Autor Wątek: Call of Duty: WWII  (Przeczytany 31553 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6100
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #440 dnia: Grudzień 21, 2017, 09:33:29 »
Lag, u mnie gościu zapada się pod ziemie, a na killcamie ładuje mi headshoota i biegnie dalej.

Offline Astarot

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2436
    • Zobacz profil
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #441 dnia: Grudzień 21, 2017, 10:43:30 »
Może Orson nie widzi połowy klatek z gifa? Wiecie, tak samo jak niektórzy nie widzą różnicy między 30 a 60 FPS :D

krzyhu392

  • Gość
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #442 dnia: Styczeń 08, 2018, 09:18:01 »
Serio pudełkowa wersja PC nie zawiera płyt, tylko sam kod? ???

Online Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 19869
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #443 dnia: Styczeń 08, 2018, 09:22:31 »
A są jeszcze w ogóle jakieś gry na pc na płytach?

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

krzyhu392

  • Gość
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #444 dnia: Styczeń 08, 2018, 09:29:43 »
Dawno nie kupowałem i ogólnie już tego nie robię, ale ta gra sporo waży, a mam internet z ograniczeniami.

Offline Ja Być z Polska_

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4276
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #445 dnia: Styczeń 08, 2018, 09:46:10 »
Nawet jak gry mają płyty, to większość danych trzeba ściągnąć. XXI wiek nie jest dla ludzi z netem z ograniczeniami.
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Online Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 19869
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #446 dnia: Styczeń 08, 2018, 10:07:33 »
krzyhu392 w takim przypadku konsola jest dla ciebie rozwiązaniem. Oczywiście jeżeli interesują cię single. Do multi i tak trzeba wuchtę bajtów ściągać.

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline Ja Być z Polska_

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4276
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #447 dnia: Styczeń 08, 2018, 10:13:08 »
Oczywiście na konsolach też gigabajty patchów. :)
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86167
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #448 dnia: Styczeń 08, 2018, 10:17:05 »
Ale nie musisz patchowac, na pc musisz!

Offline Ja Być z Polska_

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4276
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #449 dnia: Styczeń 08, 2018, 10:20:40 »
A nie było gier, które bez day 1 patcha w ogóle nie były grywalne? :)
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Online Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 19869
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #450 dnia: Styczeń 08, 2018, 10:23:49 »
Z tego co wiem tylko ten ostatni bieda Tony Hawk miał coś mocno zjebane bez pacza. Ale po paczu był tak samo zjebany, więc no big deal ;)

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86167
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #451 dnia: Styczeń 08, 2018, 10:40:17 »
A nie było gier, które bez day 1 patcha w ogóle nie były grywalne? :)
Ojtam ojtam. Zdefiniuj "grywalne". W Evil With było 15fps, ale grac sie dało ;)

Offline Rudy_rydz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5385
  • 50 twarzy Rudego_Rydza
    • Zobacz profil
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #452 dnia: Styczeń 08, 2018, 11:10:51 »
Oczywiście na konsolach też gigabajty patchów. :)
No ale nie ma tak, że kupujesz pudełko a tam zamiast płyt(y) karteczka z kodem.

Offline Ja Być z Polska_

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4276
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #453 dnia: Styczeń 08, 2018, 11:16:36 »
A ja właśnie bym tak chciał! Brak pudełka to największa wada cyfrowych wersji.
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

krzyhu392

  • Gość
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #454 dnia: Styczeń 08, 2018, 11:20:59 »
Pobierał ktoś tutaj ze Steam? 90GB na dysku  :o to nie taka norma.

Online Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 19869
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #455 dnia: Styczeń 08, 2018, 11:32:39 »
Na skraju epoki 4k raczej nie liczyłbym, że te wartości będą się zmniejszać.

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #456 dnia: Styczeń 08, 2018, 11:42:11 »
A nie było gier, które bez day 1 patcha w ogóle nie były grywalne? :)
CoD bez tego pierwszego patcha nie pozwalał w ogóle na granie z tego co pamiętam, nawet singla.
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Online Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 86167
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #457 dnia: Styczeń 08, 2018, 11:56:13 »
O, to chyba nowa jakość. I nawet dramy o to nie było.

Online Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 19869
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #458 dnia: Styczeń 08, 2018, 11:59:23 »
A nie było gier, które bez day 1 patcha w ogóle nie były grywalne? :)
CoD bez tego pierwszego patcha nie pozwalał w ogóle na granie z tego co pamiętam, nawet singla.

Już leciałem z hejtem, że bzdura, bo nigdy nie czekam na pacza tylko od razu odpalam i gram. Ale później sobie przypomniałem, że tego coda mam cyfrowego ;D

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #459 dnia: Styczeń 08, 2018, 12:27:48 »
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6100
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #460 dnia: Styczeń 08, 2018, 14:27:10 »
Ze steamu nie bedzie dzialac po sciagnieciu pierwszej misji? Przy zaciągnięciu powinna być tez opcja czy ściągać najpierw multi, kampanie lub zombies.

Co do dramy i to chyba ktoś tutaj pisał, ze nie mógł grać z płyty bez Day 1 patcha. Ja mam z PSNu i u mnie ściągnęło się z patchem kilka dni przed premiera.

Offline Rudy_rydz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5385
  • 50 twarzy Rudego_Rydza
    • Zobacz profil
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #461 dnia: Marzec 08, 2018, 01:03:56 »
Krótkie wrażenia po skończeniu kampanii:

Ostatnią częścią jaką skończyłem było Advanced Warfare z 2014, a naprawdę dobrą, z którą spędziłem niemal same dobre chwile było Modern Warfare 3 z 2011 roku. Nie sądziłem, że Activision zmieni kierunek w jakim podąża wraz z serią i wróci do korzeni. Jednak kiedy w końcu ujawniono informacje o nowej odsłonie to czułem, że będzie inaczej i tak faktycznie jest.

Seria Call of Duty nigdy nie była wyrafinowana pod względem fabularnym jednak trylogia Modern Warfare próbowała coś w tej materii zmienić prowadząc lekką historię przez trzy odsłony serii. W WWII też próbowano pójść w tym kierunku gdzie wcielając się w Danielsa uczestniczymy w różnych wydarzeniach z okresu II Wojny Światowej na przestrzeni 9 miesięcy. I trzeba przyznać, że całkiem dobrze się śledzi poczynania całej kompanii głównego bohatera. Bohaterowie są przede wszystkim bardzo charyzmatyczni, a prym wiedzie tutaj Zussman czy lekko zarozumiały sierżant Pierson. Aktorzy głosowi spisali się na medal gdyż to właśnie dzięki nim postaci wypadają tak przekonująco na ekranie.

W serii od zawsze był obecny rozmach i niesamowite sceny akcji, które można było oglądać na ekranie dzięki tysiącom skryptów. Obu rzeczy oczywiście nie zabrakło w WWII. Otwierająca scena to wspaniały powrót do Normandii gdzie po raz kolejny, po starusieńkim Allied Assault, odbijamy plażę z rąk wroga. W czasie całej kampanii odwiedzamy jeszcze kilka różnych lokacji, a w nich przypadnie nam rola snajpera, kierowcy czy nawet pilota(!). Tej ostatniej sekwencji w ogóle się nie spodziewałem i moim skromnym zdaniem jest to najlepsza sekcja w całej grze.

Jednak seria to przede wszystkim strzelanie, a jest ono wykonane nad wyraz dobrze. Nie jest to na pewno jakość ze wspomnianego Modern Warfare, ale kule bardzo przyjemnie penetrowały niemieckie wnętrzności, a pukawek do wyboru jest naprawdę sporo i każdy znajdzie coś dla siebie czy to z karabinów maszynowych, snajperek czy karabinów (samo)powtarzalnych. A wisienką na torcie jest jedyny i niepowtarzalny miotacz ognia, który robi znakomite wrażenie w akcji. Z racji, że niemal cały czas podróżujemy w towarzystwie kompanów to dostali oni także specjalne funkcje dzięki czemu można ich prosić o porcję granatów, amunicję czy apteczki, które powróciły do serii. 

Pierwsza tak naprawdę rzecz, która rzuca się w oczy to silnik graficzny, który tym razem naprawdę nie odstaje od konkurencyjnego Frostbite'a z Battlefielda 1. Gra wygląda absolutnie przepięknie, ma masę detali, ostre i wyraźne tekstury, a twarze i ich mimika wyglądają fantastyczne. A to wszystko w płynniutkich 60fps. Nie wszystko jednak złoto co się świeci gdyż scenki przerywnikowe są już niestety tylko w 30fps przez co widać, że są ciut ładniejsze ale nie jest to poziom, który moim zdaniem eliminowałby utrzymanie płynności na jednym poziomie. To jednak w ogóle nie przeszkadza gdyż są one tak dobrze wyreżyserowane, że ogląda się je z niebywałą przyjemnością.

W grze jest kilka sekwencji skradankowych jednak aż prosiło się o to aby chociaż jedna z nich była zrobiona w stylu MacMillan-Price z pierwszego Modern Warfare. Cicha eliminacja wrogów nożem, wspólne strzały na znak czy przekradanie się tuż obok niepodejrzewających niczego wrogów to elementy, których zdecydowanie zabrakło w tychże misjach. Ponadto bardzo nie lubię ciągłego przypominania graczowi, że należy zrobić to i to kiedy ten postanawia trochę pozwiedzać etap w poszukiwaniu znajdziek, amunicji czy lepszej broni. Jest to o tyle irytujące, że dosłownie pod jednym przyciskiem mamy informację co należy zrobić i gdzie się udać. Naprawdę, nie wszyscy gracze to debile drogie Sledgehammer Games.

Powrót do II Wojny Światowej bardzo odświeżył, skostniałą od kilku lat, formułę pchającą kolejne części w coraz bardziej futurystyczne rejony, których nigdy nie byłem fanem. Nie obyło się bez niedociągnięć, ale WWII to zdecydowanie kawał solidnego kodu i mały promyk nadziei oznajmujący, że Call of Duty powoli wraca na dobre tory.

Online Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 19869
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #462 dnia: Marzec 08, 2018, 09:28:57 »
W serii od zawsze był obecny rozmach i niesamowite sceny akcji, które można było oglądać na ekranie dzięki tysiącom skryptów. Obu rzeczy oczywiście nie zabrakło w WWII. Otwierająca scena to wspaniały powrót do Normandii gdzie po raz kolejny, po starusieńkim Allied Assault, odbijamy plażę z rąk wroga. W czasie całej kampanii odwiedzamy jeszcze kilka różnych lokacji, a w nich przypadnie nam rola snajpera, kierowcy czy nawet pilota(!). Tej ostatniej sekwencji w ogóle się nie spodziewałem i moim skromnym zdaniem jest to najlepsza sekcja w całej grze.

Po twoim wpisie można odnieść mylne wrażenie że to typowy CoD, a jednak nim nie jest. Gra na pewno nie stawia na taki rozmach, do jakiego nas przyzwyczaiła ta seria. Już to wcześniej mówiłem, ale tak naprawdę to najbardziej kameralny CoD ever. Poza wspomnianą Normandią (bleh, ile można) nie ma tam już nic porównywalnie spektakularnego. W CoD zawsze skakało się po świecie (a nawet kosmosie) i zawsze była to gra bardzo różnorodna pod względem miejsca akcji. Natomiast w ostatniej części mamy w sumie tylko niewielki skrawek Europy.
Nie mówię, że to źle - przez spójność miejsca akcji gra zyskała fabularnie, pod koniec już nawet zżyłem się z bohaterami, a to chyba rzadkość dla mnie w tej grze (z całej historii CoD - a grałem we wszystkie - pamiętam chyba tylko Price'a). Ale jak ktoś liczy na typowe pierdolnięcie - myślę, że będzie rozczarowany, bo tak naprawdę nic spektakularnego się tam nie dzieje.

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline Rudy_rydz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5385
  • 50 twarzy Rudego_Rydza
    • Zobacz profil
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #463 dnia: Marzec 08, 2018, 11:01:15 »
Myślę, że scena z pociągiem ma inne zdanie na ten temat. ;)

Online Screwball

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 19869
  • Specjalizuje się w starych linkach.
    • Zobacz profil
    • www.facebook.com/skrubolski
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #464 dnia: Marzec 08, 2018, 11:45:54 »
No ok, zapomniałem o tym, ale tak jak mówiłem - dla osoby, która gra regularnie w tę serię, to tutaj jest bardzo spokojnie i kameralnie.

pozdr
psn - Skrubolski
www.facebook.com/skrubolski
biurko 70x40x50 cm @ drewno + kartka (kratka) a5 + długopis, obudowa - żółty bic 6'', wkład - noname

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6100
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #465 dnia: Marzec 10, 2018, 10:35:24 »
Na premierze bylo 60 klatek w scenkach przerywnikowych

https://youtu.be/xxUcNb29UaM

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6100
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #466 dnia: Marzec 25, 2018, 14:51:15 »
W HQ zaczely wpadac skrzynki same z siebie. Trzy mi wpadly w ostatnich kilku dniach, jedna przy przegladaniu kontraktow, druga na strzelnicy a trzecia przy ogladaniu otwierania skrzynek. Teraz dopiero HQ zaczyna nabierac sensu.

Wrocilem do multi, gdy pojawila sie nowa stara mapka Shipment 1944. Mecze sa przegiete, a zarazem sprawiajace duzo przyjemnosci gdy wpada duzo killy. Mam nadziej, ze wkrotce SHG dorzuci wiecej darmowych mapek, 9 z podstawki szybko sie znudzilo.

Offline Astarot

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2436
    • Zobacz profil
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #467 dnia: Marzec 25, 2018, 16:28:36 »
Shipnent na Domination to czysty młyn. Jak w każdym CoDzie. Coś pięknego.

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6100
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #468 dnia: Marzec 29, 2018, 16:37:02 »
Mi za bardzo Woja nie podeszla, szybko sie nudzi. Operation Husky sprawdze, ma byc w nocy z samolotowymy walkami powietrznymi
Cytuj
Join the Allies in the invasion of Sicily, one of the major blows against the Nazi war machine. Under the cover of darkness, gather and transmit intel on sensitive enemy ports and then take to the skies in a fighter plane to protect bomber squadrons on their way to destroy the targets.



Chyba nici z zapowiedzi MW2.

Offline muminek

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2435
  • Płeć: Mężczyzna
  • PS4: fisiek_ck
    • Zobacz profil
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #469 dnia: Kwiecień 02, 2018, 08:55:58 »
Czy multi już działa bez problemów na konsolach?

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6100
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache

Offline jac3k5

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 6100
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Ev1lMustache
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #471 dnia: Kwiecień 19, 2018, 00:31:35 »
Co to sie porobilo ::)
Cytuj
Take your Call of Duty game to the next level with Amazon Alexa

https://www.callofduty.com/wwii/alexa

https://youtu.be/M0qYOfotof8

https://youtu.be/7c8O_XqZf78

https://youtu.be/hzBC7aA3utY

Online tolman

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5237
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #472 dnia: Czerwiec 30, 2018, 17:55:48 »
Włączam kolodudi i patrzam a tam oprócz ludzików ze spluwami w żarówiastych kolorach jeszcze ludziki z jakimiś czachami. Na dodatek z okazji 3 dlc dali nową klasę ludzika, z tarczą.
Nie przepadam za tarczownikami.

Offline Qu84

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3487
    • Zobacz profil
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #473 dnia: Czerwiec 30, 2018, 21:30:44 »
To teraz możesz do nich strzelać. Powinieneś być zadowolony;-)
Ceterum censeo reviewers esse delendam!

Online tolman

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5237
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Call of Duty: WWII
« Odpowiedź #474 dnia: Czerwiec 30, 2018, 22:19:43 »