscie dla mnie) kasy.

No coz Pats mnie opuscil (czy to troche gejowsko nie zabrzmialo?), wiec z zombiakami zostalem sam na sam.
Biegam teraz po tej pierwszej wyspie i robie poczatkowe zadania (Rapido!!!).
Jako postac "wzialem" Logana, bo zawsze chcialem go wyprobowac (choc Chinka kusila).
Na razie to wiecej bije z reki niz rzucam bronia we wroga, ale pewnie to sie zmieni jak uda sie odblokowac te powerowskie umiejetnosci z drugiego drzewka.

Gra mi sie swietnie, bo ta gra to hit, a Pats sie poprostu nie zna i "jezd gópi".
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Simplex w Lipiec 04, 2013, 08:42:45
Nie jestem patsem, wiec moge ci tylko powiedziec, ze mnie mimo niedoróbek gra się podoba - w coopie.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: mierniczek w Lipiec 04, 2013, 08:49:35
Nie jestem patsem, wiec moge ci tylko powiedziec, ze mnie mimo niedoróbek gra się podoba - w coopie.

Mi tam sie podoba nawet grajac solo :)
Moge lazic tam gdzie chce, przeszukiwac paczki tak dlugo jak mi sie podoba, czy co  kilkanascie minut biegac od sklepu do sklepu by "wyczaic" jakas okazje.
Nikt mnie nie pogania i to jest fajne :)
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Simplex w Lipiec 04, 2013, 08:51:50
To fakt, ja poswiecam za duzo czasu na porownywanie ze sobą różnych broni bo nigdy nie mogę zdecydować która będzie najlepsza i jestem poganiany :P
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Ja Być z Polska w Lipiec 04, 2013, 13:37:31
Czy to ja mam spaczony gust i podobaja mi sie "gowna", a prawdziwe hity omijam z daleka?

Ja zawsze powtarzam, że lepiej mieć spaczony (wg nic nie znaczących opinii osób trzecich) gust niż go nie mieć wcale.


Pats powinien był jednak zrobić jakiś risercz, bo wygląda na to że kupił coś o czym nic nie wiedział.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Simplex w Lipiec 04, 2013, 13:44:44
Mierniczek też powinien, bo Starcraft 2 kosztował chyba "trochę" więcej niż Dead Island.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Pats w Lipiec 04, 2013, 13:48:53
Czy to ja mam spaczony gust i podobaja mi sie "gowna", a prawdziwe hity omijam z daleka?

Ja zawsze powtarzam, że lepiej mieć spaczony (wg nic nie znaczących opinii osób trzecich) gust niż go nie mieć wcale.


Pats powinien był jednak zrobić jakiś risercz, bo wygląda na to że kupił coś o czym nic nie wiedział.

To tylko parę zł... nie wiem o czym ta gadka, bez jaj. Na konsole kupowałem gry za 200 zł które były crapami, tu wydałem 25 ... (lol), sic - za tyle to niech sobie jest chociażby dla samej kolekcji na stemie.

SC2 można bez problemu pociągnąć za darmo, co zresztą proponowałem kilka razy (zdrapka starter). Nie to nie :P
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: mierniczek w Lipiec 04, 2013, 14:01:37
SC1 mi sie podobala (mowa o kampani), a na SC2 jakos zawsze mialem chrapke.
Kupilem, bo i tak bym kupil z samego sentymentu do jedynki.
Okazalo sie ze nie jestem targetem, to lezy zainstalowana na dysku - moze kiedys odpale ... moze ... za 100 lat
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Pats w Lipiec 04, 2013, 14:07:04
Pewnie ! Ale ze mnie szumowinę to się zrobi ! Pff Foch ! :P ;)
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: mierniczek w Lipiec 05, 2013, 10:57:18
Brne sobie dalej w DI (1) i wczoraj udalo mi sie dotrzec do tego miasta Morsesby (czy jak mu tam).

Moj Loganik ma teraz 21 level i dopiero teraz zaczynam czuc ze z levela na level przestaju byc juz taka "cipka"
Rzucanie bronia powoli (wreszcie) zaczyna byc oplacalne (daje zadowalajace efekty).

Oczywiscie wczoraj znow o malo nie wywalilem kompa za okno, bo zrobilem sobie "elektryczny" sierp, rzucilem nim w zombiaka, zombiak po "strzale" rozpadl sie na kawalki, a mojego sierpa "ni ma".
Kilka minut z przeklenstwami na ustach szukalem tej broni.
Znalazlem ja ze 20 metrow (growych) dalej wbitego w sciane. Ufff

Zaraz na poczatku gry mialem inny przypadek, ze zombiak po otrzymaniu "strzala" z jakiejs siekierki - wyladowal w krzaczorach (wystawaly tylko nogi) - oczywiscie bron byla juz nie do odzyskania.
Az sie zastanawialem dlaczego w grze nie ma opcji wyciagniecia ciala za kulasy. Zlapalbym go za te nogi, wyciagnal z krzakow i odzyskal siekierke :)
Bylo to jednak tak poczatkowy etap gry ze zal siekierki nie bylo.

Jak zgubie jakas super-duper upgradowana katane czy inne cudo - ojjjjjj bede przeklinal Loganka :)

Az korci by sobie jakos "zduplikowac" przedmioty na wypadek takich "przygod"
Tyle ze chyba bez save editora jest to niemozliwe
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Ja Być z Polska w Lipiec 05, 2013, 12:23:32
Aż tak cie odpycha użycie save editora? W końcu nie będziesz czitował tylko sie zabezpieczysz przed bugami. No chyba że bugi to "the way it's meant to be played".
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: mierniczek w Lipiec 05, 2013, 12:53:16
Save editor nie nie zadne zlo :) Nie czuje jakies odrazy do tego typu programikow:)

Ostatnio w Borderlands 2 edytowalem sobie postac (tzn odblokowalem sobie od razu wyzszy poziom trudnosci), bo nie chcialoby mi sie znow przechodzic 3 razy tego samego. Do solowej rozgrywki w sam raz. W koncu gra ma dawac MI satysfakcje :)

Zastanawialem sie tylko czy bez save editorow jest mozliwosc zduplikowania przedmiotow w Dead Island.
Edytowac nie po to by zrobic sobie 100 super drogich przedmiotow i zaraz opchnac je w sklepiku - BEDE BOGACZEM, ale po to by zrobic sobie "zapasowa" bron na wypadek gdyby znow rzucony orginal nie wyladowal gdzies w krzakach.
W koncu to jednak bug w grze.

Znalazlem ponizszy filmik (jest w miare nowy, wiec moze sposob dziala).
Wyrobuje dzis

http://www.youtube.com/watch?v=W4-o40ueA6s
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: Ja Być z Polska w Lipiec 05, 2013, 13:15:36
Sposób sie wydaje ciekawy. Jeśli by nie działał to znam jeden pewny - co-op. Backupujesz sejwa, oddajesz przedmioty partnerowi w co-opie, wychodzisz i przywracasz sejwa (trzeba zrestartować Steama po przywróceniu sejwa bo inaczej pokaże się jako corrupted).

Tylko to taka zabawa na około, bo save editorem robisz to w 10 sekund.
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: h4n5 w Lipiec 17, 2013, 21:25:16
Ile ta gra ma gejpleja tak na szybko bez większego zwiedzania? Może ktoś ma ochotę na "bezspinkową" przebieżkę w coopie, jakiś HS jak coś znajdę.
Zapomniałem dodać że oczywiście na tej lepszej konsoli czyli na PC :)
Tytuł: Odp: Dead Island Riptide
Wiadomość wysłana przez: h4n5 w Lipiec 17, 2013, 22:40:31
Ta gra to kawał porządnego softu, pierwsza godzina grania i już takie bajery jak nóż w krtani NPCa :)

(http://goo.gl/Ypg5m)
oczywiście nóż można sobie podnieść/wyjąć ;)