Autor Wątek: Code Vein  (Przeczytany 1049 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Code Vein
« dnia: Czerwiec 05, 2018, 22:45:50 »


Developer(s)Bandai Namco Studios
Publisher(s)Bandai Namco Entertainment
Director(s)Hiroshi Yoshimura
Producer(s) Keita Iizuka
Composer(s)Go Shiina
EngineUnreal Engine 4
Platform(s)Microsoft Windows
PlayStation 4
Xbox One
ReleaseJP: September 27, 2018
WW: September 28, 2018




Release Date Announcement
https://www.youtube.com/watch?v=CHlP59NTIsE

Code Vein: Exclusive Gameplay Footage
https://www.youtube.com/watch?v=vWKq37YI2Uc

Code Vein First Impressions + Hands On!
https://www.youtube.com/watch?v=kly9eLMvQ5c

Temat miałem strzelić już dawno temu chociaż odzew w Newsach był stosunkowo mały, obecnie znana jest premiera i jeżeli nic w tym czasie się nie pojawi to kto wie, może nawet day one?

Code Vein to kolejna już 'soulsowa' gra która pojawi się na rynku, w dodatku anime-vampyr-postapo-vibe, które zapewne odrzuci trochę osób. Dodatkowo dev nie jest najwyższych lotów, ale może zaskoczy. Mnie tam dużo do szczęścia nie trzeba. Najlepiej sobie sprawdzić tego drugiego jutuba. A jak ktoś lubi posłuchać to trzeciego linka. To samo demo, ale zagrane przez inną osobę.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 05, 2018, 22:49:27 wysłana przez Acrid »

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Code Vein
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 05, 2018, 23:06:31 »
Trailer wydaje sie ciekawy, watpie abym w tym roku znalazl na to czas.

Offline Irreversible

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5396
  • Płeć: Mężczyzna
  • Huc venite pueri ut viri sitis
    • Zobacz profil
Odp: Code Vein
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 06, 2018, 09:25:34 »
Oglądałem 3 link (Fightin Cowboy!).
Jeśli on poleca, to przy moim wcześniejszym zainteresowaniu gra trafia na must buy listę. Kiedy? Pewnie jak cena spadnie bo na day one to ja nie będę miał czasu na granie.
Podoba mi się.

Steam, GoG, Origin: Irr3versible; Battlenet: Irr3versible#1100; Uplay: Nutshell
Serdeczna prosba o dopisanie krotkiego komentarza wskazujacego na forum przy zaproszeniu.

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Code Vein
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 10, 2018, 17:09:58 »
11 Minutes of Brand New Code Vein Gameplay - IGN Live E3 2018
https://www.youtube.com/watch?v=bITYFB6ASno

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16426
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Code Vein
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 08, 2019, 16:53:11 »

Offline Irreversible

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5396
  • Płeć: Mężczyzna
  • Huc venite pueri ut viri sitis
    • Zobacz profil
Odp: Code Vein
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 31, 2019, 00:26:22 »
Zapisałem się po wiadomości Acrida parę miesięcy temu, dostałem kod dzisiaj i... Informacja w aplikacji androidowej:
The prepaid card is not available in this region
Chyba założę w końcu konto na us jutro, zobaczymy czy to coś pomoże.

Co prawda jestem w trakcie ogrywania Nioh 2 (podziękowania dla Biskupa!), ale Code Vein nie odpuszczę. Dawno nie ruszalem ps4, szykuje się jednak weekend zarwanych nocek :D

Steam, GoG, Origin: Irr3versible; Battlenet: Irr3versible#1100; Uplay: Nutshell
Serdeczna prosba o dopisanie krotkiego komentarza wskazujacego na forum przy zaproszeniu.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6332
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Code Vein
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 31, 2019, 00:42:16 »
Tez dzisiaj dostalem koda, niestety US wymagany. Demo wazy zaledwie 8GB, jutro sie wyprobuje jesli mozna.

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: Code Vein
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 02, 2019, 13:51:42 »
Uhuhu, podoba mi się. Będzie grane!

Offline Irreversible

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5396
  • Płeć: Mężczyzna
  • Huc venite pueri ut viri sitis
    • Zobacz profil
Odp: Code Vein
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 03, 2019, 08:25:58 »
Nie mowie wstrzymaj zachwyty, jednak zasygnalizuje ze nie wszystko jest tak dobre jak sam tego oczekiwalem.

W demie doszedlem do finalowej potyczki w glebinach, zostalem 3 razy pokonany a ze gra zaczela mnie wywalac do main HUB (w grze, wywalala mnie z glebin) to stracilem ochote ogladac ladowanie. Po prostu nic mnie nie trzymalo wiecej, nie bylo nic do odblokowania a nie czulem potrzeby rozprawic sie z Bossem pomimo ze zjadlem ja do 1/2 zycia w drugiej fazie. To co widzialem wystarczylo mi to i nie odpalilem wiecej niz w sobotnia noc.

Jakby to powiedziec... troche pachnie takim god eaterem a nie dark soulsem.

Animacje czasem sie tna, nie przechodza ladnie miedzy soba. Szalenie irytowalo mnie, ze zanim mob zginal musial najpierw 'zyskac posture' by pozniej upasc na twarz. Czesto konczylo sie to dodatkowycm machnieciem orezem, bo nie mialem pewnosci czy to juz czy moze ma minimetr zycia. Na demie kilka kreacji mobow, dosc zroznicowanych ale jednak sa to dosc opatrzone potworusy - widzisz i wiesz czym sie charakteryzyja. Nie jest to wada, ot stwierdzam ze dosc transparentne - pieski jednak bardzo slabe (animacje) i dziwne hit boxy czesto nie mialem pewnosci dlaczego je trafilem albo nie.
Nie podoba mi sie system klas i rozwoju postaci, nie masz wplywu na rozwoj indywidualnych cech, po prostu 1 lvl w gore i jakies statystyki sie podnosza. Jakie? Zalezy od klasy, tą mozesz zmieniac 'genem krwi', niemalze w locie - choc zmiana nie wplynie na wzrost 'ichor' (skladnik wykorzystywany w magii, aka mana), gdy nowa klasa ma wieksza pojemnosc. Ichor mozna jednak odzyskiwac atakujac wrogow, wolno dzieki machaniu mieczydlem lub skillami drain (krytyczne ciosy, jak po parry albo w plecy przeciwnika) - drain pozwala rowneiz zwiekszyc maksymalny ichor, co na pewno bedzie ciekawa opcja dla wielu osob. Magia/gifty sa przypisane do poszczegolnych klas na starcie, jednak po wymasterowaniu danego gifta mozna go przypisac do kazdej innej klasy. Taki system jest ciekawy acz wymagac bedzie ciaglego rozwijania i wyszukiwania roznych klas, aby poszerzac spektrum dostepnych giftow (np czary czy buffy czy kombosow). 8 miejsc na aktywne, 4 na pasywne.
Na pewno zabawa w budowanie postac w oparciu o klase, gifty jest tym co bedzie stanowic glowny trzon optymalizacji postaci.

Oczywiscie jest mozliwosc rozwoju oreza oraz wprowadzania modyfikacji, dziala poprawnie i niespodzianek nie stwierdzono.

Co-op nie jest pelny, konczy sie ze smiercia jednego z graczy lub bosa...
Jesli kazdorazowo nalezy sie laczyc, to troche slabe jest to rozwiazanie w obecnych czasach, a szczegolnie gdy gra jest zbudowana w oparciu o system pomocnika.

Niby to cos w sobie ma, ale jakos srednio mi sie gralo.
Poczucie tempa gry jest dosc dziwne, poczucie i-frames dosc dziwne, wspomniane problemy z animacjami ktore moim zdaniem wplywaja na Twoja 'gotowosc' i po prostu frustruja (stamina jest jak zwykle kluczowym zasobem, kazda akcja wykonana zbednie to czas/energia utracona). Wiecej grzechow nie opisze, bo jednak jak jest mozliwosc to polecam sprawdzic bo mozna miec inna tolerancje na wspomniane elementy i bawic sie systemem budowania postaci do woli - a tu jak wspomnialem juz w samym demie bylo co robic i testowac.

Gra spada u mnei do rangi pogram niezobowiazujaco (jak bedzie w plusie czy na kompletnej wyprzedazy).
Gdybym mial pewnie wiecej czasu na granie, to trafilaby do koszyka 79 pln ;)

Steam, GoG, Origin: Irr3versible; Battlenet: Irr3versible#1100; Uplay: Nutshell
Serdeczna prosba o dopisanie krotkiego komentarza wskazujacego na forum przy zaproszeniu.