Autor Wątek: Dark Souls II  (Przeczytany 121250 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15534
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 10, 2013, 20:11:29 »
PS3 screens according to the original file names









Offline Fragles

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1462
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 10, 2013, 20:12:46 »
FAP FAP FAP

Offline R4V37

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 615
    • Zobacz profil
Dark Souls II
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 10, 2013, 20:17:32 »
Dzis ma byc 12 minutowy gameplay ;)


Sent from my iPod touch using Tapatalk

Offline Fragles

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1462
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 10, 2013, 20:20:50 »
Gdy się ukaże, od razu proszę o podrzucenie. Mam nadzieję że to rozwiąże moje obawy co do systemu walki.

Offline Dropout Boogie

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5675
  • Płeć: Mężczyzna
  • God Bless Sony!
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 10, 2013, 20:21:33 »
To jednak PS3?

Musiol

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 10, 2013, 20:26:06 »
To jednak PS3?
A to kiedykolwiek miało być coś innego niż PS3/Xboks 360/PC ?

Offline Dropout Boogie

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5675
  • Płeć: Mężczyzna
  • God Bless Sony!
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 10, 2013, 20:28:47 »
Biorąc zapowiedzi na temat wolnego developingu, i premiery hen dalekiej, to myślałem o nowej generacji. Może być i ta, jestem za a nawet i przeciw.

Offline R4V37

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 615
    • Zobacz profil
Dark Souls II
« Odpowiedź #47 dnia: Kwiecień 10, 2013, 20:30:35 »
Jeszcze pół godziny. Nie grałem jeszcze w zadna ich gre ale ciekaw jestem jak to bedzie wygladało ;)


Sent from my iPod touch using Tapatalk

Offline kubazz

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 980
  • Płeć: Mężczyzna
  • ... .. _._. _._
    • Zobacz profil
    • 2pady.pl - inny blog o grach
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #48 dnia: Kwiecień 10, 2013, 20:56:21 »
Właśnie kończę DkS (jestem w Lost Izalith), czekam na dwójeczkę jak na nic innego :)
Oczywiście, tak jak wszyscy boję się zmian ale ufam developerom.

wideo: http://uk.ign.com/videos/2013/04/10/dark-souls-2-gameplay-reveal-12-minute-demo

edit: zajebiście to wygląda, jaram się.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2013, 21:23:30 wysłana przez kubazz »

przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę

Offline R4V37

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 615
    • Zobacz profil
Dark Souls II
« Odpowiedź #49 dnia: Kwiecień 10, 2013, 21:25:31 »
Ten filmik jest raczej dla fanów którzy grali w poprzednie czesci. Mnie jakoś to nie porwało. Widac na nim ze umierania bedzie rownie duzo co wczesniej :D


Sent from my iPod touch using Tapatalk

Offline Krusty

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11444
  • Płeć: Mężczyzna
  • Badass Beard on Win10
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #50 dnia: Kwiecień 10, 2013, 21:28:18 »
I znowu lag. ;)
Ale zbroja uber cool.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2013, 21:29:55 wysłana przez Krusty »

Offline Dropout Boogie

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5675
  • Płeć: Mężczyzna
  • God Bless Sony!
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #51 dnia: Kwiecień 10, 2013, 23:26:45 »
Nie żebym się czepiał, ale czy Star Wars 1313 aż tak średnie wizualnie było ?
Czekam z niecierpliwością na ten tytuł.
Może tym razem edycja limitowana będzie sprzedawana z podręcznikiem ;)

Online Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15600
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #52 dnia: Kwiecień 10, 2013, 23:35:08 »
Pobrałem filmik na dysk w przyzwoitej jakości i faktycznie podkręcili grafikę. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić, to jakość gór w tle przy pierwszym ujęciu (strasznie rozmazane) i wyskakujące cienie w korytarzu z obrazami i potworem za drzwiami.

W słowach developera pojawiły się zapewnienia o ciągłym nacisku na uczucie zaszczucia, strachu, elementach zaskoczenia i pułapkach, co daje nadzieję na starego dobrego Soulsa. Obawiałem się nadmiernych uproszczeń i ułatwień, ale na tym materiale wszystko zdawało się być po staremu :) Wspomnieli coś o zmienionym systemie walki, ale poza zbijaniem lecących toporów - uber! - i ciekawych ataków przeciwników - żegnajcie niekończące się backstaby - większych zmian nie zauważyłem.

Nadal jest mrocznie, potwory mają genialny design, dorzucili niby oczywisty paten z pochodnią.

Dobrze, że zostawili ogniska, bo jakby nie patrzeć świat gry jest ten sam co w DkS.

Świetne lokacje - Dragon Maze, zamek na skale oblegany przez smoki, klify itd. Jestem ciekaw w której części świata będzie rozgrywać się akcja gry, całego lore, nawiązań do DkS i oczywiście fabuły, która ma być mocniej zarysowana.

Teraz pozostaje czekać na analizę materiału przez ENB!

Link do pliku:

file://localhost/D:/f8facedd42df03957cee28e69ea2c547-2500000-1365531458-w.mp4
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2013, 23:37:06 wysłana przez Xian »

Offline raggnarok

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2795
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #53 dnia: Kwiecień 10, 2013, 23:45:15 »
Strasznie wyrezyserowane to wszystko bylo, no ale nic dziwnego, w koncu to 'reveal'. Anyway, troche glupot sie znalazlo - bron nie zwalniajaca gracza, 100% redukcji obrazen przy blokowaniu pochodnia, ale miejmy nadzieje, ze to czesc tej rezyserki na potrzeby dema. Reasumujac: nic mnie tu nie porwalo, czekam na jakies konkrety, a o tym filmiku juz zapomnialem.

Offline Dropout Boogie

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5675
  • Płeć: Mężczyzna
  • God Bless Sony!
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #54 dnia: Kwiecień 10, 2013, 23:48:25 »
Czyli backstabów nie będzie?
Na mnie również zrobił ogromne wrażenie design tej gry. Szczególnie przeciwnicy wyglądający jak żółwie i ten rydwan.
Ta lokacja z wiszącym mostem a dokładnie widok na ten zamek, czy to czasem nie Anor Londo?
Również świetnie wygląda motyw z tym potworem przebijającym mur z drzwiami.

Mam nadzieje że, gra ukaże się również na nextgeny.

Online Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15600
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #55 dnia: Kwiecień 11, 2013, 00:11:26 »
Anor Londo było otoczone przez świątynie, lasy, jezioro, poniżej znajdowała się twierdza, bagna na filmiku zamek wygląda jakby znajdował się na strzelistej skale.

Backstaby na pewno będą, ale widać, że niektórzy przeciwnicy, będą mieli w swoim wachlarzu zdolności obronę przed takimi atakami.

Te "głupoty" zapewne specjalnie na potrzeby prezentacji.

Offline hesus

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5707
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #56 dnia: Kwiecień 11, 2013, 11:51:06 »
ależ to ma klimat niesamowity. zwłaszcza te zamczysko z watahą smoków. aż żałuje, że to nie dla mnie gra :(

Offline Buster Dogg

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 7147
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dojebał bobra do 12
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #57 dnia: Kwiecień 11, 2013, 12:49:08 »
Miażdży cyce.
Animacja głównego bohatera mogłaby być nieco lepsza, ale może to jeszcze poprawią. Za to oświetlenie wygląda naprawdę zacnie. Mogliby to wrzucić na PS4, a nie na te stare rzęchy co ledwo zipią, wtedy byłby już full wypas.  :)
(kliknij)

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #58 dnia: Kwiecień 11, 2013, 12:58:31 »
Link do pliku:

file://localhost/D:/f8facedd42df03957cee28e69ea2c547-2500000-1365531458-w.mp4

Hmm.

Online Furio

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5691
  • Jesteś dla mnie tylko teksturą
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #59 dnia: Kwiecień 11, 2013, 13:11:27 »
Fajoza, ale chciałbym, żeby wyszło też na NG. Jeśli nie, to trudno, ale było by miło. Wprawdzie jedynki nie skończyłem, ale i tak swoje godziny wygrałem. Nie mogę się doczekać.

Offline raggnarok

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2795
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #60 dnia: Kwiecień 11, 2013, 14:39:37 »
Nad nowym Dark Soulsem na X720/PS4 pracuje Miyazaki :P

Online Furio

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5691
  • Jesteś dla mnie tylko teksturą
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #61 dnia: Kwiecień 11, 2013, 14:58:55 »
Oby, takie rozwiązanie byłoby idealne.

Online Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15600
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #62 dnia: Kwiecień 11, 2013, 15:59:56 »
Nad nowym Dark Soulsem na X720/PS4 pracuje Miyazaki :P

Bzdura. Miyazaki pracuje nad zupełnie nową grą, lżejszą, nie tak mroczną, niezwiązaną w żadne sposób z Soulsami. Nie będzie to dark fantasy. Przy DkS II jedynie dogląda prac i doradza. Polecam zapoznać się z materiałami w EDGE kiedy ujawniono DkS II.


Link do pliku:

file://localhost/D:/f8facedd42df03957cee28e69ea2c547-2500000-1365531458-w.mp4

Hmm.

My bad.

Poprawny link:

http://assets.ign.com/videos/zencoder/960/f8facedd42df03957cee28e69ea2c547-2500000-1365531458-w.mp4
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 11, 2013, 16:04:25 wysłana przez Xian »

Online Furio

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5691
  • Jesteś dla mnie tylko teksturą
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #63 dnia: Kwiecień 11, 2013, 16:06:01 »
Ja wiem, ale fajnie by było gdyby gdzieś tam już się tliła idea na nextgenowego spadkobiercę soulsów.

Online Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15600
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #64 dnia: Kwiecień 11, 2013, 16:18:17 »
Patrząc na ciekawy i bogaty dorobek studia nawet jeśli Miyazaki odejdzie od Soulsów na stałe, to nowe projekt mogą być conajmniej tak samo dobre. Z jednej strony mam obawy, co do DkS II i odejściu od marki Miyazakiego, ale z drugiej nowe osoby, to i świeże pomysły, możliwość rozwoju serii. Oby w dobrym kierunku. Kto wie może nowa gra od Miyazakiego da początek nowej świetnej serii. Na to liczę.

Ogólnie studio wybiło się dzięki Soulsom, ale już wcześniej tworzyli dobre, niedocenione i niszowe, podobnie jak Soulsy, gry RPG i hybrydy gatunkowe:
- seria King's Field i Shadow Tower na PSOne,
- Evergrace i Eternal Ring.

Offline Krusty

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 11444
  • Płeć: Mężczyzna
  • Badass Beard on Win10
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #65 dnia: Kwiecień 11, 2013, 21:37:35 »
@Xian
Jako posiadacz ps2 chciałbym przypomnieć... Armored Core. ;) Bo jakieś dziwne legendy ktoś tu tworzy. ;)

Offline Muzi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3529
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #66 dnia: Kwiecień 11, 2013, 21:43:26 »
stopy wpadają w podłoże, topór przenika przez ściany, słaba detekcja przy trafianiu wroga - tak to wyglądało w finalnej wersji poprzednich części?

Online Furio

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5691
  • Jesteś dla mnie tylko teksturą
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #67 dnia: Kwiecień 11, 2013, 22:45:18 »
Zdarza się, ale imo w poprzednich było lepiej. To pewnie wina wczesnej wersji.
Natomiast jakby spojrzeć na tą serię pod względem czysto technicznym, to wygląda blado;) Tylko, że. nie w tym rzecz:)

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #68 dnia: Kwiecień 11, 2013, 23:38:16 »
W tym filmiku HUD to jest tylko na potrzeby dema? Bo zasłania 1/3 ekranu, dodatkowo masakrycznie odstając od krawędzi. Jest jakiś powód żeby sie wszystko wyświetlało cały czas?

Online Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15600
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #69 dnia: Kwiecień 11, 2013, 23:55:53 »
@Xian
Jako posiadacz ps2 chciałbym przypomnieć... Armored Core. ;) Bo jakieś dziwne legendy ktoś tu tworzy. ;)

Armored Core jakby zasłużoną serią nie było, z czym się oczywiście zgadzam, bo korzenie sięgają PSOne, to jednak daleko jej do RPG ;)

@narzekania

Tak, wszystko jest słabe w tej serii, z HUDem na czele. Proszę się rozejść ::)

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #70 dnia: Kwiecień 12, 2013, 00:09:07 »
Nie no sorry, ale posrało cie? Ja normalnie o coś pytam, a ten już wyjdża z cipostwem. Żałosne.


Obejrzałem filmik, coś mi sie rzuciło w oczy, pytam o szczegóły, a pies skacze z zębami na mnie. Opanujcie sie ludzie.

Online Furio

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5691
  • Jesteś dla mnie tylko teksturą
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #71 dnia: Kwiecień 12, 2013, 00:21:30 »
Stary weź się opanuj z tym wyzywaniem ludzi.

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #72 dnia: Kwiecień 12, 2013, 00:23:27 »
To odpowiadajcie normalnie. A nie na każdego posta psia reakcja.

Musiol

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #73 dnia: Kwiecień 12, 2013, 00:26:25 »
Nie, HUD jest normalnie taki przez całą grę. Wybór From Software. Mi to nie przeszkadzało, ale rozumiem, że inni mogą się gryźć z tym.

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #74 dnia: Kwiecień 12, 2013, 00:28:56 »
Mi sie to wydało dziwne i właśnie rzuciło w oczy, bo mało kto tak robi. Dla kontrastu choćby Tomb Raider, nic nie ma ne ekranie i imersja jest rewelacyjna. Drobne ikonki się pojawiają gdy sie czegoś używa.

Dziwne mi sie wydaje że cały czas musimy widzieć jaki mamy aktywny ekwipunek, i tak ogromny pasek życia.

Online Xian

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15600
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bartek S.
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #75 dnia: Kwiecień 12, 2013, 00:29:11 »
Żałosna jest twoja wulgarność...

Nie no sorry, ale posrało cie? Ja normalnie o coś pytam, a ten już wyjdża z cipostwem. Żałosne.


Obejrzałem filmik, coś mi sie rzuciło w oczy, pytam o szczegóły, a pies skacze z zębami na mnie. Opanujcie sie ludzie.

No właśnie, opanuj się.


Tak, HUD wyświetla się cały czas. Jest potrzebny, bo warto wiedzieć, co aktualnie mamy pod szybkim użyciem (flaszki przywracające życie, odtrutki etc.), ile ładunków danego czaru pozostało, ile mamy staminy/życia - szczególnie ta pierwsza używana jest do wszystkiego (sprint, wyprowadzanie ciosów, parowanie, blokowanie tarczą, uniki). Gdy oglądałem prezentacje w kwestii HUDa jedynie nowy symbol w okręgu (górny lewy róg) przykuł moją uwagę, bo różni się od tego z DkS, gdzie wyświetlała się ilość posiadanego humanity oraz stan postaci (human/hollowed). Może szykują coś nowego?

budda

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #76 dnia: Kwiecień 12, 2013, 00:33:36 »
Jak byś nie był takim nerwowo reagującym fanbojem nie trzeba było by się opanowywać.
Pytanie było dość proste, zasadne i bez podtekstów.

Offline tytacz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6468
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #77 dnia: Kwiecień 12, 2013, 00:37:59 »
Bez HUDa byłoby ciężko. To nie jest samograj dla casuali gdzie nie przejmujesz się stanem amunicji, pozostałym zdrowiem itp.

Oczywiście jak już ogarniemy grę i dopakujemy postać to HUD można wyłączyć.

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #78 dnia: Kwiecień 12, 2013, 00:38:55 »
Dziwi mnie tylko że HUD nie znika. Chyba nie jest tak potrzebny gdy sobie np. ekslorujemy, a łatwo też przypisać pod jakiś przycisk funkcję "show HUD", która pokazuje wszystko przez kilka sekund (np. w GTA IV coś takiego było). Podczas walki ew. mogłoby sie wyświetlać cały czas to co jest potrzebne.

No i chyba nikt nie zaprzeczy że pozycjonowanie nie jest najlepsze?


Określanie tego jako narzekanie to jakby stwierdzenie że jest idealnie i nic nie da sie poprawić, a porównując do ogromnej ilości gier jest jak dla mnie kiepsko. Własnie dlatego tak mi sie rzuciło w oczy, w większości przypadków nie zwracam uwagi na HUD.

Offline tytacz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6468
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #79 dnia: Kwiecień 12, 2013, 00:40:34 »
Nikt nie narzekał to nie poprawiali. Proste.