Autor Wątek: Call Of Juarez:Bound In Blood  (Przeczytany 13406 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czezare

  • Gość
Call Of Juarez:Bound In Blood
« dnia: Lipiec 01, 2009, 19:46:55 »
Czy ktos z Was ma zamiar sie zaopatrzyc w ta gre zaraz po premierze?Ja chce wlasnie tak zrobic.Noty jakie ta gra poki co uzyzyskuje sa bardzo zachecajace.Watki patriotyczne pomijam ;) Licze bardzo na klimatyczne multi w klimatach spaghetti westernu  :) Singiel, jak zwykle w tego typu grach interesuje mnie nieco mniej.Ciekawe czy premiera w sklepach - nazwijmy to - stacjonarnych odbedzie sie rowno 3-go lipca, czy egzemlarze CoJ zostana rzucone (wzorem np gier od EA)juz wczesniej, np jutro? ;D

Offline BaRiBaL

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 797
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hardcore casual gamer
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 01, 2009, 20:20:05 »
Ja sie ciagle waham. Bardzo lubie westernowe klimaty (Eastwood, Leone, Morricone, love them all) ale powstrzymuje mnie pamiec o demie COJ, ktore sciagnalem zaraz po kupnie xboxa i ktore mnie konkretnie odrzucilo od kupna calej gry :( Podobno COJ BiB jest duzo lepszy ale nie chce wtopic, moze jednak poczekam na wiecej recek i opinii graczy.
BTW pamietam ostatnia westernowa gre przy ktorej utonalem - Outlaws.

Czezare

  • Gość
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 01, 2009, 20:26:06 »

BTW pamietam ostatnia westernowa gre przy ktorej utonalem - Outlaws.
Outlaws bylo super! :) Do dzis pamietam nawolywania szukajacych glownego bohatera typow spod ciemnej gwiazdy: "Where are you Marshall!?" , "Don`t be a foool Marshall!" ;D

Offline Tartaq

  • Forumogadka Team
  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2282
  • recovering WoW addict
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 01, 2009, 20:29:01 »
To samo miałem pisać. Do tej pory kiedy ktoś ze znajomych rzuci hasło "Outlaws" to wszyscy chórem odpowiadają: "Where are you Marshall!?"

Offline BaRiBaL

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 797
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hardcore casual gamer
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 01, 2009, 21:17:44 »
Taak, "Where are you Marshall" w polaczeniu ze swietnymi westernowymi kawalkami muzycznymi a'la Morricone dawal fajny klimacik.
Tadek w recenzji podaje, ze mjuzik w COJ BiB jest swietny i momentami przypomina wlasnie Morricone wiec moze sie jednak skusze szybciej.. BTW a dema nie dadza na xpudlo?

Offline bloodlust72

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 40
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 02, 2009, 00:52:37 »
Call of Juarez: Więzy Krwi będzie duuuużo bardziej dopracowaną i dopieszczoną grą pod każdym niemalże względem w porównaniu do części pierwszej. Paweł Kopiński z Techlandu mówi tak: "Zdążyliśmy już poznać moc sprzętu i nabrać doświadczenia w tworzeniu gier na konsole, a nasz silnik został zmodernizowany do nowej, mocniejszej wersji oferującej znacznie większe możliwości. Dzięki temu w grze możemy podziwiać ogromne, otwarte przestrzenie, żywe środowisko i zjawiska pogodowe odziałujące na wszystkie obiekty."
Tak więc z pewnością drugi CoJ będzie zdecydowanie lepszy niż jedynka. Jedynym "mankamentem" będzie lokalizacja językowa.
W wersji na blaszaka "obowiązek" lokalizacji na Polskę podjął sam developer, czyli studio Techland z Wrocławia. Będzie to lokalizacja kinowa. W wersji na obie konsole (Call of Juarez: Więzy Krwi będzie pierwszą polską grą w historii wydaną na konsolę Sony) decyzja odnośnie lokalizacji należy do wydawcy - Ubisoftu. Najprawdopodobniej posiadacze XBOXa 360 i PlayStation 3 dostaną niestety oryginalną wersję anglojęzyczną. Swoją drogą, trochę to groteskowa sytuacja - gra stworzona przez Polaków i w Polsce, a będzie można ją kupić tylko w wersji angielskiej (mowa o konsolach). Dziwne.

Offline qbar

  • Polygamia Team
  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4796
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 02, 2009, 02:13:14 »
A ja sie musze doczepic 2 rzeczy, ktore jak na razie draznia mnie w CoJ: BiB. Po pierwsza system chowania sie, ktory totalnie nie dziala. Teoretycznie powinnismy sie "przyklejac" do kazdej mozliwej sciany, skrznki itd. w praktyce dziala to bardzo rzadko albo wtedy kiedy nie chcemy. druga rzecz to animacja postaci. Moim zdaniem wyglada to jakby ktos robil motion capture na figurkach GI JOE (stawy zginaja sie tylko w lokciach i kolanach), wyglada to nienaturalnie. Jeszcze na szybko przyczepie sie do wygladu koni na deszczu ktore wygladaja jakby byly z wosku :) Poza tym gra daje duzo fun'u. Fajna historia, smieszne dialogi, super muzyka. Osobiscie wystawilbym jej 4+

Michael_999

  • Gość
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 02, 2009, 07:47:19 »
A w którą grę lepiej zagrać? Pierwszego CoJ czy tego właśnie nowego?
Nowy CoJ jest prequelem, więc chyba, że się tak wyrażę, lepiej będzie zacząć właśnie od Bound in Blood, tak?

Offline qbar

  • Polygamia Team
  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4796
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 02, 2009, 07:55:56 »
A w którą grę lepiej zagrać? Pierwszego CoJ czy tego właśnie nowego?
Nowy CoJ jest prequelem, więc chyba, że się tak wyrażę, lepiej będzie zacząć właśnie od Bound in Blood, tak?

Pierwsza czesc byla bardzo slaba. Po skonczeniu BiB watpie abys mial tyle samozaparcia aby skonczyc "jedynke".

Offline Pancho

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 131
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 02, 2009, 09:05:05 »
Ja po recenzji i po kilku filmikach napaliłem się na grę. Potrzebuję czegoś w klimacie westernu, też się wychowałem na Outlaws, a konwencja Dzikiego Zachodu - o dziwo - nie jest zbyt często w grach eksploatowana (co tam było? Outlaws? Gun? CoJ1? Desperados...ale to już inny gatunek). Co prawda najbardziej czekam na Red Dead Revolver od Rockstara (to będzie pewnie COŚ), ale w nowy Call of Juarez pewnie się zaopatrzę.

Offline charlesz

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1453
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 02, 2009, 09:33:03 »
Pierwsza czesc byla bardzo slaba.

Osobiście się w 100% z tym nie zgadzam. "Jedynka" IMO była bardzo dobra.

(kliknij)

Offline bloodlust72

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 40
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 02, 2009, 09:38:43 »
Pancho, to nie będzie Red Dead Revolver, bo ta gra była wydana jakieś 5 lat temu. Teraz Capcom zaczęło pracę nad Red Dead Redemption, ale w pewnym momencie odsprzedało prawa autorskie dla R*.

Offline Don Simon

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21814
  • Gin&Tonic Team
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 02, 2009, 10:32:04 »
Wlasnie - Red Dead Revolver bylo na pierwszego X i bylo super.

CoJ na pewno kupie, ale w cenie max 120 PLN.
Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczenie do krytyki, panie, tu nikomu tak nie podoba się. Więc dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline Pancho

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 131
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 02, 2009, 10:39:10 »
A sry, nazwy mi się po...myliły :)

Offline Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21102
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 02, 2009, 10:59:32 »
Pierwsza czesc byla bardzo slaba.

Osobiście się w 100% z tym nie zgadzam. "Jedynka" IMO była bardzo dobra.

Jak wyżej. Przeszedłem pierwszą część z dużą przyjemnością. Naprawdę rewelacyjne teksturki tam były.

pzdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline dziki

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4351
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 02, 2009, 13:05:39 »
A w którą grę lepiej zagrać? Pierwszego CoJ czy tego właśnie nowego?
Nowy CoJ jest prequelem, więc chyba, że się tak wyrażę, lepiej będzie zacząć właśnie od Bound in Blood, tak?

IMO w zadnego, hehe. Jak dla mnie idealna gra w klimatach westernu (w tym z muza Morricone) jest jedynie Red Dead Revolver. Fabula standardowa dla tych klimatow, czyli Zly, Dobry i motyw zemsty. Nie dluzy sie nie slimaczy, nie ma 100 tys. idiotycznych zadan pobocznych, nie trzeba godzinami pomykac po stepie zbierajac nikomu niepotrzebne popierdolki. Nie ma durnych dialogow aspirujacych do uczynienia rozgrywki dojrzalej. Swietny filtr graficzny. Fajnie podlozone glosy. Oprocz tego jest sporo wad, ale mi nie przeszkadzaly.
gram w gry, a nie polygony! :P

Czezare

  • Gość
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 02, 2009, 15:59:19 »
Wlasnie wrocilem z rekonesansu po trojmiejskich sklepach.Nigdzie nie ma jeszcze wersji konsolowej, za to w Saturnie i Empiku w gdanskiej Galerii Baltyckiej sprzedawali juz wersje na PC po 99 zeta. Pececiarze to maja zawsze lepiej w tym kraju :-\ Co wiecej nikt z obslugi sklepow nie potrafil mi odpowiedziec, czy na pewno wersja na X360 i PS3 ukaze sie jutro.W Empiku to na 100% - nie, poniewaz wogole nie maja jej w bazie ani zamowieniu.Oswiadczam, ze jesli jutro gry nie bedzie to juz nigdy nie kupie zadnej gry na konsole w dniu oznaczonej premiery w Polsce.Bede sprowadzal z angielskiego gameplaya i czesc.

Offline Tartaq

  • Forumogadka Team
  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2282
  • recovering WoW addict
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 02, 2009, 16:28:55 »
Nie pamiętam kiedy ostatni raz kupiłem coś w sklepie. Ja kończę grę i odkładam ją na półkę, a Empik mają cały czas w "zamówieniach przedpremierowych". Do tego Gdyński Empik wiedzie prym w spóźnionych premierach.

Liczyłem na Empik w "Klifie"  :(

Offline Xiem

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 302
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 03, 2009, 07:51:41 »
Co prawda gry jeszcze nie skończyłem (ale jestem tuż, tuż) ale już mogę powiedzieć, że to jeden z najlepszych fpsów z jakimi miałem do czynienia.
Nie mówię, może o samych technikaliach ale humor, bardzo ładna grafika i sam gameplay jest na wysokim poziomie.
Najgorsze zdecydowanie są pierwsze poziomy, podczas wojny, naprawdę wtedy aż się bałem co z tego wyjdzie.

Dodam tylko, że nie obchodzi mnie czy to polska gra czy rosyjska albo cholera wie tam jaka.
Call of Juarez jest najlepszą grą w klimatach westernu w jaką miałem okazję grać.

Offline afwi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3655
  • Płeć: Mężczyzna
  • Evul One
    • Zobacz profil
    • Vivid Games
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 03, 2009, 12:36:05 »
a niewiele ich bylo wiec nie trudno zeby byla jak narazie najlepsza :P chociaz pod wzgledem humoru i podobnej tematyki (western) Stranger's Wrath bije ja na glowa :P ale to tak naprawde dwie inne gry :)


Offline JurasOK

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gry / Capoeira Esporao / Krav-Maga / ASG
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 03, 2009, 14:20:01 »
no ja dzisiaj neimialem czasu ale dotarla moja :) i chwilke pogralem :) Co d osystemu oslon i wychylania sie za nim nei zgodze sie z "qbar" ktory napisal:

"A ja sie musze doczepic 2 rzeczy, ktore jak na razie draznia mnie w CoJ: BiB. Po pierwsza system chowania sie, ktory totalnie nie dziala. Teoretycznie powinnismy sie "przyklejac" do kazdej mozliwej sciany, skrznki itd. w praktyce dziala to bardzo rzadko albo wtedy kiedy nie chcemy. "
Jak dla mnie to jest najleprzy system oslona jaki zrobiono w grach FPS !  idzila idealnie gosc przykleja sie ale tylko do krawedzi skrzyn beczek scian murkow itp i jest to rewelacynie zrobione po 1 nieprzeszkadza po 2 jak przeszkadza komow to moze wylaczyc to w opcjach :) w multi dzila to znakomicie :D probowale mdzisiaj przez chwile :) ogolnie jestem na TAK!!! a pojedynki to mistrzostwo :D jestem dumny z Techlandu :D
...zabijanie to ciężki kawałek chleba...

Offline afwi

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3655
  • Płeć: Mężczyzna
  • Evul One
    • Zobacz profil
    • Vivid Games
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 03, 2009, 15:11:47 »
co do systemu oslon - Juras, grales w KZ2? tam system oslon jest IMO o niebo lepszy, bo przyklejasz sie kiedy chcesz i do czego chcesz. nie lubie jak ktos robi za mnie takie rzeczy jak chowanie sie przed swiszczacymi kulami :(

Czezare

  • Gość
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 03, 2009, 16:54:08 »
JurasOK, skad masz swoj egzemplarz jesli mozna wiedziec?Obdzwonilem wszystkie sklepy i nigdzie gry nie maja (mowie o wersji konsolowej).Tak wyglada premiera najwazniejszej polskiej gry w tym roku psia go mac! >:(

Michael_999

  • Gość
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 03, 2009, 16:54:49 »
Czyli wnioskuję, że nie zrobię błędu, jak zagram w CoJ: BiB. :) Dzięki za wszystkie słowa i rady.

Offline jojok21

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 422
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 03, 2009, 18:24:04 »
4 kawałki z OST-u i opisik jak "skołować" sobie wszystkie, muzyka jest w plikach gry panowie i mozna łatwo ją sobie wyciągnąć. Oczywiście do tego potrzebna jest raczej wersja pecetowa ;)
http://www.youtube.com/user/jojok21

Offline JurasOK

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gry / Capoeira Esporao / Krav-Maga / ASG
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 03, 2009, 19:20:43 »
Allegro :) czasem daje rade :)
...zabijanie to ciężki kawałek chleba...

Offline qbar

  • Polygamia Team
  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4796
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 03, 2009, 20:43:24 »
Co d osystemu oslon i wychylania sie za nim nei zgodze sie z "qbar"

Dziala idealnie w I akcie, ktory jest tutorial'em. Pograj dluzej i napisz czy dziala tak idealnie za kazdym razem gdy chcesz.

Offline jojok21

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 422
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 03, 2009, 20:48:12 »
System osłon działa bardzo dobrze, a mówię to będąc w 14 chapterze (na 15)  :)

Offline jojok21

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 422
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 03, 2009, 23:07:20 »
Skończone. Dawno się tak dobrze przy FPS-ie nie bawiłem.
Muzyka (miejscami na poziomie twórczości Hansa Zimmera?), oprawa, historia, grywalność - wszystko bdb. :)
Długość moim zdaniem w sam raz, w końcu można bawić się na wyższych poziomach trudności (odblokowywany jest very hard) i zbierać sekrety (zebrałem tylko kilka na 89 bodajże O_o, czas gry ponad 6 h - a to jest liczone bez ponownych prób, cutscenek itp.)
Co do minusów to nieraz uproszczenia, przeskoki fabularne, parę bugów i nieco drętwa animacja czasem.

Offline mulin

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 117
  • Płeć: Mężczyzna
  • You'll never walk alone
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 04, 2009, 03:31:31 »
Po przeczytaniu waszych wrażeń,skuszę się!
Nie jestem wielkim fanem westernów,ale dobrym fps-em nie pogardzę ;D

Offline qbar

  • Polygamia Team
  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4796
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 04, 2009, 06:53:36 »
Po przeczytaniu waszych wrażeń,skuszę się!
Nie jestem wielkim fanem westernów,ale dobrym fps-em nie pogardzę ;D

kupuj kupuj. Po mimo moich narzekań polecam.

Offline JurasOK

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gry / Capoeira Esporao / Krav-Maga / ASG
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 04, 2009, 11:03:28 »
no ja tez wczoraj jak usiadlem tak zginolem :) na hard granie na spokojnie + szwendanie sie po okolicy polaczone z podziwianiem widokow :) jakies 9 godzin :) i system oslon hymmm no ja nie wiem mi totalnie nie przeszkadzal a wrecz pomagal moze raz czy dwa mi sie cos tam niepodobalo ale stwierdzam ze funkcjonalny i intuicyjny mi z niego sie korzysta bardzo dobrze.

update: a tak ogolnie wlasnie jestem na etapie gry w 1 czesc CoJ :) i zajebiscie mi sie podoba :) totalnie olewam techniczne sprawy w tej grze grafike itp choc musze powiedziec ze naprawde nie jest fatalnie. Klimacik i w sumie kontynuacja historii :) nawet sie ciesze z takiego obrotu sprawy :) niechcacy zagralem chronologicznie :) jak ktos nie gral polecam :)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 04, 2009, 15:52:09 wysłana przez JurasOK »
...zabijanie to ciężki kawałek chleba...

Offline Krzychu_RP

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 123
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 04, 2009, 16:40:38 »
Tylko się wtrącę panowie że niestety zrobili gorszą wersje na ps3, pewnie to wynika z faktu że już robili na xboxa jedyneczke i byli zaznajomieni z tą platformą. No są to duże róznice ale mimow szystko szkoda..

Offline jojok21

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 422
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 04, 2009, 18:50:38 »
Aha, koniec jest naprawdę niezły, tak to powinno być zawsze: nutka dramatyzmu i troszkę happy endu :)
Ale Ray to jednak son of a bitch ;D. Dlatego z przywzoitości grałem Thomasem. :P

Offline BaRiBaL

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 797
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hardcore casual gamer
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 04, 2009, 19:31:22 »
Tylko się wtrącę panowie że niestety zrobili gorszą wersje na ps3, pewnie to wynika z faktu że już robili na xboxa jedyneczke i byli zaznajomieni z tą platformą. No są to duże róznice ale mimow szystko szkoda..

Prawda li to? Ktos jeszcze moze potwierdzic? Wlasnie sie zastanawialem na ktore pudlo kupic chuarezow.
Poszukam w necie porownan..

Offline Krzychu_RP

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 123
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 04, 2009, 19:46:56 »
Wszędzie słyszę że wersja na x360 jest lepsza porównać wystarczy oceny na ign ps3: 7.5 x360:7.7..

Offline Mexx

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2436
  • Płeć: Mężczyzna
  • Magnificent.
    • Zobacz profil
    • Twitter
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 04, 2009, 19:52:32 »
 Więc tak, bo widzę że różnie ludzie mówią o "naszej" polskiej grze. Prawda jest taka że Bound in Blood, jest zdecydowanie lepsza niż pierwszy CoJ. Ja ukończyłem już główny wątek i na prawdę, trzyma on w napięciu, smutek, humor i happy end z nutką dramatyzmu. Ja tam to połykam jak pelikan w locie !! Gra wyszła nieźle, nie grałem jeszcze w multi, ale główny wątek był zajebisty. Co do cover systemu to mi tam nie przeszkadzał. Ba ! Nawet strasznie mi się podobał. Gra wyszła świetnie od strony fabularnej, audio-video i ogólnie. Potężne 9/10 ;D

Offline qbar

  • Polygamia Team
  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4796
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #37 dnia: Lipiec 04, 2009, 20:04:08 »
Wczoraj sluchalem podcast'u ListenUP w którym to omawiano własnie Call of Juarez BiB. Panowie zastanawiali się czemu gra ma pełno jakiś "dziwnych rzeczy" ich zdaniem nie pasujacych do tamtych czasów historycznych na co padła odpowiedz i tu cytuje i tłumaczę: "ta grę a amerykańskim westernie zrobili Szwedzi przy pomocy Francuzów wiec czego się spodziewaliscie". :)

Offline Tartaq

  • Forumogadka Team
  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2282
  • recovering WoW addict
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #38 dnia: Lipiec 04, 2009, 20:20:50 »
Ha, dziś słuchałem i nóż mi się w kieszeni otwierał! David 2 razy to powtórzy i nikt go nie poprawił. Ktoś mu maila powinien posłać :)

Offline jojok21

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 422
    • Zobacz profil
Odp: Call Of Juarez:Bound In Blood
« Odpowiedź #39 dnia: Lipiec 04, 2009, 22:02:13 »
http://www.1up.com/boards/posts/list/60/40254.page
Mozecie napisać w tym wątku zawsze, uwagę zwrócić by się przydało ;)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 04, 2009, 22:54:49 wysłana przez jojok21 »