Autor Wątek: Battlefield: Bad Company 2  (Przeczytany 752072 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Yeb

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3093
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Yebaka
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #160 dnia: Listopad 22, 2009, 20:48:05 »
Jak zabijesz nożem kolesia to zrywasz mu nieśmiertelnik inaczej mówiąc dogtag ;D

Offline jarken

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2832
  • Płeć: Mężczyzna
  • You ROCK!
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #161 dnia: Listopad 22, 2009, 21:55:28 »
lutoslav - nie grałeś wcześniej w pierwszą część? To już wiem skąd u Ciebie taka ekscytacja tą grą.
Ja na razie poczekam na dodanie helikopterów/samolotów, bo bez nich to nie Battlefield...

Offline lutoslav

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5244
  • Płeć: Mężczyzna
  • RDR
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #162 dnia: Listopad 22, 2009, 23:35:19 »
W pierwsza czesc zagralem kilka godzin przed beta, bo listonosz przyniosl. A wczesniej mlocilem Bf'a 1943. Wlasnie jestem po ponownej sesji z Jurasem i jego kumplem i sie dzialoooo. Doprawdy ta gra to geniusz w czystej postaci. Jarken, naprawde sproboj tej bety, a nie bedziesz mogl sie oderwac. A helikopter jest, tyle tylko ze zdalnie sterowany :D

Rozejrzalem sie za headsetem na ebayu i mam pytanko co do tego ustrojstwa: http://cgi.ebay.co.uk/NEW-BLUETOOTH-WIRELESS-HEADSET-FOR-PS3-NOKIA_W0QQitemZ370281909857QQcmdZViewItemQQptZUK_VideoGames_VideoGameAccessories_VideoGameAccessories_JN?hash=item5636858e61

Ktos ma takie "cudo"? Wytrzyma to miesiac uzytkowania chociaz? 50 zł jakos zdzierze :P

Czy moze wziasc cos innego z tej listy (tak do 10 funtow)?: http://video-games.shop.ebay.co.uk/Sony-PlayStation-3-/147177/i.html?LH_SiteWideCondition=New13180&LH_BIN=1&_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A2472&_nkw=headset&_catref=1&_trksid=p3286.c0.m14&_sop=2&_sc=1
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2009, 23:45:43 wysłana przez lutoslav »

Offline Slateer

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 39
    • Zobacz profil
    • Gamersite
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #163 dnia: Listopad 23, 2009, 02:59:50 »
lutoslav - nie grałeś wcześniej w pierwszą część? To już wiem skąd u Ciebie taka ekscytacja tą grą.
Ja na razie poczekam na dodanie helikopterów/samolotów, bo bez nich to nie Battlefield...
o wlasnie... maja one byc juz w dwojce?

Gry, konsole, PC: www.gamersite.pl

Offline JurasOK

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gry / Capoeira Esporao / Krav-Maga / ASG
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #164 dnia: Listopad 23, 2009, 09:47:00 »
lutoslaw nawet jaj nie rob :) ja kupuje wersje na ps3 wiec nogi z dupy powyrywam :) co do pada to musze powiedziec ze tez sie balem z racji grania juz na x360 od 2 lat (obecnie gowno sie zjeb...lo) o komfort grania ale co mnie zaskoczylo nawet nie odczulem za bardzo tej przesiadki i jestem mile zasskoczony ze gra m isie rewelacyjnie na padzie PS3 zanaczam ze PS3 mam od tygodnia :)
co do HS ja osobiscie urzywam SONY ERICSSON HBH-PV770 kupilem za 59 ale widzialem na allegro za 53 i jestem zadowolony bardzo :)
...zabijanie to ciężki kawałek chleba...

Offline lutoslav

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5244
  • Płeć: Mężczyzna
  • RDR
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #165 dnia: Listopad 23, 2009, 09:54:55 »
Z tym wyborem wersji to bedzie problem kurcze. Jeszcze wyjdzie na to, ze faktycznie kupie dwie kopie gry:P Przed premiera zdecyduje. Beda demka do pobrania to sobie porownam gdzie mi sie wygodniej gra i ktore lobby bedzie silniejsze :) Tak swoja droga to jestem zaskoczony calkowitym brakiem lagow. Nie wiedziec czemu PSN u mnie smiga lepiej niz Live i to jest dosc istotny argument.

Co do tego HS ktore poleciles to kurcze wciaz drogo jak na prawdopdoobnie jednorazowa zabawke:/

A takie cos zadziala z PS3? Czy musi to byc koniecznie sluchawka od Sony + jakis certyfikat zgodnosci?
http://www.allegro.pl/item824249768_1614_sluchawka_bluetooth_motorola_h700_black_blue.html
« Ostatnia zmiana: Listopad 23, 2009, 09:59:03 wysłana przez lutoslav »

Katanka

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #166 dnia: Listopad 23, 2009, 10:03:23 »
Złozyłem preordera, oczywiście na PS3 i liczę, że sobie fajnie pogramy online :) Headset już gotowy!

Lutosłav: podaj mi na priv adres, to Ci wyślę za friko headset jabra, bo mam jeden zbędny. Oczywiąście działa z Ps3, bo parowałem go. Do kompletu ładowarkę.

Offline Yeb

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3093
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Yebaka
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #167 dnia: Listopad 23, 2009, 10:15:34 »
Katanka złożyłeś zamówienie na zwykłą czy limitkę? I gdzie bierzesz?

Katanka

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #168 dnia: Listopad 23, 2009, 10:17:03 »
Zwykłą. A będziesz miał na sprzedaż w dniu premiery? Moge u ciebie zamówić.

Offline Tartaq

  • Forumogadka Team
  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2282
  • recovering WoW addict
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #169 dnia: Listopad 23, 2009, 10:25:00 »
lutoslav - nie grałeś wcześniej w pierwszą część? To już wiem skąd u Ciebie taka ekscytacja tą grą.
Ja na razie poczekam na dodanie helikopterów/samolotów, bo bez nich to nie Battlefield...
o wlasnie... maja one byc juz w dwojce?

"Już"? W pierwszej części były śmigłowce, a samoloty nie pasują do tych realiów i wątpię, żeby się pojawiły w 2 części. Współczesne samoloty poruszają się za szybko i w ciągu 2 sec przeleciały by cała mapę. Poruszając się wolniej wyglądały by komicznie, a pakowanie takiego Hariera to było by dublowanie śmigłowca. Zresztą mapa w Bad Company w głównym trybie odkrywa się stopniowo i często zdarza się, że cel jest jakieś 200m od krawędzi mapy (wyjście za krawędź = śmierć ) więc manewrowanie samolotem w około celu na tak małym obszarze jest nie do zrobienia.

Preorder złożyłem na Xboxa w Ultimie, wersja kolekcjonersko-limitowana z jakimiś perkami i broniami.

Offline Yeb

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3093
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Yebaka
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #170 dnia: Listopad 23, 2009, 12:14:35 »
Zwykłą. A będziesz miał na sprzedaż w dniu premiery? Moge u ciebie zamówić.

Wiesz co, zapisałem się do dwóch hurtowni które mi poleciło Sony Poland że u nich można kupić gry na premierę bo to są firmy z którymi oni współpracują. I co? I dupa blada, bo ceny w hurtowniach potrafią być większe niż w detalu w Media Markt/Saturn/Real. Uncharted 2 jako hurtownik mogłem kupić 2-3 zł drożej niż w Media! Na pytanie w hurtowni - "Czemu tak drogo?" koleś mi powiedział że Sony markety obsługuje osobiście i daje im dumpingowe ceny a on nie jest w stanie mi zejść nawet jak wezmę większą ilość. Jedynym wyjściem jakie widzę to jest poszukać hurtowni w UK i stamtąd ściągać gry do nas, co może zrobię ale nie w tej chwili bo zajmuję się w tej chwili drugą swoją działalnością co pochłania mnie w 100% ;D

Offline abc

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 4000
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #171 dnia: Listopad 23, 2009, 20:09:07 »
Cytuj
każde otwarcie ognia zdradza naszą pozycję
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95335,7282027,Pierwsze_wrazenia_z_bety_Battlefield__Bad_Company.html

Chyba nie chodzi w tym fragmencie o to, że strzelający pojawia się na mapie i jest zaznaczony? Bo jest inaczej niż w CoD i trochę inaczej niż w pierwszym Bad Company. Przede wszystkim strzał nie zdradza pozycji (jeśli jest się dobrze ukrytym), a zaznaczać mogą tylko sami przeciwnicy, poprzez naciśnięcie przycisku Select, gdy celownik jest wymierzony we wroga (o wiele lepsze rozwiązanie od tego z pierwszej części).

PS. Oddam jeden kod do bety.

Offline Mexx

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2436
  • Płeć: Mężczyzna
  • Magnificent.
    • Zobacz profil
    • Twitter
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #172 dnia: Listopad 23, 2009, 20:13:29 »
abc, a ja moglbym ? jakby co mati.wajnert@gmail.com
z gory dzieki  ;)

Offline abc

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 4000
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #173 dnia: Listopad 23, 2009, 20:19:35 »
Mhm, poszło :).

Offline lutoslav

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5244
  • Płeć: Mężczyzna
  • RDR
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #174 dnia: Listopad 24, 2009, 17:38:06 »
Tak sie zastanawiam jak dzialaja te miny ktore dzierzy inzynier zamiast RPG. Czolg musi na nia wjechac gasienica czy wystarczy ze przejedzie nad miejscem gdzie mina lezy? Jeszcze mi sie nie udało ani razu chocby "Vehicle damage" za 30 expa przez to nabic :/

Offline Yeb

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3093
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Yebaka
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #175 dnia: Listopad 24, 2009, 18:26:28 »
Mi tez, tylko zginąłem przez miny bo koleś do mnie strzelił gdy je rozrzucałem. W jedynce miny były rewelacyjne mnóstwo fragów mi na nich wpadło, szczególnie na Oasis ;D

Offline jarken

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2832
  • Płeć: Mężczyzna
  • You ROCK!
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #176 dnia: Listopad 24, 2009, 18:52:56 »
Na Oasis wystarczyło zaminować główną drogę do bazy, a goście potrafili wpadać w taką pułapkę po kilka razy.
Co jak co, ale Oasis mogliby przenieść do drugiej części.

Offline Cybran06

  • Mieszkaniec tego forum
  • ****
  • Wiadomości: 774
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #177 dnia: Listopad 24, 2009, 20:11:46 »
Tu mogliby przenieść prawie każdą mapkę - w betę nie grałem ale już wiem, że większości map będzie mi brakować bo tak naprawdę nie lubiłem tylko Final Ignatiation

Offline lutoslav

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5244
  • Płeć: Mężczyzna
  • RDR
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #178 dnia: Listopad 25, 2009, 14:20:44 »
Uff. W koncu po dwoch dniach grania inzynierem odblokowałem ta szwedzka wyrzutnie rakiet ktora rzekomo potrafi sie namierzac na te "tracing darts" (nie wiem nawet jakby to przetlumaczyc na polski) tyle tylko ze jakos srednio to działa. Celuje prosto w czolg na ktorym jest owy dart a i tak nie zlicza mi uderzenia :/ Bede musial to dluzej potestowac. Albo moze jakis blad w sztuce popelniam? W grze przydalby sie jakis trening gdzie mozesz byc samemu na mapie i posprawdzac rozne gadzety itp.

Offline Ditarius

  • Aktywny forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 107
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #179 dnia: Listopad 25, 2009, 14:32:12 »
W związku z tym, że to tylko beta, problemy z namierzaniem rakiet zrzucamy z kumplem na ten fakt. ;) Tak swoją drogą, mogliby dodać jeszcze mapkę z innymi pojazdami/pojazdami latającymi, w końcu one też mogą być nie w pełni sprawne. ;)

Offline mozgu

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3936
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Czasem coś tam skrobnę...
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #180 dnia: Listopad 25, 2009, 15:00:56 »
[...] Tak swoją drogą, mogliby dodać jeszcze mapkę z innymi pojazdami/pojazdami latającymi, w końcu one też mogą być nie w pełni sprawne. ;)

taa ...i jeszcze resztę mapek i trybów gry, i singla mogliby też dorzucić

Offline lutoslav

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5244
  • Płeć: Mężczyzna
  • RDR
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #181 dnia: Listopad 25, 2009, 21:31:57 »
Obrzydła mi ta gra... I to do tego stopnia ze zaczynam sie wahać czy ją kupic... Wszystko przez tych "snajperow". To jakas totalna zenada jest, jak 6 dzieciaków siedzi na koncu mapy i sie bawi w Zajcewa. Nic nie robia dla druzyny, na koniec oczywiscie przegranej mapy i tak sa zawsze ostatni i wkur...ją mnie tak, ze co chwila wylaczam ta gre, bo nie moge zniesc widoku tych idiotów w squadzie. Ta klasa powinna byc wogole usunieta z gry, bo rujnuje balans i przyjemnosc z rozgrywki.

EDIT: Czytam sobie oficjalne forum i tam tez ludzie zglaszaja cos takiego. Sporo jest propozycji o ograniczenie ich do 3 na team, albo utrudnienie w graniu ta klasa tak zeby zaden burak sie za to nie brał. Jakies poruszanie celownika na nasz oddech itp. Ja jeszcze widze mozliwosc, zeby granie ta klasa odblokowane bylo po np osiagnieciu 35 poziomu. Dac C4 inzynierowi albo assaultowi, zeby mogli tez walic w czolgi. No kurcze, cokolwiek byleby to nie pozostało w takim stanie jak jest teraz.
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2009, 22:53:46 wysłana przez lutoslav »

Offline Tartaq

  • Forumogadka Team
  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2282
  • recovering WoW addict
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #182 dnia: Listopad 25, 2009, 23:35:23 »
Faktem jest, że co jakiś czas zdarzy się tak, że snajperów jest jak mrówków i dochodzi do absurdalnej sytuacji, że na dobrej miejscówie siedzą w trójkę kręcąc się w kółko (bo wciąż jeden drugiemu zasłania), generując taki ruch, że można ich dostrzec gołym okiem z drugiego końca mapy :)

Offline lutoslav

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5244
  • Płeć: Mężczyzna
  • RDR
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #183 dnia: Listopad 26, 2009, 13:22:51 »
Tak mnie zastanawia czy w pelnej wersji w trybie "Rush" beda tylko zadania polegajace na zniszczeniu skrzynek? Byłoby super gdyby w grze znalazly sie np. zadania polegajace na odeskortowaniu jakiegos waznego pojazdu tak jak to było w Enemy Territory. Po za tym zauwazylem, ze na drugiej sekcji mapy, wystarczy zburzyc budynek w ktorym znajduje sie skrzynka A i automatycznie zalicza ja jako zniszczona. Niby logiczne, ale strasznie ułatwia zadanie atakujacym. 2 czolgi, walace non stop w budynek i po sprawie. Czolgi generalnie sa przepakowane - nie pod wzgledem sily ognia, ale pod wzgledem pancerza. Wjedzie taki na na 3 sekcje, tam gdzie skrzynka jest w pociagu i autobusie, majac za soba dwoch inzynierow i nie ma bata. Nie da sie go sprzatnac, bo druzyna jest za mala na taka akcje, zeby jakas czesc broniła skrzynek, a druga zajela sie oflankowaniem czolgu i skuteczna jego eliminacja. Nie wspominajac o tym, ze raz podlozonego ładunku nie sposob rozbroic, bo czolg wali centralnie w skrzynke i nas przy okazji. Mozna isc co prawda na około, ale wtedy juz na 100% beda podlozone obie bomby. Po prostu nie ma na to czasu. Pewnie w wersji PC gdzie graczy jest 16 bedzie to wykonalne, ale poki co w wersji na konsole nie sposob sie skutecznie obronic przed tak skoorydnowana akcja. Wystarczylo by dac broniacym na tej sekcji dostep do czolgu po drugiej stronie mostu i juz sprawa wygladalaby zupelnie inaczej. Balans do poprawy :P
« Ostatnia zmiana: Listopad 26, 2009, 13:34:21 wysłana przez lutoslav »

Offline JurasOK

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gry / Capoeira Esporao / Krav-Maga / ASG
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #184 dnia: Listopad 26, 2009, 15:30:42 »
od nosnie czolgu i jego wytrzymalosci to robilismy testy z dantinem  iwychdozi ze 2 trafienia w "dupe" klada go bez problemu jak sie nie myle z podstawowego rpg, ale fakt czolg jest masakryczny choc powoli zaczynam cos raz mniej bac sie tego sprzetu :)
...zabijanie to ciężki kawałek chleba...

Offline lutoslav

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5244
  • Płeć: Mężczyzna
  • RDR
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #185 dnia: Listopad 26, 2009, 15:40:12 »
No tyle tylko, ze trzeba sie na ta dupe pierw dostac, co przy 3 sekcji takie proste nie jest jezeli wyjerzdza on z lewej strony, kolo wody. Jezeli stoi jeszcze w miescie to jeszcze da rade.

Offline JurasOK

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gry / Capoeira Esporao / Krav-Maga / ASG
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #186 dnia: Listopad 26, 2009, 15:41:21 »
to jest wojna zolnierzu :D
...zabijanie to ciężki kawałek chleba...

Offline Tartaq

  • Forumogadka Team
  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2282
  • recovering WoW addict
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #187 dnia: Listopad 26, 2009, 15:48:55 »
Na moście jest stacjonarny RPG, wiem że to nie to samo co czołg no ale nikt nie powiedział że ma być łatwo. Zwykle starczają 2 trafienie jeżeli czołg jest choć trochę nadgryziony. Na 3 rzadko kiedy jest czas chyba że za sterami siedzi jakiś frajer, ale nie spotkałem jeszcze czołgu który by wytrzymał 3 trafienia.

Jak mnie wkurza kiedy jadę czołgiem i muszę manewrować między samochodami. Kiedy w końcu da się po nich przejechać jak na żelazną bestię przystało?

Offline JurasOK

  • Stały bywalec
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gry / Capoeira Esporao / Krav-Maga / ASG
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #188 dnia: Listopad 26, 2009, 16:42:03 »
Jak mnie wkurza kiedy jadę czołgiem i muszę manewrować między samochodami. Kiedy w końcu da się po nich przejechać jak na żelazną bestię przystało?

oj ja mnie tez to denerwuje, nei czuc ze to wazy kilkadziesiat ton
...zabijanie to ciężki kawałek chleba...

Offline lutoslav

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5244
  • Płeć: Mężczyzna
  • RDR
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #189 dnia: Listopad 27, 2009, 21:30:17 »
OMFG... pierwsza sesja z headsetem, tym razem tylko z Jurasem i...<napiecie rosnie>... It's soooo much better. Ginelismy tak znikoma ilosc razy, ze az bylem zaskoczony jak wiele daje wspolpraca i to tylko z jedna osoba. Gra znow odzyla w moim sercu z czego sie niezmiernie ciesze. Bylo naprawde super. Do tego dowiedzialem sie istotnej rzeczy, ze mozna oznaczac dla swojej druzyny widzianych wrogow przyciskiem select, co znacznie utrudnia zycie snajperom. Szkoda, ze tak malo ludzi o tym wie, czego przykladem jestem m.in ja :) I want mooooreee!

Offline Tartaq

  • Forumogadka Team
  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2282
  • recovering WoW addict
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #190 dnia: Listopad 27, 2009, 23:01:38 »
1/3 wszystkich moich punktów na rundę to te za SPOT ASSIST :)

Po godzinie gry mam dość i stwierdzam, że mam pod dziurki w nosie tej mapy a potem wracam i kolejną godzinę bawię się świetnie. Już się nie mogę doczekać marca.

Offline Mexx

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2436
  • Płeć: Mężczyzna
  • Magnificent.
    • Zobacz profil
    • Twitter
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #191 dnia: Listopad 27, 2009, 23:04:04 »
Ktoś chcę kodzik na to, albo na betę MAG ?

Offline lutoslav

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5244
  • Płeć: Mężczyzna
  • RDR
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #192 dnia: Listopad 27, 2009, 23:11:59 »
Ja bym chetnie na MAG przytulił :)

Offline Slateer

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 39
    • Zobacz profil
    • Gamersite
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #193 dnia: Listopad 28, 2009, 06:44:28 »
Ktoś chcę kodzik na to, albo na betę MAG ?
a za darmo?  :P

Gry, konsole, PC: www.gamersite.pl

Offline Mexx

  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2436
  • Płeć: Mężczyzna
  • Magnificent.
    • Zobacz profil
    • Twitter
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #194 dnia: Listopad 28, 2009, 08:54:07 »
Wystarczy że zrobicie logo mojego bloga. Nie ma być jakiś super wypasione, ale też nie w Paint'cie. Temat konsole, i żeby był napis Mexx blog. Najlepsze logo dostanie kluczyk na obie bety. ;D

Offline Azakiel

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 55
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #195 dnia: Grudzień 01, 2009, 10:03:13 »
Od paru dni gram w betę BAD COMPANY 2 na ps3 (na razie beta wyszła niestety tylko na soniacza) i powiem krótko: dla mnie bomba  ;D  ;D bawię się 10 razy lepiej niż w MW2 (pecetowy oryginał). Gra bardzo wciąga i daje imho znacznie więcej przyjemnosci (bardziej zroznicowany gameplay), szkoda tylko ze w becie jest jedna mapka i jeden tryb rozgrywki ale i tak jest kupa zabawy. Z błędów które zauwazylem i które czasami potrafią irytować to np. zacinanie się czołgów na drobnych obiektach (samochody)...po prostu trzeba je omijac co czasami doprowadza do pasji, obawiam sie ze tego nie poprawią bo to raczej wynika z enginu i detekcji kolizji, pozatym medycy mają zdecydowanie zbyt celne karabiny (co wpływa negatywnie na balans klas). Nie ma sensu wymieniac wszystkich niedoróbek..w koncu to beta. Mam nadzieje ze poprawią przynajmiej czesc z nich bo bawię sie swietnie, szkoda tylko ze premiera jest tak odległa  :'(

Offline Tartaq

  • Forumogadka Team
  • Super Badass
  • *****
  • Wiadomości: 2282
  • recovering WoW addict
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #196 dnia: Grudzień 01, 2009, 10:18:18 »
Zbyt celni medycy? Używam kolimatora i perka celności i tak czy inaczej jest ciężko trafić. W pierwszej części bez obu tych gadgetów ściągałem spokojnie przeciwnika na granicy widoczności. W becie jest zdecydowanie trudniej, karabin za mocno wierzga. Do tego stopnia, że optyczny celownik jest bezużyteczny.

Offline Mr.P.

  • Padawan
  • **
  • Wiadomości: 93
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #197 dnia: Grudzień 05, 2009, 20:48:43 »
Dzisiaj ściągnąłem bete. Muszę przyznać, że gra się przyjemnie. Jako świeży posiadacz PS3 sądziłem, że będę miał problemy z przyzwyczajeniem się do pada, ale gra się nadzwyczaj dobrze. Jeżeli ktoś ma ochotę trochę pograć i nie będzie mu przeszkadzał noob w teamie to wysyłajcie zaproszenia MrP_PL  . Niestety nie posiadam jeszcze headsetu.

Offline Yeb

  • Ultimate Badass
  • *****
  • Wiadomości: 3093
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Yebaka
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #198 dnia: Grudzień 14, 2009, 17:48:09 »
Znalazłem spis specjalizacji w becie. Wzmm-33 rządzi a dobry snajper ściągnie przeciwnika z drugiego końca mapki. Uwielbiam grać snajperem - m24 + m1911 + c4 to świetne combo.

Battlefield Bad Company 2 Specialization Unlocks

Assault specialization unlocks

Wsrd-33
High visibility optics for you primary weapon increases
aim speed and target acquisition at close range

Wsrf-33
4x optical sigh upgrade increases your magnification
for improved effectiveness at medium range

Wasr-33
Custom grip and stick adjusted to the individual shooter
increases the accuracy of your aimed shots


Engineer specialization unlocks

Wsrd-33
High visibility optics for you primary weapon increases
aim speed and target acquisition at close range

Wsrf-33
4x optical sigh upgrade increases your magnification for improved effectiveness at medium range

Wsmg-33
Accurized silencer improves harmonics and tightens
tolerances increases accuracy of aimed fire

Medic specialization unlocks

Wsrd-33
High visibility optics for your primary weapon increases
aim speed and target acquisition at close range

Wsrf-33
4x optical sight upgrade increases your magnification
for improved effectiveness at medium range

Wlmg-33
Heavier precision machined barrel increases the accuracy
of fire when aimed and stationary


Recon specialization unlocks

Wsrf-33
4x optical sight upgrade increases your magnification
for improved effectiveness at medium range

Wzmm-33
12x optical sight upgrade for sniper rifles
Increases your zoom power allowing greater accuracy
at long range

Wsrd-33
High visibility optics for your primary weapon increases
aim speed and target acquisition at close range


ALL kits specialization unlocks

Ssprn-2
Lighter load bearing equipment and packs. Increases
your sprint speed

Sammo-2
Larger capacity hip pack for magazines doubles the
total number of bullets carried

Shgr-2
Upgraded combat vest that carries more grenades doubles your 40mm and hand grenade loads

Sarm-2
Adds reinforced ceramic plating to your combat vest decreases damage taken in combat

Sbdmg-2
High quality marksman bullets manufactured to give greater accuracy at all ranges

Sxdmg -2
A more potent explosive blend increases the damage of soldier carried explosives

Sxamm-2
Additional leg pouches for explosives doubles the total number of explosives and rockets

Wslg-33
Toungston 12 gauge SABOT slug ammunition sacrifices raw power for increased range and accuracy

Vmtn-00
Upgraded sensors for all vehicles locates enemy units in direct proximity to the vehicle and displays them on your minimap

Varm-00
An up-armour package mounted on all vehicles decreases the damage effect of all enemy warheads

Vdmg-00
Hardened steel warheads and quick burn explosive compounds increases the damage effectiveness of all vehicles primary weapons

Wshg-2
Custom modified shotgun loading tubes and magazines effectively double shotgun clip capacity

Vrld-00
Improved vehicle ammunition racks decreases the amount of time needed to reload a vehicles primary weapon

Vsmk-00
360 degree smoke field generated by 6 launchers provides a protective screen for the vehicle and nearby infantry

Vzmm-00
High power optical and digital sight package for the driver of armoured vehicles
Aids target acquisition in long range engagements

Valt-00
Alternate weapon packages for armoured vehicles and helicopter gunners
Expands the range of targets the vehicle can successfully engage and destroy

Offline lutoslav

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5244
  • Płeć: Mężczyzna
  • RDR
    • Zobacz profil
Odp: Battlefield: Bad Company 2
« Odpowiedź #199 dnia: Grudzień 14, 2009, 17:59:00 »
To wszystko jest do przeczytania w statsach :P Ja mam nadzieje ze na premiere doloza jeszcze troche bajerow. Wszak pustych okienek jest tam calkiem sporo.