Autor Wątek: Assassin's Creed: Rogue  (Przeczytany 12611 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pikacz

  • Gość
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #80 dnia: Listopad 17, 2014, 18:36:44 »
Jak jest śledzenie, to gra odpada w przedbiegach. Nie czytałem recki.

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #81 dnia: Listopad 17, 2014, 18:47:58 »
Ja zacząłem grać, ale na razie za mało, żeby się rozpisywać. Gra wydaje się świetna, jeśli ktoś grał a Black Flag i mu się podobało to powinien sięgnąć i po tę. Polecam też fanom Assassyna, bo otwarcie brzmi jak najlepsza historia od dawna :).

Po dwóch rozdziałach:

Shay to ciekawy bohater, prawdopodobnie najlepszy od czasów Ezio -  rozjechał Arno, przede wszystkim tym, że myśli i zadaje pytania.
Gra jest dość dopracowana, bo nie musieli za dużo robić przy silniku
Misje są różnorodne na wodzie i lądzie.
Wygląda bardzo ładnie (jak na past gena*) i chodzi na pewno płynniej niż Unity ;)
Wracają starzy znajomi

Z minusów:
Większość rozgrywki jest znajoma, łącznie z zadaniami pobocznymi (okręty, forty etc.)
Wraca wątek w rzeczywistości w postaci bycia pracownikiem Abstergo (to samo biuro co w AC4)

Podobno nie ma śledzenia. Początkowe wrażenie zrobiła na mnie dużo lepsze niż Unity, ale wiadomo tutaj jest woda i wysepki, a nie miasto z tysiącem zawieszających się NPC. Jeśli wyjdzie remaster to na pewno zakupię, a na razie zobaczymy czy uda mi się skończyć.

* - dodane, żeby nie było wątpliwości
« Ostatnia zmiana: Listopad 17, 2014, 18:52:21 wysłana przez Emiel »
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 85265
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #82 dnia: Listopad 17, 2014, 18:55:27 »
Odkryję amerykę: Powinni to byli wydać na wszystkie platformy, a unity wydać za kilka miesięcy na currentgeny i PC. Mógłbym być doradcą Ubi.

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #83 dnia: Listopad 17, 2014, 18:58:02 »
No właśnie dali trochę tyłka, bo to nawiązuje w konkretny sposób do wydarzeń z amerykańskich części, a Unity to zupełnie nowe otwarcie (plota głosi, że zostaniemy we Francji na dłużej) i mogli wytrzymać z nim jeszcze chwilę.

W sumie TurboGad mógłby napisać coś więcej, bo ja chyba najpierw dokończę Unity, chociaż ciągnie mnie do zostania Templariuszem ;D.
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #84 dnia: Listopad 17, 2014, 19:23:24 »
Po tym co widziałem dalej czekam na tę grę. Mnie bardzo pasuje setting z III i IV, i raczej fajnie to wszystko wygląda również w Rogue. Dużo bardziej mnie ciekawi niż jedno miasto, gdzie wszystko wygląda praktycznie jednakowo.


Powinni chyba właśnie dwie serie z tego zrobić i wydawać co dwa lata. Jedna seria w Europie z architekurą, druga seria w Ameryce z szałasami. Większość ludzi chyba woli jedno lub drugie.

Offline Duplo65

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1153
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #85 dnia: Listopad 17, 2014, 19:42:41 »
Właśnie dlatego były te plotki o nowym IP Ubisoftu o piratach. Ciekawe czy ruszyli coś w tej sprawie i powstaje już jakaś inna gra z tym modelem rozrywki.

Offline TurboGad

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10157
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hejter MGS i Death Stranding
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #86 dnia: Listopad 17, 2014, 22:12:44 »
Ja na razie za wiele nie mogę napisać, bo przeszedłem zaledwie 1,5 sekwencji, a teraz będę grał w FC4, więc nie wiem kiedy skończę Rogue. Mogę na razie tylko potwierdzić rzecz oczywistą - pod względem rozgrywki to jest kalka Black Flag, ale jako, że Black Flag było dobre to kopiowanie jego rozwiązań nie jest chybionym pomysłem. Co do Cormacka - wydaje mi się, że tworząc tą postać starano się wlać w niego ulubieńca większości, czyli włoskiego śmieszka Ezio, ale też naprawić to co nie do końca wyszło w ACIII z Connorem,  poprzez dorzucenie też pewnych jego cech. Aha, nagrody z Uplay są IMO fajne, no i nie mogę się doczekać polowania na narwala, hehehe.

Śmiałbym się jakby ten grafoman Kojima upadł i sobie głupi ryj rozwalił!

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 13320
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #87 dnia: Listopad 18, 2014, 00:50:41 »
Jest sens kupowania jak nie podobało mi się Black Flag i pływanie statkiem?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 85265
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #88 dnia: Listopad 18, 2014, 01:02:12 »
Hmmm, ta gra to kalka Black Flag, więc naprawdę ciężko odpowiedzieć na to pytanie,

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #89 dnia: Listopad 18, 2014, 01:06:52 »
Jest sens kupowania jak nie podobało mi się Black Flag i pływanie statkiem?

Ja, przeciwnie do Simplexa, nie mam problemu z odpowiedzią na to pytanie ;)

Graj dalej w Unity. Tutaj druga misja to zatapianie wrogiej floty :D.
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 85265
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #90 dnia: Listopad 18, 2014, 08:52:26 »
Moze myślał ze kalka oznacza "całkowite przeciwieństwo" ;-)

Offline Bloodergo

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 13320
  • Płeć: Mężczyzna
  • Better on Apple
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #91 dnia: Listopad 18, 2014, 09:34:15 »
Nie, byłem ciekawy czy fabuła/bohater/twisty są na tyle fajni żeby się znowu męczyć pływaniem stateczkami.

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #92 dnia: Listopad 18, 2014, 10:43:40 »
Moim zdaniem są, ale to jest gra akcji na circa 20h fabuły tam będzie może dwie. Shay jest świetny z tego co widziałem, ale nadal pływa statkiem ;D.
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Offline TurboGad

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 10157
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hejter MGS i Death Stranding
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #93 dnia: Grudzień 16, 2014, 09:23:31 »
Po 30h skończyłem watek fabularny i zrobiłem grę w 91%. Do calaka potrzeba jeszcze jednak paru godzin grindu. Gra to, jak dobrze wiadomo, kopia formuły z Black Flag, jest to jednak kopia rzetelnie wykonana, w którą gra się dobrze. Misji fabularnych jest mniej niż w pozostałych pełnowymiarowych częściach serii (6 sekwencji, plus podzielona na trzy części misji fabularna dziejąca się w odleglejszym miejscu i czasie niż północnoamerykańska część wojny siedmioletniej, z tym, że sekwencja nr 1 nie jest tutaj króciutkim prologiem jak to ma miejsce zazwyczaj). Autorzy scenariusza założyli, że jak kogoś interesuje fabuła to grał we wszystkie inne części (łącznie z Liberation), a pozostałych to nie interesuje. Ogólnie rzecz ujmując: fabuła jest poprawna, Shay jako protagonista może się podobać, jednak mogło być jeszcze ciekawiej jakby wojna siedmioletnia, początkowo określana jako znaczące wydarzenie, szybko nie stała się z grubsza pomijalnym tłem, a motywów Shay'a nie uznano za nie warte eksplorowania po wstępnej ekspozycji.
Krótkość trybu fabularnego nie pozostawia złudzeń, że siła gry leży w jej świecie i jego eksploracji, a ta potrafi wciągnąć. Obszary, na których rozgrywa się akcja są zróżnicowane, także pod względem wizualnej atrakcyjności. Momentami gra wygląda naprawdę czarująco - kiedy zwiedza się lesiste tereny Kanady i skute lodem rejony subpolarne. Nowy Jork i niektóre z osad dzisiejszych północno-wschodnich Stanów Zjednoczonych (np. Sleepy Hallow) niekoniecznie muszą się podobać, choć winę ponosi za to raczej past-genowa oprawa.
Co do gameplayu - niestety, walka jest po staremu, skradanie też. Walki w czasie abordażu to burdel z małą ilością fps'ów. Walki morskie nadal są w miarę fajne, jednak zawiodłem się nieco na legendarnych starciach. Nie jest tak jak w Black Flag, że w każdym rogu mapy świata gry (pewnie dlatego, że tutaj mapy są trzy, z czego tylko jedna jest "pełnomorska") jest akwen, na którym czeka na nas skonstruowany w stoczni jednego z europejskich mocarstw lewiatan. Teraz trzeba dosłownie wypłynąć za mapę, a same legendarne okręty są mniej zabójcze (za to zawsze z obstawą z pomagierów). Wyjątkiem jest "epickie starcie" wieńczące ten typ misji pobocznych, które przypomina te z poprzedniej odsłony pod względem trudności.
Nadal sporo frajdy sprawiało mi ciskanie harpunem w...no właśnie, tym razem "bestiariusz" to prawie same ssaki morskie i tylko jedna ryba. Średnie gabaryty zdobyczy są znacznie większe niż w AC4 (żarłacz biały to obecnie chłopiec do bicia taki jak żarłacz tępogłowy wcześniej), a samo polowanie trudniejsze poprzez konieczność uważania na kawały lodu (nie dotyczy rekinów).
Generalnie: Rogue to całkiem udana gra. To w sumie nie jest kolejna część głównej serii, raczej coś jak Liberation "tylko, że większe", przy czym łączność fabularna z Unity jest ścisła.

PS Najbardziej żałuję, że poskąpiłem 40 PLN na edycję kolekcjonerską, ponieważ to ostatnia gra AAA jaką kupiłem na X360 (tak sądzę), więc wypadałoby, że wydanie było bardziej "odświętne". Poza tym, EK zawiera soundtrack, który jest fajny i kosztuje właśnie +/- 40 PLN. 

PPS Trochę zawiodłem się na jednej z misji, przed oczyma wyobraźni miałem to:


a na ekranie to już była znacznie uboższa bajka.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 16, 2014, 09:36:18 wysłana przez TurboGad »

Śmiałbym się jakby ten grafoman Kojima upadł i sobie głupi ryj rozwalił!

Offline MoszeUsz

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1302
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #94 dnia: Luty 15, 2015, 18:23:01 »
Skończyłem grę i nie żałuję zakupu. Chociaż pełnej ceny nie jest warta. W bardzo wielu elementach skopiowano rozwiązania znane z Black Flag. Wciąż system walki i skradania jest słaby. W ogóle od pewnego czasu w serii skradanie się jest zbędne, bo postać jest tak silna, ze spokojnie poradzi sobie z każdą ilością wrogów, używając dwóch przycisków. Obszar gry jest bardzo zróżnicowany, lokacji jest dużo - różnego typu. Szczególnie podobały mi się mroźne lokacje na północy. Jest co robić, jest dużo misji poboczny, mnóstwo zróżnicowanych rzeczy do zbierania.

Fabularnie było dosyć ciekawie, przeplatają się wątki z dwoma poprzednimi częściami, co jest bardzo na plus. A jednocześnie mamy wprowadzenie do Unity. Wątek w teraźniejszości jest najbardziej rozczarowujący, bo to jest klasyczne kopiuj wklej z Black Flag, te same lokacje, postacie i bardzo podobne zagadki.

Jeśli ktoś jest fanem serii i pozostałych przy starej generacji to zakup jest obowiązkowy.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 85265
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #95 dnia: Luty 15, 2015, 18:49:37 »
Dzięki za opinię, będę szukał tanich kluczy po premierze pecetowej (to już w marcu :) ).

Offline Gregys

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9417
  • pukier cuder
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #96 dnia: Luty 15, 2015, 23:19:53 »
Ja mam wrażenie, że jest więcej grindu niż w Black Flag. Szczególnie River Valley jest rozbudowana pod tym względem.
Gregys out.

Offline Emiel

  • Moderator Globalny
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 21781
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wie kto to Emil!
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #97 dnia: Luty 15, 2015, 23:21:09 »
Bo kampania krótsza, więc pewnie więcej "fillera".
Moje opinie są moje i tylko moje, tzw. własne.
Cytat: Starh
EMIEL jak chesz next gena to sprzedaj konsole.. taka rada. Tak czytam Twe posty i zawsze Ci coś nie pasuje.... Czy ty kiedykolwiek byłeś w pełni z czegoś zadowolony?

Ja Być z Polska

  • Gość
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #98 dnia: Luty 15, 2015, 23:31:30 »
Tzn. jest na czym czas marnować? Jak tak to fajnie, bardzo mi to pasuje w tej serii, lubię biegać po ładnych lokacjach i robić masę pierdół. :)

Offline MoszeUsz

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1302
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #99 dnia: Luty 16, 2015, 09:52:35 »
Zbierania jest dużo. Ale jako, że wszystko pokazuje się na mapie po zsynchronizowaniu punktu widokowego czy też zniszczeniu fortu / siedziby gangu to jest to tylko formalność. Poza tym zdecydowana większość elementów do zbierania jest bardzo łatwo dostępna. Nie ma trudnych lokacji w jaskiniach czy budynkach. Nurkowania znanego z poprzedniej części nie ma w ogóle.

Plus jest taki, że elementy do zbierania są zróżnicowane. To nie tylko skarby i elementy animusa. Ale też indiańskie slupy - najtrudniej dostępne, które po znalezieniu wymagają rozwiązania zagadki. Mapy templariuszy, które potem trzeba odszukać na mapie świata, są też wyzwania z polowaniami, i losowo pojawiające się walki na pograniczu czy łupienie mniejszych i większych obozów.

Bo kampania krótsza, więc pewnie więcej "fillera".

Jest krótka, natomiast wydaje mi się, że same misje są dłuższe i bardziej złożone. Ale bardzo łatwe, jest mało uciążliwego śledzenia. Ale z drugiej strony kluczowe pojedynki lekko rozczarowują.
« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2015, 09:54:42 wysłana przez MoszeUsz »

Offline Gregys

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9417
  • pukier cuder
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #100 dnia: Luty 17, 2015, 14:32:02 »
Wyzwania z polowaniami mnie irytują, szczególnie gdy mi brakuje 1 skóry do do ukończenia, a tu brak zwierzyny. Ilość śmieci do zebrania jest bardzo duża, aż dałem sobie z tym chwilowo spokój. Zresztą, komp się naprawił i znowu mam napad Diablo III. :)
Gregys out.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 85265
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #101 dnia: Grudzień 06, 2017, 22:32:57 »

Offline Misiakk

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9249
  • Płeć: Mężczyzna
  • Viva Yuri!
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #102 dnia: Grudzień 06, 2017, 22:57:22 »
Spoko gierka była.

Offline Gregys

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 9417
  • pukier cuder
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #103 dnia: Grudzień 07, 2017, 06:54:43 »
Nadal jej nie skończyłem, czas odkurzyć xklocka.
Gregys out.

Offline Acrid

  • Administrator
  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 15521
  • Płeć: Mężczyzna
  • pank rok
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #104 dnia: Styczeń 11, 2018, 18:45:21 »

Offline sir Łapencjo

  • Badass
  • *****
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #105 dnia: Styczeń 11, 2018, 18:57:34 »
Biere!

Offline knur

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4322
  • 8==>
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #106 dnia: Styczeń 11, 2018, 19:02:57 »
Po ACO to już ciężko by mi się grało w stare asasyny. :P

Offline Rudy_rydz

  • I Am Robot
  • *****
  • Wiadomości: 5293
  • 50 twarzy Rudego_Rydza
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #107 dnia: Styczeń 11, 2018, 23:07:06 »
Dobra odsłona, ale troszkę zbyt dużo kopiuje z Black Flag. Mi na szczęście to nie przeszkadzało.

Offline Orson.

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 19846
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #108 dnia: Styczeń 11, 2018, 23:35:29 »

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 85265
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #109 dnia: Marzec 23, 2018, 18:58:11 »
Specjalnie dla Orsona - natywne 4K na nextgenach ;)
Stałe 30fps, grafika lepsza niż na oryginale na PC, czyli coś tam dodali do remastera, nie zrobili zupełnie na odpieprz.

https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2018-assassins-creed-rogue-remastered-analysis

Cytuj
Of course, the key question is straightforward enough: to what extent has the game actually been remastered? Ubisoft's PR describes 'enhanced graphics with improved environment rendering, upscaled shadow resolution, denser crowds and more'. Certainly, after playing the opening hours on PS4, Xbox One, and the two enhanced consoles, it's true that it's not a simple res bump. Let's not forget that Rogue has close ties to Black Flag, a cross-gen game that did receive PS4 and Xbox One upgrades - all of which are present and correct in this Rogue remaster.
However, there is evidence that Ubisoft has pushed the Black Flag engine on. To begin with, both the standard PS4 and Xbox One consoles run at 1080p resolution (up against Black Flag's 900p on the Microsoft console). The only aspect to distinguish the two is in anti-aliasing quality, where the base Xbox One pushes a rougher looking frame, despite the shared pixel count. It's a similar situation on the enhanced machines; both Xbox One X and PS4 Pro deliver native 4K - a 4x resolution bump over the base models, but with the X model producing slightly rawer edges by comparison. In all cases, the improvement in image quality over the last-gen versions is tangible, especially going from Xbox 360's circa 1200x688.
Many of the remaster's other upgrades already exist in Assassin's Creed Rogue's current PC version. It follows that compared to Xbox 360, you get massively upgraded smoke and particle effects which fall in line with PC's top settings version. On top of that, texture quality is improved, giving all remastered editions the same resolution maps as PC's max preset, again setting it apart from last-gen consoles. Remarkably, bearing in mind their vintage, the textures hold up surprisingly well, even when running at 4K on the enhanced consoles.
There are also a host of other small changes, including a push for more NPCs, but in terms of visual design it's clear we're getting a big leap over the last-gen release. Even volumetric effects like god rays are enhanced massively for the remaster, compared to the stripped back look on Xbox 360. It even goes further with changes over and above PC: reflection shaders now sport a gaussian blur that move away from the pristine, mirror image result on the Xbox 360 and PC at top settings. It's a different method, and while the remaster's effect is blurrier in still shots, it does a better job of simulating light refraction on ocean surface..
In terms of geometry - model detail and terrain pop-in, essentially - a lot remains unchanged from the old PC version running maxed, and broadly speaking it's the same deal. However, there are some occasional tweaks, with the remaster delivering broader environment LODs, and also pushed out foliage draw distances. There are examples of changes to tree density too, but in general, the overall experience is still comparable to the older PC version of the game.
All told then, you don't need to go all out on a powerful Xbox One X or PS4 Pro to get the best features from the game - they're all present and correct on the base consoles too, just rendered at the standard 1080p. Even so, Rogue scales well to native 4K and a particular highlight is naval warfare: combining wave physics, smoke effects, plus volumetric lighting and those beautiful god rays just looks a treat at ultra HD.

https://www.youtube.com/watch?v=S-ZxF1mJOLA
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2018, 19:05:51 wysłana przez Simplex »

Offline Ja Być z Polska_

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4126
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nuż, Widelec Klienta Hydzę
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #110 dnia: Marzec 23, 2018, 19:52:20 »
Jak ktoś pominął, to warto zagrać, bo najciekawsza historia w amerykańskiej sadze, mimo iż gameplay już się zestarzał.
III-v materials can only result in n-channel HFETs or NPN BJTs. You can't make an active pull-up device, which is required for any VLSI use. Only very high power resistive pull-up or current steering logic is possible.

Offline knur

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4322
  • 8==>
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #111 dnia: Marzec 23, 2018, 19:57:55 »
Po origins już ciężko sięgnąć po starego asasyna, nawet odsmażonego.

Offline Simplex

  • Żywa Legenda
  • *****
  • Wiadomości: 85265
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jak tu coś wpisać?
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #112 dnia: Marzec 23, 2018, 20:03:37 »
Było nie grać w Origins!

Offline knur

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4322
  • 8==>
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #113 dnia: Marzec 23, 2018, 20:05:20 »
Było nie robić origins!

Offline SinfulScholar

  • Prezes
  • *****
  • Wiadomości: 4456
  • Płeć: Mężczyzna
  • Drop It Like It's Hot
    • Zobacz profil
Odp: Assassin's Creed: Rogue
« Odpowiedź #114 dnia: Marzec 26, 2018, 09:53:31 »
ja ostatnio przeszedłem Syndicate i strasznie się męczyłem. te nowe mechaniki mi nie pasują. postaci z levelami, grindowanie - nie pasuje mi to.
w związku z tym taki rogue - jeżeli jest w starym stylu - to może być całkiem niezła gratka na przecenie bądź w plusie :)