Autor Wątek: Captain America: Super Soldier  (Przeczytany 1043 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 16011
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Captain America: Super Soldier
« dnia: Marzec 20, 2011, 18:33:11 »

Cytuj
Captain America: Super Soldier to koncentrująca się na walce i elementach platformówkowych zręcznościówka autorstwa studia Next Level Games, które odpowiedzialne jest m.in. za wysoko oceniane wskrzeszenie marki Punch-Out!! na konsolę Wii.

Autorzy postanowili nie opierać scenariusza bezpośrednio na filmowej adaptacji komiksowej serii. Co prawda całość osadzona jest w tym samym świecie, ale jednocześnie na potrzeby gry opracowano całkowicie nową fabułę. Akcja ma miejsce jest czasie II wojny światowej i opowiada historię z okresu, gdy Steve Rogers (pierwsze wcielenie tej postaci) dopiero zaczynał swoją karierę. Naszym zadaniem jest przeniknięcie do ponurego zamku Hydra w celu odkrycia jego tajemnic. Głównym czarnym charakterem jest naturalnie Czerwona Czaszka. Za scenariusz odpowiada Christos Gage, czyli autor wysoko ocenianej serii komiksowej Avengers: The Initiative oraz równie ciepło przyjętego przez fanów cyklu Avengers Academy.

Trzon Captain America: Super Soldier stanowi walka oraz elementy platformówkowe.
System potyczek jest prosty, ale jednocześnie wymaga od graczy sporo koncentracji. Ruch analoga we właściwym kierunku i naciśnięcie przycisku ataku powodują, że Kapitan Ameryka szybko wyprowadza atak w pożądaną stronę. Powoduje to, że walki oparte są na odpowiednim rytmie ciosów, a nie na bezmyślnym duszeniu przycisków. Nasz bohater może też złapać nieprzyjaciela, co otwiera drogę do potężnych ataków specjalnych, które zwalają wroga z nóg, pozwalając nam na wykończenie go nim zdoła podnieść się z ziemi. Dostępne ponadto są ciosy nokautujące, możliwe do wyprowadzenia tylko, gdy naładuje nam się odpowiedni pasek energii.

Kapitan Ameryka dysponuje też imponującymi zdolnościami akrobatycznymi. W sekcjach platformówkowych do płynnego pokonywania przeszkód również wymagane jest dobranie odpowiedniego rytmu ruchów. Waląc w przyciski pada bez ładu i składu uzyskamy sztywno i wolno poruszającego się bohatera, który ledwo co daje radę skakać z jednego miejsca na drugie. Dobierzmy natomiast odpowiednie tempo, a Kapitan Ameryka przemieni się w kuzyna Księcia Persji.

na Gamespocie pojawił się gameplay, http://www.youtube.com/watch?v=L6EV1aPdfbw

Prawdę mówiąc, nawet nie wiedziałem, że coś takiego jest tworzone. Ktoś zainteresowany? Premiera w lipcu.